فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

آيا كپسول آراپيس اصل قابل تشخيص مي باشد؟

آيا كپسول آراپيس تمامي بيماري هاي مربوط به مفاصل را درمان مي كند؟

كپسول آراپيس چون يك گلوكوزامين صددرصد گياهي با قدرت بسيار بالا است، لذا همه بيماري هاي مفاصل مانند ارتروز گردن، ديسك كمر، درد و ورم زانو، درد سياتيك و روماتيسم هاي مفصلي را در كوتاه ترين زمان به بهترين نحو درمان مي كند.

كپسول آراپيس از چه تركيباتي تهيه شده است؟

پونه، زيره، سورنجان، فلفل سياه، شكر طبرزد

خواص سورنجان چيست؟

در طب سنتي و مقالات علمي براي گياه سورنجان (Colchicum) خواص زيادي قائل شده اند كه از اين قبيل مي باشد:

ضد التهاب مفصل، ضد روماتيسم، تقويت كننده قواي جنسي، آرامبخش، موثر در بيماري هاي مفصلي و …

طول درمان با كپسول مفاصل آراپيس چقدر است؟

با مصرف ۸ الي ۹ جعبه از كپسول آراپيس مي توانيد به نتيجه ايده آل رسيده و بيماري خود را درمان كنيد.

ديسك كمر چيست؟

ديسك كمر اجزايي غضروفي و نرمي هستند كه در فاصله بين مهره هاي ستون فقرات قرار دارند. ديسك از يك حلقه و هسته درست شده است.

وظايف ديسك كمر

✅ باعث مي شود به راحتي در جهات مختلف بچرخيم.

✅ ضربه هاي وارده به ستون فقرات را مي گيرد.

✅ هنگام بلند كردن اجسام سنگين، فشار به ديسك كه ساختماني غضروفي و قابل فشرده شدن است وارد مي شود و از وارد شدن فشار به ستون فقرات و شكستگي آن جلوگيري مي شود.

علل بيماري ديسك كمر

✅ برداشتن اشيا سنگين از روي زمين

✅ نشستن ناصحيح روي زمين و صندلي و به هنگام رانندگي

✅ چاقي، حاملگي، ناهنجاري هاي مادرزادي، عفونت ها، سرطان ها

✅ ورزش نكردن، ايستادن در حالت نامناسب، جاي خواب نامناسب

✅ فشارهاي روحي و عصبي، اختلالات مغزي، تصادفات و سقوط

✅ فعاليت هاي جسماني ناصحيح، سبك زندگي اشتباه و بي تحرك

علائم بيماري ديسك كمر

✅ احساس درد در بازوها و پاها

✅ بي حسي و مور مور شدن

✅ ضعف عضلاني،گرفتگي عضلات (اسپاسم)

✅ دردي كه بعد از نشستن و بلند شدن بيشتر مي شود

✅ درد بعد از پياده روي كوتاه

روش هاي درمان بيماري ديسك كمر:

پزشكان و جراحان در ابتدا افرادي را كه بيماري ديسك كمر دارند با روش هاي غيرجراحي درمان مي كنند و تنها در صورتي درمان جراحي را شروع مي كنند كه بيمار با روش هاي غير جراحي درمان نشده باشد. از جمله درمان هاي غيرجراحي مي توان به داروها (غضروف ساز، شل كننده عضلاني و…)، پمادها، فيزيوتراپي، تزريق داروهاي ضد التهاب در داخل مفاصل ستون فقرات، طب سوزني، آب درماني و … اشاره كرد.

كپسول مفاصل آراپيس يكي از مؤثرترين داروهاي غضروف ساز و كاملا گياهي مي باشد كه تأثير آن را بعد از استفاده يك دوره كامل خواهيد ديد.

عملكرد كپسول آراپيس بر درمان بيماري ديسك كمر

از آنجايي كه غضروف ماده اي مصرفي مي باشد بدان معنا كه در طول زندگي و با افزايش سن به دلايل مختلفي مقدار آن كم مي شود و يا از بين مي رود، استفاده از غضروف سازها امري ضروري مي باشد.

از بين رفتن غضروف باعث حركت مفاصل روي هم مي شود و به دنبال آن سائيدگي مفصل و تخريب آن ايجاد مي شود. اين امر باعث مي شود كه مفاصل موقع حركت صدا داده و درد نيز ايجاد شود.

زماني كه علائم از بين رفتن غضروف را مشاهده كرديد جهت پيشگيري از پيشروي و تخريب مفاصل از غضروف سازها استفاده كنيد. با مصرف غضروف ساز، غضروف ها دوباره بازسازي شده و بدن به حالت طبيعي باز مي گردد.

انواع مختلفي از غضروف سازها وجود دارند. برخي از آنها بر پايه ي گلوكز مي باشند كه باعث افزايش قند خون مي شوند، لذا مصرف آن براي افرادي كه مبتلا به بيماري ديابت هستند ممنوع مي باشد. انواع ديگري از غضروف سازها گياهي مي باشند مانند كپسول غضروف ساز آراپيس.

كپسول مفاصل آراپيس غضروف سازي كاملا گياهي مي باشد و داراي مجوز بهداشت و كد IRC مي باشد. كپسول غضروف ساز آراپيس ضد ديسك كمر، ضد درد زانو، آرتروز گردن، درد سياتيك و ورم مفاصل، مفيد براي تنگي نخاع و … مي باشد.

مواد مؤثره كپسول مفاصل آراپيس،كاهش دهنده قند خون و چربي خون مي باشد،لذا افرادي كه بيماري ديابت دارند با مشورت پزشك مي توانند بدون نگراني از آن استفاده كنند.

https://laboratory-shop.blogsky.com/1399/06/02/post-180/%da%a9%d9%be%d8%b3%d9%88%d9%84-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c%d8%b3-%d9%86%db%8c-%d9%86%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa

آيا كپسول آراپيس اصل قابل تشخيص مي باشد؟

بله. كپسول مفاصل آراپيس داراي هولوگرام مخصوصي بر روي درب جعبه به شكل زير مي باشد.

هولوگرام كپسول مفاصل آراپيس | پاك تن طب

موارد منع مصرف كپسول آراپيس چيست؟

افراد با فشار خون بالا، زخم معده و تشنج بايد تحت نظر پزشك از كپسول غضروف ساز اراپيس مصرف كنند.

مكانيسم اثر كپسول غضروف ساز آراپيس چگونه است؟

با مصرف كپسول غضروف ساز اراپيس در ده روز اول زياد شدن درد طبيعي بوده و مي توانيد از پماد درد اين شركت استفاده كرده و بعد از ده روز درد مفاصل به صورت تدريجي آرام شده و در نهايت از بين مي رود.

ميزان مصرف كپسول آراپيس چقدر است؟

بهترين روش مصرف كپسول مفاصل اراپيس، بعد از هر وعده غذا يك عدد همراه با يك ليوان آب مي باشد. چنانچه با مصرف كپسول غضروف ساز آراپيس احساس بهبود كرديد، مصرف كپسول مفاصل آراپيس را قطع نكنيد و دوره مصرف كپسول آراپيس را كامل كنيد تا غضروف سازي بطور كامل صورت گيرد.

خريد اينترنتي كپسول آراپيس

يكي از سوالات متداول در مورد خريد كپسول مفاصل آراپيس اين است كه مثلا كپسول آراپيس در تهران يا كپسول آراپيس در اصفهان در چه نقاطي به فروش مي سد. لطفا دقت فرماييد كه وبسايت پاك تن طب با توجه به ارسال هاي روزانه به اقصي نقاط ايران، در كوتاه ترين زمان ممكن و با كمترين هزينه كپسول غضروف ساز آراپيس را به دست شما خواهد رساند و ديگر لازم نيست نگران جستجوي اين محصول در شهر خود باشيد.

اين روزها افراد زيادي از درد زانو و مفاصل رنج مي برند. درد زانو و مشكل در مفاصل معمولا به دليل از بين رفتن غضروف (به دليل سبك زندگي ناسالم و يا شرايط شغلي و محيطي نامناسب) به وجود مي آيد. در اين گونه موارد افراد مي توانند از قرص غضروف ساز و يا انواع ديگر فرآورده هاي درماني ايجاد كننده غضروف استفاده نمايند.

دو گروهي كه معمولا بيشتر از ديگران از مشكلات مربوط به مفاصل رنج مي برند، افراد مسن و ورزشكاران هستند. اگرچه ديگر افراد نيز بايستي با درپيش گرفتن روش هاي پيشگيري، از ابتلا به بيماري هاي مربوط به مفاصل جلوگيري نمايند. غضروف ها و مفاصل مي توانند بر اثر مواردي مانند افزايش سن، بيماري‌هاي انحطاطي (به عنوان مثال، آرتريت)، چاقي يا اضافه وزن، آسيب ديدگي‌ها، حركات تكراري، ورزش بيش از اندازه، حمل اشيا سنگين و … آسيب ببينند. در اين گونه موارد، احساس درد، تنش عضلاني و تورم ممكن فرد را از آسيب ديدگي مفاصل خود آگاه كند. قرص مفاصل اراپيس يك محصول كاملا گياهي و بدون عوارض است كه مي تواند به طور كامل مشكلات ناشي از آسيب ديدگي و ضعف مفاصل و غضروف ها را برطرف كند.

كپسول مفاصل آراپيس، يك كپسول غضروف ساز كاملا گياهي ساخته شده از تركيبات پونه، زيره، سورنجان، فلفل سياه و شكر طبرزد است كه داراي اثرات قطعي مانند ساخت غضروف، ضد درد زانو، ضد درد گردن، ضد ديسك كمر، درمان تنگي كانال نخاع، درد سياتيك و ورم مفاصل و كمك به درمان بيماري هاي مفاصل است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۳۹ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :