فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

اثرات قرص والي فلور بر روي خواب

چرا خواب اهميت دارد؟

خوابيدن ممكن است ساده به نظر برسد، اما اين عمل بسيار قدرتمند تمامي بدن را تحت تاثير قرار داده و نه تنها بر روي سلامت اندام ها، استخوان ها و ماهيچه ها، بلكه بر روي عملكرد مغز نيز اثر مي گذارد. به همين دليل بي خوابي علاوه بر اينكه براي فرد آزار دهنده مي باشد، مي تواند باعث بروز انواع بيماري ها در بدن نيز گردد. خواب كافي درست مانند رژيم غذايي و سبك زندگي، سلامتي شما را تحت تاثير قرار داده و به شما كمك مي كند در طول روز با تمركز بيشتري وظايف خود را انجام دهيد. اختلالات خواب به دلايل مختلف پزشكي و روانپزشكي ايجاد مي شود كه يكي از مهم ترين آن ها اضطراب و استرس مي باشد.

قرص خواب آور گياهي والي فلور

شركت داروسازي نياك محصولي كاملا گياهي به نام قرص والي فلور توليد كرده است كه آرام بخش، ضد اضطراب و همچنين خواب آور مي باشد. اين محصول كه با استفاده از عصاره گياهان سنبل الطيب (Valerian) و گل ساعتي (Passion Flower) تهيه شده است، كيفيت خواب را بهبود بخشيده و موجب كاهش زمان اِلقاء خواب مي شود.

تركيبات قرص والي فلور

✅ سنبل الطيب: سنبل الطيب گياهي خوشبو و معطر است كه به دليل آنكه گربه ها بوي آن را از دور تشخيص داده و به طرفش مي روند، علف گربه نيز ناميده مي شود. اين گياه كه برخي آن را والرين مي نامند، ضد اسپاسم، ضد تشنج و ضد هيجان بوده و براي ناراحتي هاي هيستري و عصبي مفيد مي باشد. سنبل الطيب آرام بخش بوده و به برطرف كردن دلهره، تشويش، نگراني و همچنين درمان بي خوابي كمك مي كند. عصاره والرين از ريزوم و ريشه گياه valeriana officinalis (سنبل الطيب) تهيه مي شود كه اين گياه بومي اروپا و مناطق گرمسير و مرطوب آسيا بوده و مصرف اين گياه از قرن هشتم به عنوان دارو در اروپا معمول گرديده است.

✅ گل ساعتي: گل ساعتي نيز خواص درماني مشابه با والرين داشته و براي درمان حالات مرتبط با افسردگي، عصبانيت، بي خوابي و مشكلات گوارشي داراي منشأ عصبي از آن استفاده مي شود. عصاره پاسيفلور از سرشاخه هاي Passiflora incamata (گل ساعتي) تهيه مي شود كه بومي مناطق مرطوب آمريكا است و قرن ها توسط سرخپوستان آمريكا به عنوان آرام بخش و ضد تشنج مصرف مي شده و در سال هاي اخير نيز اين گياه مصرف گسترده و روز افزوني در اروپا و آمريكا پيدا كرده است.

آثار فارماكولوژيك

✅ عصاره پاسيفلور موجب كاهش فعاليت لوكوموتور مي گردد.

✅ عصاره والرين و اسيدوالرينيك موجود در آن داراي اثرات سداتيو مي باشد. دارو موجب بهبود كيفيت خواب شده و زمان القا خواب را كاهش مي دهد.

مكانيسم اثر قرص والي فلور

تحقيقات اخير نشان داده است كه بعد از مصرف والرين غلظت گابا در فضاي سيناپسي افزايش مي يابد. همچنين معلوم شده كه عصاره تام والرين موجب افزايش ترشح گابا از سيناپتوزوم ها مي گردد.

موارد مصرف قرص خواب آور والي فلور

✅ اضطراب و بي خوابي هاي ناشي از آن

✅ بي قراري

✅ به عنوان يه داروي آرام بخش

✅ اسپاسم هاي گوارشي ناشي از استرس هاي عصبي

روش مصرف قرص والي فلور

✅ به عنوان آرام بخش: ۱ تا ۲ قرص، ۲ تا ۳ بار در روز

✅ درمان بي خوابي: ۱ تا ۲ قرص، نيم ساعت قبل از خواب

✅ اسپاسم هاي گوارشي: ۱ قرص، ۳ بار در روز

توصيه و احتياط

✅ در افرادي كه از ديگر داروهاي موثر بر سيستم اعصاب استفاده مي نمايند، بدون تجويز پزشك مصرف نگردد و تغييري در داروهاي قبلي داده نشود.

✅ شروع اثرات ممكن است سريع نبوده و با تاخير بروز نمايد.

معرفي محصولات مشابه

شركت داروي گياهي نياك محصول آرام بخش ديگري با نام شربت مفرح ابريشمي توليد كرده است كه نشاط آورد بوده و به درمان افسردگي كمك مي كند. در ساخت اين محصول كه تقويت كننده حافظه نيز مي باشد، از پيله ابريشم، زعفران، دارچين، ميخك و… استفاده شده است. شما مي توانيد در فروشگاه اينترنتي پاك تن طب شربت مفرح ابريشمي نياك و ساير دارو هاي گياهي توليد شده توسط اين شركت قديمي و معتبر را مشاهده و بررسي كرده، و سپس محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاين سفارش دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۰۴ توسط:اينفورتكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :