فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

عوارض مصرف كپسول لاغري اسليم كر

امروزه مشكل چاقي به يكي از معضل هاي سلامتي افراد تبديل شده است. بسياري از بيماري ها مانند كبد چرب، ديابت، درد مفاصل، فشار خون، تنگي نفس و برخي از نارسايي هاي گوارشي رابطه مستقيمي با چاقي دارند. تناسب اندام و داشتن وزن ايده آل علاوه بر جذابيت ظاهري و ايجاد حس اعتماد بنفس در فرد، شانس ابتلا به برخي بيماري ها نظير مشكلات قلبي و عروقي، مشكلات كبدي و فشار خون را كاهش مي دهد.

چاقي بزرگ­ترين چالش بهداشت عمومي در قرن حاضر است و بخش سلامت اكثر كشورهاي دنيا درگير مسائل و عوارض ناشي از بروز فزاينده چاقي هستند.

 

امروزه شيوع چاقي به ميزان هشداردهنده­ اي افزايش يافته است به طوري كه حداقل ۲.۸ ميليون نفر سالانه در اثر اضافه وزن يا چاقي جان خود را از دست مي­دهند. از سال ۱۹۸۰ تاكنون تعداد افراد مبتلا به چاقي بيش از ۲ برابر شده است. در سال ۲۰۱۴ بيش از ۱.۹ ميليارد نفر از افراد بالاي ۱۸ سال دچار اضافه وزن و از اين تعداد بيش از ۶۰۰ ميليون نفر مبتلا به چاقي بوده ­اند. به عبارتي ۳۹ درصد از افراد بالاي ۱۸ سال دچار اضافه وزن و ۱۳ درصد چاق بوده­ اند. اكثر جمعيت جهان در كشورهايي زندگي مي­كنند كه اضافه وزن و چاقي بيش از كمبود وزن موجب مرگ و مير مي­شود. در سال ۲۰۱۴ تعداد كودكان كمتر از ۵ سال مبتلا به اضافه وزن يا چاقي ۴۱ ميليون نفر بوده است.

 

در ايران چاقي و اضافه وزن در درصد بالايي از جمعيت وجود دارد، به طوري كه در حدود نيمي از افراد بزرگسال كشور مبتلا به اضافه وزن و چاقي هستند. چاقي يك بيماري پيچيده، با ابعاد جدي اجتماعي و رواني است كه همه سنين و گروه­هاي اجتماعي-اقتصادي را تحت تاثير قرار مي­دهد. بنابر اعلام سازمان بهداشت جهاني، شيوع چاقي و اضافه وزن در دهه­ هاي اخير، به يكي از معضلاتي كه سلامت جهاني را تهديد مي­كند، تبديل شده است.

 

عوارض چاقي بسيار گسترده است و تنها عوارض پزشكي آن را مي­توان به صورت كلي به شرح زير خلاصه نمود:

 

بيماري عروق كرونري، ديابت، ديس­ليپيدمي، فشارخون، سكته، پانكراتيت شديد، انواع سرطان مانند سرطان سينه، دهانه رحم، كولون، مري، لوزالمعده، كليه و پروستات، التهاب و گرفتگي وريدي، نقرس، عوارض پوستي، استئوآرتريت، اختلالات زنانگي (قاعدگي نامنظم، ناباروري، سندرم تخمدان پلي كيستيك)، بيماري هاي مربوط كيسه صفرا، كبد چرب غير­الكلي و بيماري­هاي ريوي

 

علت اصلي اضافه وزن و چاقي، عدم تعادل بين كالري­ هاي دريافتي و كالري­ هاي مصرفي توسط فرد است. براي طبقه­ بندي چاقي در بزرگسالان، از شاخص توده بدني (BMI) استفاده مي­شود. بر اين اساس افراد داراي BMI≥۲۵ داراي اضافه وزن و افراد داراي BMI≥۳۰، چاق در نظر گرفته مي­شوند.

 

با داروي گياهي و فراورده طب سنتي گرين فيت باريج ديگر وقت آن رسيده كه با مشكل اضافه وزن خود مقابه كنيد.

 

در طب سنتي ايران به بيماري چاقي، سمن مفرط گفته مي­شود كه در اثر افزايش رطوبت و برودت ايجاد مي­شود. در اين حالت خلط بلغم در شخص افزايش يافته و دچار سوء هضم، خواب زياد، سكون و بي­ تحركي مي­شود كه براي كاهش وزن تعديل مزاج، تقليل غذا، ورزش و استفاده از داروهاي لاغركننده به صورت مفرده يا تركيبي توصيه مي­گردد.

 

كپسول گرين فيت باريج، يكي از متواترترين داروهايي است كه در مكتب طب سنتي ايران براي كاهش وزن استفاده مي­شده است. اين فرآورده با وجود تركيباتي چون تيمول، كارواكرول، ترپينن-۴-ال، سابينن، رزمارينيك­اسيد و…. مي­تواند به صورت وابسته به دوز اثرات كاهنده چربي خون اعمال نمايد. وجود ساير تركيبات فلاونوييدي علاوه بر رزمارينيك اسيد، اين فرآورده را به يك فرآورده آنتي اكسيدان موثر تبديل كرده است.

نكته مهم در كاهش وزن، استفاده از روش هاي كم خطر و بدون ضرر و عوارض جانبي است. بنابراين بهتر است جهت رسيدن به وزن ايده آل، تغذيه ي مناسب و استفاده از مكمل هاي بي خطر و موثر گياهي را مدنظر قرار داد. داروها و مكمل هاي گياهي نه تنها براي بدن خطري ايجاد نمي كنند، بلكه مصرف مداوم آن ها باعث چربي سوزي و منظم شدن سوخت و ساز بدن مي شود.

كپسول اسليم كر به دليل دارا بودن عصاره چاي سبز، قهوه سبز، گارسينيا كامبوجيا و ال-كارنيتين و CLA سوخت و ساز و متابوليسم بدن را افزايش داده و در كاهش وزن و چربي موضعي موثر مي باشد. همچنين با مصرف اين محصول طي كاهش وزن، شادابي پوست شما حفظ خواهد شد.

 

موارد مصرف كپسول لاغري اسليم كر

✅ كنترل وزن و كاهش اشتها

 

✅ مهار ذخيره چربي

 

✅ افزايش سوخت و ساز بدن

 

✅ كاهش تعدادسلول هاي چربي

 

✅ مهار اشتهاي كاذب

 

موارد احتياط در مصرف كپسول اسليم كر

✅ اين فرآورده تنها براي افراد بالاي ۱۸ سال توصيه مي گردد.

 

✅ از مصرف بيش از مقادير توصيه شده خودداري نماييد.

 

✅ پيشنهاد مي گردد در صورت مصرف همزمان اين دارو با ساير داروها و يا ابتلا به بيماري زمينه اي قبل از مصرف دارو با پزشك يا دارو سار خود مشورت كنيد.

 

✅ در صورت بروز علائم حساسيت به هر يك از اجزاي اين محصول از جمله: تپش قلب، سردرد و سرگيجه، تنگي نفس و استرس دارو قطع گردد و با پزشك خود مشورت نماييد.

 

✅ در صورت بارداري و شيردهي از مصرف اين فرآورده خودداري نماييد.

 

تداخل دارويي كپسول اسليم كر

محصول با گياهاني چون ميوه نارنج، گياه افدرا و كراتين گياهي تداخل مصرف دارد. همچنين از مصرف اين فرآورده با داروهاي وارفارين، هپارين، افدرين، مونته لوكاست و زفير لوكاست، ضد دردهاي اپيوئيدي و لووتيروكسين خودداري گردد.

 

عوارض جانبي كپسول اسليم كر

در صورت مصرف صحيح و كافي محصول عوارض جانبي گزارش نشده است. عوارض جانبي اين محصول مي تواند ناشي از حساسيت به هر يك از اجزاء آن باشد از جمله: اسهال، استفراغ و سوزش معده

 

روش مصرف كپسول اسليم كر

✅ مصرف استاندارد اين محصول حداكثر سه كپسول ۳۰ تا ۶۰ دقيقه قبل از وعده هاي اصلي غذايي صبحانه و شام است.

 

✅ رعايت رژيم غذايي و ورزش همزمان با مصرف دارو توصيه مي شود.

 

✅ پيشنهاد مي گردد براي تنظيم دوز مصرفي با پزشك يا داروساز خود مشورت نماييد.

 

✅ دوره مصرف پيشنهادي اين دارو يك دوره سه ماهه است.

در اين مقاله به معرفي بهترين قرص ها و كپسول هاي لاغري بدون عوارض در ايران و بررسي تركيبات گياهي سازنده آن ها خواهيم پرداخت. اين قرص هاي لاغري علاوه بر تاثير بسزا در كاهش وزن، افزايش چربي سوزي و ايجاد لاغري، بدون عوارض جانبي هستند و مي توان با خيال راحت به صورت مستمر از آن ها استفاده كرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۳:۱۶ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :