فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

آشناسس با قرص سم زدايي كبد همولاكس

پاكسازي كبد يعني قرار گرفتن در مسير مخالف بيماري ها و موافق سلامتي و شادابي. جدي بگيريد، اين جملات شعار و يا جملات تبليغاتي نيستند بلكه حقايقي همولاكس هستند كه بايد به شدت در دنياي امروز كه مواد غذايي حامل مواد شيميايي هستند از آنها استفاده كرد.

پاكسازي كبد را درخانه انجام دهيد، بهترين قرص سم زدايي كبد ميوه هايي را بشناسيد كه كبد را تميز مي كنند. با عرقيات و گياهاني آشنا شويد كه سمزداياني عالي براي كبد چرب هستند و با چند معجون در چند روز كبدتان را كاملا پاك و گندزدايي كنيد.

همانطور كه در اين بخش از سلامت نمناك خواهيم گفت علاوه بر توصيه هاي غذايي، استفاده از داروهاي گياهي نيز موثر است كه در اين بين از داروهاي ملين و مسهل هم استفاده مي شود.

نسخه هاي طب سنتي براي پاكسازي گياهي كبد

پاكسازي كبد را با راه و روش هاي طبيعي پيش ببريد، راه و روش هايي كه از قديم تا به امروز توصيه شده و اثرات نتيجه بخش آنها نيز ثابت گشته است.

براي پاكسازي كبد آرتيشو بخوريد

آرتيشو يا همان كنگر فرنگي باعث تحريك ترشح صفرا مي شود و به اين ترتيب به دفع توكسين ها يا همان سموم انباشته شده در كبد كمك مي كند.عصاره اين گياه، ذخاير چربي در كبد و ساير بافت ها را كاهش مي دهد و با مهار آنزيم هيدروكسي متيل گلوتاريل، كوآنزيم A و ردوكتاز سبب كاهش كلسترول در بدن مي شود. آرتيشو به شكل دمنوش و در مدت 45 روز بايد استفاده شود تا از اين طريق بتواند آنزيم هاي كبدي را تنظيم كند.

براي پاكسازي كبد با آرتيشو

10 تا 20 برگ آرتيشو را در نيم تا يك ليتر بهترين قرص سم زدايي كبد آب و به مدت 15 دقيقه بجوشانيد. در طول روز بعد از غذا از اين محلول ميل كنيد.

پاكسازي كبد با چاي زردچوبه

چاي زردچوبه، يكي از مهمترين روش هاي سم زدايي از كبد است به اين دليل كه تركيبات موجود در آن كيسه صفرا را تحريك مي كند و سبب توليد صفرا مي شود. همولاكس كبد از مايع صفرا براي سم زدايي استفاده مي كند.رنگ زرد زردچوبه به دليل ماده اي به نام كوركومين است كه سبب تحريك صفرا مي شود. معمولا براي تهيه چاي زردچوبه از زردچوبه تازه، زنجبيل تازه، فلفل سياه، دارچين، شير نارگيل و عسل استفاده مي شود كه هريك خواص فوق العاده اي دارند.

پاكسازي كبد با كاسني

براي درمان بيماري هاي كبدي و پوستي با كاسني بايد :سه استكان عرق كاسني، سه استكان عرق شاه تره مخلوط كرده و صبح و ظهر و شب قبل از غذا در هر وعده بهترين قرص سم زدايي كبد يك استكان ميل كنيد.

پاكسازي گياهي كبد با ميوه ها و سبزيجات

گوجه فرنگي علاوه بر گلوتاتيون، داراي ليكوپن است كه موجب تصفيه كبد و مقاومت بدن در برابر سرطان مي شود.

سبزيجاتي مثل بروكلي و گل كلم، باعث رها شدن آنزيمي به نام گلوكوزينولات (gluغير مجاز مي باشدinolates) در بدن ميشن كه توليد آنزيم هاي هضم رو تحريك كرده و به بيرون كردن سموم از جريان خون كمك ميكند.

چغندر مثل هويج، چغندر هم سرشار از فلانوئيدها و بتاكاروتن است، كه كارايي كلي كبد را تقويت مي كند و يك پاكسازي اساسي در كبد انجام مي دهد.

قرص همولاكس عوارض جانبي خاصي قرص لاغري هزال بهترين قرص سم زدايي كبد به همراه ندارد به جرات مي‌توان كبد را مهمترين عضو بدن به شمار آورد كه عملكرد آن براي حفظ زندگي با كيفيت بالا ضروري است. در صورت بارداري، نبايد از دارو همولاكس استفاده كرد. كبد مسئول فيلتر كردن سموم خون است و همچنين نقش مهمي در تلفيق كربوهيدرات‌ها و چربي‌ها دارد و عوارض مصرف قرص همولاكس چندان زياد نيست. گاه بر اثر داشتن عادات غذايي ناسالم مثل مصرف خوراكي‌هايي با مواد نگدارنده يا فست فودها، ناخواسته به اين عضو حساس آسيب مي‌زنيم و اجازه نمي‌دهيم بتواند كار خود را به طور صحيح در بدن انجام دهد. قرص گياهي همولاكس در افراد با نارسايي كبدي، نبايد مصرف شود. تداخل قرص همولاكس با داروهاي قلبي مثل ديگوكسين است. چنانچه با مصرف قرص همولاكس دچار تنفس سخت، تورم چهره، لب‌ها، زبان يا گلو شديد، مصرف را قطع و به اورژانس مراجعه كنيد. اين‌ها نشانه‌هاي حساسيت به قرص گياهي همولاكس است. به دليل عوارض مصرف قرص همولاكس براي نوزاد استفاده از آن در دوران شيردهي، ممنوع است.

پاكسازي كبد با شاهتره

در ميان عرقيات گياهي دسته اي از اين شفابخش هاي همولاكس طبيعي براي پاكسازي كبد و كيسه صفرا توصيه شده اند. عرق شاهتره در درمان و همچنين محافظت كبد موثر است ، خون را تصفيه كرده و از آن را رقيق مينمايد ، كاهنده فشار خون و كلسترول خون است ، اين عرق همچنين بهترين قرص سم زدايي كبد مدر نيز ميباشد. براي سم زدايي و پاكسازي كبد 2 فنجان در روز ميل كنيد.

نحوه مصرف قرص همولاكس معمولا ۳ بار در روز، هر بار ۲ قرص مصرف مي‌شود. مصرف قرص همولاكس براي كودكان – زنان باردار و شيرده ممنوع است. فاصله مصرف ساير داروها با قرص همولاكس، به صورت يك ساعت قبل يا سه ساعت بعد بايد باشد. در صورتي كه سابقه هر نوع حساسيت را نسبت به اين دارو داريد و همچنين در صورت داشتن حساسيت به هر ماده ديگري مانند غذاها، مواد نگهدارنده يا رنگ‌ها، به پزشك خود اطلاع دهيد. همچنين موارد مصرف قرص گياهي همولاكس عبارتند از:

پاكسازي عمومي بدن

سم زدايي كبد

رفع خستگي هاي مزمن

كاهش عوارض جانبي داروهاي شيميايي

از بين بردن يبوست و خشكي

كاهش نفخ معده

كاهش علائم هموروئيد

برطرف كردن خستگي مزمن

سبب صافي پوست و درخشندگي چشم ها

سم زدايي و پاكسازي كبد با مخلوط آبليمو و روغن زيتون

يك معجون جادويي براي پاكسازي كبد داريم. معجوني از تركيب همولاكس روغن زيتون و آب ليمو.مخلوط يك قاشق غذاخوري روغن زيتون و يك قاشق غذاخوري آب ليمو با معده خالي قبل از صبحانه توصيه مي شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۳:۲۳ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :