فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

وسايل دكوري چوبي منزل به چه درد مي‌خورد؟

يك خانه چوبي در دل جنگل يا قلب كوهستان را تصور كنيد كه با گرماي هيزم شومينه گرم مي‌شود؛ به اضافه صداي زبانه‌هاي آتش و عطر يك ماگ پر از شيركاكائوي داغ، يك فنجان قهوه تلخ يا استكان چاي ايراني لب‌سوز و لب‌دوز. همه اين‌ها، فضاي رمانتيك و كلاسيك يك خانه‌ را فراهم مي‌كند كه بيشتر در فيلم‌ها و قصه‌ها وجود دارد. در شهر زندگي مي‌كنيد و مي‌خواهيد چنين جايي زندگي كنيد؟ غصه ندارد؛ با انتخاب لوازم دكوري چوبي منزل، مي‌توانيد يك خانه گرم، پر از عاشقانه‌هاي فراموش‌نشدني داشته باشيد؛ حتي اگر شهر سرد و پر از ناملايمات اجتماعي باشد. در چيدانه ياد مي‌گيريد، با اشياي چوبي، دكوراسيون خانه‌تان را افسانه‌‌اي سازيد.

وسايل دكوري چوبي منزل به چه درد مي‌خورد؟

وسايل دكوري چوبي منزل چيست؟ شايد خيلي كليشه‌اي باشد كه بخواهيم براي‌تان توضيح دهيم كه دكوراسيون چوبي دقيقا چيست اما براي آن هايي كه نمي‌دانند بايد بگوييم كه هرچه روي آن مي‌نشينيد، وسايل‌تان را روي آن مي‌گذاريد يا براي تزئين‌ خانه از آن استفاده مي‌كنيد و از چوب درست شده است؛ جزو وسايل دكوري چوبي منزل شناخته مي‌شود.

مزاياي لوازم دكوري چوبي خانه: شايد با خودتان فكر كنيد كه در اين دنياي مدرن ديگر استفاده از لوازم چوبي در منزل خيلي دمده است؛ اما دانستن مزاياي استفاده از وسايل و تزئينات چوبي حتما نظرتان را عوض مي‌كند:

  • وسايل چوبي با دوام‌اند
  • نگهداري از آنها راحت‌ است
  • به مرور زمان ارزشمند‌تر مي‌شوند
  • قابل بازيافت‌اند
  • ديدن چوب آرامش‌بخش است
  • طرح طبيعي چوب جذابيت بصري دارد
  • سازگار با محيط زيست است

 تاثير سلامتي‌بخش وسايل چوبي منزل: روانشناسان در مطالعات علمي خود دريافته‌اند كه وجود لوازم اساسي و دكوري چوبي منزل، سطح استرس افراد را كاهش مي‌دهد؛ زيرا انسان‌ها با مشاهده چوب ناخودآگاه به ياد جنگل و فضاي دنج كلبه‌هاي كوهستاني مي‌افتند. از طرفي بررسي جريان الكتريكي نورون‌هاي عصبي نشان داده كه آرامش انسان در فضايي كه لوازم چوبي وجود دارد، بيشتر است.

انواع لوازم دكوري چوبي منزل

كنسول چوبي 

كنسول چوبي چه كاربردي دارد؟ كنسول در اصل يك ميز به نسبت دراز با پايه كمي بيشتر از 1 متر است كه كنار ديوار قرار مي‌گيرد. در پروسه انتخاب دكوراسيون چوبي مي‌توانيد به كنسول چوبي هم فكر كنيد و از آن براي قرار دادن اشياي ارزشمند‌تان در پذيرايي  استفاده كنيد يا انواع كشودار يا كمد‌دار آن بخريد و لوازم‌تان را در آن بچينيد. حتي مي‌توانيد كنسول را روي چيزي كه مي‌خواهيد از ديد مهمان‌ها مخفي بماند، بگذاريد؛ مثلا روي شوفاژ.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۰:۱۱ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :