فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

معرفي بهترين داروي افزايش وزن در ايران

همانطور كه اضافه وزن و چاقي بيش از حد فرد را دچار مشكلاتي مي كند براي لاغري هم همين مسئله صادق است كه فرد در اغلب اوقات دچار ضعف و بي حالي، احساس خستگي و گاهي باعث كم حوصلگي و عصبي شدن فرد مي شود كه بايد با مصرف مواد غذايي طبيعي، مكمل ها و با داشتن يك برنامه مناسب غذايي اين مسئله را پشت سر گذاشت. همچنين مشكل در انتخاب لباس و شيك پوشي، عدم زيبايي اندام و بسياري موارد ديگر هستند كه افراد لاغر را مجاب مي كند تا به دنبال پودر چاقي و راهي براي افزايش وزن باشند.

هر داروي چاق كننده گياهي اصل و سالم، معمولا يك معجون افزايش وزن يا يك پودر چاقي است كه از انواع گياهان مقوي و انرژي زا تشكيل مي شود كه با تجمع انرژي و افزايش جذب مواد غذايي در بدن، باعث افزايش وزن مي شوند. پودر چاقي مسمن يكي از داروهاي گياهي توليد شده در شركت داروسازي نياك است كه به شما براي افزايش وزن بدون عوارض و خطرات ناشي از مصرف پودرهاي غيرمجاز و تقلبي خارجي كمك مي كند. پودر چاق كننده مسمن، داراي مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، داروي صد در صد سالم و طبيعي بوده و فاقد اثرات سو قرص‌هاي چاق كننده شيميايي مي‌باشد. داروهاي چاق كننده غيراستاندارد حاوي مقادير بالايي دگزامتازون مي‌باشند كه موجب بروز آسيب‌هاي شديد به بدن و به‌ويژه به كبد مي‌گردند.

داروهاي افزايش وزن معمولا به صورت پودر هستند (اگرچه گاهي اوقات به صورتهاي ديگر مثل شربت، كپسول و قرص هم وجود دارند) و اين موضوع باعث مي شود كه افراد نتوانند به محتويات پودرها اعتماد كنند.

بنابراين اگر داراي مشكل كمبود وزن هستيد و مي خواهيد از يك محصول براي افزايش وزن خود استفاده نماييد:

۱- سعي كنيد از محصولات ايراني استفاده نماييد. زيرا داروهاي خارجي حتي با فرض واردات قانوني، داراي محصولات فيك و تقلبي متعددي در بازار هستند كه تشخيص آن تنها با انجام آزمايش هاي متعدد امكان پذير است.

۲- در ميان داروهاي ايراني تنها از محصولي استفاده نماييد كه داراي مجوز هاي لازم از وزارت بهداشت است و توسط شركت هاي داروسازي معتبر توليد گرديده است. پودرهاي چاق كننده متفرقه كه توسط عطاري ها ساخته و به فروش مي رسند داراي تركيباتي ناشناخته و گاها مضر و آلوده هستند و قابل اعتماد نمي باشند.

همچنين از آنجا كه بعضي مواد خطرناك و آسيب زا مثل داروهاي دگزامتازون و … اثر چاق كننده فوري دارند، بعضي پودرهاي غيرمجاز كه توسط افراد غيرمتخصص و بدون پروانه هاي بهداشتي توليد مي شوند، حاوي اينگونه داروها هستند و باعث عوارضي همچون پوكي استخوان و مشكلات ناباروري و… مي شوند كه متاسفانه اين موارد در بين پودرهاي موجود در عطاري ها به وفور ديده مي شود.

با توجه به موارد فوق، پاك تن طب پودر چاقي مسمن را كه توسط شركت داروسازي نياك كه از معتبرترين شركت هاي داروسازي ايراني است، به شما معرفي كرده و استفاده از اين پودر مكمل چاقي را براي افزايش وزن و درمان لاغري مفرط توصيه مي كند.

پودر چاق كننده مسمن مجموعه مناسبي از تركيبات كاملا طبيعي و موثر را دارا مي باشد كه به علت وجود پودر ماءالجبن و مخلوط آن با پودر مغز بادام كوبيده و شكر سرخ و نشاسته مي توان به عنوان بهترين ماده مقوي و چاق كننده استفاده نمود. اين تركيب اختصاصي باعث تقويت عمومي و افزايش نيروي بدن مي شود بدون آنكه زيان هاي مصرف مكمل هاي سنتتيك و شيميايي را داشته باشد.

پودر افزايش وزن مسمن از چه تركيباتي تشكيل شده است؟

پودر چاق كننده مسمن نياك داراي مواد زير است:

✅ مغز بادام

مغز بادام به دليل دارا بودن مقادير فراواني پروتئين، نقش مهمي در افزايش توده هاي عضلاني بدن دارد. همچنين به دليل دارا بودن آهن، در افزايش هموگلوبين و افزايش توان و رفع ضعف مفرط سودمند است.

✅ نارگيل

نارگيل يكي از مغذي ترين گياهان است كه بسيار مقوي و مغذي و چاق كننده است. قدرت چاق كنندگي نارگيل به حدي است كه گاهي اوقات متخصصين تغذيه براي افزايش وزن، رژيم نارگيل را به افراد توصيه مي كنند.

✅ پودر سفيده تخم مرغ

سفيده تخم مرغ بخش پروتئين دار تخم مرغ و چاق كننده است. پروتئين ها در بدن تبديل به اسيد آمينه هاي مختلف مي شوند و اين اسيد آمينه ها دوباره در بدن براي ساخت پروتئين هاي تشكيل دهنده بافتها و عضلات بدن انسان به كار مي روند. يكي از غذاهاي روتين ورزشكاران و كساني كه به دنبال افزايش وزن و حجم عضلات و درمان لاغري هستند، سفيده تخم مرغ است.

✅ پودر آب پنير (ماءالجبن)

پودر آب پنير در طب سنتي ايران به عنوان يك داروي افزايش وزن و چاق كننده بسيار مهم شناخته شده است. اخيرا در كشورهاي غربي نيز اين موضوع مورد تاييد قرار گرفته و تقريبا اكثريت قريب به اتفاق پودرهاي بدنسازي و افزايش وزن حاوي پودر آب پنير مي باشند.

كاربرد پودر آب پنير در محصولات افزايش وزن و معجون چاق كننده به حدي است كه كليه پودرهاي چاق كننده را در دنيا با نام Whey (ترجمه انگليسي پودر آب پنير) مي شناسند.

✅ نشاسته

تجزيه نشاسته قند ساده در بدن توليد مي كند كه اين قندها سريعا تبديل به انرژي شده و براي انجام كارهاي روزانه بدن به مصرف مي رسند.

در صورتي كه قند كافي در بدن وجود نداشته باشد، بدن بناچار بايد پروتئين هاي عضلات را تجزيه كرده و تبديل به انرژي كند كه اين موضوع علاوه بر ضعف و بيحالي و درد عضلاني و بسياري عوارض اينچنيني، منجر به لاغري مي شود.

وجود نشاسته در اين داروي چاق كننده باعث ميشود كه بدن از نشاسته براي انجام كارهاي روتين روزانه استفاده كرده و پروتئين هاي ناشي از پودر آب پنير، نارگيل، بادام و … را دربراي توليد عضلات و بافتهاي جديد استفاده كند و نهايتا باعث افزايش وزن شود.

✅ شكر

شكر علاوه بر شيرين و خوش مزه كردن پودر مسمن نياك، وظيفه كمكي براي تامين قند در كنار نشاسته را دارد.

مزاياي مصرف پودر چاق كننده مسمن

✅ فاقد چربي اشباع

✅ بهترين داروي تقويتي

✅ چاق كننده و عضله ساز براي بدن‌سازان بدون هيچ عارضه و خطري

✅ سرشار از مواد پروتئيني و ويتاميني طبيعي

✅ اشتهاآور

✅ تقويت معده

✅ ترشح سوداي طبيعي در معده

✅ ملين

روش مصرف پودر چاق كننده مسمن

دو قاشق از پودر را در يك ليوان آب ولرم يا شير مخلوط كرده و روزي ۳ بار ميل شود.

موارد عدم مصرف پودر افزايش وزن مسمن

در بيماران ديابتي به دليل وجود شكر و نشاسته مصرف نشود.

مواردي جهت اثرگذاري بيشتر پودر مسمن

✅ شربت مقوي معده، عصاره انيسون، شير با نارگيل، شربت مفرح ابريشمي، كپسول خون‌ساز، بادكش نمودن و ماليدن روغن بادام شيرين به بدن پس از حمام در طول مصرف پودر چاق‌كننده مسمن مفيد است.

✅ در طول مصرف پودر چاق‌كننده مسمن ناشتا با معده خالي استحمام نكنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۲:۴۹ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :