فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

فلزياب تصويري چيست و چه كاربردي دارد؟

فلزياب تصويري يكي از مدل هاي پيشرفته فلزياب است كه امروزه در صنايع مختلف از آن استفاده مي شود. فلزياب ها انواع مختلفي دارند كه از نظر حساسيت، ميزان دقت، نحوه ي عملكرد و … تفاوت هايي اساسي با هم دارند. امروزه استفاده از دستگاه فلزياب در بخش هايي مختلف مانند صنعت و معدن، طلاياب، فرودگاه ها و حتي بخش خروجي مغازه ها استفاده مي شود و با تشخيص فلز عملكردي كه از آن ها انتظار مي رود را انجام مي دهند. بيشترين استفاده ي عمومي از فلزياب تصويري در صنعت و معدن و طلايابي است.

فلزياب تصويري چيست؟

براي بررسي فلزياب تصويري ابتدا بايد بدانيم كه فلزياب چيست؟ فلزياب در اصل يك دستگاه حساس به فلزات است كه با ارسال و دريافت سيگنال هايي سبب مي شود تا وجود فلز را در بخش هايي كه مشخص نيست مانند زير زمين و ديوارها تشخيص دهد. فلزياب تصويري داراي يك صفحه ي نمايشگر است كه نوع فلز و تفكيك پذيري آن را نشان مي دهد. همچنين عمقي كه يك فلز حضور دارد را هم مي تواند مشخص كند. البته دقت اين دستگاه ها در مدل هاي مختلف تغيير مي كند و حتي ممكن است برخي از فلزات با هم اشتباه گرفته شوند؛ اما در فلزياب هاي تصويري كه داراي تكنولوژي هاي پيشرفته تري هستند دقت بسيار بالاست و مي توان با اطمينان از آن ها استفاده كرد. چگونگي كار فلزياب تصويري نيز بسته به مدل آن تغيير مي كند ولي به طور معمول يك دكمه ي پاور دارد كه با روشن كردن آن و قرار دادن روي سطح مورد نظر مي تواند كار خود را انجام دهد و اطلاعات مورد نياز را به كاربر بدهد. اين اطلاعات كه بر روي صفحه نمايشگر نشان داده مي شود مي تواند بسيار دقيق باشد و شامل عمق، مقدار و حتي نوع فلز باشد.

 

 

كاربرد فلزياب تصويري

فلزياب تصويري در صنايع مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرد. از اين دستگاه ها در زمينه هاي امنيتي، نظامي، صنعت و معدن، ساختماني و … استفاده مي شود.

  • براي پيدا كردن منطقه ي معدن فلز و حتي عمق معدن از اين دستگاه ها استفاده مي شود
  • در بخش آثار باستاني براي پيدا كردن عتيقه جات فلزات مختلف از جمله آثار باستاني طلا و نقره به كار مي رود.
  • در زمينه هاي نظامي براي پيدا كردن مين در زمين از آن بهره مي برند.
  • از اين دستگاه ها براي پيدا كردم محل و عمق لوله هاي تاسيساتي مانند گاز يا آب استفاده مي شود.
  • فلزياب تصويري در فرودگاه ها در انواع با كيفيت و دقيق استفاده مي شود و كار امنيت عبور و مرورهاي خارجي و داخلي را انجام مي دهد.

علاوه بر اين موارد فلزياب در بسياري موارد ديگر نيز كاربرد دارد و از آن استفاده هاي زيادي مي شود.

استفاده از اين دستگاه در انواع مختلف آن بايد بر اساس نياز فرد انتخاب شود. به عنوان مثال اگر دقت كار چندان مد نظر نيست نيازي به استفاده از مدل هاي حساس تر با قيمت بيشتر نيست و كارتان با انواع معمولي نيز مي تواند راه بيفتد. ولي بدون شك اگر فعاليت هاي حساس را مي خواهيد با آن انجام دهيد به روزترين فلزياب تصويري را به كار گيريد.

در صورت نياز به مشاوره و اطلاعات بيشتر در خصوص دستگاه هاي فلزياب، طلاياب، گنج ياب با شركت فلزياب تيوا تماس حاصل فرماييد.

۰۹۱۲۶۹۳۱۹۰۰

۰۹۱۲۳۹۳۰۹۹۱

https://tivametaldetector.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۸:۵۶ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :