فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

قرص لاغري اديوس از چه تركيباتي تهيه شده است؟

قرص لاغري اديوس (Adios) يك قرص كاهش وزن گياهي محصول كشور اسپانيا است كه روشي مؤثر و طبيعي براي كاهش وزن ارائه مي دهد. اديوس در زبان اسپانيايي به معناي خداحافظي است و نام اين قرص در اولين نگاه به ما مي‌فهماند كه مي‌توانيم با مصرف اين قرص با چاقي خداحافظي كنيم. قرص اديوس با تمركز بر متابوليسم شما با سرعت بخشيدن به ميزان تبديل چربي ذخيره شده به انرژي و سوزاندن كالري در اين فرآيند كار مي كند. با اين وجود بايد تأكيد كرد كه اديوس تنها درصورتي كه با رژيم هاي غذايي كم كالري و برنامه هاي ورزشي مناسب بكار گرفته شود، نتيجه خواهد داد.

قرص لاغري اديوس از چه تركيباتي تهيه شده است؟

ماده اصلي اضافه شده به اديوس نوعي جلبك دريايي به نام fucus است . fucus يك جلبك دريايي قهوه اي است كه قرن ها در سراسر اروپا به عنوان داروي سنتي براي كاهش وزن و لاغري استفاده مي شده است. مطالعات اخير همچنين حاكي از آن است كه اين جلبك مي تواند رشد بافت سالم را تحريك كند، سيستم ايمني بدن را برانگيخته نمايد و سطح متعادل گلوكز خون را حفظ كند.

جنبه كاهش وزن فوكوس از عنصر اصلي آن يد ناشي مي شود، كه مي تواند با تحريك غذه تيروئيد، سوخت و ساز بدن را تسريع كند. بنابراين افزايش متابوليسم بدن مي تواند شروع كاهش وزن را آغاز نمايد. قرص اديوس علاوه بر افزايش متابوليسم، مي تواند اشتها را نيز كاهش دهد كه اين نيز عامل مهمي براي كاهش وزن است. با تحريك متابوليسم، تجزيه بافت هاي چربي منجر به از دست دادن وزن به صورت ايمن و كارآمد مي شود. اين جلبك دريايي همچنين مملو از مواد معدني طبيعي و عناصر كمياب است كه به كنترل اشتها، از بين بردن سموم و مبارزه با احتباس آب در بدن كمك مي كند.

موارد منع مصرف و احتياط در مصرف قرص اديوس

✅ مصرف قرص اديوس در دوران بارداري و شيردهي توصيه نمي شود.

✅ در صورت حساسيت به اجزاي اين قرص، از مصرف آن خودداري نماييد.

✅ در صورت دريافت درمان ها يا رژيم هاي غذايي داراي يد از مصرف اين قرص خودداري نماييد.

✅ در صورت عدم تحمل نسبت به شكر (sugar intolerance) از مصرف اين قرص خودداري نماييد.

✅ افرادي كه براي يك وضعيت بهداشتي طولاني مدت يا جدي تحت مداوا هستند بايستي از مصرف قرص اديوس خودداري كنند.

✅ در صورت مصرف داروهاي ضد انعقادي از مصرف قرص اديوس اجتناب نماييد.

عوارض جانبي قرص لاغري اديوس

مانند هر دارويي، واكنش به اين قرص امكانپذير است و در موارد نادر ممكن است به مواد تشكيل دهنده حساسيت وجود داشته باشد. به منظور كاهش خطر بروز عوارض جانبي، بايد دستورالعمل ها را با دقت دنبال كرده و هرگز از مقدار توصيه شده تجاوز نكنيد. عوارض جانبي ذكر شده در شرايط نادر مي تواند شامل گرفتگي معده، نفخ، اسهال و حالت تهوع باشد. همچنين از عوارض قرص‌هاي لاغري اديوس مي‌توان به سرگيجه، بي حالي، حالت تهوع، تپش قلب، افت فشار خون و سردرد اشاره كرد. عوارض ذكر شده ممكن است از هر ۱۰۰۰ نفر در يك نفر ديده شود.

در صورت مشاهده هر يك از اين عوارض جانبي، توصيه مي شود كه قرص ها را مصرف نكنيد و مايعات زيادي بنوشيد. اگر عوارض جانبي شما بدتر شده يا متوجه عارضه جانبي كه در ليست اطلاعات موجود نيست شديد، سريعاً مصرف Adios را متوقف كرده و با پزشك معالج خود تماس بگيريد.

آيا قرص اديوس براي گياهخواران قابل استفاده است؟

قرص اديوس توسط افرادي كه از رژيم وجترين پيروي مي كنند قابل استفاده است. اگرچه اين قرص براي افرادي كه از رژيم وگان پيروي مي كنند قابل استفاده نيست.

موارد منع مصرف قرص لاغري اديوس

✅ مصرف اين قرص لاغري در افراد زير ۱۶ سال و بالاي ۵۰ سال، زنان باردار و شيرده توصيه نمي‌شود.

✅ بيماران قلبي و افرادي كه سكته قلبي و مغزي داشته اند، همچنين افرادي كه بيماري كبد و كليه دارند و افراد داراي فشار  قيمت قرص آلفا اسليم ۵۰ عددي خون بالا و پايين، مصرف اين قرص لاغري توصيه نمي‌شود.

✅ از استفاده همزمان قرص‌هاي لاغري اديوس با قرص‌هاي آسپرين، بيزاكوديل و كلوپيدوگرل و همينطور روغن كرچك و كاسكارا خودداري كنيد.

روش مصرف قرص لاغري اديوس

✅ نحوه مصرف قرص لاغري اديوس به اين صورت است كه در ده روز اول يك عدد از اين قرص‌ها را بعد از وعده صبحانه خود ميل مي‌كنيد. چنانچه پس از گذشت ده روز در اثر مصرف اين قرص ها دچار بي حالي و ضعف نشديد، مي توانيد دوز مصرفي خود را افزايش دهيد. در اين مرحله مي توانيد براي تاثير بيشتر يك عدد قرص بعد از وعده صبحانه و يك عدد قرص بعد از وعده ناهار ميل كنيد.

✅ براي افرادي كه بدن ضعيفي دارند و براي اولين بار است كه از قرص‌هاي اديوس استفاده مي‌كنند، بيش از يك عدد در روز توصيه نمي‌شود. توجه كنيد، بايد پيش از اقدام به مصرف قرص لاغري اديوس با پزشكتان مشورت كنيد.

روش تاييد اصالت قرص لاغري اديوس

با توجه به وجود نسخه هاي تقلبي قرص لاغري اديوس در بازار، سيستم تاييد اصالت قرص لاغري اديوس از طريق مراجعه به سايت https://adiossliming.com در دسترس مي باشد. جهت تاييد اصالت اين محصول، كد نام كاربري و رمز موجود بر روي برچسب روي محصول (كه با خراشيدن برچسب با ناخن ظاهر مي شود) را در سايت اديوس اسليمينگ وارد نموده و با ارسال آن، تاييديه اصالت محصول را دريافت نماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۵:۴۷ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :