فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

دانلود رايگان كتاب

جامعهٔ امروز، جامعهٔ دسترسي آزاد به اطلاعات است. جامعهٔ دانلود رايگان كتاب، مقاله، و مطالعهٔ آنلاين جديدترين نوشته‌هاي منتشرشده در سرتاسر جهان. شايد كساني مخالف دانلود رايگان كتاب باشند و ناشران از همه مخالف‌تر! ولي آيا مي‌توان ثابت كرد كسي كه كتاب را رايگان دانلود مي‌كند، ديگر آن را نمي‌خرد؟ يا برعكس، اگر نتواند كتابي را رايگان دانلود كند، حتماً آن را مي‌خرد؟ تجربه هم ثابت مي‌كند برخلاف نظر كساني كه با دانلود رايگان كتاب مخالف‌اند، اين كار صدمه‌اي به نشر كتاب نزده است. كمتر از ده سال است كه سايت‌هاي دانلود رايگان كتاب در فارسي راه افتاده‌اند و تجربهٔ اين سايت‌ها نشان مي‌دهد، كتاب‌هايي كه رايگان دانلود شده‌اند، هنوز هم تجديد چاپ مي‌شود.

همهٔ ما چه موافق دانلود رايگان كتاب باشيم و چه مخالف، از يك چيز مطمئن‌ايم: بسياري از كساني كه كتابي را رايگان دانلود مي‌كنند، آن را كامل نمي‌خوانند يا اصلاً نمي‌خوانند. ولي زود قضاوت نكنيد؛ اين نشانهٔ خوبي است. چون نشان مي‌دهد بسياري از ما كتاب را براي اين دانلود مي‌كنيم كه ورق بزنيم و نگاهي به متن آن بيندازيم. يعني همان كاري كه در كتابفروشي‌‌ها مي‌كنيم. اين خبر خوبي براي ناشران است. زيرا افراد مي‌توانند كتاب‌هاي بسياري را ورق بزنند و هركدام را كه پسنديدند، بخرند. و شك نكنيد كه مي‌خرند. چون هنوز مردم كتاب كاغذي را به كتاب الكترونيك ترجيح مي‌دهند و حس خوب ورق زدن كتاب كاغذي را با در دست گرفتن تبلت و كيندل عوض نمي‌كنند.

سايت « كتابخانه مجازي » قصد دارد يك بانك كتاب رايگان باشد. در اينجا كتاب را رايگان دانلود مي‌كنيد و همراه هر كتاب، با زندگينامهٔ نويسندگان و كتاب‌هاي ديگر آنها و افكار آنها آشنا مي‌شويد. اين كار گامي در ترويج فرهنگ كتاب‌خواني و كمك به كتاب‌خوان‌هايي است كه مي‌خواهند قبل از خريد اينترنتي كتاب از يك فروشگاه آنلاين كتاب، با محتواي هر كتاب آشنا شوند و كتاب را با خيال راحت بخرند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۰:۲۹ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :