فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

غرفه سازي نمايشگاهي و دكوراسيون داخلي

گروه طراحي، مشاوره و مهندسي “رايكانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌اي در حوزه غرفه سازي نمايشگاهي و دكوراسيون داخلي، با اجراي پروژه‌هاي متعدد و همچنين خلاقانه با حداكثر اثربخشي در مخاطبان و برخورداري از نيروهاي متخصص، مجرب و خوش فكر به فعاليت مي پردازد. رايكانس با ساختار مهندسي قوي، توانايي‌هاي مديريتي بالا، تيم اجرايي مجرب و متخصص، امكانات و تجهيزات مدرن، قادر است خدماتي با كيفيت رقابتي و بهاي مناسب در زماني كوتاه به مشتريان ارائه دهد.

 

فعاليت‌هاي رايكانس به طور اختصاصي در حوزه غرفه سازي و دكوراسيون نمايشگاهي در 5 گروه اصلي زير متمركز شده است::

1.طراحي و ساخت خلاقانه غرفه‌هاي خودساز

حضوري قدرتمند با خلق فضايي خاطره‌انگيز و بيادماندني!

ديدگاه رايكانس توجه به جديدترين سبك‌هاي مدرن معماري جهاني است؛ طرح‌هاي خلاقانه و تاثيرگذار.

تيم ايده‌پردازي و طراحي رايكانس، با تلفيق تجربه، خلاقيت و شناخت هنر معماري و مخاطب ايراني، آثاري متنوع و در عين حال منحصر به فرد براي هر برند طراحي مي‌نمايد تا تصويري خاطره‌انگيز و بيادماندني از برند شما در ذهن مخاطبانتان باقي مانده و خواست شما از آن نمايشگاه را برآورده سازد.

 

2.طراحي غرفه و ساخت غرفه‌ با سيستم‌هاي پيش‌ساخته

غرفه‌سازي با سيستم پيش‌ساخته ايجاد فضايي است كه بصورت هم شكل براي استقرار كليه مشاركت‌كنندگان ساخته شده و امكان افزودن تجهيزات، مبلمان و تبليغات محيطي به فضاي غرفه نيز وجود دارد. در اين نوع غرفه‌سازي با طراحيِ خلاقانه محيط، تمام امكانات لازم براي يك حضور موثر، جذاب و باصرفه اقتصادي در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

 

3.طراحي و ساخت غرفه‌هاي تركيبي (خودساز و پيش‌ساخته)

غرفه‌سازي تركيبي راهكاري مناسب براي شركت‌كنندگاني است كه به صورت گروهي در مناسبت‌ها حضور مي‌يابند و يا به صورت مكرر و دوره‌اي در نمايشگاه‌هاي گوناگون شركت مي‌نمايند. اين نوع غرفه‌ها در طراحي و ساخت از يك ايده كلي تبعيت نموده و به صورت هم‌شكل و با تركيب دو روش غرفه‌سازي خودساز و پيش‌ساخته طراحي و ساخته مي‌شوند.

 

4.طراحي و ساخت خلاقانه استندهاي تبليغاتي

شاخص كردن يك محصول در فضاهاي نمايشگاهي و همچنين طراحي و ساخت ابزاري كه با اين فضا سازگار بوده و با اشغال كمترين فضا و حداكثر جذابيت، بتواند تبليغات يا محصولات شما را در معرض نمايش مشتريان قرار دهد، نقش موثري در توسعه فروش نمايشگاهي خواهد داشت؛ يكي از اين ابزارها استندهاي تبليغاتي هستند!

طراحي و ساخت استندهاي تبليغاتي و نمايش محصول خلاقانه، جذاب و اثربخش يكي ديگر از توانمندي‌هاي رايكانس است.

 

5.تامين تجهيزات و ملزومات نمايشگاهي

رايكانس با دارا بودن تمامي تجهيزات و ملزومات نمايشگاهي در انبار مركزي خود، مجموعه‌اي كامل و باكيفيت از تمامي وسايلي كه براي برگزاري و يا شركت در يك نمايشگاه لازم داريد را فراهم آورده است.

 

رايكانس هم اكنون با فعاليت در كليه سايت هاي نمايشگاهي شهرستان ها و تهران از جمله نمايشگاه بين المللي تهران، برج ميلاد، هتل المپيك، مصلي امام خميني (ره)، سالن همايش هاي رازي، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد هاي بين المللي و همراه با كليه نام هاي تجاري و شركت هاي معتبر مشغول به طراحي و ساخت غرفه مي باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۸:۵۰ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :