فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

مزاياي خريد ماكت ماشين از فروشگاه آنلاين دكوكاف

ماكت ماشين يكي از جذابترين و محبوبترين انواع ماكت اسباب بازي است. امروزه ماشين هاي اسباب بازي و ماشين هاي واقعي بسياري را به صورت ماكت براي بازي بچه ها توليد كرده اند. تقريباً هر مدل ماشيني كه مد نظر شما باشد، ماكتي در دنياي اسباب بازي ها دارد. تنوع اين ماكت ها بي اندازه زياد است و جزئيات دقيق و ريزي كه روي اين ماشين ها كار شده است، جذابيت آن ها را براي كودكان و نوجوانان چند برابر كرده است. به دليل علاقه اي كه بچه ها به اين محصولات دارند، خريد ماكت ماشين در اندازه هاي مختلف برايشان انتخاب بسيار خوبي خواهد بود.

دنياي ماكت ها چه ماشين هايي دارند؟

پيش از خريد ماكت ماشين خوب است بدانيد كه تنوع ماكت ها بسيار زياد است. ماكت هاي ماشين در دو دسته ي كلي ماكت هاي پلاستيكي و ماكت هاي فلزي وجود دارند. ماكت هاي پلاستيكي بيشتر براي بازي بچه ها استفاده مي شوند و ماكت هاي فلزي با كاركرد دو منظوره هم براي بچه ها و هم براي مجموعه داران ماشين هاي كوچك جذاب هستند. البته نوعي از ماكت هاي حرفه اي خودرو ها در دنيا نيز وجود دارد كه مخصوص كلكسيونر ها و مجموعه داران ساخته مي شوند. اين دسته از ماكت هاي كلكسيوني نسبت به انواع مدل هاي اسباب بازي آن، قيمت هاي بالايي دارند.

ماكت هاي ساخته شده از وسايل نقليه مختلف و متنوع

ماكت هاي اسباب بازي محدود به ماكت خودرو ها نيست. انواع وسايل نقليه، در دنياي اسباب بازي، ماكتي براي خود دارند. براي مثال ماكت موتور يا ماكت هواپيما، همچنين ماكت انواع ماشين هاي سنگين نيز به عنوان ماكت هاي مربوط به وسايل حمل و نقل آماده ي ورود به دنياي بازي بچه ها هستند. بيشتر اين ماكت ها داراي چرخ هاي متحركي هستند كه قابليت بازي و حركت دادن آن ها روي سطح براي كودكان فراهم باشد. از ماكت هاي سبك پلاستيكي گرفته تا ماكت هاي سنگين فلزي، همه و همه از روي انواع وسايل نقليه ساخته شده اند. بچه ها امروزه محدوديتي براي داشتن هيچ يك از اين وسايل بازي ندارند و همه چيز براي آن ها در دسترس است.

ماكت هاي ماشين عقب كش و محبوبيت آنها در بين كودكان

سيستم عقب كش براي ايجاد جذابيت چند برابري براي ماكت هاي خودرو تعبيه شده است. ماكت هاي ساكن با وجود سيستم عقب كش بدون نياز به باتري به حركت در مي آيند. با عقب كشيدن و حركت دادن خودرو روي سطح چرخ هاي آن برعكس مي چرخند، انرژي ذخيره مي كنند و پس از رها شدن با نيرويي كه ايجاد شده است به جلو حركت مي كنند. اين ماشين ها براي تقويت مهارت هاي حركتي كودكان بسيار مفيد هستند و علاوه بر ايجاد سرگرمي به آن ها اين اعتماد به نفس را مي دهند كه ماشينشان را خودشان شخصاً به حركت در آورده اند. به همين دليل خريد ماكت ماشين از نوع عقب كش براي بچه ها توصيه مي شود.

ماكت ماشين براي تمام سنين

خريد ماكت ماشين گزينه اي منحصر براي كودكان و نوجوانان نيست. گرچه كودكان بازي با خودرو هاي اسباب بازي را دوست دارند، علاقه به ماشين چيزي نيست كه تا سنين بزرگسالي از دل كسي بيرون برود. به همين دليل كمتر بچه اي اسباب بازي ماشين خود را كه با كيفيت و سالم مانده است دور مي اندازد. همين علاقه است كه در نهايت منجر به جمع آوري كلكسيون هاي بزرگ ماشين هاي كوچك و جذاب مي شود. با خريد ماكت هاي با كيفيت انواع خودرو ها به عنوان هديه، مي توانيد هر كسي را خوشحال كنيد.

ماكت ماشين پليس براي بازي هاي هيجان انگيز

خيلي از پسر بچه ها در سنين پايين عاشق اين هستند كه پليس باشند. چنين انتخابي روي علاقمندي آن ها به اسباب بازي هاي پليسي اثر زيادي دارد. ماشين پليس اسباب بازي به شكل ماكت براي اين دسته از بچه ها يك اسباب بازي فوق العاده محسوب مي شود. چون هم عاشق ماشين هستند، هم عاشق پليس بازي. بعضي از اين ماكت ها داراي چرخ هاي متحرك و همچنين سيستم عقب كشي هستند كه با ذخيره انرژي ماشين را به حركت در مي آورد و هيجان را در بچه ها زنده مي كند. ماشين پليس مي تواند انواع مدل هاي ماشين با آرم و رنگ ماشين پليس باشد.

پرورش خلاقيت و ماكت ماشين ساختني

اسباب بازي هاي خلاقانه و بي نظيري مانند لگو امكان ساخت ماكت اسباب بازي ماشين را براي بچه ها فراهم مي كنند تا با دست خود آن را بسازند. اين ماكت هاي ساختني علاوه بر مزايايي كه يك ماكت به خودي خود دارد و براي بچه ها شعف آفرين است، ذهن خلاق آن ها را رشد مي دهد و از اين جهت اسباب بازي جهت يافته تري محسوب مي شود. اينكه بچه ها به جاي دريافت يك ماكت حاضر و آماده، آن را با دست هاي خود بسازند علاقه ي بيشتري نسبت به ماكت در آن ها ايجاد خواهد كرد. همچنين بچه ها ياد مي گيرند از اين اسباب بازي ارزشمندي كه به دست خود ساخته اند، بيشتر مراقبت كنند.

ماكت ماشين هاي كارتوني جذاب

انيميشن هاي زيادي در مورد ماشين ها ساخته شده است و طرفداران زيادي هم در بين بچه ها دارد. انيميشن مك كويين يكي از محبوب ترين انيميشن هاي مربوط به ماشين است و شخصيت اصلي آن غوغايي به پا كرده است. ماكت مك كويين و ديگر اسباب بازي هاي مربوط به اين شخصيت جذاب كارتوني از جمله محبوب ترين اسباب بازي هاست. به دليل اينكه تمام بچه هاي عاشق مك كويين، دوست دارند بالاخره يك مدل از انواع ماشين هاي اسباب بازي مك كويين را داشته باشند و ماكت يكي از كلاسيك ترين آن هاست.

ماكت ماشين از كجا بخريم؟

فروشگاه هاي زيادي فروش ماكت ماشين را در دستور كار خود دارند. اما لازم است به اين نكته توجه داشته باشيم كه خريد از فروشگاه هاي معتبر كمك مي كند طول عمر مفيد اسباب بازي ها بيشتر باشد و مسلماً فرزندان ما دوست ندارند اسباب بازي محبوبشان به راحتي خراب شود. به همين دليل فروشگاه معتبري مثل دكوكاف كه خود را ملزم مي داند بهترين كيفيت محصولات و بيشترين تنوع را رعايت كنند، فروشگاه مطمئني است. براي خريد انواع ماكت نگاهي به محصولات گوناگون اين فروشگاه بيندازيد.

خريد غير حضوري ماكت ماشين

در بسياري از موارد براي انتخاب اسباب بازي، خريد حضوري بدتر سردرگمي در پي دارد و در عين حال امكان مقايسه بين محصولات مختلف محدود تر مي شود. در سايت مي توان تمام مشخصات و اندازه و قابليت هاي ماشين هاي متعدد را با هم مقايسه كرد و شايد اين امر در خريد حضوري با توجه به محدوديت وقت و مراجعه ي مشتريان ديگر به فروشگاه امكان پذير نباشد. رويت و بررسي تك تك ماشين ها در نهايت خريد مطمئن تر و انتخاب رضايت بخش تري را در پي دارد. براي خريد اينترنتي ماكت ماشين فلزي و پلاستيكي، مدل هاي بسيار متنوعي در فروشگاه دكوكاف وجود دارد.

انواع بازي ها با ماكت ماشين

بسته به اينكه چه نوع ماكتي در اختيار بچه ها قرار بگيرد، بازي هاي مختلفي مي توان با آن ها انجام داد. بچه ها مي توانند در كنار همديگر با ماشين هايشان با هم بازي كنند و آن ها را مثل يك ماشين واقعي در خيابان هاي فرضي حركت دهند. حتي مي توان با بنر يا وسايل ديگر جاده و خيابان هايي را براي بازي بچه ها طراحي كرد. يكي از ويژگي هاي مهم ماكت هاي سرگرم كننده مجهز بودن به سيستم عقب كش است كه با ايجاد حركت و به پيش راندن ماشين ها موجبات شور و هيجان در كودكان را فراهم مي كند. به طور كلي بچه ها نيازي به آموزش ويژه براي بازي با ماشين هاي خود ندارند. كافيست اين اسباب بازي هاي زيبا را در اختيار داشته باشند تا خلاقيت خود را بروز دهند و با آن ها سرگرم شوند.

ماكت ماشين دو منظوره ربات شو

بعضي از ماكت ها قابليت دو كاره دارند و با طراحي مخصوص كه در آن ها پيدا شده است با فشردن و جا به جا كردن بعضي از قسمت ها به ربات تبديل مي شوند. اين تغيير حالت و دو كاره بودن اسباب بازي براي بچه ها بي نهايت جذاب و شگفت انگيز است.

ماشين هاي سنگين هم ماكت دارند

اسباب بازي انواع ماشين سنگين از جمله كاميون، تريلي و كمپرسي در بين ماكت ها، نظر و سليقه ي كودكان شيفته ي ماشين سنگين را جلب مي كند. كاميون ها و كمپرسي ها جايگاهي در عقب خود دارند كه محل سوار كردن بسياري از ديگر وسايل بازي كودكان خواهند شد. اينكه بچه ها بتوانند در حين بازي هاي خود با عروسك هايشان ماشين سواري كنند، روحيه ي خانواده دوستي و همدلي را در آن ها زنده مي كند.

حس مالكيت ماشين سواري

ماكت وانت و انواع ماشين هاي سواري بعضاً قابليت هاي ويژه اي دارند كه جذابيت آن ها را چند برابر مي كند. تصور كنيد ماشين كوچولوي شما درب باز شو و چرخ هاي متحرك داشته باشد و از نظر ظاهري با نمونه ي واقعي هيچ تفاوتي نكند. يا چنين ويژگي هاي جذابي بچه ها حس مالكيت ماشين سواري و ... را تجربه مي كنند. چنين ماكتي براي بزرگتر ها نيز جذابيت خاصي دارد.

لذت داشتن ماشين واقعي

بچه ها از همان دوران كودكي علاقه دارند ماشين دلخواهشان را داشته باشند. اما اين امر امكان پذير نيست. داشتن ماكتي كه از روي نمونه واقعي ماشين ها ساخته شده باشد، تا اندازه در روحيه ي چنين كودكاني تاثير مثبت خواهد داشت. با داشتن يك ماكت زيبا از ماشين دلخواهشان متوجه مي شوند كه آرزويشان به راحتي به واقعيت تبديل مي شود و كافيست كمي صبر كنند و تا زمان مناسب برسد. پس اگر كودكي داريد كه علاقه ي زيادي به ماشين ها دارد، حتماً با خريدن ماكت او را شاد و دلگرم كنيد. با وجود اين ماكت برايش توضيح دهيد كه به دست آوردن آرزو ها كار سختي نيست.

مزاياي خريد اينترنتي اسباب بازي ماشين

فروشگاه اينترنتي اسباب بازي دكوكاف مزاياي متعددي براي خريداران به همراه آورده استو از جمله:

  • صرفه جويي زياد در زمان خريد
  • راحت تر خريد كردن
  • قابليت جستجو و بررسي دقيق پيش از خريد
  • ارائه تمام مشخصات محصولات همراه با عكس هاي با كيفيت
  • تنوع گسترده در خريد هر گونه اسباب بازي از جمله ماشين
  • امكان پرداخت اينترنتي

جنس با كيفيت ماكت هاي فلزي

ماكت هاي فلزي ماشين ها، معمولاً روش ساخت بسيار حرفه اي دارند و از مواد درجه يك براي تهيه ي آن ها استفاده مي شود. برخلاف مدل هاي پلاستيكي كه با استفاده از موادي نظير رزين و كامپوزيت تهيه مي شوند و گاه شكننده هستند، ماكت هاي فلزي دوام بسيار خوبي دارند و از آلياژ هاي فلزي مقاوم ساخته مي شوند. بيشتر ماشين هاي فلزي به روش ريخته گري تحت فشار يا diecast ساخته مي شوند. جنس فلز بكار رفته در ساخت اين ماشين ها عموماً آلياژي از فلز روي ذكر شده است كه بسيار مرغوب و با دوام است.

ماكت ماشين براي دختران

مسلماً در بين پسر بچه ها نسبت به ماكت هاي خودرو و ماكت ديگر وسايل نقليه مثل موتور و ... علاقه ي زيادي وجود دارد. اين مساله ممكن است سوء تفاهم ايجاد كند كه براي دختر ها نمي توان يا نبايد ماكت خريد. ممكن است بعضي از والدين تصور كنند كه دختران علاقه ي زيادي به ماكت خودرو ندارند. اما كافيست يكي از ماكت هاي مينياتوري جذاب را به دخترتان نشان بدهيد تا از ميزان علاقه ي او به اين مدل اسباب بازي آگاه شويد و خريد ماكت ماشين براي دختران را در برنامه ي خود قرار دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۹:۰۵ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :