فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

پيشگيري از سرماخوردگي در فصل زمستان با بخور اكاليپتوس

گياه اكاليپتوس داراي خواص آنتي بيوتيكي، ضد درد و ضد احتقان بوده و بيشتر به منظور درمان بيماري هاي دستگاه تنفسي، مانند برونشيت و سرما خوردگي به كار مي رود. اين گياه كه داراي طبع گرم مي باشد، اثرات ضد التهابي و خلط آور نيز داشته و موجب تسكين سرفه و رفع گرفتگي بيني مي گردد. يكي از روش هاي بهره گيري از خواص اكاليپتوس، استفاده از بخور آن مي باشد كه به ضد عفوني شدن مجاري تنفسي كمك مي كند.

شركت داروسازي نياك، با سال ها تجربه در زمينه توليد انواع دارو هاي با كيفيت و اثر بخش، محصولي با نام بخور اكاليپتوس توليد كرده است كه ضد عفوني كننده و ضد التهاب مي باشد. اين فرآورده كه از برگ هاي گياه اكاليپتوس تهيه شده است، در درمان آنفولانزا، سرما خوردگي، عفونت سينه و مجاري تنفسي مفيد مي باشد.

با استفاده از گياه اكاليپتوس فرآورده هاي دارويي خوراكي نيز تهيه مي شود كه اثرات درماني مشابه با بخور آن داشته و به بهبود سرفه، سرما خوردگي و كاهش التهابات دهان و گلو كمك مي كند. قرص مكيدني ليكوفار گل دارو و شربت اوپيوكاف سپيداج دو نمونه از محصولاتي مي باشند كه حاوي اكاليپتوس بوده و به صورت خوراكي مصرف مي شوند.

 

عطر اكاليپتوس و خواص ضد عفوني كنندگي اين گياه باعث شده است تا از آن در توليد محصولات خوشبو كننده هوا نيز استفاده شود. اسپري اكاليپتوس گياه اسانس يكي از اين محصولات مي باشد كه علاوه بر خوشبو كردن محيط، فضا را نيز ضد عفوني كرده و با نابود سازي باكتري و ميكروب ها از رشد دوباره آن ها جلوگيري مي كند.

 

از خواص گياه اكاليپتوس به صورت موضعي نيز مي توان بهره برد، ژل موضعي ضد درد ناپلار يك محصول ضد التهاب و درد براي مفاصل و عضلات مي باشد كه از عصاره اكاليپتوس در آن استفاده شده است. نولايس ژانوس نيز يك محلول موضعي مي باشد كه حاوي اكاليپتوس بوده و ضد شپش موي سر مي باشد.

 

شما مي توانيد اطلاعات بيشتر مانند تركيبات تشكيل دهنده، نحوه مصرف، احتياط و عوارض احتمالي مصرف دارو و… مربوط به محصولاتي كه از آن ها نام برده شد را در فروشگاه آنلاين پاك تن طب مشاهده كرده و بررسي نماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۲:۰۹ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :