فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

آموزش رايگان طراحي گرافيكي در سايت ايزي ديزاين

آشنايي با سايت ايزي ديزاين

ايزي ديزاين با نام لاتين Ezdesign برگفته از دو كلمه Ez (easy) + Design مي باشد و مرجعي است كه علاوه بر آموزش رايگان نرم افزار هاي گرافيكي از مانند : فتوشاپ، كورل و ايلوستريتور به صورت كاملا تصويري و فارسي به خريد و فروش طرح لايه باز گرافيكي با بالاترين كيفيت و نازل ترين قيمت در همه ي شاخه ها مي پردازد.سايت ايزي ديزاين به سه بخش كلي تقسيم شده و هر بخش نيز خود شامل زير مجموعه هايي جامع با موضوعات متنوع مي باشد.

  • بخش اول سايت شامل مطالب بسيار غني و مفيد در خصوص آموزش رايگان طراحي گرافيكي با عناوين آموزش فتوشاپ ، آموزش كورل دراو ، آموزش اينديزاين ، آموزش ايلوستريتور و آموزش افترافكت مي باشد.
  • بخش دوم شامل طرح هاي لايه باز گرافيكي است كه هر گرافيست براي طراحي به آن نياز دارد. انواع بنر و لارج فرمت ، بنر مشاغل ، كارت ويزيت ، تراكت رنگي، تراكت ريسو ، سربرگ ، ست اداري ، كاتالوگ ، بروشور ، وكتور ، استند ، موكاپ و … اولين بخش سايت را تشكيل مي دهند.
  • بخش سوم سايت نيز به ارائه قالب رايگان وردپرس در زمينه هاي شركتي ، خبري ، فروشگاهي ، خلاق و شخصي مي پردازد.

كمي دقيق تر با بخش اول سايت آشنا شويم :

معرفي نرم افزار فتوشاپ :

فتوشاپ يكي از پركاربرد ترين و محبوب ترين نرم افزار هاي گرافيكي است كه بسياري از افراد به صورت روزانه با آن كار مي كنند. در واقع بسياري از تصاوير و طرح هاي گرافيكي  كه هر روزه با آن سر و كار داريم توسط نرم افزار فتوشاپ ايجاد شده اند. قابليت هاي اين نرم افزار سبب شده است از فتوشاپ براي كار هاي بسيار گوناگوني مانند رتوش و اديت عكس، ساخت بنر، كارت ويزيت و … استفاده شود. در معرفي نرم افزار فتوشاپ سعي مي كنيم بيشتر با ماهيت اين نرم افزار قدرتمند و قابليت هاي آن آشنا شويم.

براي معرفي نرم افزار فتوشاپ بهتر است ابتدا تعريفي از كاري كه فتوشاپ انجام مي دهد ارائه كنيم. فتوشاپ در واقع يك پردازشگر گرافيكي بسيار قدرتمند است كه مي تواند در تصاوير تغييراتي نظير ويرايش، رتوش، بازسازي را انجام دهد. علاوه بر اين فتوشاپ مي تواند تصاوير جديد را خلق كند يا تصاوير متفاوت را با هم تركيب كند. همين موضوع سبب شده است آموزش فتوشاپ به يك امر الزامي براي ورود به بسياري از مشاغل تبديل شود.

شركت ادوبي صاحب امتياز و گسترش دهنده اين نرم افزار است. امروزه نسخه 19 اين نرم افزار با نام ادوبي فتوشاپ سي سي 2018 معرفي شده و در اختيار كاربران قرار گرفته است.

اين نرم افزار توسط برادران نول در اواخر دهه 80 ميلادي ساخته شد اما معرفي نرم افزار فتوشاپ به صورت رسمي در سال 1990 و توسط شركت ادوبي صورت گرفت. در طول زمان به كاربرد ها و قابليت هاي ان نرم افزار اضافه شده است و توانسته تا حد زيادي بر روي هنر عكاسي و گرافيك در اين مدت تاثير گذار باشد.

معرفي نرم افزار كورل دراو :

كورل دراو يك نرم افزار قدرتمند گرافيكي است كه در صنعت چاپ و طراحي گرافيك كاربرد بسيار زيادي دارد. اين نرم افزار نام آشنا معمولا در تمام چاپخانه ها براي مصارفي مانند چاپ افست، ساخت كارت ويزيت و بروشور و …. مورد استفاده قرار مي گيرد. به همين دليل آموزش كورل دراو جزو آموزش هاي كاربردي محسوب مي شود.

كورل دراو يك نرم افزار با سابقه در دنياي گرافيك است. اين نرم افزار در ابتداي شروع كار خود به نوعي يك رقيب براي نرم افزار فتوشاپ محسوب مي شد. با گذشت زمان كورل تصميم گرفت تا بيشتر بر روي ويژگي هاي برداري اين نرم افزار تمركز كند. به اين ترتيب به مرور كورل درارو تبديل به يك نرم افزار برداري حرفه اي براي ايجاد انواع وكتور ها و تصاوير برداري شد. در همين زمان بسياري از افراد آموزش كورل دراو را به عنوان يك آموزش اساسي فرا مي گرفتند. كورل تاثير بسيار زيادي بر روي صنعت چاپ گذاشت و باعث شد كارهاي گرافيكي در بخش ها بيشتري از زندگي ما نفوذ كنند.

بعد از مدتي ادوبي ايلوستريتور به بازار ارائه شد و جنگ دو غول نرم افزاري از همان زمان تا به حال ادامه دارد. با اين كه در بعضي از موارد ايلوستريتور برتري هايي بر كورل دارد اما همچنان آموزش كورل دراو به افرادي كه در زمينه چاپ و ايجاد انواع تصاوير گرافيكي به صورت برداري فعاليت دارند الزامي به نظر مي رسد.
معرفي نرم افزار : ايلوستريتور :

نرم افزار ايلوستريتور يا Adobe Illustrator، يك نرم افزار كاربردي براي ايجاد طرح هاي خلاقانه، نقاشي، تصاوير و آثار هنري در يك كامپيوتر با سيستم عامل ويندوز يا مك او اس است. اين نرم افزار اولين بار در سال 1987 منتشر شد و همچنان در فواصل زماني معين به روز رساني هاي جديد از آن به بازار عرضه مي شود. اين نرم افزار جزئي از مجموعه Adobe Creative Cloud است و توسط شركت ادوبي توليد و توسعه داده مي شود.

همانطور كه گفته شد از ايلوستريتور براي ايجاد انواع تصاوير ديجيتال و چاپي، از جمله كارتون ها، نمودار ها، گراف ها، چارت ها، لوگو ها و تصاوير استفاده مي شود. Illustrator همچنين امكان تبديل و تغيير در متون را به روشهاي مختلف فراهم مي سازد. به اين ترتيب Illustrator يك ابزار كاربردي براي ايجاد كارت پستال، پوستر و ساير طرح هاي تصويري است كه با استفاده از تركيب متن و تصاوير ساخته مي شوند. آموزش ايلوستريتور به شما كمك خواهد كرد كه وارد بازار كار حرفه اي اين نرم افزار شويد.

توانايي ايلوستريتور براي قرار دادن متن در اطراف يك منحني يا path، به ويژه براي هنرمندان و طراحان لوگو بسيار كاربردي است. علاوه بر اين از ايلوستريتور براي ساخت صفحات وب و همچنين طراحي آيكون ها و رابط كاربري برنامه هاي مختلف استفاده مي شود.

تصاوير توليد شده در ادوبي به شكل وكتور هستند به همين دليل مي توان از آن ها به راحتي از آن ها در اندازه هاي مختلف استفاده كرد. به همين دليل بسياري از افراد آموزش ايلوستريتور را صرفا براي اين آغاز مي كنند كه از توليدات اين نرم افزار در نرم افزار هاي ديگر استفاده كنند.

معرفي نرم افزار افترافكت :

نرم افزار افترافكت يا Adobe After Effects يك نرم افزار كاربردي براي ايجاد موشن گرافيك و جلوه هاي ويژه مورد استفاده در ويدئو ها، محتواي آنلاين و پرزنت ها است. افترافكت در هر دو سيستم عامل مك و ويندوز در دسترس است. از افترافكت به طور گسترده اي در تلويزيون و فيلم سازي، ايجاد جلوه هاي ويژه و انيميشن سازي استفاده مي شود. در حال حاضر After Effects بخشي از Adobe Creative Cloud است.

Adobe After Effects CC نرم افزار استاندارد صنعت فيلم سازي براي جلوه هاي بصري و موشن گرافيك است. اين نرم افزار بخشي از اشتراك مبتني بر Adobe Creative Suite است. CC به معناي “creative cloud” است و به صورت خودكار و مداوم براي كاربران خود به روز مي شود. اين قسمت جديد ادوبي به كاربران اجازه مي دهد تا در صورت لزوم از فايل هاي لايه باز و طرح هاي لايه باز برنامه هاي ديگر ادوبي استفاده كنند. همچنين CC امكان همگام سازي تنظيمات نرم افزار هاي شما را بر روي هر كامپيوتر در هر نقطه از جهان فراهم مي كند. آموزش افترافكت در كنار ايلوستريتور يا فتوشاپ به شما كمك مي كند تا از فايل هاي چنين نرم افزار هايي در افترافكت نيز استفاده كنيد و خلاقيت خود را بيشتر بروز دهيد.

معرفي نرم افزار اينديزاين :

اينديزاين در واقع يك نرم افزار نشر روي ميزي است كه براي ساخت صفحات، بروشور ها، مجلات، روزنامه ها و كتاب ها از آن استفاده مي شود. پروژه هاي ساخته شده در اينديزاين مي توانند در فرمت هاي چاپي يا ديجيتالي به اشتراك گذاشته شوند. به همين دليل طراحان گرافيكي، هنرمندان، ناشران و افراد حرفه اي در بازاريابي از اين نرم افزار استفاده مي كنند. ساخت و توسعه اين نرم افزار توسط شركت ادوبي انجام مي گيرد.

اولين نسخه از اين نرم افزار در تاريخ 31 آگوست 1999 منتشر شد. اما ساخت اين نرم افزار خيلي بيش از اين توسط يك شركت ساخت نرم افزار هاي مربوط به كامپيوتر هاي شخصي شروع شد. در آن زمان شركت آلدوس يك نرم افزار ساده اما محبوب به نام pagemaker را به بازار عرضه مي كرد. پس از مدتي ادوبي اين شركت و محصولات آن را خريداري كرد. سپس اينديزاين را جايگزين اين نرم افزار كرد و توانست محبوبيت زيادي در بازار به دست آورد.

كمي دقيق تر با بخش دوم سايت آشنا شويم :

اين بخش مرجعي است براي خريد و فروش طرح لايه باز گرافيكي با بالاترين كيفيت و نازل ترين قيمت در همه ي شاخه ها، شامل طرح هاي لايه باز گرافيكي كه هر گرافيست براي طراحي به آن نياز دارد. انواع بنر و لارج فرمت ، بنر مشاغل ، كارت ويزيت ، تراكت رنگي، تراكت ريسو ، سربرگ ، ست اداري ، كاتالوگ ، بروشور ، وكتور ، استند ، موكاپ و … .

كمي دقيق تر با بخش سوم سايت آشنا شويم :

ما در بخش سوم سايت به ارائه قالب رايگان وردپرس در زمينه هاي شركتي ، خبري ، فروشگاهي ، خلاق و شخصي مي پردازيم كه به صورت كاملا رايگان و با پيشنمايش فارسي بعلاوه پشتيباني بدون هزينه ميباشند.

جمع بندي :

شما مي توانيد با عضويت در سايت ايزي ديزاين به صورت كاملا رايگان به آموزش نرم افزارهاي قدرمتند و محبوب گرافيكي بپردازيد و به تخصص هاي خود بيافزايد، ضمنا اگر هم در حال حاضر طرح لايه باز با كيفيت و خوبي داريد مي توانيد با ارسال آن در سايت ما به كسب درآمد دائمي بپردازيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۰:۰۵ توسط:اينفورتكس موضوع: