فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

با سرورهاي سوپرميكرو هر چقدر كه مي خواهيد ، كسب و كار خود را گسترش دهيد

با درآمد بيش از دو ميليارد دلار و رشدي بيش از پنج برابر تنها در طي بازه زماني شش ساله، سوپرميكرو (Supermicro) به رتبه اول سريع‌ترين آمار رشد براي يك شركت فناوري اطلاعات در دنيا دست پيدا كرده است. اين شركت رتبه شماره هجده سريع‌ترين رشد در ديد كلي را توسط مجله فورچن به خود اختصاص داده و در بين هزار شركت بسيار بزرگ دنيا از ديد همين مجله قرار گرفته است.
سوپرميكرو يك مرجع جهاني در عملكرد بالا و بازدهي بالا در زمينه تكنولوژي سرورها است. البته بايد به نوآوري‌هاي اين شركت در زمينه محصولات مربوط به سرور سوپرميكرو نيز اشاره كرد. آنها دست به طراحي محصولاتي سازگار با محيط زيست براي انجام پردازش‌هاي سنگين در ديتاسنتر‌ها و پردازش ابري زدند و در بازار‌هاي مختلفي از جمله HPC حضور دارند. محصولات اين شركت در رده‌هاي مختلفي مثل سرور‌هاي كامل، ذخيره‌سازي، بليد و ايستگاه‌هاي كاري در رك‌هاي كامل، دستگاه‌هاي مربوط به شبكه، نرم‌افزار‌هاي مديريت سرور و تكنولوژي‌هاي مورد نياز براي پشتيباني سرويس‌ها به بازار عرضه مي‌شوند. آنها به مشتريان خود سطح مناسبي از انعطاف پذيري و شخصي سازي را ارائه مي‌كنند كه بايد در اين بازار‌ها وجود داشته باشد. محصولات سوپرميكرو به شكلي طراحي شده تا سطح بالايي از قابليت اطمينان، كيفيت و مقياس‌پذيري را به خريدار ارائه كند و به همين منظور مشتريان محصولات اين شركت مي‌توانند از عملكرد، تراكم، مديريت حرارت و توان مصرفي اطمينان داشته باشند كه در نهايت باعث كاهش هزينه مي‌شود.
بسياري از تحقيقات و البته طراحي‌هاي سوپرميكرو به صورت داخلي در خود شركت انجام مي‌شود. اين مورد باعث مي‌شود تا با افزايش ارتباط بين افراد تيم طراحي شاهد كاهش زمان مورد نياز براي ساخت محصول و ارائه آن به بازار باشيم. سوپرميكرو اصول خاصي براي طراحي دارد كه باعث شده تا محصولاتي منحصر به فرد مثل مادربرد، كيس و منبع تغذيه توسط آنها به بازار عرضه شود. همچنين اين اصول قدرتي خاص را در اختيار سوپرميكرو قرار داده تا با نياز‌هاي مشتريان بسيار راحت آشنا شده و آنها را از طريق ارائه SKU برطرف كند. در حال حاضر اين شركت 4950 محصول مختلف را به بازار عرضه مي‌كند كه شامل مادربرد مخصوص سرور، سيستم‌هاي ذخيره‌سازي، سرور به صورت كامل، كيس، منبع تغذيه و ديگر محصولات مرتبط است.
محصولات شركت سوپرميكرو در مقر اصلي آنها در كاليفرنيا آمريكا و زير مجموعه‌هاي موجود در كشور‌هاي تايوان و هلند توليد مي‌شوند. براي فروش نيز آنها سرور‌ها و ديگر تجهيزات مربوط به آن را از طريق خرده فروشان به بازار عرضه مي‌كنند. در سال مالي 2016 محصولات توليد شده تحت نظر سوپرميكرو، توسط 800 مشتري عمده در 100 كشور مختلف خريداري شدند. اين شركت اولين بار در سال 1993 كار خود را آغاز كرد و هر سال شاهد پيشرفت و البته سوددهي آنها در بازار سرور‌ها و محصولات مرتبط به آن بوديم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۶:۴۷ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :