فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

روغن بابونه، معجزه اي شناخته نشده از دل طبيعت

بابونه گياهي است با طبيعت گرم و خشك كه داراي خواص بسيار زياد است. بابونه براي پوست و مو مفيد است و همچنين مي‌تواند ناراحتي هاي معده را هم برطرف كند.

روغن بابونه نوشاد كمك فراواني به برطرف شدن دردهاي مفاصل و گرفتگي عضلاني مي كند هم چنين روغن بابونه نوشاد يك ضد اسپاسم قوي است و شما مي توانيد با ماساژ روغن بابونه نوشاد با درد سياتيم براي هميشه خداحافظي كنيد

با شروع شدن فصل بهار و آغاز فصل گرده افشاني گياهان محيط اطراف ما پر مي شود از ذرات معلق گياهان. همين ذرات معلق مي‌توانند آلرژي ايجاد كنند براي درمان اين نوع آلرژي ها حتما نبايد از داروهاي شيميايي استفاده كرد چرا كه روش هاي گياهي و سالم تري هم براي درمان وجود دارند. مثلا مي توانيد از روغن بابونه نوشاد براي درمان استفاده كنيد. همچنين روغن بابونه نوشاد به درمان دردهاي مفاصل كمك فراواني مي كند.

كاربردهاي روغن بابونه 

✅ ضد درد و التهاب

روغن بابونه نوشاد ضد سردرد و برطرف‌كننده‌ي التهاب است. روغن بابونه نوشاد گرفتگي عضلات و ماهيچه‌ها را برطرف مي‌كند و درمان مناسبي براي حملات آسم است. روغن بابونه نوشاد باعث كاهش دردهاي شكمي و گرفتگي‌‌هاي عضلات اين ناحيه مي‌شود. به افرادي كه از سندرم روده‌ي تحريك‌پذير رنج مي‌برند، توصيه مي‌شود كه حتما از اين روغن استفاده كنند. روغن بابونه خاصيت آرام‌بخش دارد و براي كودكان خردسال كه بي‌قراري مي‌كنند، مناسب است. به خصوص اين‌كه به دليل معطر بودن، كودكان نيز قادر به تحمل آن هستند.

بابونه باعث بهبود وضعيت خواب نوزادان و كودكان مي‌شود و همين تاثير را روي بزرگترها نيز دارد ولي بهتر است كه فقط شب‌ها از آن استفاده شود. خاصيت آرام‌بخشي و خواب‌آوري اين گياه همانند مسكن‌ها نيست و مي‌توان بعد از مصرف آن رانندگي كرد و برخي كارهاي دشوار ديگر را نيز انجام داد. افرادي كه از زخم معده و ناراحتي‌هاي معده‌اي ـ روده‌اي رنج مي‌برند، بهتر است حتما از آن استفاده كنند. دردهاي عضلاني كه در اثر فشار زياد به وجود مي‌آيند، با اين روغن رفع مي‌شوند

✅ ضد ميكروب

روغن بابونه نوشاد مي‌تواند دردهاي عضلاني كه در اثر كشيدگي و پيچيدگي عضلات به وجود مي‌آيند را برطرف سازد. بابونه حاوي موادي است كه ضد ميكروبي هستند. اين گياه مي‌تواند مواد سمي باكتريايي را غيرفعال كند. يك مقدار بسيار اندك از روغن بابونه با گونه‌اي فعال از باكتري‌هاي مضر مثل استافيلوكوكال و استرپتوكوكال مقابله مي‌كند. بابونه به تنهايي عفونت‌هاي داخلي را رفع مي‌كند و از التهابات ناشي از آن‌ها مي‌كاهد

✅ خواص درماني متعدد

روغن بابونه نوشاد كه از گل آن استخراج مي‌شود، داراي خواص درماني زيادي است و مصارف متعددي دارد. اين روغن حاوي تركيباتي است كه خواص ضد التهابي، آنتي‌بيوتيك و ضد افسردگي دارد و از آن به منظور رفع درد معده، برطرف كردن بوي عرق بدن يا بوي پا، درمان انقباضات عضلاني، بهبود عملكرد دستگاه گوارش، هضم بهتر مواد غذايي و درمان بيماري‌هاي انگلي استفاده مي‌شود.

روغن بابونه هم‌چنين خاصيت انرژي بخشي و نيروزايي دارد و از آن براي درمان برخي مشكلات عصبي و بهبود زخم استفاده مي‌شود. تنظيم فشار خون، كاهش تورم رگ‌هاي ملتهب، تصفيه‌ي بدن و درمان عفونت‌هاي ادراري از ديگر خواص مهم اين روغن محسوب مي‌شود. اين روغن بهترين دارو براي بيماران مبتلا به آلرژي، سنگ كليه، نفخ معده، استخوان درد، اختلالات كبدي، درد دندان، سردرد و عفونت‌هاي سينوسي به شمار آمده و با تصفيه‌ي خون و ساير ارگان‌ها، مقاومت بدن را افزايش مي‌دهد. روغن بابونه براي رفع كمردرد، درد مفاصد و نقرس هم مفيد است

✅ ضد باكتري

با توجه به تحقيقات به عمل آمده در دانشگاه مِري‌لند، اين گياه خاصيت ضد باكتريايي، ويروسي و قارچي دارد. حتي گروهي از دانشمندان به اين نكته‌ي مهم پي بردند كه بابونه باعث آرامش اعصاب افراد مبتلا به اختلال ADHD مي‌شود.

آنتي‌هيستامين‌ها همواره جزو داروهاي پر حاشيه و بحث‌برانگيز بوده‌اند مخصوصا در بهار، آنتي‌هيستامين‌ها براي مقابله با علايمي مثل خارش، عطسه و آب ريزش بيني مورد استفاده قرار مي‌گيرند. ولي در كنار تمام اين مزايا همواره مضراتي نيز به همراه دارند، در حالي كه استفاده از بابونه به عنوان داروي رفع اين علايم، مضرات فوق را در پي نخواهد داشت. روغن بابونه هم مطمئن و بي‌خطر است و هم درمان‌كننده‌ي خوبي به شمار مي‌‌رود؛ مخصوصا براي افرادي كه از آلرژي رنج مي‌برند.

✅ رفع مشكلات پوستي

بابونه براي رفع مشكلات پوستي مثل درماتيتيس و اگزما بسيار مفيد است و به دليل دارا بودن «آزولِن» به سرعت مراحل درمان را شروع مي‌كند. تركيب روغن بابونه با ساير روغن‌هاي پوست صورت باعث به وجود آمدن يك تميزكننده‌ي مناسب براي پوست‌هاي خشك مي‌شود. در اغلب شامپوها از بابونه استفاده مي‌‌شود چرا كه باعث درخش و براق شدن موها مي‌شود.

نحوه مصرف روغن بابونه

✅ روغن بابونه را با روغن اسطوخودوس تركيب كرده، چند قطره از اين تركيب را داخل يك دستمال ريخته، سپس دستمال را جلوي بيني‌تان بگيريد و شروع به نفس كشيدن كنيد.

✅ مقداري روغن بابونه نوشاد را با روغن بادام تركيب كنيد و با آن عضلات بدن‌تان را ماساژ دهيد. اين كار باعث بهبود جريان خون در بدن و جلوگيري از گرفتگي‌هاي عضلاني مي‌شود.

✅ چند قطره روغن بابونه را داخل يك قابلمه‌ي آب در حال جوشيدن بريزيد و بگذاريد تا عطر آن فضاي اطراف‌تان را پر كند. اين كار باعث كاهش دلهره، تشويش و افزايش آرامش شما مي‌شود.

✅ چند قطره روغن (۱۰ ـ ۵) بابونه را داخل آب ولرم بريزيد و با آن سر و صورت خود را بشوييد. اين كار باعث كاهش سردردهاي ميگرني مي‌شود و اعصاب شما را آرام خواهد كرد.

✅ چند قطره روغن بابونه را در تختخواب خود بپاشيد تا كم‌خوابي و بدخوابي شما را درمان كند

 

🔴 كاربرد موضعي: ضد اسپاسم و گرفتگي عضلاني – ضد درد مفاصل

🔴 عوارض جانبي: در كودكان زير ۱۲ سال و خانم هاي شيرده عوارض آن مشخص نشده است.

🔴 شرايط نگهداري: در جاي خشك و خنك و در دماي ۰ – ۳۰ درجه و دور از نور مستقيم آفتاب.

🔴 تداخلات دارويي: مشاهده نشده است.

🔴 موارد منع مصرف: از مصرف دارو داخل چشم خودداري شود.

🔴 دستور مصرف: روزانه ۳-۲ نوبت بر روي موضع ماساژ داده شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۱:۵۳ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :