فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

فيلم استفاده از روغن خراطين

ممكن است شما نيز از آن دسته افرادي باشيد كه تا به حال اسمي از روغن خراطين نشنيده اند . ما در اين مقاله ميخواهيم هر آنچه را كه لازم است تا از روغن خراطين اصل بدانيد براي شما بازگو كنيم .

يا شايد هم از آن دسته افرادي باشيد كه ميخواهيد بدون هيچگونه عوارضي اندام يا عضو مورد نظر خود را حجم بدهيد .

كوچك بودن اندام نه زن ميشناسد و نه مرد !

لذا بسياري از زنان براي افزايش سايز اندام خود مانند : لب ، گونه ، سينه ، باسن و خط خنده و …. به سراغ روغن خراطين مي روند .

آقايان نيز اكثرا براي افزايش سايز آلت تناسلي اين روغن را انتخاب مي كنند .

شايد شما با خودتان بگوييد اين روغن ها تاثيري بر روي افزايش حجم نخواهند داشت و به سراغ راههايي نظير جراحي هاي پر خطر و يا استفاده از روغن هاي شيميايي برويد .

در واقعيت روغن خراطين در صورتي كه خالص و بدون پايه باشد ميتواند تاثير واقعي بر روي اندام بگذارد .

رابطه كرم ايزنفتيدا با روغن خراطين اصل :

كرم ايزنفتيدا يك كرم تقريبا نادر و گران قيمت است كه در انواع صنعت ها از جمله تهيه انواع كمپوست ها يا تهيه روغن ها از جمله روغن خراطين اصل !

استفاده از كرم ايزنفتيدا از آن زمان كه ابن سينا در كتاب قانون در طب از روغن اين كرم به عنوان يك روغن ججم دهنده به اندام هاي بدن نام برد رونق گرفت .

آيا روغن خراطين واقعيت دارد؟

يكي از سوالاتي كه ذهن بسياري از خريداران روغن خراطين را درگير كرده است اين است كه آيا روغن خراطين واقعيت دارد يا خير، اما پاسخ به اين سوال را نمي توان تنها در يك كلمه و به صورت بلي يا خير داد، بلكه بايد توضيحات كامل و جامعي در اين باره بيان شود تا خريداران روغن خراطين بتوانند بهترين انتخاب را داشته و بهترين نتيجه را نيز دريافت كنند.

اگر منظور از طرح كردن سوال آيا روغن خراطين واقعيت دارد يا خير، مشاهده تاثيرات آن در مدت زماني بسيار كوتاه، مي باشد، نمي توان به آن جواب مثبت داد. زيرا اغلب افراد انتظار دارند در كمتر از يك ساعت با استفاده براي يك بار از روغن خراطين تاثيرات آن را مشاهده كنند. در واقع پس از تهيه روغن خراطين اصل بايد به مدت دو هفته و مرتب از آن استفاده شود. سپس عكس قبل از مصرف محلي كه از روغن استفاده شده را با عكس همان نقطه از بدن پس از ۲ هفته استفاده از روغن خراطين را بايد مقايسه كرد. حال مي توان تغييرات را در حجم موضع مورد نظر مشاهده كرد. البته براي مشاهده نتيجه نهايي از تاثيرات روغن خراطين، نياز به زماني در حدود يك ماه مي باشد.

آشنايي با خواص روغن خراطين

افزايش حجم

يكي از مهمترين و بارز ترين خواص روغن خراطين، افزايش حجم در نواحي مختلف بدن انسان مي باشد. اين موضوع موجب شده تا استفاده از روغن خراطين بسيار زياد شود. معمولا يكي از مواردي كه استفاده از روغن خراطين بسيار رايج و مرسوم بوده، ورزش هايي مانند بدنسازي مي باشد. زيرا افزايش حجم در عضلات باعث مي شود تا ورزشكاران از نظر قدرت بدني و همچنين زيبايي اندام به سطح راضي كننده اي برسند. از ديگر مواردي كه افزايش حجم كاربرد داشته، روابط عاطفي و زناشويي مي باشند. زيرا اين محصول مي تواند حجم سينه، گونه و لب خانم ها و همچنين آلت تناسلي مردان را بيشتر كند. بدين ترتيب افرادي كه از روغن خراطين استفاده مي كنند، مي توانند زندگي زناشويي سالم تر و مستحكم تري نسبت به ساير افراد داشته باشند.

تقويت و رشد موها

يكي ديگر از خواص اين روغن، تقويت و رشد موها مي باشد. زيرا استفاده از روغن خراطين باعث افزايش گردش خون مي شود. بدين ترتيب با استعمال آن در قسمت پوست سر، گردش خون در اين منطقه بيشتر مي شود. اين موضوع باعث مي شود تا فوليكول هاي مو تقويت شوند. اين موضوع سبب مي شود موها تقويت شده و رشد آنها بيشتر و سريع تر شود. بدين ترتيب مي تواند از ريزش مو جلوگيري نمايد.

كمك به تسكين درد

با توجه به اينكه افزايش گردش خون در عضلات مختلف، مي تواند مزاياي بسيار زيادي داشته باشد. مي توان به اين موضوع نيز اشاره اي كرد كه استفاده از روغن خراطين و افزايش گردش خون در مفاصل، مي تواند درد هاي مختلف از جمله درد ناشي از روماتيسم در مفاصل را كاهش دهد. اين موضوع باعث شده تا از روغن خراطين به عنوان يكي از روغن هاي پر كاربرد در ماساژ درماني نيز استفاده شود.

تاثيرات مثبت بر روي پوست

يكي ديگر از خواص روغن خراطين رفع انواع چين و چروك و جوان سازي پوست انسان مي باشد. با توجه به اينكه اين روغن در افزايش حجم تاثير دارد. لذا با افزايش حجم صورت، انواع خطوط و چين چروك مانند خطوط پيشاني، خط اخم، خط خنده و… مي شود. همچنين اين روغن مي تواند در شفاف سازي پوست و كاهش لك تاثيرات مثبتي داشته باشد. از طرفي بر روي نرمي و لطافت پوست نيز بسيار تاثير گذار مي باشد. بدين ترتيب مي توان به اين نتيجه رسيد كه روغن خراطين براي پوست انسان خواص بسيار زيادي دارد.

نحوه تشخيص روغن خراطين اصل

يكي از رايج ترين مشكلاتي كه در خريد روغن خراطين ممكن است پيش بيايد، اصل نبودن آن مي باشد. اين موضوع به خاطر سودجويي برخي از توليد كنندگان مي باشد. زيرا به خاطر هزينه هاي بالاي روغن خراطين اصل، تركيبات ارزان تري به آن افزوده مي شود. اين موضوع باعث مي شود كه كيفيت و كارايي روغن خراطين كاهش پيدا كند. بدين ترتيب برخي از افراد ممكن است با تهيه روغن خراطين و استفاده از آن، تاثيرات مثبت آن را مشاهده نكنند. اين موضوع به خاطر اصل نبودن محصول تهيه شده مي باشد. حال ممكن است بسياري از افراد تمايل داشته باشند كه بدانند نحوه تشخيص دادن روغن خراطين اصل چگونه مي باشد.

معمولا دو نشانه اساسي براي تشخيص صحيح اين موضوع وجود دارد. يكي از نشانه ها تيرگي و ديگري غليظ بودن آن مي باشد. بدين ترتيب روغن هايي كه تيرگي و غلظت مناسبي ندارند، ممكن است داراي ناخالصي زيادي باشند. اين موضوع باعث مي شود تا استفاده از ان تاثير چندان مناسبي نداشته باشد. بدين ترتيب با يك بررسي ساده مي توان از اصل بودن اين محصول اطمينان حاصل كرد.

روش استفاده از روغن خراطين

پس از خريد روغن هاي خراطين بايد به فكر چگونگي استفاده از آن بود. زيرا هر محصولي كه خريداري مي شود، به خصوص محصولات مربوط به طب سنتي بايد طبق دستورالعمل خاصي مورد استفاده قرار بگيرند. در غير اين صورت كارايي مناسبي نخواهند داشت. در ادامه نكات بسيار مفيدي ارائه مي شود كه براي استفاده صحيح از خراطين بايد به آنها توجه بسيار ويژه اي بود.

در اولين مرحله بايد محل مورد را به خوبي شستشو داد. اين كار باعث مي شود تا روغن به خوبي بر روي پوست موضع مد نظر بنشيند. سپس با استفاده از حوله تميز اقدام به خشك كردن پوست در محل مورد نظر كرده، تا اثري از رطوبت باقي نماند. مقدار مناسب براي هر بار مصرف ۳ الي ۵ قطره مي باشد. حال بايد به خوبي محل مورد نظر را ماساژ داد. دقت داشته باشيد كه براي مواردي كه هدف افزايش حجم به صورت طولي بوده نحوه ماساژ با زماني كه هدف افزايش حجم به صورت قطري بوده، فرق هايي دارد. ماساژ اندام هاي مختلف مي تواند به شكل هاي مختلفي از جمله دوراني، ضربه اي، پني لس و پني مور باشد. نوشيدن آب كافي در طول دوره مصرف باعث تاثير گذاري بهتر روغن خراطين مي شود.

آيا اثر روغن خراطين دائمي است؟

يكي ديگر از دغدغه هاي افرادي كه قصد استفاده از روغن هايي مانند خراطين را دارند، ترس از بازگشت فرم ايجاد شده موضع مورد نظر به حالت اوليه خود مي باشد. اين ترس را در بيش از ۸۰ درصد افرادي كه براي نخستين بار تصميم به استفاده از روغن خراطين گرفته اند، مي توان مشاهده كرد. اما با اندكي صبر و تجربه مي توان به اين نتيجه بسيار مهم دست يافت كه تغيير فرم ايجاد شده توسط خراطين هرگز به حالت قبلي بر نمي گردد و در اصل اين محصول توانايي تغيير فرم يا حجم دهي دائمي دارد. بدين ترتيب اغلب افراد از اين محصول براي افزايش حجم عضلات خود و يا ساير موارد استفاده مي كنند. دائمي بودن تاثيرات اين محصول باعث شده نياز به استفاده از محصولات شيميايي و غير طبيعي كاهش پيدا كند. اين موضوع در سلامتي انسان ها تاثيرات بسيار مثبتي دارد. زيرا مضرات خراطين اصل نسبت به داروهاي شيميايي بسيار كمتر و ناچيز مي باشد.

بهترين روغن هاي خراطين موجود در بازار

معمولا افرادي كه به دنبال گرفتن بهترين نتيجه از مصرف روغن خراطين مي باشند، به دنبال خريد بهترين نمونه از اين محصول مي باشند. با توجه به وجود محصولات تقلبي بسيار زياد در بازار، شناخت محصولات اصل و مرغوب مي تواند اهميت دو چنداني پيدا كند. يكي از بهترين نمونه هايي كه مي توان معرفي كرد، روغن خراطين البرز مي باشد. اين روغن را مي توان به راحتي و از طريق اينترنت نيز خريداري كرد. خريد اينترنتي بسيار سريع تر و مقرون به صرفه مي باشد. خريد اينترنتي روغن خراطين محدوديت زماني و مكاني خاصي نيز ندارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۴:۰۹ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :