فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

خونه‌تكوني در هوم سرويز با اپليكيشني متفاوت و ۱۵۰ سرويس متنوع

هوم سرويز اولين سامانه شركت نظافتي جامع خدمات منزل است كه انواع خدمات منزل از نظافت، برقكاري، لوله‌كشي و تاسيسات، نجاري تا كارواش را در منزل به شما ارائه مي‌كند و براي تمامي مشكلاتي كه تا به امروز در دستيابي به خدمات منزل داشته‌ايد راه حل پيدا كرده است كه اين راه‌حل‌ها را هم در وب‌سايتش و هم در اپليكيشنش ارائه شده است

اگر تا همين دو سال پيش مي‌خواستيم يك سرويس منزل ساده سفارش دهيم اين قدر دردسر و بدبختي بود كه پشيمان مي‌شديم، اول از همه اين كه بايد دربه‌در نيازمندي‌هاي روزنامه‌ها مي‌شديم و مدام صفحات را زير و رو مي‌كرديم، بعد هم اگر كسي پيدا مي‌شد اولين مشكلي كه داشتيم اين بود كه چه طور به اين فرد اعتماد كنيم و به خانه و زندگي‌مان راهش بدهيم يا نه؟!

اپليكيشن هوم سرويزاگر تمام مشكلات انتخاب و اعتماد به يك ارائه‌دهنده خدمات منزل را حل مي‌كرديم هنوز هم كلي مشكل داشتيم معلوم نبود آن فردي كه براي ارائه خدمات مي‌آيد واقعا در آن حوزه تخصص لازم را داشته باشد! تازه اگر تخصص هم داشته باشد قيمت را بدون حساب و كتاب منطقي اعلام نكندنپراند، اگر هم كار را ناتمام و نادرست مي‌گذاشت، پولش را مي‌گرفت و مي‌رفت، تقريبا هيچ راه دسترسي به او نبود، همه چيز از دست رفته بود و تنها كاري كه از دست ما برمي‌آمد اين بود كه پشت سرش بد و بيراه نثار كنيم.
حالا كه تكنولوژي بسياري از مشكلات ما را حل كرده، حالا كه به لطف فناوري كرايه تاكسي‌اي كه مي‌دهيم منطقي‌تر شده، بسياري از مشكلاتمان حل شده و زندگي آسوده‌تري داريم وقتش است كه مشكل خدمات منزل هم حل شود كه اين مشكل نيز به لطف سامانه خدمات منزل هوم سرويز حل شده است. هوم سرويز اولين سامانه جامع خدمات منزل است كه انواع خدمات منزل از نظافت، برقكاري، لوله‌كشي و تاسيسات، نجاري تا كارواش را در منزل به شما ارائه مي‌كند و براي تمامي مشكلاتي كه تا به امروز در دستيابي به خدمات منزل داشته‌ايد راه حل پيدا كرده است كه اين راه‌حل‌ها را هم در وب‌سايتش و هم در اپليكيشنش ارائه شده است.
اگر تا به امروز با اپليكيشن خدمات منزل هوم سرويز آشنايي پيدا نكرده‌ايد مي‌توانيد در ادامه با ويژگي‌ها و امكانات اين اپليكيشن آشنا شويد، شايد بد نباشد همزمان كه داريد اين مطلب را مي‌خوانيد اپليكيشن هوم سرويز را نصب كنيد و اين ويژگي‌ها را در آن مرور كنيد:

۱) تجربه لذت‌بخش سفارش خدمات منزل با اپليكيشن هوم سرويز

هوم سرويز براي شما يك تجربه منحصر‌به‌فرد كاربري در سفارش خدمات منزل را فراهم كرده، تلاش شده تا روند سفارش خدمات منزل در اپليكيشن هوم سرويز به گونه‌اي باشد كه حتي پدر‌ها و مادر‌هاي بزرگواري كه چندان هم با تكنولوژي آشنايي ندارند بتوانند به راحتي از طريق اين اپليكيشن سرويس‌هاي مورد نظرشان را سفارش دهند و البته شمايي كه با اين چنين اپليكيشن‌ها و خدماتي نيز آشنايي داريد بتوانيد به راحتي هر چه تمام‌تر خدماتي را كه احتياج داريد سفارش دهيد.
تمام مشكلاتي كه كاربران در استفاده از اپليكيشن هوم سرويز گزارش كرده‌اند و گزارش مي‌كنند توسط تيم توسعه هوم سرويز در نظر گرفته مي‌شود و در جهت بهبود اين اپليكيشن به كار مي‌رود و در همين اپليكيشني كه شما الآن نصب كرده‌ايد يا به‌زودي نصب مي‌كنيد لحاظ شده است تا تجربه كاربري فوق‌العاده‌اي از سفارش خدمات منزل داشته باشيد.

آشنايي با اپليكيشن هوم سرويز

۲) سفارش كاملا آنلاين بيش از ۱۵۰ نوع سرويس در اپليكيشن هوم سرويز

شما سامانه خدمات منزلي را سراغ داريد كه بيش از ۱۵۰ سرويس متنوع را در در يك اپليكيشن به شما ارائه دهد؟ قطعا پاسختان بله است و اسم «هوم سرويز» را هم مي‌آوريد! هوم سرويز همه اين ۱۵۰ سرويس را به شما ارائه مي‌دهد و براي همه آن‌ها كارآزموده‌ترين سرويس‌دهندگان كه تاييد شده‌اند به شما معرفي مي‌كند. تمامي پروسه ثبت سفارش و دريافت و ارائه آن در اپليكيشن هوم سرويز به صورت آنلاين صورت مي‌گيرد، هيچ وقت فكر مي‌كرديد كه پروسه سفارش خدمات به اين آنلايتي و راحتي باشد؟!

 

شما در اپليكيشن هوم سرويز هر سرويسي را كه پيشنهاد بدهيد براي آن يك قيمت مشخص و شفاف وجود دارد، اگر نوع سفارش يا خدمتي كه مد نظر شماست چندان مشخص نباشد سعي بر آن است تا يك قيمت نزديك به آن ارائه شود تا بتوانيد برآيندي از حدود قيمت آن سرويس داشته باشيد

اپليكيشن هوم سرويز

۳) قيمت‌هاي شفاف سرويس‌ها در اپليكيشن هوم سرويز

يكي از اصلي‌ترين مشكلات در سفارش خدمات منزل هميشه وجود داشته قيمت است، تقريبا همه آن‌هايي كه به شكلي با خدمات منزل اعم از نظافت منزل و پذيرايي، لوله‌كشي و تاسيسات، برقكاري ساختمان، لوازم خانگي، بنايي و دكوراسيون، خانگي و ساختماني، جابجايي و حمل بار، فرهنگي و آموزشي، رايانه و تكنولوژي دست به گريبان بوده‌اند حتما به خاطر قيمت هم با بعضي از اين ارائه‌دهندگان خدمات دست به گريبان شده‌اند و اصلا همين باعث شده كه مدت‌ها بسياري از مشكلات منزل را پشت گوش بيندازيم تا با يك سرويسكار خدمات منزل رخ به رخ نشويم اما در اپليكيشن هوم سرويز اين مشكل حل شده است!
شما در اپليكيشن هوم سرويز هر سرويسي را كه پيشنهاد بدهيد براي آن يك قيمت مشخص و شفاف وجود دارد، اگر نوع سفارش يا خدمتي كه مد نظر شماست چندان مشخص نباشد سعي بر آن است تا يك قيمت نزديك به آن ارائه شود تا بتوانيد برآيندي از حدود قيمت آن سرويس داشته باشيد و بعد از آن پروسه قيمت‌گذاري از طريق همياران و پشتيباني هوم سرويز دنبال شود تا بتوانيد خدمت مورد نيازتان را با قيمتي منصفانه و منطقي دريافت كنيد.

۴) در اپليكيشن هوم سرويز شما بهترين‌ها را انتخاب مي‌كنيد

هوم سرويز سعي مي‌كند تمامي هميارانش را از ميان نيرو‌هاي زبده و كارآزموده انتخاب كند، تمامي مواردي كه به منظور حفظ امنيت كاربرانش لازم است را رعايت مي‌كند و زمينه را به گونه‌اي فراهم مي‌آورد كه مجموعه‌اي از همياران بادانش و باتجربه، كاربلد و استادكار داشته باشد اما بهترين همياران را خود كاربران مشخص مي‌كنند.
همياران پس از اتمام فعاليتشان از كاربري كه آن‌ها را درخواست داده است امتياز مي‌گيرند و كاربر مي‌تواند تجربه خود از همياري آن هميار را در اپليكيشن هوم سرويز بنويسد تا ساير افرادي كه مي‌خواهند از آن هميار كمك بگيرند از تجربه سايرين استفاده كنند و به اين شكل هميار‌ها نيز براي ارائه خدمات بهتر و گرفتن امتياز از كاربران انگيزه بيش‌تري داشته باشند. در هوم سرويز هر همياري مي‌داند كه فعاليت حال جاضرش در پذيرفتن سفارش‌هاي آتي نيز تاثير دارد پس سعي مي‌كند كه حداكثر تلاش را براي كسب رضايت مشتري‌اش به كار ببند و اين گونه نيست كه هميار كارش را بكند و برود، سفارش‌هاي آينده هر هميار به اين بستگي دارد كه در سفارش‌هاي قبلي‌اش چه كرده است!

در هوم سرويز هر همياري مي‌داند كه فعاليت حال جاضرش در پذيرفتن سفارش‌هاي آتي نيز تاثير دارد پس سعي مي‌كند كه حداكثر تلاش را براي كسب رضايت مشتري‌اش به كار ببند و اين گونه نيست كه هميار كارش را بكند و برود، سفارش‌هاي آينده هر هميار به اين بستگي دارد كه در سفارش‌هاي قبلي‌اش چه كرده است!

اپليكيشن هوم سرويز

۵) با اپليكيشن هوم سرويز برنامه‌ريزي كنيد

يكي از مشكلات هميشگي ما در سفارش خدمات منزل اين بوده كه معمولا سفارش دادنشان يادمان مي‌رود يا اين كه در شلوغي برنامه‌هايمان گم مي‌شود و وقتي يادمان مي‌افتد كه كار از كار گذشته است، خب بايد بگوييم كه اين مشكل در اپليكيشن هوم سرويز حل شده و شما مي‌توانيد سرويس مورد نظرتان را از پيش سفارش دهيد، يا دوره‌هاي زماني براي خدماتتان در نظر بگيريد، مثلا مشخص كنيد كه هر هفته دوشنبه‌ها به شما خدمات نظافت و يا سرويس كولر ارائه شود. پس از آن كه سفارشتان را ثبت كرديد ديگر لازم نيست كاري بكنيد، همه كار توسط هوم سرويز، پشتيباني آن و هميارانش صورت مي‌گيرد و فقط با شما براي ارائه خدمت، هماهنگ مي‌شود.

با نصب اپليكيشن هوم سرويز ميتونيد به راحتي و با اطمينان خدمات درب منزل مثل نظافت وخدمات فني رو با قيمت هاي ويژه تجربه كنيد.

دانلود نرم افزار Android- iOS

http://urly.ir/servizeiosandroid

براي دريافت نرم افزار مي توانيد عدد ۸ را به شماره ۱۰۰۰۰۰۴۰۰۴۴۴۰۰ ارسال نماييد.

سايت هوم سرويز

Https://HomeServize.com

شماره تماس

۰۲۱-۹۱۰۰۱۳۳۲


برچسب: شركت نظافتي، سرويس كولر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۲:۵۴ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :