فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

معرفي بهترين قرص براي پاكسازي كامل كبد

عادات غذايي ناسالم آميخته با استرس سلامتي ما را تهديد مي‌كند و كبد اولين عضوي است كه از اين سبك زندگي آسيب خواهد ديد. بيماري كبد چرب يك بيماري بسيار شايع در ميان مردم ايران است كه به دليل كم تحركي، تغذيه ناسالم و اضافه وزن ايجاد مي شود. اين بيماري در صورت بي توجهي به هپاتيت ب و سيروز كبدي منجر خواهد شد. در ادامه به معرفي چند قرص پاكسازي كبد گياهي بدون عوارض جهت بهبود عملكرد كبد و جلوگيري و درمان بيماري كبد چرب مي پردازيم.
قرص گياهي سم زدايي كبد همولاكسهمولاكس فرآورده‌اي كاملا طبيعي كه تركيبي از گياهان هليله سياه، هليله زرد، بليله و آمله است. اين فرآورده دارويي، مفيد در پاكسازي عمومي بدن، سم زدايي كبد و رفع خستگي هاي مزمن مي‌باشد.
اثرات قرص گياهي همولاكس✅ همولاكس توكسين ها (سم ها) را از كبد شما مي‌زدايد.✅ عوارض جانبي داروهاي شيميايي راكاهش مي‌دهد.✅ همولاكس يبوست و خشكي را از بين مي‌برد.✅ همولاكس نفخ معده را كاهش مي‌دهد.✅ همولاكس علائم هموروئيد را كاهش داده يا كاملا از بين مي‌برد.✅ همولاكس خستگي مزمن را برطرف مي‌كند.✅ پوست شما صافتر و چشمان شما درخشانتر به نظر مي‌آيد.
  همولاكس از چه گياهاني فرآوري شده است؟هليله سياه، هليله زرد، بليله و آمله از گياهان دارويي استفاده شده در همولاكس مي باشند.
مكانيسم اثربخشي همولاكس چگونه است؟تجمع مواد زائد و سموم دركبد و بافتها باعث ايجاد خستگي مي‌شود .هليله‌ها در طب سنتي جهت دفع اخلاط ناسالم، دفع سموم و پاكسازي بدن بسيار توصيه شده‌اند.هليله‌ها مواد زائد جمع شده در بافتها را به سمت روده‌ها هدايت كرده، باعث دفع موثر آنها مي‌شوند و در نهايت احساس سرزندگي را ايجاد مي‌كند.مواد موثره موجود در گياهان مورد استفاده در اين دارو با اثر بخشي بالا بر ديواره روده و افزايش جذب آب باعث مي‌شود دفع به راحتي انجام بگيرد. پاك كننده معده بوده، به تقويت و پاكسازي دستگاه گوارشي كمك كرده و به همين دليل در درمان همورئيد نيز بسيار نافع است.
عوارض قرص همولاكسقرص همولاكس يك قرص با تركيب كاملا گياهي است و عوارض جانبي خاصي براي آن گزارش نشده است. زنان باردار و افرادي كه دچار نارسايي كبدي هستند نبايد از قرص همولاكس استفاده كنند. قرص همولاكس با داروهاي قلبي مانند ديگوكسين داراي تداخل است. چنانچه با مصرف قرص همولاكس دچار تنفس سخت، تورم چهره، لب‌ها، زبان يا گلو شديد، مصرف را قطع و به اورژانس مراجعه كنيد. اين‌ها نشانه‌هاي حساسيت به قرص گياهي همولاكس است. به دليل عوارض مصرف قرص همولاكس براي نوزاد استفاده از آن در دوران شيردهي، ممنوع است.
قرص گياهي ليورگلقرص روكش‎دار ليورگل ۱۴۰ گل دارو از مواد موثره عصاره خشك خارمريم تهيه شده است. ليورگل به عنوان آنتي‎اكسيدان قوي شناخته شده است و در در درمان كبد چرب، هپاتيت حاد و مزمن و در كاهش دادن عوارض سمي داروهاي ضد سرطان موثر مي‎باشد.
اثرات قرص گياهي ليورگل ✅ مناسب براي هپاتيپ حاد و مزمن ويروسي، سيروز كبدي، كبد چرب
✅ آنتي‎اكسيدان قوي و از بين برنده راديكال‎هاي آزاد
✅ كاهش‎دهنده عوراض سمي داروهاي ضد سرطان
✅ افزايش قدرت نوسازي سلول‎هاي كبدي
✅ محافظت‎كننده كبد
✅ صفرا آور
 قرص گياهي ليورگل گل دارو حاوي ۱۴۰ ميلي‎گرم سيليمارين در هر قرص مي باشد، سيليمارين مجموعه تركيبات پلي فنلي گياه خارمريم مي‎باشد. استفاده از اين گياه جهت مشكلات كبدي تاريخچه‎اي طولاني دارد كه در حال حاضر با مطالعات گسترده، اين اثرات به اثبات رسيده‎اند. سيليمارين به عنوان يك آنتي‎اكسيدان قوي و مستقيم عمل نموده و راديكال‎هاي آزاد سمي را از بين مي‎برد. گلوتاتيون داخل سلولي و سوپر اكسيد ديس موتاز را افزايش مي‎دهد. تشكيل لوكوترين‎ها را مهار مي‎سازد و فعاليت آنزيم RNA پلي مراز را در هسته سلولي افزايش داده موجب تحريك سنتز پروتئين‎هاي ريبوزومال مي‎شود كه اين عمل به نوبه خود قدرت نوسازي سلولي كبد را افزايش مي‎دهد.
سيليمارين در درمان هپاتيت حاد و مزمن ويروسي هر دو موثر است. در يك مطالعه روي ۲۹ بيمار مبتلا به هپاتيت ويروسي تحت درمان با سليمارين نشان داده شده است كه سليمارين اثر چشمگيري بر روي پارامترهاي افزايش يافته اين بيماران مانند سطح بيلي روبين سرم و آنزيم‎هاي كبدي در مقايسه با گروه پلاسبو اعمال مي‎نمايد. پارامترهاي آزمايشگاهي در گروه تحت درمان با سليمارين بعد از دو هفته درمان در مقايسه با گروه پلاسبو به طور قابل ملاحظه‎اي به حد طبيعي رسيد. در يك مطالعه بر روي بيماران مبتلا به هپاتيت ويروس مزمن، سيليمارين موجب بهبود قابل ملاحظه‎اي شده است. مصرف ۴۲۰ ميلي‎گرم سيليمارين در موارد حاد براي مدت ۱۲-۳ ماه منجر به بهبود ضايعات سلولي كبد شده است.
مقدار پروتئين خون افزايش يافته و آنزيم‎هاي كبدي كاهش يافتند. علايم معمولي هپاتيت (مانند شكم درد، كمي اشتها و خستگي) همگي بهبود يافتند. مطالعه علمي invivo ،invitro نشان دهنده اين است كه سيليمارين و به ويژه سيلي بين كبد را در مقابل استرس‎هاي اكسيداتيو محافظت نموده و فرآيندهاي التهابي را كه توسط راديكال‎هاي آزاد و سيتوكين‎هاي ثانوي تحريك مي‎شوند مهار مي‎نمايند.
تاييد شده است كه استرس اكسيداتيو و التهاب در ضايعات سلولي بسياري از نسوج دخيل بوده و منجر به واكنش‎هاي نسجي در بيماران تحت درمان با داروي ضد سرطان مي‎شود. آثار محافظتي سليمارين و سيلي بين در نسوج مختلف كاربرد باليني اين مواد را همراه با داروهاي ضد سرطان براي كاهش آثار سمي آن‎ها در بيماران سرطاني پيشنهاد مي‎نمايد.
عوارض ليورگل ۱۴۰مطالعات روي تعيين مقدار سيليمارين در خون ۳۵۰۰ بيمار نشان داده است كه در اين بيماران عوارض جانبي ديده شده فقط شامل اختلالات بسيار مختصر گوارشي است. معمولا با مصرف قرص گياهي ليورگل، يك اثر ملين ملايم ايجاد مي شود.
منبع:
http://paktanteb.com/blog/best-liver-herbal-pills/
https://slimming1.kowsarblog.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۲:۴۷ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :