فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

غرفه سازي نمايشگاهي ؛ نكات كليدي ساخت غرفه برتر

غرفه سازي و طراحي غرفه از جمله مهم ترين و اصلي ترين راهكارهاي مناسب جهت معرفي خدمات و محصولات شركتها و سازمان ها مي باشد.

رعايت نكات اصلي در طراحي غرفه سازي همچون نور غرفه ،رنگ در غرفه سازي ،متريال غرفه سازي ،نورپردازي و … موجب گيرايي و تاثير در جذب مخاطبين و تبديل غرفه شما به غرفه اي منحصر به فرد در نمايشگاه هاي بين المللي و داخلي و هم چنين افزايش اعتبار برند و حس اعتماد آن بين مخاطبان خواهد شد.

غرفه سازي نمايشگاهي ؛ نكات كليدي ساخت غرفه برتر

نكات كليدي براي داشتن برترين نمونه

آنچه كه در غرفه سازي و ساخت غرفه حائز اهميت است توجه به ويژگي هاي كمي و كيفي در طراحي و ساخت غرفه هاي نمايشگاهي بر اساس ضوابط نمايشگاهي، دكوراسيون داخلي غرفه براساس ويژگي محصولات با طيف رنگي متناسب و … مي باشد.

نور در غرفه سازي

نور پردازي نيز از عناصر كليدي است. نورپردازي غرفه بايد به گونه اي انجام شود كه براي بازديد كننده فضايي گرم را تداعي كند.

رنگ در غرفه سازي

انتخاب رنگ غرفه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است زيرا در انتقال پيام نقش بسزايي را ايفا مي كند. استفاده از رنگ هاي سرد همچون سبز و آبي نمايانگر صداقت و حرفه اي بودن است ولي معمولا رنگ هاي قرمز مخاطب را بيشتر جذب مي كند. در هر صورت انتخاب رنگ بايد متناسب با نوع صنعت باشد.

صدا در غرفه سازي

در غرفه ها مي توان با پخش موزيك ملايم سبب جذب مخاطبين گرديد. همچنين در صورتي كه امكان پخش موزيك زنده نيز فراهم باشد، مي توان شاهد توجه افراد بي شماري بود.

حركت: حركت داشتن به معناي قرار دادن ويدئو پروژكتور يا صفحه نمايش هاي بزرگ در غرفه است كه نقش بسيار مهمي را ايفا مي كنند. همچنين استفاده از نورهاي متحرك نيز بسيار پيشنهاد مي شود.

بو و رايحه خوش

بهتر است در طراحي غرفه هاي بوگير هاي برقي استفاده شود تا به صورت خودكار رايحه خوش را در فضاي غرفه پخش كنند.

غرفه سازي كامو ، مجري برتر غرفه سازي نمايشگاه

شركت غرفه سازي كامو داراي گريد B  در غرفه سازي از نمايشگاه بين المللي، داراي كارشناسان ارشد متخصص و با سابقه در زمينه طراحي و برنامه ريزي  با دانش مديريت بازاريابي و تبليغات ديجيتال مي باشند .

مديريت اجرايي قدرتمند و مديريت زمانبندي در پروژه هاي متراژ بالا و فشرده در غرفه سازي نمايشگاهي از جمله ويژگي هاي شركت غرفه سازي كامو است كه منجر به ساخت غرفه اي منحصر به فرد و غير مشابه با ويژگي هاي استاندارد براي مشتريان عزيز خواهد شد. استفاده از تجهيزات به روز در غرفه سازي، مصالح مرغوب و اجراي دقيق غرفه مشابه طرح ارائه شده توسط طراحان مجرب شركت غرفه سازي كامو موجب افزايش اعتبار غرفه شما در نمايشگاه خواهد شد.

با كامو متفاوت ديده شويد!


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۳:۰۲ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :