فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

شربت سكنجبين عناب نياك

در طب سنتي شربت سكنجبين عنصلي به عنوان دفع كننده اخلاط بلغمي و سوداوي، يعني مواد زائد غيرطبيعي بدن، شناخته مي شود. اين داروي گياهي، تقويت كننده قلب نيز بوده و به دليل اثرات آنتي اكسيدانيذكر شده و همچنين تاثيري كه در بيماري عروق كرونرنشان دارد، مي تواند در بهبود هيپرليپيدمي مؤثر باشد.

 

شركت داروسازي باريج اسانس كه از سال ۱۳۷۱ تاسيس گرديده و تا به امروز با هدف بهبود و ارتقاي سطح سلامت جامعه به توليد دارو هاي گياهي پرداخته است، محصولي با نام سكنجبين عنصلي باريج ارائه كرده كه بهبود دهنده تنگي نفس و دافع مواد بلغمي و سوداوي مي باشد. اين محصول ۱۲۰ ميلي ليتري تركيبي است از پياز عنصل، عسل و سركه انگوري.

 

براي مصرف شربت سكنجبين عنصلي باريج مي بايست صبح ها دو قاشق غذا خوري از آن را به همراه يك استكان آب گرم ميل نماييد. در طب سنتي شربت هاي سكنجبين مختلفي با خواص درماني متفاوت وجود دارند كه شما مي توانيد برخي از انواع آن ها را در فروشگاه اينترنتي پاك تن طب مشاهده نماييد.

 

به طور مثال شربت سكنجبين عناب نياك كه از تركيب عناب، افتيمون، عسل، گلاب و سركه انگور تهيه شده است، در درمان اختلالات كبدي مفيد بوده و التهاب و تشنگي را تسكين مي دهد. اين محصول همچنين به درمان جوش و آكنه كمك مي كند. شربت سكنجبين بذوري يك داروي گياهي تقويت كننده و ترميم كننده كبد است كه از اختلالات كبدي پيشگيري كرده و در درمان انواع سيروز كبدي مفيد مي باشد.

 

مصرف شربت سكنجبين عنصلي باريج در دوران بارداري و شيردهي و براي افرادي كه مبتلا به انواع آريتمي هاي قلبي و نارسايي احتقاني قلب مي باشند ممنوع است. استفاده از اين فرآورده دارويي در دوز هاي درماني تا كنون باعث بروز عوارض جانبي خاصي نشده است، اما مصرف بيش از حد آن مي تواند عارضه هايي چون تهوع، سردرد، بي اشتهايي، اسهال و نبض نا منظم به همراه داشته باشد.

 

سكنجبين عنصلي باريج را مي بايست مانند تمامي دارو ها از دسترس اطفال دور نگه داريد و پس از هر بار مصرف، درب آن را بسته و در محيطي به دور از نور و دماي بين ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتي گراد قرار دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۸:۳۷ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :