فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

استفاده از كپسول رولاكس براي يبوست و لاغري

كپسول رولاكس قائم دارو داراي اثرات مليني مي باشد و از آن در درمان تنبلي روده استفاده مي شود، در نتيجه يبوست ناشي از اين ناراحتي را برطرف مي كند. همچنين اين محصول به علت داشتن مقادير قابل توجهي از اسانس فرار، اثرات ضد اسپاسمي و ضد نفخي دارد.

معرفي كپسول رولاكس قائم دارو

به خاطر داشتن مقادير قابل توجهي از اسانس فرار و با تاثير بر اندام گوارشي موجب بروز اثر ضد اسپاسمي و ضد نفخي مي شود. سوء هاضمه را برطرف مي كند. سنوزيدهاي موجود در كپسول رولاكس قائم دارو داراي اثر مليني مي باشد. در درمان تنبلي روده استفاده مي شود و در نتيجه يبوست را بر طرف مي كند. گليكوزيدهاي آنتراكينوني اين دارو پس از هضم، هيدروليز مي شود و آنتراكينون فعال توليد مي كنند. اين ماده با ايجاد تحريكات و انقباض در ماهيچه هاي صاف ديواره روده، باعث دفع سريع مواد زايد غذايي از بدن مي شود.

تداخلات دارويي كپسول رولاكس قائم دارو

مصرف همزمان كپسول رولاكس قائم دارو با داروهاي پايين آورنده پتاسيم خون ماننده مدرهاي تيازيدي، ريشه شيرين بيان، گليكوزيدهاي قلبي و داروهاي آنتي آريتمي تداخل اثر داشته و مي تواند منجر به اختلالات قلبي و عصبي – عضلاني گردد. سنا مانع جذب استروژن شده و سطح سرمي آن را پايين مي آورد. ايندومتاسين و نيفديپين اثرات درماني سنا را كاهش مي دهد. اين فرآورده به علت تغيير رنگ و افزايش pH ادرار ممكن است با آزمايش هاي تشخيصي (مانند تعيين ميزان اوروبيلينوژن ادرار و تعيين ميزان استروژن به روش كوبر) تداخل نمايد.

يبوست چيست؟

يبوست يا خشكي مزاج بيماري در دستگاه گوارش است كه به موجب آن مواد دفعي در روده بزرگ سفت مي ‌شوند. دفع آن ها با درد و سختي همراه مي ‌شود. يبوست حاد ممكن است سبب بسته شدن روده شود، كه ممكن است نياز به عمل جراحي داشته باشد. علل بروز اين عارضه ممكن است رژيم غذايي نامناسب، بر هم خوردن تعادل هورموني، اثر جانبي داروهاي مصرفي و يا آناتومي بدن باشد. روش‌ هاي درمان شامل اصلاح رژيم غذايي و تمرينات ورزشي است.

لطفا توجه كنيد

در صورت استفاده از داروهاي قلبي – عروقي بخصوص داروهاي ضد انعقاد و داروهاي ادرار آور قبل از مصرف اين فرآورده با پزشك يا داروساز مشورت نماييد. دور از نور مستقيم و در جاي خشك و خنك نگهداري شود. مصرف اين دارو در كودكان زير ۵ سال ممنوع است. در دوران بارداري و شيردهي توصيه نمي شود. دور از دسترس اطفال نگهداري شود.

روش مصرف قرص رولاكس براي لاغري

نيم ساعت قبل از ناهار و شام هر وعده ۲ كپسول مصرف شود. افرادي كه دچار اسهال شديد مي شوند، در هر وعده ۱ كپسول مصرف نمايند. افراد مبتلا به تنبلي روده، قبل از صبحانه، ناهار و شام ۲ كپسول مصرف نمايند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۱:۱۵ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :