فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

تاناكورا چيست؟

در اينجا توضيحات مختصري در مورد پوشاك استوك و لباس تاناكورا ارائه مي دهيم لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر يا دريافت آدرس سايت، آدرس فروشگاه و كانال هاي ما با آي دي تلگرامي زير مكاتبه نماييد و يا به سايت ما مراجعه بفرماييد.
@kiastock
09020335554

مجتمع فروش پوشاك استوك كيا :
مجتمع تجاري كيا استوك در مكاني به وسعت 6 طبقه و 4500 متر مربع فضا داراي كليه امكانات رفاهي بوده و پوشاك استوك ( تاناكوراي كاملا نو و استفاده نشده ) را به صورت عمده و خرده عرضه مي نمايد.
تعريفي كوتاه از پوشاك استوك و لباس تاناكورا :
شايد اين سوال پيش بيايد كه اگر اين اجناس تازه هست چرا در خارج از كشور مصرف نمي شود و براي كشور ما ‏صادر مي گردد؟ و آيا استوك همان تاناكورا مي باشد؟ در پاسخ به اين سوالات بايد به واقعيت هاي كالاي استوك اشاره نمود. جهت دريافت پاسخ اين سوالات و آشنايي بيشتر با اين موضوع به كانال ها و سايت ما مراجعه نماييد.
يك دليل از فروش كيلويي يا تكه اي ( دلايل بيشتر در سايت ) :
در پوشاك استوك به صورت كيلوي اجناس بد مدل و ضايعاتي وجود دارد و اين اجناس همراه عدل ( بسته ) براي خريدار ارسال مي شود ولي در فروش تكه اي پوشاك معيوب و بدمدل حذف شده اند.
دسته اي از پوشاك استوك :
همواره آقايان در انتخاب پوشاك مردانه دو دسته اند دسته اي زيبايي پوشاك مردانه را جستجو مي كنند و دسته اي بدنبال راحتي وشاك مردانه هستند . ما در محتمع كيا استوك هر دوي اين انتخاب ها را براي پوشاك استوك مردانه يكجا حمع كرده ايم تا انتخاب راحتتر پوشاك ستوك مردانه براي شما مشتريان عزيز فراهم آمده و شما بتوانيد از تنوع پوشاك استوك ما لذت ببريد.
سخن آخر مدير فروش :
با توجه به تنوع محصولات و پوشاك استوك ( لباس تاناكورا كاملا نو و بهداشتي ) موجود در محتمع تجاري كيا استوك كه بالغ بر 5000 قلم كالا استوك مي باشد و نمي توان تصاوير، قيمت و مشخصات آنها را به صورت كامل ذكر نماييم در نتيجه اقدام به تقسيم بندي بر اساس تنوع محصولات با توجه به نياز هاي بازار نموده ايم و اطلاعات بيشتر در كانال ها و سايت هاي ما موجود مي باشد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر يا دريافت آدرس سايت، آدرس فروشگاه و كانال هاي ما با آي دي تلگرامي زير مكاتبه نماييد.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۶:۰۸ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :