فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

آموزش طراحي طلا و جواهر

آموزش طراحي طلا و جواهر, مغز متفكر صنف طلا و جواهر است. با به روز شدن كارگاه ها و نياز روز افزون بازار، درخواست نيروي كار براي طراحان طلا و جواهر رو به افزايش است. كشور ايران به عنوان يكي از بزرگترين مصرف كنندگان طلا در خاورميانه، بازار بسيار بزرگ و پرسودي براي اين رشته شغلي فراهم نموده است. آموزش طراحي طلا و جواهر پيش نياز طراحان براي ورود به بازار كار است. در اين آموزش ها مباحث تئوري و فني به صورت همزمان تدريس مي شود. آموزش طراحي طلا و جواهر، در سه سطح مقدماتي، متوسط و پيشرفته دسته بندي مي شود. دوره آموزش طراحي طلا و جواهر شامل هر سه سطح آموزش مي باشد.دوره آموزش طراحي طلا و جواهر

دوره آموزش طراحي طلا و جواهر, در سطح بين المللي، در شهر تهران برگزار مي شود. اين دوره ها پيش نياز ورود هنرجويان به بازار كار است. در دوره آموزش طراحي طلا و جواهر هنرجويان با تمامي مباحث فني و استانداردها آشنا مي شوند. طراحي خطي، ترسيم سطوح و ايجاد حجم ها و سبك شناسي در طراحي، از جمله سرفصل هاي تدريس در دوره آموزش طراحي طلا و جواهر است. آموزش طراحي آويز هاي ساده و جواهر، طراحي انگشتر هاي ساده و توري و انگشترهاي مدرن در دوره آموزش طراحي طلا و جواهر تدريس مي شود.

دوره آموزش طراحي طلا و جواهر, به سه سطح آموزش تقسيم بندي شده است. اين دوره ها در تهران برگزار مي شود و هنرجويان در پايان دوره مدركي از طرف دانشگاه تهران دريافت خواهند كرد. دوره آموزش طراحي طلا و جواهر، فرصت مناسبي خواهد بود تا هنرجو با ديدن آموزش هاي حرفه اي وارد بازار كار شوند. تفاوت كلاس ها، در تعداد هنرجويان هر دوره است.
طراحي طلا و جواهر با رايانه

طراحي طلا و جواهر با رايانه, شش زير مجموعه شغلي دارد. در صفحه خودآموز طراحي طلا و جواهر مفصل توضيح ارائه شده است. نرم افزار ماتريكس نياز به هيچگونه محاسبات رياضي و هندسي ندارد، از اين رو بسيار مورد علاقه هنرمندان در سراسر دنيا قرار گرفته است. مدت آموزش در اين رشته بين ۲ الي ۴ ماه متغير است. طراحي طلا و جواهر با رايانه از جمله شغل هاي اصلي و درآمدزا در صنف طلا و جواهر است.

طراحي طلا و جواهر با رايانه
مقايسه طراحان طلا و جواهر با رايانه و سازندگان طلا و جواهر با دست و طراحان دستي

۱) سرعت نرم افزار نسبت به كاركردن هاي سنتي

۲) دقت بسيار بالاي ساخت مدل در كامپيوتر

۳) طراحي كردن پيچيده ترين كارها به راحتي در برنامه ماتريكس

۴) هزينه اوليه بسيار پايين براي مدل كردن با رايانه و سود مالي خوب براي طراح

۵) امكان رندر قوي از طلا و جواهرات قبل از توليد

۶) امكان اديت و اعمال نظر مشتريان حتي پس از مدل كردن نهايي كار


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۴:۳۱ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :