فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

مركز فوق تخصصي گوارش كودكان

اولين و تنها مركز فوق تخصصي گوارش كودكان در ايران با مديريت دكتر عزيزالله يوسفيفوق تخصص گوارش كودكان از دانشگاه علوم پزشكي تهران و داراي بورد فوق تخصصي بيماري هاري گوارش وكبد ،

با تجهيزات كامل و به روز دنيا در سال ۹۴ در تهران افتتاح گرديد
در اين مركز خدماتي مانند
– بررسي بيماري هاي گوارشي و كبدي كودكان
– بررسي و درمان يبوست كودكان
– بررسي و درمان درد مزمن كبدي
– آندوسكوپي و كولونوسكوپي با بيهوشي براي كودكان
– تست اورآز تنفسي با كربن ۱۳
-آنوركتال مانومتري
– تست هيدروژن تنفسي
توسط فوق تخصص گوارش كودكان صورت مي گيرد. كه نتيجه كار بسيار با كيفيت تر از انجام اين تست ها توسط كارشناس مي باشد.
و همچنين مشاوره تغذيه كودكان در اين مركز توسط متخصص تغذيه براي كودكاني كه بعلت مشكلات گوارشي نمي توانند رژيم غذايي نرمالي را داشته باشند ارايه مي گردد
آدرس مركز فوق تخصصي گوارش كودكان در تهران -خيابان جمالزاده شمالي بالاتر از بلوار كشاورز نبش بن بيت سرو پلاك ۱ ط ۲ واحد ۳ واقع شده است
جهت تعيين نوبت ويزيت در روزهاي شنبه الي ۵شنبه ساعت ۳ بعد از ظهر الي ۹ شب مي توانيد
با تلفن تماس :۰۲۱۶۶۱۲۶۱۸۷- ۰۹۳۷۸۲۰۶۱۷۵ – ۰۹۳۷۸۲۰۶۱۵۵ صبح ها ۱۰ الي ۱ بعد از ظهر و عصر ها :۳ الي ۹ شب تماس حاصل فرماييد

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۵۹:۲۴ توسط:اينفورتكس موضوع:

چگونه فناوري جديد عكاسي تاثير تبليغات را تا 10 برابر مي افزايد؟

استوديو نماد، استوديوي حرفه‌اي عكاسي صنعتي، قصد دارد در اين مقاله شما را با تفاوت شيوه‌هاي عكاسي سنتي و مدرن و ميزان اثرگذاري آن‌ها بربيننده آشنا كند.

امروزه اهميت عكس برداري از محصول و خدمات براي ارائه‌ي آن در سايت، براي هيچ كس پوشيده نيست. تمام صفحات اينترنتي، سايت‌ها و كانال‌ها در حال ارائه ي تصاوير محصول خود هستند.

بنابراين تصويربرداري از محصول يك عامل مشترك بين رقباست و امتيازي به هيچ كدام از آن‌ها نمي‌بخشد.

 پس علت تفاوت ميزان بازديد از سايت‌ها چيست؟

 بنابر آمار، ميانگين مكث هربيننده روي هرعكس نهايتاً ۷ ثانيه است. به نظر مي‌رسد يكي از عوامل نشان‌دهنده ي تاثير عكس‌ها، زماني است كه بينندگان براي ديدن آن عكس صرف مي‌كنند. هرچه زماني كه بيننده براي بازديد از محصول شما صرف مي‌كند بيش‌تر باشد، فرصت شما براي معرفي محصول و خدمت‌تان بيش‌تر مي‌شود.

پس بايد در گام اول جذابيت بصري بيش‌تري به عكس بخشيد تا بازديدكننده را مشتاق نگه دارد. اما جذابيت فاكتور كافي نيست، معرفي محصول بايد علاوه بر برخورداري از جذابيت، آنقدر كامل و قابل اعتماد باشد كه مشتري بتواند از شناخت محصول اطمينان حاصل كند.

 جالب است بدانيد فناوري عكاسي مدرن تصاويري فراهم مي‌كند كه با فراهم كردن هردو فاكتور جذابيت و معرفي، مكث بيننده روي عكس را بين ۵ تا ۱۰برابر بيش‌تر مي‌كند.

 تكنيك‌ها و برنامه‌هاي جديد عكاسي به شما امكان مي‌دهند كه با استفاده از فناوري‌هايي مانند ساخت تور مجازي و عكاسي ۳۶۰ درجه، مخاطب را با تصوير سه بعدي فضا و محصول خود مواجه كنيد.‌ اينگونه، شما مي‌توانيد توقع داشته باشيد بازديد بيننده از يك عكس، به اندازه‌اي نزديك به بازديد از محصول واقعي و سه بعدي زمان ببرد. از طرفي، مشتري پس از مواجهه با برخورد مدرن شما با محصول و تجارت، با آگاهي از به روز بودن شما، به پيشنهادات‌تان نيز اعتماد بيش‌تري خواهد كرد.

 در واقع شما چند برابر هزينه‌اي كه براي تبليغات صرف مي‌كنيد، زمان براي معرفي خود به مخاطب مي‌خريد.

در اين فرصت، مخاطب مي‌تواند با كمك عكس هاي ۳۶۰ درجه، تمام ابعاد محصول را ببيند و از اندازه و كيفيت آن اطمينان بيش‌تري حاصل كند.

جالب است بدانيد بينندگان، عكس‌هاي ۳۶۰ درجه را دوبرابر بيش‌تر از عكس‌هاي معمولي با ديگران به اشتراك مي‌گذارند.

 همين طور تور مجازي به شما كمك مي‌كند مخاطب را بدون طي كردن مسافت، به فضاي كار خود بياوريد و او را با موقعيت مورد نظرش روبرو كنيد. مثلاً محيط فروشگاه، هتل، خانه يا ماشين را براي او مجسم كنيد.

 فكر مي‌كنيد چرا سايت‌هايي كه از تور مجازي استفاده مي‌كنند روزانه تا سقف ۵ _۶ ميليون بيننده نيز دريافت مي‌كنند؟

 

با توجه به در دسترس بودن چنين عكسي در تمام جهان، مخاطب مي‌تواند بدون صرف وقت براي مراجعه ي حضوري، در مورد خريداري محصول تصميم‌گيري كند. اين يعني يك معامله برد-برد در جهان معاصر. همچنين بازديد از يك خانه ي در معرض فروش توسط تور مجازي هميشه ممكن است، و خانه هميشه در مرتب ترين و زيباترين حالت خود به چشم مخاطب مي‌رسد، اين در حالي است كه بازديد حضوري از خانه هماهنگي‌هاي بسياري مي‌طلبد و بعد از جلب نظر مشتري انجام مي‌شود. در حالي كه با ارائه كردن تور مجازي مي‌توان قبل از جلب كردن نظر مثبت مشتري، خانه را براي او نمايش داد و اطمينانش را به دست آورد.

در مجموع، ورود به عرصه ي تجارت الكترونيك امروزه تعيين كننده ميزان شناخته شدن شما توسط مخاطب محصول است و تفاوت كيفيت ارائه ي محصول شما در فضاي الكترونيك است كه مي‌تواند امتيازي براي شما نسبت به رقبايتان ايجاد كند.

همانطور كه مشتري در فضاي حقيقي، به چشمان خودش بيش‌تر از توضيح فروشنده اعتماد مي‌كند، در فضاي مجازي هم ديدن تصوير با كيفيتي از محصول براي او اولويت خواهد داشت.

 اما براي تهيه ي چنين عكس‌هايي از كجا بايد شروع كرد؟

 مسلماً بردوش گرفتن مراحل تهيه ي چنين عكس‌هايي براي شما به مراتب پيچيده‌تر از يك متخصص عكاسي است. هزينه خريد دوربين، خريد نرم‌افزار و يادگيري مهارت تهيه عكس از سويي شما را با مشكل مواجه خواهد كرد و از طرفي عدم آشنايي با ترفندهاي بازاريابي، ممكن است عكس‌هاي شما را از دسترس بيننده دور نگه دارد.

 پيشنهاد استوديو نماد به شما اين است كه اگر مي‌خواهيد محصول‌تان چند برابر بيش‌تر ديده شود و پيش از مراجعه ي حضوري مشتري، اعتمادش را جلب كنيد به فكر استفاده از فناوري‌هاي جديد عكاسي باشيد و با يك شركت عكاسي صنعتي همكاري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۴:۲۰ توسط:اينفورتكس موضوع: