فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

خدمات دفاتر امور مشتركين همراه اول چيست؟

نقل و انتقال سيم كارت همراه اول:

كليه مشتركين سيم كارت هاي همراه اول مي توانند با مراجعه به به دفاتر امور مشتركين همراه اول جهت نقل و انتقال سيم كارت همراه اول خود اقدام نمايند.

 

تعويض سيم كارت سوخته و يا مفقودي:

در صورتي كه سيم كارت همراه اول شما مفقود شده است مي توانيد به دفاتر مشتركين همراه اول مراجعه نموده و پس از ارايه مدارك نسبت به تعويض سيم كارت اقدام كنيد.خدمات تعويض سيم كارت در نمايندگي همراه اول محبي با هماهنگي قبلي بصورت ويژه انجام مي شود ، براي انجام تعويض سيم كارت يكي از مدارك شناسايي (كارت ملي ، گواهينامه ، شناسنامه جديد ) الزامي است.

 

تغيير و اصلاح آدرس سيم كارت همراه اول:

در صورتي كه مشترك درخواست تغيير و يا اصلاع آدرس مندرج در سند سيم كارت همراه اول خود را داشته باشد مي تواند با مراجعه به دفاتر مشتركين همراه اول اقدام به اصلاح آدرس نمايند.

 

قطع و وصل سيم كارت همراه اول:

در صورتي كه نياز به وصل مجدد سيم كارت و يا قطع موقتي سيم كارت خود را داريد نيز مي توانيد از خدمات دفاتر امور مشتركين همراه اول استفاده نماييد.

 

فعالسازي سرويس هاي ويژه همراه اول:

فعالسازي برخي از سرويس هاي ويژه نياز به مراجعه حضوري مشترك در دفاتر خدمات ارتباطي همراه اول دارد.

 

صدور صورتحساب المثني سيم كارت هاي همراه اول:

 

در صورتي كه نياز به قبض المثني سيم كارت دايمي همراه اول داريد نيز مي توانيد به اين دفاتر مراجعه نماييد.

 

مفقودي سيم كارت همراه اول :

كليه مشتركين سيم كارت هاي همراه اول در صورت مفقود شدن سيم كارت مي توانند با مراجعه به امور مشتركين همراه اول،نمايندگي همراه اول،مركز تلفن ثابت و يا دفاتر پيشخوان دولت تقاضاي قطع سيم كارت مفقودي و دريافت سيم كارت جديد نمايند.خدمات تعويض سيم كارت مفقودي در نمايندگي همراه اول محبي با هماهنگي قبلي بصورت ويژه انجام مي شود.

 

مدارك و شرايط جهت صدور سيم كارت جديد همراه اول:

حضور مالك يا وكيل قانوني

تكميل فرم درخواست

ارايه مدارك شناسايي(كارت ملي،گواهينامه،پاسپورت)

ارايه اصل وكالتنامه معتبر ( در صورت مراجعه وكيل )

ارايه آخرين قبض پرداختي

 

افزايش وديعه ( بستانكاري ) سيم كارت همراه اول :

 

با افزايش وديعه سيم كارت مشتركين مي توانند در هر دوره ميزان بيشتري بدهكار شوند به اين معنا كه وديعه به امانت سيم كارت خود را افزايش مي دهند.

 

پيگيري مزاحمت تلفني سيم كارت :

 

مشتركين سيم كارت هاي همراه اول كه مزاحم تلفني دارند مي توانند به مراكز تلفن ثابت (درتهران) ، امور مشتركين همراه اول (درشهرستان ها) مراجعه و با ارايه اصل كارت شناسايي(كارت ملي ، گواهينامه ، پاسپورت ) و تكميل فرم مزاحمت تلفني جهت پيگيري اقدام نمايند.

 

ترابرد به همراه اول :

 

كليه مشتركين سيم كارت ساير اپراتورها كه قصد ترابرد به همراه اول دارند مي توانند با هماهنگي قبلي به نمايندگي همراه اول محبي مراجعه و درخواست ترابرد را تكميل نمايند.

 

خريد و فروش سيم كارت همراه اول :

خريد و فروش سيم كارت همراه اول فقط در مراكز نمايندگي هاي رسمي همراه اول بصورت قانوني انجام مي شود،نمايندگي همراه اول محبي آماده خدمت رساني به شما مشتريان گرامي جهت خريد و فروش سيم كارت 0912 مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۲:۰۸ توسط:اينفورتكس موضوع:

۱۴ روش رايگان كسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه گذاري

امروزه كه پيدا كردن كار مقداري مشكل است كسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه گذاري يكي از بهترين راه هايي است كه مي توانيد در پيش بگيريد. در اين مقاله ۱۴ روش رايگان كسب درآمد از اينترنت بدون هرگونه سرمايه گذاري عنوان شده است كه برخي از آنها به استثناء هزينه اتصال به اينترنت به هيچ هزينه ديگري نياز ندارد.

 

اگر بخواهيم برخي از شغل هاي سخت اينترنتي را نام ببريم يكي از آنها وبلاگ نويسي است به ويژه اگر كار روزانه اي نداشته باشيد. وبلاگ نويسي به زمان، صبر، عزم و اراده، نظم و استراترژي و قابليت خوب نوشتن نياز دارد. در اين شغل شما همواره بايد تلاش كنيد تا به كسب درآمد برسيد.

در ادامه روش هايي را به شما معرفي مي كنيم كه با توجه به زماني كه صرف مي كنيد و تلاشي كه انجام مي دهيد مي توانيد به درآمد معقول و مناسبي برسيد.

 

چگونه مي توان به كسب درآمد از اينترنت پرداخت؟

شايد صدها روش براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي وجود داشته باشد از جمله: كسب درآمد از گوگل ادسنس، كسب درآمد كليكي، راه اندازي يك سايت كسب درآمد اينترنتي ، كسب درآمد از تلگرام و. . اما همواره توصيه هايي كه در اين زمينه وجود دارد و آن هم اين است كه در ابتدا از شغل هايي كه از شما درخواست سرمايه اوليه دارند شديدا دوري كنيد. به عنوان مثال از شما درخواست مي كنند فرمي را پر كنيد يا روي تبليغات كليك كنيد و مواردي از اين قبيل. ما فهرستي را تهيه كرديم كه به شما كمك مي كند تا روش هاي ساده كسب درآمد از اينترنت را فرا گيريد:

۱-خدمات نوشتن مقاله

اگر شما توانايي نوشتن مقاله اي جديد و توليد محتوايي جديد و خاص را داريد شك نكنيد كه به راحتي مي توانيد از طريق اينترنت به كسب درآمد برسيد زيرا هر طراح سايت اينترنتي و وبلاگ نويسي به دنبال مطالب جديد و منحصر به فرد براي وبلاگ ها و سايت هاي خود مي باشد. هر چند امروزه كلاهبرداران و دزدان اينترنتي زيادي هستند اما به راحتي مي توانيد در انجمن ها با نوشتن مقاله درآمد كسب كنيد.

 

اگر بخواهيم به در رابطه با هزينه ها صحبت كنيم بايد در جريان باشيد كه شما هيچ هزينه اي بجز اتصال به اينترنت پرداخت نخواهيد كرد و به ازاي هر مقاله اي كه مي نويسيد مي تواند حدود چند هزار تومان درآمد كسب كنيد. اين درآمد مي تواند با توجه به توافقاتي كه با كارفرما انجام مي دهيد متفاوت باشد.

۲نوشتن تحليل در مورد وب سايت ها و انتشار مطالب پولي

بايد بدانيد كه اگر وب سايت پرطرفداري داريد و ترافيك آن مناسب مي باشد مي توانيد براي آن يك پشتوانه ي مالي در نظر بگيريد و به ازاي آن در مورد اسپانسر مطالب در وب سايتتان بنويسيد. اين مسئله براي افرادي كه كانالي پر بازدديد در يوتيوب دارند بسيار صادق است.

براي كانال هاي يوتيوب مي توانيد با پيوستن رايگان به برخي برندها از پيشنهادات حمايتي آنان برخوردار شويد. اما بايد اين مسئله را به خاطر داشته باشيد كه تنها محصولات برتر، كسب و كارها و وب سايت ها را بررسي كنيد و اگر از سرويس هايbloger و wordpress استفاده مي كنيد، ميتوانيد بدون نياز به سرمايه گذاري، به كسب درآمد از اينترنت برسيد.

۳نوشتن پست مهمان براي مشتريان

ارسال پشت مهمان يكي ديگر از روش هايي است كه مي توانيد با استفاده از آن به كسب درآمد برسيد. اين روش مزاياي زيادي را براي شما به همراه دارد كه يكي از آنها به دست آوردن ترافيك، اعتبار و به رسميت شناخته شدن توسط موتورهاي جستجوي گوگول مي باشد. شما تنها با تصور كردن اينكه اگر توانايي ارسال پست مهمان طبق قوانين سايت ها را داشته باشيد تا چه ميزان مي توانيد در يك ماه درآمد كسب كنيد؟ مطمئنا مشتريان زيادي هستند كه براي اين موضوع حاضرند پول خرج كنند. امتحان كردن اين روش براي كسب درآمد خالي از لطف نيست.

۴بازاريابي وابسته يا همكاري در فروش

اين روش يكي از بهترين روش هايي است كه ميتواند به افراد كمك كند تا از طريق اينترنت به كسب درآمد برسند بدون اينكه نياز باشد سرمايه گذاري انجام دهند. اگر به دنبال كار در منزل بدون سرمايه گذاري هستيد اين روش، روش مناسبي است.در واقع در اين روش افراد مي توانند با استفاده از وب سايت خود و يا حتي با گسترش اكانت هاي رسانه هاي اجتماعي از قبيل توئيتر و فيسبوك به كسب درآمد اينترنتي بپردازند.

 

اگر ميخواهيد اطلاعات بيشتري در رابطه با اين شغل داشته باشيد بايد بدانيد كه بازاريابي وابسته به معناي ارتباط بين صاحب تبليغ، نويسنده و مشتري مي باشد كه در آن شما به عنوان نويسنده ايفاي نقش مي كنيد و تبليغي كه توسط صاحب آن به شما ارائه مي شود را منتشر مي كنيد و مشتركين خود را به سمت لينك محصول هدايت مي كنيد و در صورت خريد محصول توسط مشتركين، شما نيز كميسيوني قابل قبول دريافت مي كنيد.

 

۵خدمات ثبت نظر در وب سايت ها

بسياري از وبلاگ نويسيان در جريان نيستند كه كدام وب سايت ها اين قابليت را دارند كه به طور خودكار نظرات دريافتي را تاييد مي كنند را فراهم كنند. بايد بدانيد كه وب سايت هاي فراواني در اين زمينه وجود دارند كه به راحتي مي توانيد با تحقيق در اينترنت آن را پيدا كرده و ليست بزرگي از آن را تهيه كرده و از سرويس نظرگذاري براي ساير وب سايت ها استفاده كنيد.

يا به راحتي مي توانيد آن را براي فروش بگذاريد. براي يك متخصص سئو مايه مسرت و خوشحالي است كه بابت اين ليست ، هزينه بپردازد. مي توانيد براي فروش اين ليست ها ، از انجمن ها ( فروم ها ) استفاده كنيد.

۶تبديل شدن به يك كارگزار براي وب مسترها و صاحبان وبسايت ها

يكي از شغل هايي كه مي تواند بسيار براي كسب درآمد مفيد باشد اين است كه مي توانيد براي وب سايت هاي مختلف كساني را پيدا كنيد كه ميخواهند در آن وب سايت ها تبليغي به نمايش بگذارند و به ازاي هر تبليغي كه توسط شما معرفي مي شود مي توانيد كميسيوني دريافت كنيد.

 

كسب درآمد در منزل بدون سرمايه

 

 

بايد بدانيد كه براي انجام اين كار از اين قبيل انجمن ها بسيار زياد هستند و شما با پيوستن به آنها مي توانيد به طور كاملا رايگان به كسب درآمد برسيد. همچنين يكي ديگر از راه هاي مهم و پرطرفدار در كسب درآمد از اينترنت كمك به كساني است كه قصد فروش وب سايت و يا دامنه را دارند. اين يك تجارت بزرگ است كه به شما كمك مي كند تا با هر فروش مبلغ زيادي به جيب بزنيد.

۷- Google AdSense

اين روش يكي از قديمي ترين و بزرگترين شبكه هاي تبليغاتي در جهان مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد كه تبليغات مرتبط با محتواي وب سايت مورد نظر خود را منتشر كرده و سپس از طريق روش CPC درآمد شما را پرداخت مي كند. بايد بدانيد كه روش CPC مخفف روش هزينه در ازاي هر كليك (غير مجاز مي باشدt-Per-Click) است.

 

ميزان درآمدي كه از اين روش كسب مي كنيد به نويسنده يا همان مدير سايت بستگي دارد. همچنين بايد بدانيد كه اين روش يكي از ساده ترين روش هاي كسب درآمد از طريق اينترنت مي باشد چون Google AdSense نرخ پرداخت بسيار بالايي داشته و مديران ۶۸ درصد سهم را دريافت مي كنند.

 

۸نقد و بررسي محصولات

همانطور كه از نام اين روش پيداست شما بايد به نقد و بررسي دقيق محصولاتي كه در سايت قرار داده ايد بپردازيد و اكثرا توصيه مي كنند كه فقط محصولاتي كه در سايت موجود مي باشد را مورد بررسي قرار دهيد. در واقع اگر تبليغات شما درست و معقولانه باشد به اين معني است كه افراد بيشتري آن محصول را از طريق سايت شما خريداري كرده اند و نياز به يادآوري نيست كه شما مي توانيد به ازاي فروش هر محصول كميسيوني را دريافت كنيد.

۹محصولات خودتان را توليد كنيد و به فروش برسانيد

اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد كه سرگرمي هاي زيادي داشته و ميتوانيد كارهاي خلاقانه زيادي توليد كنيد بايد بگويم كه از اين طريق هم مي توانيد كسب درآمد كنيد. شما به راحتي مي توانيد كارهاي خلاقانه خود را از طريق سايت خود به فروش برسانيد.

 

اگر با برنامه نويسي آشنايي داريد مي توانيد از او بخواهيد كه نرم افزاري بنويسيد تا به مردم اجازه دهد، محصول و يا كار شما را دانلود كرده و هزينه اي بابت آن پرداخت كنند. كارهاي بسياري در اين زمينه مي توان انجام داد اما قبل از آن بايد مطمئن باشيد كه كار خلاقانه شما طرفدار دارد يا خير.

۱۰يك كتاب الكترونيكي بنويسيد

امروزه نوشتن كتاب الكترونيكي مورد علاقه بسياري از افراد قرار گرفته است بهتر نيست شما هم شانس خود را امتحان كنيد و يك كتاب اكترونيكي در رابطه با هر موضوعي كه فكرش را مي كنيد بنويسيد؟

براي نوشتن كتاب الكترونيكي هر موضوعي را ميتوانيد مد نظر قرار دهيد حتي گردآوري وب سايت هاي قبلي و تبديل آنها به يك فايل PDF مي تواند يكي از راه هاي كسب درآمد باشد. بايد بدانيد كه امروزه چنين كاري توسط مشتركين و افرادي كه علاقه اي به خريد كتاب داشته باشند مورد توجه قرار خواهد گرفت.

۱۱بررسي ها و نظرسنجي ها

بسياري از شركت هاي معروف مقالات مختلفي طراحي مي كنند تا در مورد محصولي كه ارائه داده اند بازخورد كسب كنند. شما به راحتي مي توانيد يك نظرسنجي از سايت ها مختلف تهيه كرده و آن را در وب سايتتان به نمايش بگذاريد تا زماني كه مشتركين شما به آن پاسخ مي دهند شما به خاطر نمايش نظرسنجي در سايت هزينه دريافت مي كنيد. اين روش يكي از آسان ترين و قابل اعتماد ترين منابع كسب درآمد از اينترنت است.

۱۲ارائه خدمات

از طريق ارائه خدمات مي توانيد با توجه به تخصصي كه در زمينه خاص داريد، مشكلات افراد را به صورت آنلاين برطرف كنيد. همچنين شما مي توانيد با انتشار خدمات خود بر روي وب سايت مخاطبانتان را افزايش داده و درآمد منطقي كسب كنيد. به عنوان مثال شما يك گرافيست ماهر هستيد و ميخواهيد براي ديگران تبليغي طراحي كنيد. شما با قرار دادن بخش جداگانه اي در سايت مي توانيد اين خدمات را به مردم ارائه داده و درآمد كسب كنيد.

۱۳ميزباني يك وبينار

ميزباني يك كارگاه آنلاين زنده مي تواند همانند ساير روش هاي عنوان شده در كسب درامد آينترنتي موثر باشد. اگر سايت شما جزء آن دسته از سايت هايي است كه مخاطبان زيادي دارد و به دليل اينكه نميتوانند در كارگاه هاي آموزشي شركت كنند به راحتي مي توانيد ميزباني يك وبينار را بر عهده بگيريد.

 

به راحتي مي توانيد را دريافت هزينه به ازاي هر صندلي كسب درآمد كنيد و وقتي هزينه پرداخت شد به وي اجازه مي دهيد در كلاس شركت كند. اين روش مزيت هاي زيادي دارد كه يكي از آنها اين است كه راحتي مي توانيد با مخاطبان خود تعامل برقرار كرده و به تقويت و برطرف كردن باگ هاي موجود بپردازيد.

۱۴مشاوره

بسياري از افراد مشاوره را همانند يك وبينار مي دانند كه به صبحت يك شخص با شخص ديگر در اينترنت گفته مي شود. داشتن مخاطبان زياد به شما اين امكان را مي دهد كه به فكر كسب درآمد از اينترنت باشيد.

ممكن است مردم براي كارهاي مختلف از جمله طراحي وب سايت به مشاوره نياز داشته باشند اين مي تواند يك نكته مثبت براي شما بايد كه با ارائه دادن خدمات خود به او علاوه بر راهنمايي مي توانيد به كسب درآمد نيز بپردازيد.

در انتها توصيه مي كنيم براي اطلاعات بيشتر وارد سايت درآمد 724 daramad724.com شويد و از بقيه مقالات و بسته هاي آموزشي ما ديدن نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۰:۵۵ توسط:اينفورتكس موضوع:

غرفه سازي نمايشگاهي و دكوراسيون داخلي

گروه طراحي، مشاوره و مهندسي “رايكانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌اي در حوزه غرفه سازي نمايشگاهي و دكوراسيون داخلي، با اجراي پروژه‌هاي متعدد و همچنين خلاقانه با حداكثر اثربخشي در مخاطبان و برخورداري از نيروهاي متخصص، مجرب و خوش فكر به فعاليت مي پردازد. رايكانس با ساختار مهندسي قوي، توانايي‌هاي مديريتي بالا، تيم اجرايي مجرب و متخصص، امكانات و تجهيزات مدرن، قادر است خدماتي با كيفيت رقابتي و بهاي مناسب در زماني كوتاه به مشتريان ارائه دهد.

 

فعاليت‌هاي رايكانس به طور اختصاصي در حوزه غرفه سازي و دكوراسيون نمايشگاهي در 5 گروه اصلي زير متمركز شده است::

1.طراحي و ساخت خلاقانه غرفه‌هاي خودساز

حضوري قدرتمند با خلق فضايي خاطره‌انگيز و بيادماندني!

ديدگاه رايكانس توجه به جديدترين سبك‌هاي مدرن معماري جهاني است؛ طرح‌هاي خلاقانه و تاثيرگذار.

تيم ايده‌پردازي و طراحي رايكانس، با تلفيق تجربه، خلاقيت و شناخت هنر معماري و مخاطب ايراني، آثاري متنوع و در عين حال منحصر به فرد براي هر برند طراحي مي‌نمايد تا تصويري خاطره‌انگيز و بيادماندني از برند شما در ذهن مخاطبانتان باقي مانده و خواست شما از آن نمايشگاه را برآورده سازد.

 

2.طراحي غرفه و ساخت غرفه‌ با سيستم‌هاي پيش‌ساخته

غرفه‌سازي با سيستم پيش‌ساخته ايجاد فضايي است كه بصورت هم شكل براي استقرار كليه مشاركت‌كنندگان ساخته شده و امكان افزودن تجهيزات، مبلمان و تبليغات محيطي به فضاي غرفه نيز وجود دارد. در اين نوع غرفه‌سازي با طراحيِ خلاقانه محيط، تمام امكانات لازم براي يك حضور موثر، جذاب و باصرفه اقتصادي در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

 

3.طراحي و ساخت غرفه‌هاي تركيبي (خودساز و پيش‌ساخته)

غرفه‌سازي تركيبي راهكاري مناسب براي شركت‌كنندگاني است كه به صورت گروهي در مناسبت‌ها حضور مي‌يابند و يا به صورت مكرر و دوره‌اي در نمايشگاه‌هاي گوناگون شركت مي‌نمايند. اين نوع غرفه‌ها در طراحي و ساخت از يك ايده كلي تبعيت نموده و به صورت هم‌شكل و با تركيب دو روش غرفه‌سازي خودساز و پيش‌ساخته طراحي و ساخته مي‌شوند.

 

4.طراحي و ساخت خلاقانه استندهاي تبليغاتي

شاخص كردن يك محصول در فضاهاي نمايشگاهي و همچنين طراحي و ساخت ابزاري كه با اين فضا سازگار بوده و با اشغال كمترين فضا و حداكثر جذابيت، بتواند تبليغات يا محصولات شما را در معرض نمايش مشتريان قرار دهد، نقش موثري در توسعه فروش نمايشگاهي خواهد داشت؛ يكي از اين ابزارها استندهاي تبليغاتي هستند!

طراحي و ساخت استندهاي تبليغاتي و نمايش محصول خلاقانه، جذاب و اثربخش يكي ديگر از توانمندي‌هاي رايكانس است.

 

5.تامين تجهيزات و ملزومات نمايشگاهي

رايكانس با دارا بودن تمامي تجهيزات و ملزومات نمايشگاهي در انبار مركزي خود، مجموعه‌اي كامل و باكيفيت از تمامي وسايلي كه براي برگزاري و يا شركت در يك نمايشگاه لازم داريد را فراهم آورده است.

 

رايكانس هم اكنون با فعاليت در كليه سايت هاي نمايشگاهي شهرستان ها و تهران از جمله نمايشگاه بين المللي تهران، برج ميلاد، هتل المپيك، مصلي امام خميني (ره)، سالن همايش هاي رازي، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد هاي بين المللي و همراه با كليه نام هاي تجاري و شركت هاي معتبر مشغول به طراحي و ساخت غرفه مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۸:۵۰ توسط:اينفورتكس موضوع:

سرور اچ پي

يكي از پرفروش‌‌ترين محصولات شركت HPE بدون شك مدل ProLiant DL380 است كه دليل بسيار خوبي نيز براي اين موفقيت وجود دارد. اين سرور اچ پي يكي از بهترين و با كيفيت‌ترين محصولات HPE است. نكات بسيار زيادي در اين محصول وجود دارد كه مي‌تواند كاربر را براي خريد وسوسه كند. از پشتيباني خوب از پردازنده‌هاي سري Xeon شركت اينتا تا بازسازي كامل بخش ذخيره‌سازي با طراحي ماژولار كه استفاده را راحت‌تر مي‌كند. همچنين كنترلر‌هاي Smart Array RAID بهبود پيدا كرده تا انتخاب‌هاي بيشتري در زمينه ذخيره‌سازي وجود داشته باشد. اين سرور‌هاي قابليت پشتيباني از سه ترابايت از حافظه نوع DDR4 را دارد و مي‌تواند تا 192 گيگابايت حافظه NVDIMM استفاده كند. اين مقدار از حافظه براي اجراي كار‌هاي سنگين مثل پايگاه داده و يا كار‌هاي تحليلي بسيار مناسب است. در كنار آن امكان استفاده از هشت گيگابايت حافظه DRAM با عملكرد بسيار بالا وجود دارد. اين مقدار همچنين با هشت گيگابايت حافظه كه به صورت فلش پشتيباني مي‌شود. با در نظر گرفتن همه اين قابليت‌ها بايد به سيستم جديد iLO 5 اشاره كرد كه واقع يك سيستم مديريت كنترلر است. iLO 5 ويژگي‌هاي جديدي را ارائه مي‌كند كه باعث افزايش راندمان نظارت روي سرور مي‌شود و همراه با آن امنيت بسيار خوبي براي اين مدل فراهم شده است. قابليت كشف و اطلاع‌رساني نفوذ هكر‌ها نيز به سيستم وجود دارد. مشخصات سرور HPE ProLiant DL380 به شرخ زير است:

 

پردازنده‌ها:

Intel® Xeon® Scalable 8100 series

Intel® Xeon® Scalable 6100 series

Intel® Xeon® Scalable 5100 series

Intel® Xeon® Scalable 4100 series

Intel® Xeon® Scalable 3100 series

 

تعداد هسته‌هاي پشتيباني شده براي پردازنده:

28 – 26 – 24 – 22 – 20 – 18 – 16 – 14 – 12 – 10 – 6 – 4 

 

ميزان حافظه نهان پرازنده (Processor Cache)

8.25 MB L3

11.00 MB L3

13.75 MB L3

16.50 MB L3

19.25 MB L3

22.00 MB L3

24.75 MB L3

27.50 MB L3

30.25 MB L3

33.00 MB L3

35.75 MB L3

38.50 MB L3

 

سرعت پردازنده

3.6 گيگاهرتز در بالاترين حد ممكن (بسته به مدل پردازنده استفاده شده متغيير است)

 

ابعاد استاندارد (Form Factor)

دو يونيت (2U)

 

نوع منبع تغذيه (Power Supply)

دو شكاف Flexible، بالاترين منبع تغذيه بنا به مدل متغيير است

 

تعداد درگاه‌هاي گسترش كارت‌هاي PCI Express (Expansion Slot)

هشت عدد

 

بالاترين ميزان استفاده از حافظه (Maximum Memory)

سه ترابايت همراه با 128 گيگابايت حافظه از نوع DDR4

تعداد درگاه‌هاي حافظه (Memory Slot)

24 شكاف DIMM

 

نوع حافظه (Memory Type)

HPE DDR4 SmartMemory

 

نوع درايو (Drive Type)

هارد‌هاي LFF – تعداد 8 يا 12 از نوع SAS/SATA/SSD

هارد‌هاي SFF – تعداد 8 – 10 – 16 – 24 از نوع SAS/SATA/SSD

استفاده از شش هارد SFF و يا سه هارد LFF در درايو پشتي

بيست SFF NVMe

استفاده از NVMe از طريق Express Bay باعث ايجاد محدوديت در استفاده از Drive مي‌شود

 

ويژگي‌هاي فن سيستم (System Fan Features)

استفاده از فن‌هاي Hot-Plug و استاندارد

 

كنترلر شبكه (Network Controller)

كارت شبكه HPE 1 Gb 331i همراه با چهار پورت براي هر كنترلر يا استفاده از FlexibleLOM به صورت اختياري بسته به مدل مورد استفاده

 

كنترلر ذخيره‌سازي (Storage Controller)

بسته به مدل يك HPE Smart Array S100i يا يك HPE Smart Array P408i-a يا يك HPE Smart Array P816i-a يا يك HPE Smart Array E208i-a

 

اندازه محصول 

طول: 17.54 اينچ

عرضه 28.75 اينچ

عمق 3.44 اينچ

 

وزن

14.78 كيلوگرم

 

مديريت زيرساخت (Infrastructure Management)

استاندارد HPE iLO همراه با تامين هوشمند در ساختار دروني. استاندارد HPE OneView (بايد دانلود شود)

استاندارد HPE iLO Advanced

HPE iLO Advanced Premium Security Edition

HPE OneView Advanced (اختياري)

 

در نگاه اول به پيكربندي كلي مي‌توانيد حس كنيد كه HPE از ساختار 8+8+8 براي درايو‌ها استفاده كرده كه قابليت پشتيباني از بيست و چهار SSF را فراهم مي‌كند. همانطور كه از در مشخصات به آن اشاره شده است قابليت پشتيباني از 20 درايو NVMe نيز وجود دارد. اگر حجم براي شما اهميت زيادي دارد مي‌توانيد از درايو‌هاي LFF در قسمت جلويي استفاده كنيد. قابليت استفاده از LFF در قسمت پشتي و ميانه نيز وجود دارد. همه مدل‌ها به صورت پيش‌فرض از چيپ HPE Smart Array S100i استفاده مي‌كنند كه قابليت استفاده از RAID به صورت 0 – 1 – 5 – 10 تا حداكثر 14 درايو SATA امكان‌پذير است. همچنين همانطور كه در مشخصات ذكر شده است امكان استفاده از سه مدل كنترلر ذخير‌سازي مختلف نيز وجود دارد. 

 

براي مديريت مي‌توان به راحتي از iLO 5 استفاده كرد كه از مدار‌هاي مجتمع با كاربرد خاص (ASIC) استفاده مي‌كند كه از شرايط امنيتي خوبي از لحظه شروع به كار سرور برخوردار است. تاييد اعتبار فريم‌ور (Firmware) از طريق HPE Silicon Root of Trust Fingerprinting انجام مي‌شود و اگر مشكلي در اين فرايند به وجود آيد از بالا آمدن سرور جلوگيري به عمل مي‌آيد. در اين ميان بايد به Secure Recovery نيز اشاره كنيم كه تاييد اعتبار را از طريق فريم‌ور iLO انجام مي‌دهد و اگر در اين نوع از تاييد اعتبار نيز مشكلي به وجود آيد عمليات فلش با استفاده از فايل ريكاوري انجام خواهد شد.در استاندارد iLO 5 از Active System ROM Validation وجود دارد و اگر آن نيز مورد تاييد قرار نگيرد سيستم Redundant System ROM فعا خواهد شد. اگر هر دو ROM در قسمت تاييد هويت با مشكل مواجه شوند عمليات بازبيني و ترميم شروع به كار خواهد كرد. همچين تاييد هويت فريم‌ور به صورت روزانه انجام مي‌شود تا امنيت به صورت كامل تامين شود. سرعت iLO 5 تقريبا دو برابر iLO 4 است و به همين خاطر نيز از دو برابر حافظه استفاده مي‌كند. HPE رابط كاربري از طريق وب iLO 5 را با تغييرات اساسي مواجه كرده است. اين تغييرات باعث شدند تا اطلاعات كاربردي بيشتري ارائه شود. HPE از سرويس Agentless Management Service يا AMS استفاده كرده كه نياز به استفاده از يك سيستم عامل رابط را از بين برده است.

 

HPE DL380 با هر نسل بهتر از گذشته مي‌شود و نسل دهم نيز همراه با خودش ويژگي‌ها و قابليت‌هاي جديدي را در اختيار خريداران قرار مي‌دهد. اين سرور بسيار مناسب كه از ابعاد دو يونيت استفاده مي‌كند مي‌تواند فضاي بسيار مناسبي براي ذخيره‌سازي به كاربر ارائه كند. استفاده از استاندارد جديد كنترلر iLO 5 قدرت مانور بسيار زيادي در مديريت از راه دور را فراهم كرده است. همچنين از لحاظ امنيت HPE DL380 Gen10 قابليت‌هاي بسيار زيادي دارد كه مي‌تواند امنيت سرور را به خوبي تامين كند. اگر به فكر خريد سروري هستيد كه در آينده قابليت گسترش داشته باشد HPE DL380 Gen10 مي‌تواند انتخاب بسيار مناسبي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۷:۵۲ توسط:اينفورتكس موضوع:

آشنايي با دستگاه ليزر دايود و مزيت هاي آن

از بين بردن موهاي زائد بدن مشكلات بسيار زيادي را براي افراد به وجود مي‌آورد. در طي ده‌هاي گذشته شيوه‌هاي مختلفي براي رهايي از مو‌هاي زائد معرفي و سپس به بازار عرضه شده است. كه هر كدام از آنها مزيت‌ها و البته معايب مختلفي دارند. اما شايع‌ترين مشكل بدون شك عدم ثبات در اين شيوه‌هاي درماني است.دستگاه ليزر دايود مي‌تواند راهكاري طولاني مدت براي رهايي از موهاي زائد بدن باشد كه با هر نوع پوست و مو سازگاري مناسب دارد.

 

دلايل خريد دستگاه ليزر دايود چيست ؟

ليزرهاي دايودي از تكنولوژي نيمه هادي استفاده مي‌كنند كه از طريق آن نور منسجمي در محدوده مادون قرمز توليد مي‌شود. اين دستگاه‌ها از پرتو نوري با طيف باريكي استفاده مي‌كنند كه رنگ مخصوصي را در پوست هدف قرار مي‌دهد. در مقايسه با ديگر سيستم‌هاي ليزر مثل Ruby و يا Alexandrite، ليزر دايود با طول موج 800 نانومتر مي‌تواند عميق‌ترين نفوذ به سطح پوست و جذب ملانين را داشته باشد. اين ويژگي‌هاي منحصر به فرد مي‌تواند ليزر‌هاي دايود رو تبديل به بهترين تكنولوژي براي رفع موهاي زائد كند. با استفاده از اين شيوه امنيت افزايش پيدا كرده و درمان مورد نظر روي انوع پوست، مو و در تمامي بخش‌هاي بدن به بهترين شكل انجام خواهد شد. 

 

قيمت خريد دستگاه ليزر دايود 

 

دستگاه ليزر دايود چگونه كار مي‌كند؟

ليزر‌هاي دايود از شيوه خاصي براي هدف قرار دادن كورموفور (بخشي از مولكول پوست كه باعث به وجود آمدن رنگ مي‌شود) در پوست استفاده مي‌كند. اين شيوه‌ها معمولا به ملانين و يا خون مربوط مي‌شوند. ليزر كورموفور‌ها را به صورت انتخابي با استفاده از حرارت مورد آسيب قرار مي‌دهد اما در اين فرآيند بافت اطراف مورد هدف قرار نخواهد گرفت. وقتي از اين شيوه براي نابود كردن موهاي زائد استفاده مي‌شود، ملانين در فوليكول مو مورد هدف قرار گرفته و آسيب مي‌بيند. در نتيجه فرآيند بازسازي و رشد مو قطع خواهد شد. استفاده از ليزر دايود معمولا همراه با دستگاه‌هاي خنك‌سازي پوست انجام مي‌شود. البته شايد از شيوه‌هاي كاهش درد نيز براي بهتر شدن تجربه استفاده شود.

 

انسان ها همواره از تميزي لذت ميبرند. بوي خوش و سيماي زيبا هميشه براي همگان لذت بخش بوده است. از زمان هاي گذشته تا به امروز روش هاي بسيار زيادي ابداع و امتحان شده است كه همگي براي زيبايي و تميزي بدن استفاده مي شده است. يكي از روش هاي حفظ زيبايي زدودن مو هاي زائد بدن و صورت بوده است كه به خصوص براي بانوان بسيار حائذ اهميت مي باشد. قيمت دستگاه ليزر دايود را ميتوانيد ازطاهر تاج پارس جويا شويد .

 

مزاياي استفاده از دستگاه ليزر دايود

 

آيا استفاده از تيغ هاي بهداشتي، پمادها و كرم هاي موبر روش مناسبي است ؟

استفاده از تيغ هاي بهداشتي، پمادها و كرم هاي موبر، اپيلاسيون و غيره از بسيار روش هايي بوده است كه براي حذف موهاي زائد استفاده مي شده است اما غالباً استفاده از اين روش ها يا با درد بسيار همراه بوده است يا مستلزم پرداخت هزينه هاي مكرر براي حفظ تميزي را بهمراه داشته است. حال اين سوال پيش مي آيد كه آيا هيچ روشي براي حذف هميشگي اين موهاي زائد وجود ندارد؟ روشي كه مستلزم تكرار و گذاشتن وقت بسيار نباشد؟

 

قطعا با پيشرفت علم اين نياز برآورده شده است، پزشكان راه حل منطقي اين خواسته را برآورده كرده اند. استفاده و خريد دستگاه ليزر دايود

 

ساخت و توليد دستگاه ليزر انقلابي براي اين خواسته بود. زيرا فرد بدون صرف زمان زياد و سوختگي با تمامي موهاي خود براي هميشه خداحافظي ميكند!! و اين يعني رسيدن به هدف نهايي خلاصي از شر موهاي زائد براي هميشه. در اين مقاله به شرح اختصاصي دستگاه ليزر و انواع آن، عوارض جانبي، نحوه عملكرد آن و اينكه براي چه افرادي استفاده از آن توصيه مي شود به صورت خلاصه پرداخته و گفته مي شود.

 

دستگاه ليزر موهاي زائد چيست ؟

ليزرها دستگاه هايي هستند كه غالباً با اشعه هاي حرارتي نامرئي مادون قرمز مي باشد كه با شدت فراوان متمركز شده است و به صورت خطي به نقطه مورد نظر تابش مي شود. تفاون ليزر با نور معمولي در آن است كه نور معمولي شامل طيف نوري مادون بنفش تا مادون قرمز است و بازه ي طويل تري دارد. اما ليزر متمركز شدن و نقطه اي شدن اشعه مادون قرمز بوده و كانون حرارتي بسيار گرم تري نسبت به نور معمولي دارد و همانند نور پخش نميشود. كاربرد ليزر براي پزشكي حدودا از 47 سال قبل يعني از سال 1970 آغاز شده است و تا به امروز در حال تكميل و بهتر شدن مي باشد.

 

مكانيسم كار دستگاه ليزر دايود

مكانيسم كار دستگاه ليزر دايود به اين صورت است كه طي فرآيند پرتابش اشعه كاملا تبديل به حرارت شده و به لايه ي زيرين پوست نفوذ مي كند و تا لايه ي مورد تشخيص داده شده توسط پزشك تابش مي شود. اين حرارت همانند ذره بيني عمل ميكند كه جلوي نور خورشيد گرفته باشيد و بر روي يك نقطه از كاغذي متمركزش كرده باشيد. حرارت ناشي از كانوني شدن و متمركز بودن حرارت باعث سوختن آن نقطه از كاغذ مي گردد. ليزر نيز دقيقا همين اثر را بر روي فوليكول هاي مو خواهد داشت.

 

اين در حالي است كه به علت مستقيم بودن اشعه دستگاه ليزر دايود و پخش نشدن آن بافت هاي كناري آسيبي نميبيند و تنها نقطه مورد نظر از بين مي رود. هدف ليزر از بين بردن ملامين ها و هموگلوبين بوده و با هدف قراردادن هر كدام نور با حرارت بالا از دستگاه مورد نظر بر روي آن تابانده و آن را مي سوزاند. امكان دارد فرد در طول دوره درمان كمي سوزش را حس كند كه البته امروزه روش هايي براي مقابله با اين سوزش همانند استفاده همزمان از دستگاه كولينگ وارد بازار گشته است.

 

آيا دستگاه ليزر دايود علاوه بر از بين بردن موهاي زائد خاصيت هاي درماني ديگري دارد ؟

اين دستگاه ليزر دايود علاوه بر از بين بردن موهاي زائد خاصيت هاي درماني ديگر همانند درمان خال هاي عروقي همانند رگ هاي واريسي، ماه گرفتگي، گرانولوم پيوژنيكوم، خال و خالكوبي، كاهش چين و چروك، از بين بردن جاي اسكار و زخم و جاي جوش، درمان زگيل هاي پوستي و گوشتي و ترك هاي ناشي از بارداري و غيره مي توان استفاده كرد.

 

تفاوت اصلي ميان IPL و ليزر دايود

تفاوت ميان شيوه‌هاي IPL و دستگاه ليزر دايود در از بين برد مو‌هاي زائد .

بنا به اينكه عمل از بين بردن موهاي زائد براي چه فردي انجام خواهد شد، انتخاب بين استفاده از شيوه IPL و دستگاه ليزر دايود متفاوت خواهد بود. شايد بزرگترين تفاوت ميان اين دو شيوه تاثيرگذاري بيشتري دستگاه ليزر دايود نسبت به IPL است اما دليل اصلي اين تفاوت چيست؟ ما در اينجا با نگاهي عميق‌تر به مسئله مطرح شده در شيوه‌هاي از بين بردن موهاي زائد با ليزر پرداختيم. درك تفاوت بين عملكرد اين دو شيوه كليد اصلي سرمايه‌گذاري در اين نوع كسب و كار است.

 

درك كامل از تكنولوژي‌هاي از بين بردن موهاي زائد

قاعده اصلي در از بين بردن موهاي زائد هماهنگي با طول موج نور و مدت زمان پالس در هدف مشخص كه معمولا ملانين و فوليكول مو هستند، خواهد بود. تلاش مي‌شود تا بافت كنار مو كاملا ناديده گرفته شود. ملانين دليل اصلي و طبيعي رنپ پوست و البته مو در انسان‌ها است.

 

مفهوم از بين بردن موهاي زائد با دستگاه ليزر دايود

كليد اصلي براي عمل موفق با دستگاه ليزر دايود القاي انرژي بالا به سطح پوست است. اين انرژي به صورت انتخابي توسط ملانين در كنار فوليكول مو جذب خواهد شد در حالي كه روي بافت كنار آن تاثيري نمي‌گذارد. ليزر‌هاي دايود از يك طول موج نور ثابت نرخ انتزاعي بالا در ملانين دارند استفاده مي‌كنند. در حالي كه دماي ملانين بالا مي رود، ريشه و جريان خون فوليكول مو از بين مي‌رود. بدين ترتيب رشد مو براي هميشه متوقف مي شود.

 

دستگاه از بين برنده موهاي زائد مدرن و با كيفيت بالا مثل Primelase HR و The Elysion از شيوه خنك سازي پوست تا 5 درجه سانتيگراد استفاده مي‌كنند تا به سطح پوست آسيبي نرسد. بدين ترتيب عمل از بين برد مو، تجربه‌اي آسان و بدون درد براي مشتري خواهد بود. ليزر دايود با ارائه فركانس بالا و پالس پايين مي‌تواند با ضريب اطمينان بسيار خوب براي همه نوع پوست مورد استفاده قرار گيرد.

 

مفهوم از بين بردن موهاي زائد با شيوه ليزر IPL

IPL يا Intense Pulsed Light در واقع يك شيوه درماني با ليزر نيست. در اين شيوه از طيف وسيعي از نور و موج‌هاي مختلف استفاده مي‌شود. بدين ترتيب انرژي غير متمركزي در كنار مو و پوست محدود مورد نظر به وجود مي‌آيد. در نهايت به خاطر شيوه موجود اتلاف انرژي بالاتر مي‌شود. كم شدن حالت انتخابي جذب در قسمت فوليكول مو نيز باعث مي‌شود كه عملكرد در نابود كردن مو‌هاي زائد كاهش پيدا كند. همچنين به خاطر استفاده خاص از نور امكان به وجود آمدن عوارض جانبي مثل سوختگي يا تجمع رنگدانه در پوست وجود دارد. يكي ديگر از دلايل اصلي اين عوارض جانبي عدم استفاده از شيوه‌هاي خنك‌سازي پوسا است. IPL به صورت عمومي فقط براي رنگ پوست روشن مناسب است.

 

تفاوت اصلي ميان IPL و ليزر دايود

شيوه انجام عمل در هر دو روش به صورت كامل شرح داده شد. در حالت كلي استفاده از تكنولوژي IPL به مدت زمان بيشتري براي كاهش رشد مو نياز دارد. ليزر دايود تاثيرگذاري و عملكرد بسيار بهتري دارد و در كنار آن بيمار نيز ناراحتي كمتري را حس خواهد كرد. (به خاطر استفاده از شيوه خنك‌سازي پوست)

 

انتخاب مناسب بين IPL و ليزر دايود براي كسب و كار شما؟

در كسب و كار شما، مشتري در واقع بالاترين ارزش را دارد. ليزر دايود بهترين عملكرد را ارائه كرده و به صورت عمومي رضايت مشتري از آنها بيشتر است. البته درا نتخاب اين نوع دستگاه بايد به فاكتور‌هاي مختلفي كه در كيفيت آن تاثير دارند توجه كنيد. به عنوان مثال ارائه استاندارد ISO 13485 يكي از ويژگي‌هاي مهم در انتخاب دستگاه‌هاي ليزر دايود است.

 

قيمت دستگاه ليزر دايود از بين بردن موهاي زائد چه قدر است؟

بنا به وجود برند‌ و مدل‌هاي مختلف در بازار، قيمت‌ها نيز بسيار متفاوت هستند. هميشه توجه داشته باشيد كه اجناس بسيار ارزان معمولا مشكلات و دردسر‌هاي خاص خود را دارند. اجناس ارزان قيمت معمولا از كيفيت پاييني برخودار هستند و باعث مي‌شوند در مدت زمان طولاني حتي هزينه‌هاي بيشتر از خريد يك مدل با كيفيت به كسب و كار شما وارد كنند. دستگاه‌هاي ليزر دايود معمولا عمر بسيار زيادي دارند كه باعث مي‌شود هزينه نهايي با توجه به كارايي آنها بسيار معقول باشد. در سمت مقابل دستگاه‌هاي IPL معمولا نياز به تعويض قطعات بعد از مدتي استفاده دارند كه در نهايت هزينه را افزايش مي‌دهد.

 

انتخاب دستگاه ليزر مو مناسب

اندازه، قدرت ، جزئيات تكنيكي و خريد دستگاه ليزر دايود مي‌تواند راهنماي مناسبي براي خريد شما باشند. شما با در نظر گرفتن اندازه و بزرگي كسب و كار خود و با توجه به مشخصات دستگاه‌هاي ليزر دايود به راحتي مدلي مناسب را انتخاب كنيد كه هزينه زيادي را نيز در نگاه كلي در بر نداشته باشد. در نهايت اين نوع دستگاه با توجه به ساختار خاص خود مي‌تواند هزينه نهايي براي مشتري را نيز كاهش دهد. البته در نظر داشته باشيد با بالاتر رفتن سطحي از پوست كه قرار است موهاي زائد از آنجا حذف شوند، دستگاه بايد قدرت مناسب را داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۶:۵۴ توسط:اينفورتكس موضوع:

پرسش مهر 97 رئيس جمهور ,بهترين پاسخ به پرسش مهر 98-1397 نوزدهم

پرسش مهر 97

پرسش مهر 97 رئيس جمهور يكي از پر طرفدار ترين فراخوان ها و بخشنامه هايي است كه در طول سالتحصيلي به دانش آموزان و فرهنگيان محترم ابلاغ مي گردد.اين فراخوان در واقع بيشتر از اينكه جنبه تحقيقاتي و ترغيب ميل به پژوهشگري داشته باشد به نوع نگاه فرهنگيان به مشكلات جامعه مي پردازد.

مقاله پرسش مهر97

معمولا هر ساله در رابطه با پرسش مهر از طرف معلمين و دانش آموزان مقالات پژوهشي ارسال مي شود و نوع نگاه آنها به مسئله اجتماعي پرسش مهر بيان مي گردد. مجموعه مقالات پرسش مهر 97 نيز از اين امر مستثني نبوده و مطمئنا طرفداران خاص خود را دارد.علاقه مندان به مسئله پرسش مهر 97 سعي بر اين دارند كه موضوع را به صورت دقيق و كامل بشكافند و در اين رابطه به تحقيق و تفحص بپردازند.

پرسش مهر 98-97

در سال تحصيلي 98-97 نيز همانند سالهاي گذشته و بلكه خيلي هم بيشتر علاقه مندان به نگارش و تهيه وبلاگ پرسش مهر دست به كار شدند. پرسش مهر 98-97 با اينكه هنوز منتشر نشده است ، اما با اين حال مي توان حدس زد كه راجع به چيست؟

مسائل و چالش هاي مورد نظر در رابطه با ارائه پيرامون پرسش مهر 98-97 احتمالا روي مشكلات اقتصادي متمركز شود. البته يك حالت ديگر هم وجود دارد كه رئيس جمهور محترم بخواهد در رابطه با خروج از برجام ايالات متحده صحبت نمايد.

آنچه پر مسلم است اين است كه : موضوع پرسش مهر 98-97 هر چه كه باشد مي بايست دانش آموزان و فرهنگيان محترم به آن پاسخ داده و راهكار هاي خود را در اين رابطه بيان نماييم.

پاسخ پرسش مهر 97-98

پاسخ پرسش مهر 97-98 توسط دانش آموزان و فرهنگيان محترم پاسخ داده مي شود و دانش آموزان و ساير فرهنگيان در اين رابطه كليه تجارب و نقطه نظرات خود را بيان مي كنند. در نهايت به نقطه نظرات و تجارب ارزنده جوايز نفيسي اهدا مي گردد.

پرسش مهر 19

پرسش مهر رئيس جمهور معمولا شماره گزاري مي گردد. به عنوان مثال پرسش مهر 19 به مقالات پرسش مهري گفته مي شود كه در سال تحصيلي 97-98 از طرف رياست جمهوري بيان مي گردد. پرسش مهر نوزدهم نمونه كاملي از مقالاتي است كه در طول سال تحصيلي اخير به عنوان پاسخ به چالش ها و مشكلات امروز جامعه از سمت دانش آموزان و فرهنگيان ارائه مي شود.

پرسش مهر نوزدهم

امسال مقوله پرسش مهر نوزدهم رئيس جمهور مسئله بسيار مهمي است. مي توان به اين نكته اشاره نمود كه پرسش مهر نوزدهم يكي از مهمترين پرسش هايي است كه در طول سال هاي اخير از طرف رئيس جمهور محترم مطرح شده است. دانش آموزان عزيز و فرهنگيان محترم با پاسخ به پرسش مهر نوزدهم علاوه بر اينكه در اين مسابقه و فراخوان شركت مي كنند مي توانند به بهترين شكل ممكن در كمك رسانيدن به دولت و ملت در راستاي حل مشكلات جامعه ياري رسانند.

بهترين جواب به پرسش مهر رئيس جمهور

بهترين جواب به پرسش مهر رئيس جمهور مي تواند در سال تحصيلي اخير مشكل گشاي خيلي از مسائل و مشكلات ما باشد. با ارائه بهترين جواب به پرسش مهر رئيس جمهور دانش آموزان و فرهنگيان محترم مي توانند كمك شاياني به حل مشكلات جامعه نمايند. در واقع جواب به پرسش مهر رئيس جمهور نوعي مشاركت مردمي در حل مشكلات و سختي هاي موجود در جامعه است.

نتيجه گيري

آنچه در رابطه با پرسش مهر 97 رئيس جمهور خدمت شما عزيزان مطرح گرديد در واقع شمايي از مسائل جامعه و چگونگي طرز برخورد با آنها بود. در رابطه با پرسش مهر 97 رئيس جمهور ذكر اين نكته بسيار حائز اهميت است كه مشكلات جامعه تنها با تحقيق و تفحص برطرف نمي شود و نياز به راهكار هاي اجرايي دارد اما به هر حال اين سهمي است كه از طرف فرهنگيان و دانش آموزان محترم انجام مي گردد. اميد است كه مقالات پژوهشي پرسش مهر 97 بتواند قابليت و ضمانت اجرايي داشته باشد.

بانك فايل پژوهشي معلمان


برچسب: پرسش مهر 97، پرسش مهر 98-97، پرسش مهر 97-1398، پاسخ به پرسش مهر 97، پاسخ به پرسش مهر 98-97، پرسش مهر نوزدهم، پاسخ به پرسش مهر نوزدهم، جواب پرسش مهر نوزدهم، مقاله پرسش مهر 97-1398، جواب پرسش مهر 97-1398،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۳:۵۳ توسط:اينفورتكس موضوع: