فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

۱۴ روش رايگان كسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه گذاري

امروزه كه پيدا كردن كار مقداري مشكل است كسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه گذاري يكي از بهترين راه هايي است كه مي توانيد در پيش بگيريد. در اين مقاله ۱۴ روش رايگان كسب درآمد از اينترنت بدون هرگونه سرمايه گذاري عنوان شده است كه برخي از آنها به استثناء هزينه اتصال به اينترنت به هيچ هزينه ديگري نياز ندارد.

 

اگر بخواهيم برخي از شغل هاي سخت اينترنتي را نام ببريم يكي از آنها وبلاگ نويسي است به ويژه اگر كار روزانه اي نداشته باشيد. وبلاگ نويسي به زمان، صبر، عزم و اراده، نظم و استراترژي و قابليت خوب نوشتن نياز دارد. در اين شغل شما همواره بايد تلاش كنيد تا به كسب درآمد برسيد.

در ادامه روش هايي را به شما معرفي مي كنيم كه با توجه به زماني كه صرف مي كنيد و تلاشي كه انجام مي دهيد مي توانيد به درآمد معقول و مناسبي برسيد.

 

چگونه مي توان به كسب درآمد از اينترنت پرداخت؟

شايد صدها روش براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي وجود داشته باشد از جمله: كسب درآمد از گوگل ادسنس، كسب درآمد كليكي، راه اندازي يك سايت كسب درآمد اينترنتي ، كسب درآمد از تلگرام و. . اما همواره توصيه هايي كه در اين زمينه وجود دارد و آن هم اين است كه در ابتدا از شغل هايي كه از شما درخواست سرمايه اوليه دارند شديدا دوري كنيد. به عنوان مثال از شما درخواست مي كنند فرمي را پر كنيد يا روي تبليغات كليك كنيد و مواردي از اين قبيل. ما فهرستي را تهيه كرديم كه به شما كمك مي كند تا روش هاي ساده كسب درآمد از اينترنت را فرا گيريد:

۱-خدمات نوشتن مقاله

اگر شما توانايي نوشتن مقاله اي جديد و توليد محتوايي جديد و خاص را داريد شك نكنيد كه به راحتي مي توانيد از طريق اينترنت به كسب درآمد برسيد زيرا هر طراح سايت اينترنتي و وبلاگ نويسي به دنبال مطالب جديد و منحصر به فرد براي وبلاگ ها و سايت هاي خود مي باشد. هر چند امروزه كلاهبرداران و دزدان اينترنتي زيادي هستند اما به راحتي مي توانيد در انجمن ها با نوشتن مقاله درآمد كسب كنيد.

 

اگر بخواهيم به در رابطه با هزينه ها صحبت كنيم بايد در جريان باشيد كه شما هيچ هزينه اي بجز اتصال به اينترنت پرداخت نخواهيد كرد و به ازاي هر مقاله اي كه مي نويسيد مي تواند حدود چند هزار تومان درآمد كسب كنيد. اين درآمد مي تواند با توجه به توافقاتي كه با كارفرما انجام مي دهيد متفاوت باشد.

۲نوشتن تحليل در مورد وب سايت ها و انتشار مطالب پولي

بايد بدانيد كه اگر وب سايت پرطرفداري داريد و ترافيك آن مناسب مي باشد مي توانيد براي آن يك پشتوانه ي مالي در نظر بگيريد و به ازاي آن در مورد اسپانسر مطالب در وب سايتتان بنويسيد. اين مسئله براي افرادي كه كانالي پر بازدديد در يوتيوب دارند بسيار صادق است.

براي كانال هاي يوتيوب مي توانيد با پيوستن رايگان به برخي برندها از پيشنهادات حمايتي آنان برخوردار شويد. اما بايد اين مسئله را به خاطر داشته باشيد كه تنها محصولات برتر، كسب و كارها و وب سايت ها را بررسي كنيد و اگر از سرويس هايbloger و wordpress استفاده مي كنيد، ميتوانيد بدون نياز به سرمايه گذاري، به كسب درآمد از اينترنت برسيد.

۳نوشتن پست مهمان براي مشتريان

ارسال پشت مهمان يكي ديگر از روش هايي است كه مي توانيد با استفاده از آن به كسب درآمد برسيد. اين روش مزاياي زيادي را براي شما به همراه دارد كه يكي از آنها به دست آوردن ترافيك، اعتبار و به رسميت شناخته شدن توسط موتورهاي جستجوي گوگول مي باشد. شما تنها با تصور كردن اينكه اگر توانايي ارسال پست مهمان طبق قوانين سايت ها را داشته باشيد تا چه ميزان مي توانيد در يك ماه درآمد كسب كنيد؟ مطمئنا مشتريان زيادي هستند كه براي اين موضوع حاضرند پول خرج كنند. امتحان كردن اين روش براي كسب درآمد خالي از لطف نيست.

۴بازاريابي وابسته يا همكاري در فروش

اين روش يكي از بهترين روش هايي است كه ميتواند به افراد كمك كند تا از طريق اينترنت به كسب درآمد برسند بدون اينكه نياز باشد سرمايه گذاري انجام دهند. اگر به دنبال كار در منزل بدون سرمايه گذاري هستيد اين روش، روش مناسبي است.در واقع در اين روش افراد مي توانند با استفاده از وب سايت خود و يا حتي با گسترش اكانت هاي رسانه هاي اجتماعي از قبيل توئيتر و فيسبوك به كسب درآمد اينترنتي بپردازند.

 

اگر ميخواهيد اطلاعات بيشتري در رابطه با اين شغل داشته باشيد بايد بدانيد كه بازاريابي وابسته به معناي ارتباط بين صاحب تبليغ، نويسنده و مشتري مي باشد كه در آن شما به عنوان نويسنده ايفاي نقش مي كنيد و تبليغي كه توسط صاحب آن به شما ارائه مي شود را منتشر مي كنيد و مشتركين خود را به سمت لينك محصول هدايت مي كنيد و در صورت خريد محصول توسط مشتركين، شما نيز كميسيوني قابل قبول دريافت مي كنيد.

 

۵خدمات ثبت نظر در وب سايت ها

بسياري از وبلاگ نويسيان در جريان نيستند كه كدام وب سايت ها اين قابليت را دارند كه به طور خودكار نظرات دريافتي را تاييد مي كنند را فراهم كنند. بايد بدانيد كه وب سايت هاي فراواني در اين زمينه وجود دارند كه به راحتي مي توانيد با تحقيق در اينترنت آن را پيدا كرده و ليست بزرگي از آن را تهيه كرده و از سرويس نظرگذاري براي ساير وب سايت ها استفاده كنيد.

يا به راحتي مي توانيد آن را براي فروش بگذاريد. براي يك متخصص سئو مايه مسرت و خوشحالي است كه بابت اين ليست ، هزينه بپردازد. مي توانيد براي فروش اين ليست ها ، از انجمن ها ( فروم ها ) استفاده كنيد.

۶تبديل شدن به يك كارگزار براي وب مسترها و صاحبان وبسايت ها

يكي از شغل هايي كه مي تواند بسيار براي كسب درآمد مفيد باشد اين است كه مي توانيد براي وب سايت هاي مختلف كساني را پيدا كنيد كه ميخواهند در آن وب سايت ها تبليغي به نمايش بگذارند و به ازاي هر تبليغي كه توسط شما معرفي مي شود مي توانيد كميسيوني دريافت كنيد.

 

كسب درآمد در منزل بدون سرمايه

 

 

بايد بدانيد كه براي انجام اين كار از اين قبيل انجمن ها بسيار زياد هستند و شما با پيوستن به آنها مي توانيد به طور كاملا رايگان به كسب درآمد برسيد. همچنين يكي ديگر از راه هاي مهم و پرطرفدار در كسب درآمد از اينترنت كمك به كساني است كه قصد فروش وب سايت و يا دامنه را دارند. اين يك تجارت بزرگ است كه به شما كمك مي كند تا با هر فروش مبلغ زيادي به جيب بزنيد.

۷- Google AdSense

اين روش يكي از قديمي ترين و بزرگترين شبكه هاي تبليغاتي در جهان مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد كه تبليغات مرتبط با محتواي وب سايت مورد نظر خود را منتشر كرده و سپس از طريق روش CPC درآمد شما را پرداخت مي كند. بايد بدانيد كه روش CPC مخفف روش هزينه در ازاي هر كليك (غير مجاز مي باشدt-Per-Click) است.

 

ميزان درآمدي كه از اين روش كسب مي كنيد به نويسنده يا همان مدير سايت بستگي دارد. همچنين بايد بدانيد كه اين روش يكي از ساده ترين روش هاي كسب درآمد از طريق اينترنت مي باشد چون Google AdSense نرخ پرداخت بسيار بالايي داشته و مديران ۶۸ درصد سهم را دريافت مي كنند.

 

۸نقد و بررسي محصولات

همانطور كه از نام اين روش پيداست شما بايد به نقد و بررسي دقيق محصولاتي كه در سايت قرار داده ايد بپردازيد و اكثرا توصيه مي كنند كه فقط محصولاتي كه در سايت موجود مي باشد را مورد بررسي قرار دهيد. در واقع اگر تبليغات شما درست و معقولانه باشد به اين معني است كه افراد بيشتري آن محصول را از طريق سايت شما خريداري كرده اند و نياز به يادآوري نيست كه شما مي توانيد به ازاي فروش هر محصول كميسيوني را دريافت كنيد.

۹محصولات خودتان را توليد كنيد و به فروش برسانيد

اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد كه سرگرمي هاي زيادي داشته و ميتوانيد كارهاي خلاقانه زيادي توليد كنيد بايد بگويم كه از اين طريق هم مي توانيد كسب درآمد كنيد. شما به راحتي مي توانيد كارهاي خلاقانه خود را از طريق سايت خود به فروش برسانيد.

 

اگر با برنامه نويسي آشنايي داريد مي توانيد از او بخواهيد كه نرم افزاري بنويسيد تا به مردم اجازه دهد، محصول و يا كار شما را دانلود كرده و هزينه اي بابت آن پرداخت كنند. كارهاي بسياري در اين زمينه مي توان انجام داد اما قبل از آن بايد مطمئن باشيد كه كار خلاقانه شما طرفدار دارد يا خير.

۱۰يك كتاب الكترونيكي بنويسيد

امروزه نوشتن كتاب الكترونيكي مورد علاقه بسياري از افراد قرار گرفته است بهتر نيست شما هم شانس خود را امتحان كنيد و يك كتاب اكترونيكي در رابطه با هر موضوعي كه فكرش را مي كنيد بنويسيد؟

براي نوشتن كتاب الكترونيكي هر موضوعي را ميتوانيد مد نظر قرار دهيد حتي گردآوري وب سايت هاي قبلي و تبديل آنها به يك فايل PDF مي تواند يكي از راه هاي كسب درآمد باشد. بايد بدانيد كه امروزه چنين كاري توسط مشتركين و افرادي كه علاقه اي به خريد كتاب داشته باشند مورد توجه قرار خواهد گرفت.

۱۱بررسي ها و نظرسنجي ها

بسياري از شركت هاي معروف مقالات مختلفي طراحي مي كنند تا در مورد محصولي كه ارائه داده اند بازخورد كسب كنند. شما به راحتي مي توانيد يك نظرسنجي از سايت ها مختلف تهيه كرده و آن را در وب سايتتان به نمايش بگذاريد تا زماني كه مشتركين شما به آن پاسخ مي دهند شما به خاطر نمايش نظرسنجي در سايت هزينه دريافت مي كنيد. اين روش يكي از آسان ترين و قابل اعتماد ترين منابع كسب درآمد از اينترنت است.

۱۲ارائه خدمات

از طريق ارائه خدمات مي توانيد با توجه به تخصصي كه در زمينه خاص داريد، مشكلات افراد را به صورت آنلاين برطرف كنيد. همچنين شما مي توانيد با انتشار خدمات خود بر روي وب سايت مخاطبانتان را افزايش داده و درآمد منطقي كسب كنيد. به عنوان مثال شما يك گرافيست ماهر هستيد و ميخواهيد براي ديگران تبليغي طراحي كنيد. شما با قرار دادن بخش جداگانه اي در سايت مي توانيد اين خدمات را به مردم ارائه داده و درآمد كسب كنيد.

۱۳ميزباني يك وبينار

ميزباني يك كارگاه آنلاين زنده مي تواند همانند ساير روش هاي عنوان شده در كسب درامد آينترنتي موثر باشد. اگر سايت شما جزء آن دسته از سايت هايي است كه مخاطبان زيادي دارد و به دليل اينكه نميتوانند در كارگاه هاي آموزشي شركت كنند به راحتي مي توانيد ميزباني يك وبينار را بر عهده بگيريد.

 

به راحتي مي توانيد را دريافت هزينه به ازاي هر صندلي كسب درآمد كنيد و وقتي هزينه پرداخت شد به وي اجازه مي دهيد در كلاس شركت كند. اين روش مزيت هاي زيادي دارد كه يكي از آنها اين است كه راحتي مي توانيد با مخاطبان خود تعامل برقرار كرده و به تقويت و برطرف كردن باگ هاي موجود بپردازيد.

۱۴مشاوره

بسياري از افراد مشاوره را همانند يك وبينار مي دانند كه به صبحت يك شخص با شخص ديگر در اينترنت گفته مي شود. داشتن مخاطبان زياد به شما اين امكان را مي دهد كه به فكر كسب درآمد از اينترنت باشيد.

ممكن است مردم براي كارهاي مختلف از جمله طراحي وب سايت به مشاوره نياز داشته باشند اين مي تواند يك نكته مثبت براي شما بايد كه با ارائه دادن خدمات خود به او علاوه بر راهنمايي مي توانيد به كسب درآمد نيز بپردازيد.

در انتها توصيه مي كنيم براي اطلاعات بيشتر وارد سايت درآمد 724 daramad724.com شويد و از بقيه مقالات و بسته هاي آموزشي ما ديدن نماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۰:۵۵ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :