فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

5 خاصيت شگفت انگيز روغن بادام تلخ

بادام يكي از مغز هاي پرطرفدار در بين مردم است كه اغلب در دو نوع شيرين و تلخ وجود دارد. روغن بادام تلخ نوشاد يكي از روغن هايي است كه اغلب براي افزودن عطر و بوي بادام به محصولات آرايشي و مراقبتي براي پوست مورد استفاده قرار مي گيرد. اين روغن در مقادير كم به ديگر روغن هاي مهم و ضروري، كرم و صابون اضافه مي شود. اگرچه استفاده از اين روغن در مقادير كم مي تواند داراي فوايد زيادي به همراه دارد اما استفاده زياد از آن ممكن است سمي باشد و حتي در برخي موارد كشنده مي باشد. روغن بادام تلخ نوشاد به عنوان يك مرطوب كننده قوي به حساب مي آيد و با همين خاصيت ميتواند به رفع ترك هاي پوستي كمك فراواني كند.

اصولا افراد در سنين بالا با درد مفاصل  مواجهه مي شوند كه در بعضي موارد به شدت آزاردهنده مي شود اما ما به شما روغن بادام تلخ نوشاد را پيشنهاد مي كنيم. شما مي توانيد با ماساژ روغن بادام تلخ نوشاد بر بدن از شدت درد مفاصل خود كم كنيد.

روغن بادام تلخ نوشاد به راحتي جذب شده و پوست شما را مرطوب مي كند كه به عنوان يك مرطوب كننده بسيار عالي عمل كرده و براي پوست هاي خشك و حساس ايده آل است و از اشعه هاي مضر UV محافظت مي كند. دانشمندان و محققين در طي مطالعات و تحقيقات دريافته اند كه اين روغن اثر بسزايي در درمان خشكي، ترك و شقاق پوست داشته كه از آسيب هاي پوستي جلوگيري كرده و سلول هاي پوست را ترميم مي كند. همچنين باعث از بين رفتن لك هاي پوستي شده و افرادي كه در فصول سرد پوست و بدنشان شقاق مي شود اگر با روغن بادام تلخ شقاق را چرب كنند از ساير چربي ها زودتر شقاق را بهبود مي بخشد. براي از بين بردن بوي بد پا و زير بغل و آلت تناسلي بسيار مفيد است. چكاندن روغن بادام تلخ در گوش باعث رفع صدا، درد و ورم گوش مي شود.

كاربردهاي روغن بادام تلخ

✅ خواص روغن بادام تلخ براي پوست و مو و درمان انواع بيماري ها

با استفاده صحيح از اين روغن مي توانيد تمام خواص روغن بادام تلخ و فوايد درماني آن را دريافت كنيد. اين روغن براي سلامت پوست و درمان عفونت هاي پوستي مورد استفاده قرار مي گيرد و از ديگر خواص آن مي توان به ضد ويروس، ضد قارچ و ضد باكتري بودن آن اشاره كرد. اين روغن همچنين دارويي عالي براي از بين بردن كرم هاي روده مي باشد

✅ خاصيت تب بر بودن روغن بادام تلخ نوشاد

از زمان هاي باستان، عناصر تلخ هميشه به عنوان داروي تب بر مورد استفاده قرار مي گرفتند. از آنجا كه عناصر تلخ داراي تركيبات آلكالين مي باشند و داراي ماهيت سمي بودن هستند. اين سمي بودن و تلخي بطور موثر مانع از رشد عفونت بدليل باكتري يا ويروس ها در بدن مي شوند و در نتيجه باعث مي شوند تب بدن كاهش يابد. به همين دليل روغن بادام تلخ در دوز هاي خيلي كم به عنوان داروي تب بر براي تب هاي خيلي شديد مورد استفاده قرار مي گيرد.

✅ آرامبخش

تركيب سمي گليكوسيد موجود در روغن بادام تلخ، بر اعصاب تاثير مي گذارد و آن ها را بي حس مي سازد و دردها را تسكين مي بخشد. به همين دليل داراي تاثيرات بي حسي مي باشد. از اين روغن براي بي حسي تنها بايد بطور موضعي استفاده كرد. براي بي حسي هرگز اين روغن را نخوريد زيرا ممكن است كشنده باشد

✅ سلامت پوست و مو

اگر از روغن بادام تلخ كه با آب تركيب شده است و رقيق شده است بطور موضعي بر روي پوست و مو استفاده كنيد مي توانيد پوست و موي خود را در برابر عفونت ها حفظ كنيد. روغن بادام تلخ داراي خواص فراواني براي پوست و مو مي باشد  به همين دليل در انواع كرم هاي مرطوب كننده، كرم ضد پيري ، ضد آفتاب و پاك كننده صورت و مو مورد استفاده قرار مي گيرد. يكي از مهمترين خواص روغن بادام تلخ براي پوست آبرساني آن مي باشد. بنابراين براي پيشگيري ااز چين و چروك پوست ، درمان ترك دست بدليل سرما زدگي و تيره شدن پوست از ديگر خواص اين روغن مي باشد

خواص روغن بادام تلخ نوشاد براي سلامتي به ويژگي هاي تب بر، ضد باكتري، ضد قارچ، آرامبخش، بيهوشي، ملين، ضد سرطان و ضد اسپاسم نسبت داده مي شود. ۵۰% از روغن بدست آمده از بادام تلخ حاوي سه مولفه اصلي بنزوآلدهيد، گليكوسيد و هيدروژن سيانيد مي باشند، در حالي كه ۵۰% ديگر آن حاوي اسيد هاي چرب اشباع نشده و ديگر مولفه هاي مشابه به روغن بادام شيرين هستند. تشخيص بادام تلخ از بادام شيرين از روي ظاهر كاري بسيار دشوار است.

خواص دارويي روغن بادام تلخ

✅ از بين بردن چين و چروك پوست  با استفاده از ماساژ اين روغن روي پوست صورت

✅ درمان ترك خوردگي پوست دست در اثر سرمازدگي

✅ درمان زخم هايي كه نياز به چرب كردن و ضد عفوني كردن دارند

✅ درمان سياه سرفه

🔴 كاربرد موضعي: درمان لك هاي پوستي- ضد درد مفاصل و روماتيسم – رفع خشكي

🔴 عوارض جانبي: در بيماري هاي پوستي ناشي از حساسيت با احتياط مصرف شود.

🔴 شرايط نگهداري: در جاي خشك و خنك و در دماي ۰ – ۳۰ درجه و دور از نور مستقيم آفتاب

🔴 تداخلات دارويي: مشاهده نشده است.

🔴 موارد منع مصرف: مصرف خوراكي ممنوع است. مصرف در اطراف چشم ممنوع مي باشد.

🔴 دستور مصرف: روزانه ۳-۲ نوبت بر روي موضع ماساژ داده شود.

🔴 طبيعت: از نظر طب سنتي مغز آن در آخر اول گرم و خشك و روغن آن در اول دويم گرم و مايل به رطوبت است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۱:۰۳ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :