فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

بهترين داروي گياهي براي سوزش و درد معده

خرمالوي نارس با اين كه بسيار گس و قابض است و حالت جمع‌شدگي در دهان ايجاد مي‌كند، بهترين و موثرترين دارو، براي تقويت معده و التيام بيماري‌هاي التهابي روده است.

خرمالويي كه رسيده نباشد، حالت جمع شدگي در دهان ايجاد مي‌كندكه نشانه قابض بودن آن است و براي پرزهاي معده و تقويت عمل هضم بسيار مفيد است.

همچنين افرادي كه دچار بيماري هاي التهابي روده (IBD) مانند بيماري كرون و كوليت اولسراتيو هستند، مي‌توانند از خاصيت جمع‌كنندگي خرمالويي كه قدري نارس است نفع ببرند و خونريزي گوارشي خود را كنترل كنند.

سوزش و درد معده ميتواند نشانه اي جدي از بروز يك بيماري خطرناك باشد. يكي از بيماري هاي مزمن دستگاه گوارش بر اثر رفلاكس اسيد معده و محتويات معده به مري رخ مي دهد و اين بازگشت ديواره مري را تحريك مي كند. اگر براي درمان اين مسئله اقدام نكنيد بافت انتهاي مري را تخريب و به بافت روده اي تبديل و امكان ابتلا به سرطان را زياد مي كند. يكي ديگر از دلايل سوزش معده زخم معده مي باشد. اگر اين بيماري درمان نشود به خونريزي و سوراخ شدن ديواره معده و مسدود شدن بين روده كوچك و معده مي شود. سوزش معده مي تواند دلايل مختلفي داشته و يا خود نشانه اي از بروز يك بيماري باشد. در صورت بروز آن بايد حتما به پزشك مراجعه شود.

تقويت معده، رفع سوزش و درد معده با منشاء عصبي و ضد اسپاسم معده از جمله موارد مصرف داروي گياهي سيناگل مي باشد. سيناگل حاوي گل سرخ، سنبل­ الطيب و شيرين بيان مي‌باشد. مواد موثره اين قرص گياهي عبارتند از ژرانيول، بورنئول، آلفا–پي نن، فن كن، ترپينولن، بتا–پي نن، بتا-بيزابولن، والرنال، اسيدوالرنيك، گليسيريزين، تانن و گليكوزيد.

تركيبات قرص تقويت معده سيناگل

مواد تشكيل دهنده اين دارو شامل سنبل الطيب، گل سرخ و شيرين بيان مي باشد كه در ادامه به برخي از خواص اين مواد اشاره مي كنيم.

گل سرخ: اين گياه براي درمان و التيام زخم هاي روده و معده و كمك به هضم غذا و بهبود گردش خون و محافظت ازمعده كاربرد دارد.

سنبل الطيب: با خاصيت ضد التهابي كه دارد، يكي از بهترين روش هاي شناخته شده درمان درد معده و باعث كم شدن گاز روده و معده مي شود، جلوگيري از اسهال كرده و باعث سلامت دستگاه گوارش مي شود.

شيرين بيان: با مصرف اين گياه مي توان سوزش سر دل و معده را برطرف كرد و مانع از رشد باكتري سمي هليكوباكترپيلوري كه در روده و معده جا مي گيرد مي شود و در زخم معده و مسموميت هاي غذايي باعث بهبودي مي شود.

روش مصرف قرص سيناگل

نحوه و ميزان مصرف اين دارو بسته به نظر پزشك بين ۱ تا ۲ قرص هر ۸ ساعت تجويز مي شود. اين دارو خاصيت آرامش بخشي و خواب آوري دارد به همين دليل پس از مصرف آن از رانندگي و كارهايي كه نياز به تمركز بپرهيزيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۸:۱۶ توسط:اينفورتكس موضوع:

معرفي كامل كپسول زنيان مركب نياك

بدن براي دفع اجسام خارجي و ترشحات اضافي و پاك كردن مجراي تنفسي از سرفه به عنوان يك واكنش دفاعي بهره مي برد. با وجود اينكه سرفه در پاكسازي بدن از عفونت و محرك ها نقش بسيار زيادي دارد، اما سرفه كردن مداوم مي تواند آزار دهنده باشد. جهت درمان سرفه بايد به علت و منشا آن توجه شود. دلايل احتمالي سرفه مي تواند شامل موارد زير بايد:

✅ آلرژي و حساسيت ها

✅ عفونت

✅ ريفلاكس معده

استفاده از داروها و فرآورده هاي گياهي مي تواند گزينه اي مناسب جهت درمان سرفه باشد. شركت داروسازي نياك در اين زمينه محصولي به نام كپسول زنيان مركب توليد كرده است كه داراي خاصيت ضد سرفه و ضر نفخ است. استفاده از كپسول زنيان مركب نياك مي تواند موجب بهبود سرفه هاي خشك، سرفه هاي حساسيتي و سرفه هاي با منشاء نامشخص گردد.

تركيبات موجود در كپسول زنيان مركب از رفلاكس معده (بيماري GERD) جلوگيري كرده و به اين ترتيب سرفه هاي ناشي از اسيد معده را به طور موثري كاهش مي دهد. اين فرآورده گياهي همچنين داراي تركيبات ضد نفخ است كه در درمان مواردي چون ورم معده و روده موثر است.

موارد مصرف كپسول ضد نفخ زنيان مركب نياك

✅ وجود تركيبات ضد نفخ و محافظ معده باعث مي شود اين فرآورده در مشكلاتي مانند ورم معده و روده، نفخ، احساس پري و رفلاكس معده موثر باشد.

✅ برطرف كننده سرفه هاي خشك

✅ سرفه هاي حساسيتي

✅ سرفه با منشا نامشخص

تركيبات كپسول زنيان مركب

زنيان و آويشن شيرازي حاوي مقادير قابل توجهي تيمول و كارواكرول هستند كه باعث افزايش ترشح موكوس و صفرا و آنزيم هاي گوارشي مي شوند كه در نهايت به بهبود فعاليت گوارشي و جلوگيري از ايجاد زخم گوارشي مي انجامد. همچنين اين مواد موثره خاصيت آنتي باكتريال و ضد قارچ دارند و در مطالعه اي اثر مناسبي عليه هليكوباكتر پيلوري از خود نشان دادند.

در تحقيقي اثرات آنتي كولينرژيك عصاره زنيان بررسي شد و مشاهده شد كه مواد موجود در عصاره مي تواند به صورت آنتاگونيست رقابتي بر گيرنده هاي استيل كولين عمل كند و باعث كاهش اسپاسم روده اي شود. همچنين اين گياه به همراه آويشن در برخي مطالعات خاصيت برونكوديلاتوري و آنتي هيستاميني از خود بروز داده و در مشكلات تنفسي و سرفه مي تواند مورد استفاده قرار گيرد

✅ زنيان: زنيان يك گياه دارويي معطر مي باشد كه از ميوه و ريشه آن در طب سنتي براي درمان بيماري هاي مختلف استفاده مي شود. اين گياه ضد اسپاسم و بادشكن بوده و به درمان بيماري هاي معده، كبد و ناراحتي گلو و سرفه كمك مي كند. زنيان منبعي غني از تيمول (Thymol) مي باشد كه ضد عفوني كننده بوده و در بهبود سرفه موثر است.

✅ آويشن شيرازي: آويشن شيرازي گياه دارويي ديگري مي باشد كه در تهيه كپسول زنيان مركب به كار رفته است. اين گياه كه حاوي ويتامين هاي A، B و E مي باشد، معده را تقويت كرده و خواص ضد سرفه و گرفتگي گلو دارد.

✅ سياه دانه

✅ مصطكي

✅ عسل تصفيه شده 

روش مصرف كپسول زنيان مركب

✅ در صورتي كه از كپسول زنيان مركب نياك به منظور رفع سرفه استفاده مي كنيد، مي بايست ۳ تا ۴ بار در طول روز و هر بار يك كپسول را مصرف نماييد.

✅ جهت درمان بيماري ها و مشكلات گوارشي، پس از هر وعده غذايي يك عدد كپسول زنيان مركب را مصرف نماييد.

✅ جهت دفع بلغم يك تا دو كپسول صبح ناشتا، و يك تا دو كپسول قبل از خواب مصرف شود. 

✅ بديهي است در صورتي كه پزشك معالج شما روش مصرف ديگري را تعيين كرده است، لازم است طبق نظر ايشان عمل نماييد.

موارد منع مصرف كپسول زنيان مركب

✅ در صورت وجود حساسيت به هر يك از اجزا از مصرف دارو خودداري شود.

✅ در دوران بارداري به دليل وجود گياهاني همچون زنيان وآويشن شيرازي به دليل داشتن تيمول فراوان، توصيه نمي شود.

✅ در دوران شيردهي، طبق نظر پزشك معالج مصرف شود. ممكن است باعث تغيير در طعم شير شود.

تداخلات دارويي

تا كنون تداخل خاصي از مصرف اين فرآورده و گياهان مورد استفاده آن با ساير تركيبات گزارش نشده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۷:۱۶ توسط:اينفورتكس موضوع:

توليد قرص خواب آور گياهي در شركت داروسازي حكيم مومن

قرص تراگزاكوم توليد شركت داروسازي حكيم مومن تبريزي يك فرآورده گياهي آرامش بخش، خواب آور و ضد اضطراب است. اين قرص خواب آور از سنبل الطيب، بهار نارنج، درمنه و گل ساعتيتشكي شده است.

مشكل بي خوابي داريد؟ اگر به توصيه متخصصان طب سنتي عمل كنيد، شايد هرگز به قرص هاي خواب آور نياز نداشته باشيد. در ادامه با داروهاي خواب آور گياهي آشنا خواهيد شد و بايد بدانيد كه داروهاي گياهي راه حلي مناسب براي درمان بي خوابي و ارامش است خوشبختانه، راه هاي زيادي براي غلبه بر بيخوابي و عدم توانايي براي به خواب رفتن وجود دارد كه يكي از بهترين آن ها استفاده از مكمل هاي گياهي يا حتي مصرف خود آن گياه مي باشد. اين گياهان معطر مي توانند بعد از يك روز سخت كاري، به آرامش و استراحت شما كمك كنند.

ليست غذاهاي زيرا به منوي غذايي روزانه خود براي كيفيت بهبود خواب تان اضافه كنيد.

  • مواد غذايي سرشار از تريپتوفان
  • كربوهيدرات هاي پيچيده
  • غذاهاي غني از منيزيوم
  • شير گرم
  • ويتامين هاي B

همچنين اگر مواد غذايي و نوشيدني هاي زير را محدود كنيد، نيز براي جلوگيري از بي خوابي موثر هستند.

  • كافئين
  • قند و شكر
  • چربي هاي فرآوري شده

ايجاد مشكل در خواب مستمر شبانه روزي مي تواند تاثير مخربي بر روي تمامي جنبه هاي زندگي بگذارد. اگر فردي در خوابيدن مشك پيدا كند، و يا در طول شب بارها از خواب بيدار شود و در به خواب رفتن دچار مشكل باشد، دچار بي خوابي شده است. به طور كلي، خوابي كه باعث تجديد قوا نشود را بي خوابي نامند.

در واقع كم خوابي به تنهايي بيماري به شمار نمي رود؛ بلكه از نشانه هاي بيماري به حساب مي آيد. معمولا كم خوابي به خاطر اضطراب و تنش هيجاني به وجود مي آيد. از ديگر دلايل كم خوابي، مي توان به احساس عدم امنيت، ترس از تنهايي، افسردگي و يا مصرف كافئين اشاره كرد.

اضطراب، تشويش يا دلشوره، احساسي است منتشر، ناخوشايند و مبهم از هراس و نگراني كه ريشه اي ناشناخته دارد. اضطراب باعث مي شود كه فرد حس عدم اطمينان، درماندگي و برانگيختگي فيزيولوژي داشته باشد. وقوع دوباره موقعيت هايي كه قبلا براي فرد استرس ايجاد كرده اند يا در حين آن ها به فرد آسيبي رسيده است، سبب اضطراب در افراد مي شود.

بديهي است كه همه افراد در طول زندگي خود دچار اضطراب مي شوند؛ اما اضطراب شديد و مزمن گاهي غيرعادي است و باعث بروز مشكل مي شود. تحقيقات نشان مي دهد كه اضطراب در طبقات كم درآمد و افراد ميان سال و سالخورده بيش تر از ديگران ديده مي شود.

قرص تراگزاكوم توليد شركت داروسازي حكيم مومن تبريزي يك فرآورده گياهي آرامش بخش، خواب آور و ضد اضطراب است. اين قرص خواب آور از سنبل الطيب، بهار نارنج، درمنه و گل ساعتيتشكي شده است.

تركيبات قرص خواب آور تراگزاكوم

✅ سنبل الطيب: والئوپتريات و روغن هاي فرار موجود در سنبل الطيب اثر آرامبخشي داشته و مطالعات انجام شده نشان مي دهد كه سبب كاهش بي نظمي خواب و بيدار شدن مكرر در طول شب مي شود. سنبل الطيب (علف گربه) گياهي است علفي و چند ساله كه ساقه آن به طور عمودي تا ارتفاع دو متر بالا مي رود. اين گياه به صورت وحشي در جنگل هاي كم درخت، در حاشيه جويبارها و گودال ها در بيشتر مناطق آسيا و ايران مي رويد. سنبل الطيب داراي بويي مطبوع است و گربه بوي اين گياه را از فاصل دور تشخيص داده به طرف آن مي رود و در اطراف آن به جست و خيز مي پردازد و از بوي آن مست مي شود. گل هاي سنبل الطيب برنگ سفيد يا صورتي و به صورت خوشه اي است.

قسمت مورد استفاده اين گياه ريشه آن است و معمولا از ريشه گياهي كه بيش از سه سال عمر دارد استفاده مي شود. سنبل الطيب پس از خشك شدن برنگ قهوه اي در مي آيد. طعم آن تلخ ولي خوشبو و معطر است. عطر آن پس از خشك شدن بيشتر مي شود.

✅ گل ساعتي: تركيبات موجود در گل ساعتي سبب تسكين درد يا منشا عصبي مي شوند. گل ساعتي يك گياه دارويي ضد اضطراب و آرام بخش ملايم است كه مي تواند افراد را وادار به يك خواب خوب در شب كند. يك مطالعه تخصصي از داوطلبان مبتلا به مشكل خواب، خواست تا قبل از به رختخواب رفتن يك فنجان از دمنوش گل ساعتي بنوشند همه آنها گزارش دادند كه خوابشان به طور قابل ملاحظه اي بهبود پيدا كرده است. افزايش گابا در مغز مي تواند اضطراب مرتبط با بي خوابي را كاهش دهد. همچنين گل ساعتي به عنوان يك شل كننده عضلات شناخته شده است كه با رفع تنش مي تواند افراد را به يك خواب راحت وادار كنند.

✅ بهار نارنج: لينالول موجود در بهار نارنج موثر در تقويت اشتها و آرامبخش مي باشد. بهار نارنج شكوفه درخت نارنج است كه در عطرسازي، ساخت اسانس و انوع نوشيدني هاي فصلي و عرقيجات و تهيه مربا، گز، سوهان و … به كار برده مي شود. عرق بهار نارنج، طبيعتي گرم دارد و يك اشتهاآور قويست. اين عرق نشاط آور است و همچنين براي رفع ضعف اعصاب، غم و افسردگي مفيد است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۵:۳۸ توسط:اينفورتكس موضوع:

تفاوت قرص آفروديت خارجي و ايراني در چيست؟

قرص آفروديت يك داروي تقويت كننده ميل جنسي براي آقايان و بانوان است كه باعث افزايش سطح هورمون LH و تستوسترون شده و به اين ترتيب ناتواني هاي جنسي را بر طرف مي كند.

قرص آفروديت گل دارو

يكي از معيار هاي مهمي كه امروزه براي بررسي ميزان خوشبختي زوجين مورد توجه قرار مي گيرد، ميزان رضايت طرفين از روابط جنسي است. رابطه جنسي يك راه ارتباطي بسيار مهم براي همسران است كه نه تنها جنبه فيزيكي، بلكه جنبه هاي روحي و عاطفي نيز دارد. به همين دليل است كه رفع مشكلات جنسي در بين زوجين اهميت بسيار زيادي دارد.

قرص افروديت يك محصول گياهي فوق العاده است كه باعث برطرف شدن ناتواني هاي جنسي در هر دو جنس مي شود. اين قرص كه حاوي مواد موثره گياهي چون ساپونين و استروئيد ها مي باشد، موجب بهبود اختلال نعوظ و تقويت آن شده و اين مشكل جنسي رايج در بين آقايان را درمان مي كند.

يكي ديگر از فوايد مصرف قرص آفروديت درمان انزال زودرس است، به همين دليل است كه برخي اين قرص را با نام قرص تاخيري افروديت مي شناسند. اين داروي گياهي با افزايش تستوسترون و هورمون LH تمايلات جنسي در بانوان و آقايان را افزايش داده و به ايجاد يك رابطه جنسي رضايت بخش كمك مي كند.

طبق بررسي هاي انجام شده مصرف طولاني مدت اين قرص براي افزايش ميزان اسپرم در آقايان نيز بسيار موثر است. قرص آفروديت يك محصول ايراني ساخت شركت داروسازي معتبر گل دارو است كه اثرات مشابه با فرآورده هاي خارجي دارد، اما در مقايسه با اين محصولات خارجي قيمت آن بسيار مناسب مي باشد.

ويژگي ها و موارد مصرف قرص آفروديت

  • درمان ناتواني هاي جنسي
  • بهبود اختلال نعوظ
  • افزايش تمايلات جنسي بانوان و آقايان
  • پيشگيري و درمان انزال زودرس
  • افزايش اسپرم
  • كاملا گياهي و طبيعي

تركيبات تشكيل دهنده

قرص آفروديت با استفاده از عصاره هاي خشك استاندارد شده گياهان زنجبيل، دارچين، زعفران و ميوه خارخاسك تهيه شده است كه در ادامه به بررسي هر يك از آن ها خواهيم پرداخت:

  • خارخاسك (Tribulus terrestris): تركيبات موجود در خارخاسك تعداد اسپرم ها را افزايش داده و براي افرادي كه به دليل كمبود اسپرم دچار عقيمي شده اند، بسيار مفيد مي باشند. عصاره خارخاسك همچنين باعث افزايش حركت اسپرم و ميزان زنده ماندن آن مي شود. اين گياه براي افزايش ميل جنسي زنان نيز مفيد مي باشد.
  • دارچين (Cinnamon): اين گياه خوشبو داراي طبع گرم و خشك بوده و به عنوان يك ادويه محبوب در آشپزي مورد استفاده قرار مي گيرد. دارچين باعث راحتي تنفس و نشاط شده و اسپرم ها را افزايش مي دهد. اين گياه دارويي از گذشته تا به امروز جهت بيشتر شدن و بازيابي قواي جنسي به كار برده مي شود.
  • زعفران (saffron): اين گياه ارزشمند نيز طبع گرم و خشك دارد. زعفران يك گياه دارويي ضد افسردگي است كه باعث شادي و نشاط شده تا حدودي اثرات آرامبخش نيز دارد. اين گياه همچنين تقويت كننده قواي جنسي است.
  • زنجبيل (Ginger): يكي از پركاربرد ترين گياهان دارويي است كه سرشار از مواد مغذي بوده و مقوي حافظه و كاهش دهنده باد معده و روده مي باشد. زنجبيل همچنين مي تواند باعث تقويت نيروي جنسي شود.

مكانيسم و نحوه عملكرد قرص آفروديت

تركيبات گياهي به كار رفته در تهيه آفروديت حاوي مواد موثره اي چون ساپونين، اسانس ها و استروئيدها مي باشند كه ناتواني هاي جنسي در هر دو جنس را بر طرف كرده و باعث اتساع عروق آلت و در نتيجه حفظ طولاني مدت نعوظ مي شوند. اين تركيبات گياهي همچنين به طور موثري از انزال هاي زودرس و ناقص پيشگيري كرده و با افزايش تمايلات جنسي، يك عمل جنسي رضايت بخش را براي زوجين ايجاد مي كنند.

قرص آفروديت در بدنسازي

تستوسترون يك هورمون ضروري براي رشد آقايان است كه در بدن خانم ها نيز به ميزان بسيار كمتر وجود دارد. هورمون تستوسترون مسئول افزايش حجم توده هاي عضلات بوده و نقش مهمي در تنظيم گلوكز، انسولين و متابوليسم چربي ايفا مي كند. به همين دليل است كه برخي افراد براي بدنسازي و افزايش حجم توده هاي عضلاني از مكمل هاي حاوي تستوسترون استفاده مي كنند. همانطور كه پيش از اين اشاره شد، مصرف قرص آفروديت گل دارو باعث افزايش ميزان تستوسترون مي شود.

مصرف قرص گياهي آفروديت در دوران بارداري و شيردهي

استفاده از اين قرص براي خانم ها در دوران بارداري ممنوع مي باشد، اما مصرف آفروديت در زنان شيرده مانعي نداشته و باعث افزايش ميل جنسي آن ها مي شود.

قرص افروديت چه عوارضي دارد؟

اين داروي تقويت كننده قواي جنسي عوارض جانبي ندارد، اما افرادي كه نسبت به گياهان دارويي تشكيل دهنده آفروديت حساسيت دارند، بايد اين محصول را با احتياط مصرف كنند. همچنين توجه داشته باشيد در بيماران مبتلا به مشكلات قلبي و افرادي كه كمبود فشار خون دارند، مصرف دارو بايد با احتياط انجام شود.

مقدار و نحوه مصرف

هر بسته آفروديت حاوي 30 عدد قرص مي باشد كه مي بايست سه مرتبه در روز، هر بار 1 عدد بعد از وعده هاي غذايي مصرف شود. توصيه مي شود جهت حصول نتيجه بهتر قرص افروديت را به صورت مداوم و مستمر استفاده نماييد.

محصولات مشابه آفروديت

شركت داروسازي گياهي گل دارو اين محصول را در قالب قطره آفروديت گل دارو نيز به بازار عرضه كرده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادي هستيد كه مصرف فرآورده هاي دارويي به شكل قرص برايتان دشوار مي باشد، مي توانيد قطره آفروديت را كه تركيبات تشكيل دهنده و خواص درماني مشابه با قرص آن دارد، از طريق داروخانه آنلاين مفيد طب خريداري نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۶:۳۶ توسط:اينفورتكس موضوع:

كاهش وزن تا 8 كيلو با قرص لاغري جي سي اصل

قرص لاغري جي سي هربال اسليمينگ (۶۰ عددي) محصول شركت MSH آلمان يك قرص لاغري بسيار قدرتمند و داراي تركيبات گياهي مي باشد. قرص جي سي داراي خواصي مانند كاهش اشتها، چربي سوزي قوي، كاهش توده چربي هاي شكم و پهلو، حفظ زيبايي و طراوت صورت و افزايش فعاليت متابوليك بدن مي باشد. قرص لاغري جي سي نيازي به ورزش و رژي غذايي ندارد و لاغري ايجاد شده توسط آن بدون عوارض و بدون بازگشت خواهد بود.

هر بسته از اين محصول حاوي ۶۰ عدد كپسول لاغري ۵۰۰ ميلي گرم مي باشد.

موارد منع مصرف قرص لاغري جي سي

✅ سنين زير ۱۸ و بالاي ۵۰ سال

✅ خانم هاي باردار و شيرده

✅ بيماران مبتلا به فشار خون خيلي بالا يا خيلي پايين

✅ نارسايي كبد و كليه

✅ بيماري هاي قلبي

روش مصرف قرص لاغري جي سي

۵ روز اول: روزانه يك عدد كپسول نيم ساعت قبل از صبحانه همراه با دو ليوان آب ميل كنيد.

اگر در اين پنج روز اشتهايتان كم شد تا روز آخر (۶۰ روز) روزي يك عدد ميل قرص ميل كنيد. اما اگر اشتهايتان كم نشد از روز ششم به بعد روزي ۱ عدد كپسول نيم ساعت قبل از صبحانه و يك عدد كپسول نيم ساعت قبل از ناهار با ۲ ليوان آب ميل كنيد.

در صورتي كه روزي ۲ عدد كپسول ميل كرديد و اشتهايتان آخر شب برگشت مي توانيد يك عدد كپسول قبل از صبحانه ميل كنيد و كپسول دوم را ۳ – ۴ ساعت بعد از ناهار كه معده سبك مي شود ميل كنيد. فراموش نكنيد كه كپسولتان را بايد با ۲ ليوان آب ميل كنيد.

اين قرص هاي لاغري حاوي ۶۰ عدد كپسول مي باشند لذا اگر روزي يك عدد ميل شود دوره شما دوماهه و اگر روزي دو عدد ميل شود دوره يك ماهه مي شود.

نكات مهم در مصرف قرص لاغري جي سي

✅ به هيچ عنوان بيشتر از ۲ عدد قرص در روز مصرف نشود.

قرص لاغري پلاتين قويتر است يا گلوريا

✅ به علت خاصيت چربي سوز قرص لاغري جي سي، مصرف ۲ ليوان آب همراه با مصرف قرص و همچنين مصرف آب فراوان در طي روز الزامي مي باشد.

✅ در صورتي كه غذاي روزانه شما خيلي كم است بهتر است براي جلوگيري از كمبود ويتامين يك بسته قرص مولتي ويتامين روزانه تهيه كنيد و يك ساعت بعد از صبحانه ميل كنيد.

✅ خوردن صبحانه الزامي مي باشد. ترجيحا سعي كنيد حداقل چند تكه نان در وعده صبحانه ميل كنيد. بهترين نان براي صبحانه نان سنگك يا نان هاي سبوس دار (قهوه اي) مي باشد.

✅ در صورتي كه تا ساعت ۳ بعد از ظهر همچنان هيچ اشتهايي براي ناهار نداشتيد سعي كنيد مقدار كمي غذا ميل كنيد. چراكه وقتي بي اشتها هستيد با مقدار بسيار كم غذا نيز سير مي شويد و سير نيز مي مانيد اما اگر وعده ناهار را حذف كنيد باعث مي شود تا براي شب احساس ضعف كنيد.

✅ به هيچ عنوان قرص هاي ديگر را همزمان با اين قرص استفاده نكنيد چرا كه اثر يكديگر را تغيير مي دهند و براي سلامتيتان نيز توصيه نمي شود.

✅ افرادي كه مشكل تيروئيد دارند مي توانند طبق روال قرص لووتيروكسين خود را ناشتا بخورند و قرص جي سي را طبق همين طريقه اما نيم ساعت بعد از صبحانه ميل كنند. يعني بايد بين قرص لووتيروكسين و قرص جي سي يك ساعت فاصله بيافتد.

✅ خوردن قرص لاغري جي سي با قرص راكوتان ممنوع است.

✅ خوردن قرص لاغري جي سي با قرص هاي آرامبخش با حداقل ۵ – ۶ ساعت فاصله مشكلي ندارد. البته دقت كنيد كه كساني كه بصورت دايمي در حال مصرف قرص آرامبخش هستند مي توانند با رعايت حداقل ۵ ساعت فاصله قرص آرامبخش مصرف كنند ولي كساني كه عادت به مصرف آرامبخش ندارند بهتر است همزمان با اين قرص ها ترجيحا قرص آرامبخش استفاده نكنند.

✅ خوردن قرص لاغري جي سي با قرص هاي آنتي بيوتيك (چرك خشك كن) توصيه نمي شود.

✅ خوردن قرص لاغري جي سي با قرص هاي سرما خوردگي مشكلي ندارد اما باعث مي شود تا تاثير قرص لاغري كمتر شود.

✅ افرادي كه كليه سنگ ساز دارند مي توانند از اين قرص استفاده كنند.

✅ افرادي كه كبد چرب دارن مي توانند از اين قرص استفاده كنند.

تركيبات قرص لاغري جي سي

گرين كارويل

قرص جي سي حاوي عصاره گرين كارويل Green Carvil مي باشد كه اين تركيب حاوي مقادير زيادي فيبر هاي سلولزي است.

از آنجايي كه در دستگاه گوارش ما آنزيم مناسب براي هضم اين تركيب وجود ندارد لذا اين تركيب قبل از اينكه تبديل به مواد قابل جذب شود دفع مي شود و در نهايت بدن انرژي و كالري كمي جذب مي كند كه براي جبران آن مجبور به استفاده از چربي هاي اضافه خود مي شود، كه نتيجه آن كاهش وزن و لاغري است

گرين كارويل آب زيادي جذب مي كند و باعث حجيم شدن در معده شده و با پر كردن معده احساس سيري طبيعي براي شما ايجاد مي كند كه در نهايت باعث كاهش اشتها و لاغري مي شود. همچنين اين تركيب باعث دفع سريع غذا مي گردد و با كاهش زمان جذب غذا باعث كاهش جذب چربي و قند مي شود. ليمونن موجود در گرين كارويل به علت خاصيت ضد اسپاسمي خود از سو هاضمه نيز جلوگيري مي كند.

گارسينيا كامبوجيا

يكي ديگر از تركيبات قرص لاغري جي سي، تركيب گارسينيا كامبوجيا Garcinia Cambogia مي باشد.

گارسينيا كامبوجيا يك تركيب كامل و مستقل است حتي خود اين تركيب به صورت تنها در خيلي از قرص هاي لاغري استفاده مي شود

اما به دليل گران بودن اين ماده معمولا دوز بسيار كمي از آن در قرص ها استفاده مي شود (نهايتا ۱۰% ) و به همين دليل خيلي از قرص هاي تبليغاتي موجود در بازار جوابدهي خوبي ندارند. اما در اين محصول ۵۴% درصد از محتويات آن به اين تركيب اختصاص داده شده است.

گارسينيا كامبوجيا هر ۳ كارايي را با هم دارد:

۱- كاهش اشتها

گارسينيا اشتها را به صورت كامل كنترل كرده و چون حاوي ماده HCA است باعث كاهش استرس شده و پر خوري عصبي را نيز از بين مي برد.

۲- چربي سوزي

گارسينيا سوخت و ساز بدن را بالا برده و كلسترول مضر را كاهش مي دهد و با افزايش سطح انرژي بدن تاثير خارق العاده اي روي چربي هاي شكم و پهلو مي گذارد.

۳- جلوگيري از تبديل كالري به چربي

هيدروكسي سيتريك اسيد HCA يافت شده در گارسينيا كامبوجيا از تبديل كالري به‌ چربي جلوگيري مي كند.

قهوه سبز

سومين تركيب قرص لاغري جي سي GC قهوه سبز و يا همان گرين كافي GREEN COFFEE مي باشد. قهوه سبز از دانه هاي قهوه كه بو داده نيستند تهيه مي شود . تركيبات قهوه سبز اثرات آنتي اكسيداني دارند و به تنظيم فشار خون و كاهش وزن كمك مي كنند. قهوه سبز حاوي كافئين مي باشد و متابوليسم بدن را افزايش داده و خاصيت چربي سوزي دارد. همچنين تحقيقات نشان داده است كه قهوه سبز تاثير چشمگيري روي كاهش اشتها نيز مي گذارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۰:۱۰ توسط:اينفورتكس موضوع:

روش مصرف كپسول لاغري بلوبري

بلوبري نوعي گياه گلدار با ميوه اي توت مانند به رنگ ابي تيره يا بنفش است. اين ميوه بومي شمال امريكا مي باشد. بلوبري كه با نام زغال‌اخته آبي هم شناخته مي شود، ميوه اي است كه در ايران چندان شناخته شده نيست و افراد كمي از آن استفاده مي كنند. اين ميوه براي تقويت حافظه و يادگيري بسيار مفيد است و تاثير شگفت انگيزي در كاهش وزن و لاغري دارد.

گلوريا بهتره يا بلك اسليم

 بلوبري در كاهش وزن نيز موثر بوده لذا در بيشتر رژيم هاي كاهش وزن توصيه مي شود. كپسول لاغري بلوبري اصلي تشكيل شده از ميوه ها است كه اغلب توسط انسان مصرف مي شود، بلوبري با استفاده از تكنيك هاي پيشرفته تصفيه و فراوري مي شود. مواد تشكيل دهنده طبيعي آن مواد غذايي است كه براي هزاران سال به رسميت شناخته شده اند.

ويژگي ها

كنترل اشتها ، بدون رژيم غذايي

اثرات سريع ، فوري نتايج

آسان و جواب دهي بينظير

كاهش وزن سالم و بدون بازگشت … فرمول منحصر به فرد مواد تشكيل دهنده فعال در كپسول موجب لاغري متناسب بدن شما مي شود، كاهش چربي از پاها ، شكم ، ران ، كفل ، بازو و صورت

بلوبري ميتواند عمل تبديل گلوكز به چربي را متوقف كرده و جذب انرژي در بدن را كاهش دهد.

طبق آمار نزديك به ۳۰ ميليون نفر در ايران مبتلا به چاقي و اضافه وزن هستند. اضافه وزن علاوه بر به وجود آوردن انواع بيماري هاي قلبي و عروقي، مفصلي و كبدي، مي تواند موجب كاهش اعتماد بنفس فرد شود و زندگي اجتماعي او را تحت تاثير خود قرار دهد. بنابرين لازم است جهت حل مشكل اضافه وزن روشي مناسب در پيش گرفته شود. يكي از روش هاي كاهش وزن، استفاده از قرص هاي لاغري با منشا گياهي است تا علاوه بر رسيدن به وزن ايده آل، فرد دچار عوارض مصرف قرص هاي شيميايي نشود.

بلوبري يك ميوه چربي سوز طبيعي به حساب مي آيد كه معمولا جهت كاهش وزن و لاغري مورد استفاده افراد مختلف قرار مي گيرد. بلوبري Blueberry با نام زغال اخته آبي نيز شناخته مي شود. بلوبري ميوه اي است كه در ايران چندان شناخته شده نيست و افراد كمي ار آن استفاده مي كنند. قرص لاغري بلوبري (كپسول لاغري بلوبري) از اين ميوه ساخته شده است و مي تواند با افزايش سوخت و ساز بدن به كاهش وزن و لاغري كمك مي كند. از ويژگي هال كپسول لاغري بلوبري مي توان به موارد زير اشاره كرد:

✅ قرص (كپسول) لاغري بلوبري يكي از قوي ترين محصولات لاغري و چربي سوز با كاهش وزن بالا مي باشد.

✅ كپسول لاغري بلوبري ساخت كشور برزيل است.

✅ هر بسته از اين محصول، حاوي ۶۰ عدد كپسول لاغري ۵۰۰ ميلي گرم است.

✅ بلوبري براي تقويت حافظه و يادگيري بسيار مفيد است

✅ بلوبري به دليل دارا بودن آنتي اكسيدان ها و فلاونوايد ها مانع از مشكلات مغزي نظير از دست دادن حافظه مي شود.

✅ آنتي اكسيدان هاي موجود در ميوه بلوبري باعث نرمي پوست مي شود.

✅ انتوسيانين موجود در بلوبري كه به آن رنگ آبي مات مي دهد به راديكال هاي آزاد (عامل سرطان) حمله كرده و مانع از رشد سلول هاي سرطاني مي شود.

✅ كپسول بلوبري قادر است وزن افرادي كه به علت هاي مختلف دچار استپ وزني شده اند را كاهش دهد.

✅ كپسول لاغري بلوبري موجب كاهش كلسترول و ارتقا سطح گلوكز خون مي شود.

✅ آنتي اكسيدان موجود در بلوبري Blueberry روش ذخيره بدن و پردازش قند را تغيير مي دهد.

✅ بلوبري خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و ديابت را كاهش مي دهد.

✅ قرص بلوبري Blueberry حاوي هيچگونه تركيبات آمفتامين نمي باشد و داراي تركيبات كاملا گياهي است.

موارد منع مصرف قرص لاغري بلوبري

✅ افراد زير ۱۸ سال و بالاي ۵۰ سال

✅ مشكلات كبدي و كليوي

✅ مشكلات قلبي

✅ فشار خون بالا و پايين

✅ خانم هاي شيرده و باردار

✅ ديابت

روش مصرف كپسول لاغري بلوبري

نيم ساعت قبل از صبحانه و نيم ساعت قبل از ناهار يك عدد كپسول بلوبري با مقدار زيادي آب مصرف بفرماييد.

عوارض احتمالي كپسول لاغري بلوبري

✅ سرگيجه

✅ تهوع

✅ افت فشار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۰:۱۹ توسط:اينفورتكس موضوع:

بهترين قرص لاغري موجود در داروخانه هاي ايران

اگرچه پيروي از يك رژيم غذايي كم كالري و افزايش فعاليت بدني مهم ترين گام در راستاي كاهش وزن است اما به تنهايي كافي نبوده و مستلزم صرف زمان و پشتكار زيادي است. گرسنگي ناشي از كاهش دريافت غذا نيز از دلايل عدم موفقيت در ادامه برنامه غذايي است.

آلفا اسليم بهتره يا بلك اسليم

در بسياري از موارد هم عدم موفقيت در روند كاهش وزن، ناشي از تغيير در متابوليسم بافت چربي و كاهش سوخت و ساز طبيعي بدن مي باشد. به همين دليل استفاده از تركيبات چربي سوز كه قادر به افزايش سوخت و ساز بدن، كاهش ذخيره چربي و كاهش اشتها باشند، به كاهش وزني موثر، طولاني و بدون عارضه كمك مي كنند. كاهش نيم تا يك كيلوگرم در هفته كاهش وزن مناسبي محسوب مي شود.

موارد مصرف قرص برنينگ فت

✅ افزايش سوخت و ساز بدن

✅ كاهش اشتها

✅ كاهش ذخائر چربي

✅ كاهش وزن

تركيبات قرص چربي سوز برنينگ فت

✅ گارسينيا: GARCINIA QUAESITA

گارسينيا يك درخت استوايي است كه از مواد موثره پوسته خارجي ميوه آن در مكمل هاي كاهش وزن استفاده مي شود. ماده موثره آن هيدروكسي سيتريك اسيد (HCA) است. اين ماده با مهار يكي از آنزيم هاي مهم چرخه توليد چربي به نام آدنوزين تري فسفات سيترات لياز، مانع از توليد و ذخيره شدن چربي ها در بدن مي شود.

در حضور HCA ذخائر گليكوژن كبدي افزايش پيدا مي كند كه از طريق فعال كردن گليكورسپتورها باعث ايجاد حس سيري و كاهش اشتها مي شود. اين تركيب با افزايش سروتونين مغز نيز به كاهش اشتها كمك مي كند. اينجا

خاصيت ترموژنزيس يا گرمازايي اين گياه سبب سوزاندن چربي ها در بدن مي شود. اين گياه مي تواند به كاهش كلسترول و تري گليسريد نيز كمك كند.

✅ جيمنما: GYMNEMA SYLVESTRE

ماده موثره جيمنما، جيمنميك اسيد (Gymnemic Acid) است. گياه جيمنما از ديرباز در طب سنتي به عنوان كنترل كننده قند خون كاربرد داشته است. مواد موثره موجود در اين گياه موجب تاخير در جذب گلوكز به خون مي شود كه نتيجه آن تنظيم قند خون، كنترل اشتها، كاهش ذخيره چربي در بدن و در نهايت كاهش وزن مي باشد. اين گياه به دفع كلسترول از بدن هم كمك مي كند.

✅ كولئوس: COLEUS FORSKOHLII

مواد موثره كولئوس فورس كولين Forskolin است كه با افزايش متابوليسم پايه بدن، افزايش تجزيه چربي ها و تحريك توليد و آزادسازي هورمون هاي تيروئيدي، به كاهش وزن و كاهش بافت چربي كمك مي كنند. همچنين مانع از ذخيره شدن چربي در بدن مي شود.

✅ كروميوم: CHROMIUM

كروميوم به عنوان يك كمپلكس ارگانيك با نام GTF يا فاكتور تحمل گلوكز، سبب بهبود عملكرد انسولين در بدن، تنظيم جذب گلوكز به داخل سلول ها و در نتيجه بهبود متابوليسم مواد قندي، چربي و پروتئين در بدن مي شود. كروميوم با تثبيت سطح قند خون نقش مهمي در كنترل اشتها و كاهش ميل به دريافت شيريني جات دارد. اين عنصر همچنين سبب كاهش توده چربي بدن، افزايش بافت عضلاني و كاهش وزن مي شود.

استفاده از مكمل هاي حاوي كروميوم پيكولينات، سبب كاهش توده چربي، افزايش بافت عضلاني و كاهش وزن مي شود. در افراد دچار مقاومت به انسولين نيز مانند افراد مبتلا به كيست تخمدان، حساسيت گيرنده ها به انسولين را افزايش داده و به كاهش چربي هاي شكمي و كاهش سايز شكم كمك مي كند.

✅ ويتامين B6:

اين ويتامين به عنوان يك عامل كمكي براي فعاليت آنزيم هاي دخيل در متابوليسم پروتئين، چربي و كربوهيدرات و تبديل آنها به انرژي نقش دارد. همچنين در توليد پيام رسانهاي عصبي مانند سروتونين كه اشتها را تحت تأثير قرار مي دهند، نقش داشته و مي تواند به نحو موثري به كاهش اشتها كمك كند.

✅ كولين: CHOLINE

يك ماده ضروري شبه ويتامين است كه در بسياري از فرآيندهاي زيستي بدن شامل تنظيم متابوليسم و انتقال چربي ها به كبد كمك مي كند. كولين ميزان تجزيه چربي در كبد را افزايش داده و از اين طريق به كاهش وزن كمك مي كند. كاهش ميزان كولين بدن منجر به تجمع چربي در كبد و ايجاد كبد چرب غير الكلي مي شود.

✅ اينوزيتول: INOSITOL

تركيبي متعلق به ويتامين هاي گروه B است كه در كنار كولين به افزايش تجزيه چربي ها كمك مي كند. اينوزيتول مانع از ساختن چربي در كبد مي شود.

موارد منع مصرف و تداخلات قرص برنينگ فت

بيماران ديابتي، بيماران با مشكلات خوني، بيماران قلبي، بيماران مبتلا به كم فشاري يا پرفشاري خون و همچنين مادران باردار يا شيرده ميبايست پيش از مصرف محصول با پزشك معالج خود مشورت كنند. تاكنون هيچ تداخل دارويي از اين فراورده با ساير داروها گزارش نشده است. افرادي كه از داروهاي ضد ديابتي و انسولين، داروهاي ضد فشار خون، داروهاي ضد التهاب، هپارين و وارفارين استفاده مي كنند بايد قبل از مصرف، با پزشك معالج خود مشورت نمايند. تا كنون هيچ عارضه جانبي از مصرف اين فراورده گزارش نشده است. عوارض زير ممكن است در موارد نادر ديده شود: تهوع، مشكلات گوارشي، سردرد و سرگيجه، لرزش و خارش، گرگرفتگي، كاهش فشار خون، گلودرد و سرفه، اختلال در خواب و تغيير خلق و خو

روش مصرف قرص برنينگ فت

نيم ساعت قبل هر وعده غذايي اصلي يك عدد قرص ميل شود.

گزينه هاي زيادي موجود است كه به شما كمك مي كند چربي زيادي شما را از بين ببرند و سلامتتان را بهبود بخشند كه وارد كردن برخي از عادات نامناسب به روال زندگي خود و تغيير رژيم غذاييتان مي تواند يك تفاوت بزرگ است. حتي تغييرات جزئي در شيوه زندگي شما مي تواند تاثيرات مهمي در سوزاندن چربي داشته باشد. مطمئن شويد كه اين نكات ساده اي كه داراي مواد نغذي خوبي هستند، را با يك رژيم غذايي و سبك زندگي خود تركيب مي كنيد تا به طور همزمان باعث شكستن ذرات چربي و همچنين بهبود سلامت كلي شما مي شود.

رژيم سريع:آيا سالم است؟ آيا شما مجبور به كاهش وزن هستيد؟ پاسخ چيست؟

چه شما به دنبال بهبود كلي سلامت خود هستيد، چه به سادگي براي تابستان كوتاه، سوزاندن چربي اضافي مي تواند كاملا چالش برانگيز و سخت باشد.علاوه بر رژيم غذايي و ورزش، عوامل متعدد ديگري نيز مي توانند بر روي از دست دادن وزن و چربي تاثير بگذارند خوشبختانه، بسياري از گام هاي پيشنهادي ما در اين بخش از نمناك بسيار ساده اي هستند،كه مي توانيد براي افزايش سوزاندن چربي انجام دهيد 14 تا از بهترين راه هاي سوزاندن سريع چربي و كاهش وزن هستند.

1.تمرين قدرتي را شروع كنيد:

تمرين هاي قدرتي،يك نوع ورزش است كه به شما اين امكان را مي دهد كه عضلات خود را در برابر مقاومت قرار دهيد عضلاني را ميسازد و قدرت را افزايش مي دهد.

2. رژيم غذايي پر پروتئين را دنبال كنيد

قرار دادن پروتين زياد در رژيم غذايي، يك راه موثر براي كاهش اشتها و سوزاندن چربي هاي است خوردن پروتئين زياد با كاهش چربي شكم همراه است. افزايش مصرف پروتئين مي تواند اشتها را كاهش دهد، كالري كمتري را وارد كند و عضلات را حفظ كند.

3. خواب بيشتر:

كمي زودتر به خواب رفتن و يا تنظيم زنگ ساعت كمي دير تر، مي تواند به افزايش سوزاندن چربي و جلوگيري از افزايش وزن، كمك كندخوب خوابيدن و خواب كافي با كاهش اشتها و گرسنگي، ارتباط دارد و همچنين خطر ابتلا به افزايش وزن را كاهش مي دهد.

4. سركه را به رژيم خود اضافه كنيد:

سركه براي خواص سلامت خوبي كه دارد، شناخته شده است. علاوه بر خواص موثرش بر سلامتي قلبي و كنترل قند خون، افزايش مصرف سركه در زندگي خود همچنين مي تواند به افزايش سوزاندن چربي كمك كند ،سركه ممكن است به افزايش احساس سيري، كاهش دريافت كالري و كاهش چربي بدن كمك كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۶:۳۲ توسط:اينفورتكس موضوع: