فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

نوسازي ساختمان مسكوني

بازسازي ساختمان | بازسازي خانه | بازسازي منزل | نوسازي و بازسازي ساختمان مسكوني ، نوسازي ساختمان مسكوني , بازسازي ساختمان هاي مسكوني كوچك و بزرگ ، نوسازي وبازسازي منزل مسكوني، بازسازي ويلا ، هزينه بازسازي ساختمان ، گروه معماري دكورساز

  • ۰۲۱-۲۲۸۶۲۶۷۵ – ۰۲۱-۸۸۶۶۲۴۱۷ – ۰۲۱-۴۴۴۴۸۸۰۵

  •  ۰۹۱۲۰۹۲۱۴۳۰ – ۰۹۱۲۲۲۰۶۸۳۲

نوسازي و بازسازي ساختمان از جمله كارهايي است كه پس از گذشت مدتي از زمان ساخت ساختمان به آن نياز مي شود. افراد ترجيح ميدهند به جاي ساخت مجدد ساختمان و صرف هزينه هنگفت به تغييراتي در دكوراسيون داخلي و تعميرات در برخي فضاها اكتفا كنند تا علاوه بر ايجاد حس نو شدن و تازگي هزينه كمتري نيز صرف كرده باشند.

 

نوسازي ساختمان مسكوني

انواع بازسازي_نوسازي

بازسازي ساختمان

يكي از مكانهايي كه به مرور زمان فرسوده شده و نياز به تعميرات و يا نوسازي و بازسازي پيدا ميكند منازل و ساختمان هاي مسكوني ميباشند.كنده كاري و تغيير پلان ساختمان و تغيير ماهيت ساختمان با مصالح يكي از عمده تغيراتي مي باشد كه مالكان ساختمان درخواست دارند. نوسازي و بازسازي ساختمان مسكوني هم ميتواند شامل تمام واحد مسكوني و يا بخشي از آن باشد. گروه معماري دكورساز با در اختيار داشتن كادري مجرب و حرفه اي و همچنين سابقه طولاني در زمينه طراحي دكوراسيون داخلي و نوسازي و بازسازي آمادگي انجام هرگونه تغييرات و بازسازي و نوسازي را در منزل مسكوني شما در سراسر كشور داراست.

 

نوسازي و بازسازي ساختمان مسكونينوسازي مدرن

بازسازي ويلا | بازسازي خانه

بازسازي ساختمان با توجه به اصول دكوراسيون داخلي و بازسازي خانه

نوسازي پذيرايي

نوسازي پذيرايي

نوسازي منزل

نوسازي منزل

نوسازي منزل

نوسازي منزل

نوسازي منزل

نوسازي منزل

بازسازي ساختمان يكي از مواردي است كه در انجام آن بايد به موارد زيادي توجه كنيم ، از جمله اين موارد مي تواني به موارد زير اشاره كنيم.
موقعيت ساختمان نسبت به زاويه تابش خورشيد ، تفهيم كاربري فضا و رسيدن به حس مورد نظر در كاربران محيط ، جنسيت كاربران محيط ، سن كاربران فضا ، تفكيك كاربري فضا ، نوع استفاده از محيط كاربري كه ساختمان مسكوني ، ساختمان اداري ، ساختمان تجاري يا ساختمان درماني است و همچنين بودجه در نظر گرفته شده براي پروژه از جمله مواردي است كه براي بازسازي ساختمان و طراحي دكوراسيون ساختمان بايد مد نظر طراحان و مجريان پروژه قرار گيرد. گروه معماري دكورساز با استفاده از برترين طراحان و مجريان بازسازي ساختمان همواره اين نكات را سر لوحه كار خود قرار داده و در اجراي پروژه هاي خود به تمامي اين نكات توجه ويژه اي دارد.

 

بازسازي ويلا

شناخت مصالح و لوازم در تعميرات ساختمان هنگام بازسازي خانه

شناخت مصالح و انواع متريال و روش هاي اجراي آنها جز مواردي است كه در صورت رعايت هريك از اين موارد باعث كاهش هزينه بازسازي ساختمان ، زمان مورد نياز اجرايي و كيفيت اجرايي نهايي پروژه بازسازي ساختمان ميشود.

بازسازي ساختمانمصالح مختلف نوسازي

بازسازي ويلا | بازسازي خانه | بازسازي منزل

دلايل نياز به تعميرات ساختمان و بازسازي ساختمان

بازسازي منزل

بازسازي منزل

با توجه به اين موضوع كه اكثر ساختمان هاي كشور به صورت اصولي ساخت و ساز نمي شوند و از اجناس بي كيفيت در ساخت آنها استفاده مي شود و طراحي اوليه اين ساختمان ها با توجه به نياز كاربران محيط مناسب نميباشد و فرسودگي و استحلاك بخش هاي مختلف ساختمان از جمله ، تاسيسات ساختمان ، كابينت ، لوازم نورپردازي ، ديوار پوش ها و كفپوش ها ، سقف هاي كاذب و نقاشي ديوار ها و نورپردازي ساختمان و همچنين نياز به تغيير ابعاد فضاهاي مورد نياز ساختمان تغييرات و بازسازي ساختمان و بازسازي ويلا با توجه به سبك هاي طراحي به روز اجتناب ناپذير است و يكي از مواردي است كه بيشتر افراد به دنبال آن مي روند. ( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان ) در بازسازي ساختمان به موارد متعددي بايد توجه كنيم كه در زير بخشي از آنها آورده شده است و براي هريك توضيحاتي داده شده است كه اميدواريم به شما عزيزان كمك شاياني بكند.
نوسازي ويلا

نوسازي ويلا

 

انتخاب رنگ ديواره در بازسازي ساختمان و نقاشي ساختمان :

نقاشي ساختمان

نقاشي ساختمان

انتخاب رنگ مناسب براي فضاي آپارتماني بخصوص آپارتمان هاي با متراژ كم بسيار مهم است. رنگ ها از نظر درخشندگي و شفافيت انواع مختلف دارند كه بهترين انتخاب، انتخاب رنگ هاي روشن با درخشندگي و شفافيت زياد است.اصولا رنگ هاي روشن باعث مي شوند كه فضا بزرگ تر به نظر آيد و هر چه شفافيت و درخشندگي آن بيشتر باشد به دليل انعكاس نور فضا زنده تر( ديناميك) به نظر مي رسد. يكي از رنگ هاي مناسب آپارتمان رنگ استخواني روشن است، كه علاوه بر داشتن شفافيت و روشني با بيشتر رنگ هاي وسايل منزل هم نشيني دارد و كمپوزيسيون را ايجاد مي نمايد. جهت ايجاد تنوع در رنگ مي توانيد در قسمت ديوار اپن آشپزخانه از مصالح سنگي با رنگ هاي متنوع استفاده نماييد. ( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان )

نقاشي ساختمانرنگ اميزي هنگام نوسازي منزل

انتخاب كفپوش مناسب در بازسازي خانه :

انتخاب كفپوش مناسب در نوسازي

انتخاب كفپوش مناسب در نوسازي

جهت پوشش كف آپارتمان از مصالح گوناگوني مي توان بهره گرفت.( از جمله سراميك ها، پاركت هاي طرح چوب ، موكت ، لمينت پاركت ، پاركت چوبي ، پاركت پي وي سي و …) اگر قصد تعويض كفپوش ساختمان را داشته باشيد، در صورت استفاده از سراميك مي بايست در انتخاب رنگ آن دقت زيادي شود، زيرا استفاده از رنگ هاي تيره در كف، فضا را فشرده تر نشان مي دهد. معمولا استفاده از رنگ هاي بسيار روشن مثل سفيد نيز معايبي به همراه دارند، يكي از معايب آن يك دست شدن فضا است كه جهت برطرف كردن يك دستي آن مي توان از يك قاليچه در زير مبل استفاده كرد. يا اين كه در ميان سراميك ها با رنگ هاي متفاوت را به كار گرفت. در صورت استفاده از پاركت نيز مي بايست نكات گفته شده را رعايت نمود و رنگ هاي روشن طرح چوب را انتخاب كرد . براي اطلاعات بيشتر در مورد استفاده از انواع پاركت مي توانيد به قسمت پاركت و لمينت در قسمت خدمات گروه معماري دكورساز مراجعه كنيد. ( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان )

نوسازي پاركت سالن پذيرايي

پاركت پذيرايي

پاركت پذيرايي

نوسازي پاركت پذيرايي

نوسازي پاركت پذيرايي

نوسازي پاركت پذيرايي

نوسازي پاركت پذيرايي

نوسازي پاركت پذيرايي

نوسازي پاركت پذيرايي

نوسازي كفپوش ساختمان

نوسازي كفپوش ساختمان

انتخاب مبلمان و نحوه قرار گيري:

انتخاب رنگ مبل اختياري است اما استفاده از رنگ هايي مثل كرم روشن و يا حتي سفيد به زنده تر كردن فضا كمك بيشتري مي نمايد و فضا بزرگتر به نظر مي آيد. در مورد انتخاب طرح مبل بهتر است حتي المقدور مبل هايي با اشكال هندسي صلب و يا بدون منحني انتخاب شود. در مورد نحوه چيدمان آن بهتر است مبل ها را تقريبا چسبيده به ديوارها قرار داد علت انتخاب شكل بدون منحني نيز اين است كه مبل ها در كنار ديوار صاف تركيب مناسب تري را ايجاد نمايند. در حد امكان سعي كنيد وسايل خانه را نزديك به ديوارها قرار دهيد تا از هدر رفتن كوچكترين فضاها نيز جلوگيري شود. اگر در جلوي پنجره ها از پرده هاي پارچه اي استفاده مي كنيد بهتر است رنگ آن ها نيز روشن انتخاب شود.

 

بازسازي

نوسازي پاركت پذيرايي ساختمان

انتخاب مبلمان مناسب در نوسازي ساختمان

انتخاب مبلمان مناسب در نوسازي ساختمان

انتخاب مبلمان مناسب در نوسازي ساختمان

انتخاب مبلمان مناسب در نوسازي ساختمان

انتخاب مبلمان مناسب در نوسازي ساختمان

انتخاب مبلمان مناسب در نوسازي ساختمان

نورپردازي در بازسازي ساختمان:

نور نيز نقش مهمي را در زنده كردن فضا به عهده دارد. استفاده از نور مناسب و يكنواخت در آپارتمان خفگي محيط را از بين مي برد، البته استفاده از نور طبيعي مناسب تر است. در صورت ضعيف بودن نور طبيعي كمبود آن را با به كار گيري نو مصنوعي جبران نماييد. حتي المقدور از پرده هاي عمودي يا كركره اي استفاده نكنيد، زيرا از ورود نور خورشيد به داخل تا ميزان زيادي جلوگيري مي نمايند.نرده هاي پارچه اي يا توري بهترين انتخاب براي پنجره هاي آپارتمان محسوب مي شوند. زيرا نور را به خوبي از خود عبور مي دهند. استفاده از نورپردازي موضعي بر روي قاب ها و… نيز باعث تحرك و ايجاد حركت در فضا بازسازي ساختمان مي شود. ( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان )

 

بازسازي آپارتمان

نوسازي ويلا

نورپردازي هنگام بازسازي

نورپردازي هنگام بازسازي

نورپردازي ساختمان

نورپردازي ساختمان

نورپردازي ساختمان

نورپردازي ساختمان

نورپردازي داخلي ساختمان

نورپردازي داخلي ساختمان

نورپردازي

نورپردازي

تقسيم بندي فضاي داخلي در بازسازي خانه :

فضاي داخلي و نحوه و تقسيم بندي پلان ها، نقش مهمي را در ساختار معماري يك بنا بر عهده دارد‌. طراحي فضايي با انعطاف پذيري بالا و تنوع پذير از لحاظ چيدمان و آرايش سطوح مي تواند كاركردهاي مختلفي را بپذيرد و اين در حالي است كه مخاطب احساس رضايت بيشتري از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا كننده هاي سبك و قابل حمل، شفاف سازي، رنگ بندي هاي متناسب با نيازهاي موج تنوع مصالح، توجه به نحوه قرارگيري و تعامل مابين فضاهاي مختلف از جمله ويژگي هايي هستند كه در كنار ساختار خاصي كه براي يك پلان معماري در نظر گرفته شده است، مي تواند بر غناي آن افزوده و حتي قسمتي از مشكلات آن را حل كند. بازسازي ساختمان از طرف ديگر معماري داخلي به لحاظ معيارهاي روان شناسي اهميت بسياري دارد. ميزان امنيت، صميميت، شور و هيجان و آرامش موجود در يك فضا را مي توان با راهكارهاي مناسب تشديد يا تضعيف كرد. هر كدام از انسان ها داراي تعلقات ذهني و روحي خاصي هستند كه پاسخ گويي به نيازهاي آن ها در معماري داخلي اولويت قرار مي گيرد، از اين رو نگرشي علمي و ناسيونال در كنار خلاقيت هاي هنري مطرح شده و يكي از مسائل مهم در اين زمينه ايجاد تعامل و هماهنگي بين آن ها است. امروزه مبحث طراحي و دكوراسيون داخلي، اهميتي خاص يافته و حتي به عنوان رشته اي مجزا تدريس مي شود. معماري گذشته ما سرشار است از ظرافت ها و ريزه كاري هايي است كه هزاران ايده و خلاقيت را در خود نهفته است. تزئينات و كاشي كاري هاي داخلي با تناسبات و رنگ بندي خاص خويش در كنار كالبد دروني ، فضايي رمزگون را تداعي مي كنند و هم اكنون نيز ارزش فضايي خويش را حفظ كرده است.

 

تقسيم بندي ساختمان

تقسيم بندي ساختمان

تقسيم بندي فضاي داخليتقسيم بندي فضاي داخلي

( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان ، بازسازي خانه )

 

خلاقيت در بازسازي ساختمان:

خلاقيت واژه اي است مبهم كه ارائه تعريف دقيق از آن دشوار است. همانند هزاران واژه مهم ديگر كه با ارائه تعريف فقط آن ها را در يك چهارچوب سليقه اي محدود مي كنيم. اما به طور كل مي توان گفت: خلاقيت يك فرآيند ذهني است، مركب از قدرت ابتكار و انعطاف پذيري كه هدف آن توليد يك محصول ارزشمند، كاربردي و نوآورانه است. ((تافلر)) در كتاب موج سوم مي گويد:(( موج اول دوره كشاورزي است كه انسان ها وابسته به زمين هستند، در موج دوم انقلاب صنعتي رخ داد و موج سوم عصر فراصنعت و فن آوري اطلاعات است و تنها فكري كه در اين عصر مي تواند كارساز باشد خلاقيت است. با اين وجود در تصور اكثر افراد باور بر اين است كه با اطلاعات كافي و استدلال و تجزيه و تحليل ماهرانه كه مي توان به تجربه تعبير كرد، رسيدن به هدف نهايي دست يافتني است و افراد با يك ديد عاميانه در مورد خلاقيت استفاده از آن را در تمام عرصه هاي زندگي محدود به عده اي خاص كه به طور ذاتي خلاق هستند، مي دانند. اما امروزه دانشمندان در عين اعتقاد به فطري بودن اين فرآيند بحث آموزش خلاقيت را ارجح تر دانسته و آموزش شيوه هاي خلاقيت و هم چنين بررسي خصوصيات افراد خلاق را فراهم كننده ظهور اين فرآيند حياتي مي دانند. ( ادوار دوبونو، خلاقيت جدي)، در مقدمه بحث، خلاقيت را به فرآيند ذهني تعريف كرديم. اين فرآيند در ذهن يك معمار خلاق ضرورتاً داراي دو پيش نياز خواهد بود.

بازسازي منزلنوسازي مدرن

تخيل : تخيل همان تصاوير و اوهامي است كه معمار آزادانه و بدون قيد و بند در ذهن خود براي خلق يك اثر معمارانه مي پروراند. در بازسازي ساختمان اين تخيل به دليل آزادي و رهايي زياد، مقدمه مناسب خلاقيت معمارانه است. بدين ترتيب كه معمار مي تواند در تخيل خود هزاران اثر معماري را كه اولين بار به ذهن خود او خطور كرده است، پديد آورد. ( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان )
تصور

تصور

تصورتصور معماري به مثابه تصاوير ذهني است كه معمار با راهنمايي استادش از يك اثر معماري كه تا بحال ممكن است اصلاً نديده باشد ولي آن اثر در واقعيت وجود دارد، ساخته مي شود. حال معمار براي تبديل تخيلات خود به واقعيت بايد با استفاده از تصورات خود از يك اثر معماري كه اكتسابي بدست آمده است، آن تخيلات را به جهان واقعيت وارد كند. به طور كل(( تخيل عمل تسريع كننده تصور است در حالي كه تصور صافي است كه تخيل براي پيوستن به واقعيت بايد از آن بگذرد.)) با داشتن اين دو پيش شرط، معماري خلاق و به طوركل، فرآيند خلاقيت به عينيت مي رسد و معمار مي تواند يك طرح زيبا و جذاب را براي اجرا در يك پروژه خلق كند و به اين صورت بازسازي ساختمان را به نحوي احسنت انجام دهد. ( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان )

 

بخش هاي مختلف ساختمان مسكوني در هنگام بازسازي ساختمان

ساختمان مسكوني داراي بخش هاي گوناگوني است كه هركدام از اين فضاها با گذر زمان و استفاده مداوم از آنها دچار فرسودگي و مشكل مي شوند و يا حتي در صورت سالم ماندن با توجه به قديمي بودن برخي از افراد تصميم ميگيرند تغييراتي در اين فضاها ايجاد نمايند. بازسازي ساختمان مسكوني . نوسازي ساختمان مسكوني

 

اتاق پذيرايي :

 

بازسازي خانهنوسازي اتاق پذيرايي

يكي از فضاهاي ساختمان مسكوني كه بيشتر از ساير قسمت ها در ديد افراد قرار ميگيرد قسمت اتاق هاي پذيرايي ساختمان ميباشد كه ممكن است بخش هايي از اين قسمت از جمله كفپوش ها ، نقاشي ديوارها و سقف ، كاغذ ديواري ها ، سقف كاذب و …. در اين فضا دچار مشكل و يا كهنه شدن شوند كه نياز به بازسازي و نوسازي پيدا كنند. ( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان )

 

قسمت آشپزخانه :

نوسازي و بازسازي منزلنوسازي آشپزخانه

آشپزخانه يكي از قسمت هاي ساختمان مسكوني است كه تغييرات در اين قسمت بيشتر شامل كفپوش و كابينت و شيرآلات استفاده شده در آشپزخانه مي شود. افراد بعد از گذشت مدتي ترجيح ميدهند كابينت آشپزخانه و يا كفپوش آشپزخانه خود را تعويض نمايند. گروه معماري دكورساز در زمينه اجرا و نصب و ساخت انواع كابينت تجربه كافي داشته و نياز شما عزيزان از اين بابت را مرتفع كرده است.
نوسازي آشپزخانه

نوسازي آشپزخانه

نوسازي آشپزخانه

نوسازي آشپزخانه

( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان )

 

نوسازي ساختمان مسكوني

قسمت اتاق هاي خواب :

بازسازي ساختمان مسكونينوسازي اتاق خواب

يكي ديگر از فضاهاي داخلي ساختمان مسكوني قسمت اتاق هاي خواب ساختمان مي شود كه تغييرات در اين بخش بيشتر شامل نقاشي ديوارها و سقف ها و ياد كاغذ ديواري ها و همچنين انواع وسايل گرمايشي و سرمايشي به كار رفته در اين اتاق ها مي شود.

 

قسمت سرويس بهداشتي و حمام :

بازسازي و نوسازي منزل مسكونينوسازي قسمت حمام

قسمت سرويس بهداشتي و حمام در ساختمان هاي مسكوني بيشتر از بابت كفپوش سراميك و يا ديوار و شيرآلات دچار كهنگي و يا مشكل مي شوند. افراد ترجيح ميدهند نوع دكوراسيون اين قسمت را با گذر زمان تغيير داده و از طرح هاي جديد و به روز در اين قسمت استفاده كنند.
نوسازي سرويس بهداشتي و حمام

نوسازي سرويس بهداشتي و حمام

قسمت نماي ساختمان مسكوني :

 

نوسازي نماي ساختمان مسكونينوسازي نماي ساختمان

يكي ديگر از تغييراتي كه افراد ترجيح ميدهند انجام دهند و نما و ظاهر جديدي به ساختمان خود دهند قسمت نماي ساختمان است كه در انواع مختلفي وجود دارد و كار ميشود.
قسمت راهرو ها و راه پله ها :

 

نوسازي و بازسازي ساختمان مسكونيبازسازي ويلا

قسمت راهرو ها و راه پله ها و نرده ها و كفپوش هايي كه در اين قسمت ها استفاده مي شود نيز با گذر زمان فرسوده و كهنه شده و افراد ترجيح ميدهند با تعويض آنها نمايي جديد و زيبا به راهرو و راه پله خود ببخشند.
( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان )

 

گروه معماري دكورساز با سالها تجربه در زمينه طراحي دكوراسيون داخلي و بازسازي ساختمان و نوسازي ساختمان مسكوني و بهره گيري از متخصصين مجرب و حرفه اي در گروه خود آمادگي اجراي هرگونه نوسازي ساختمان مسكوني و بازسازي ساختمان در سراسر كشور را با قيمتي مناسب و كيفيت بالا داراست.كافي است پروژه خود را به ما بسپاريد و پس از پايان پروژه از انتخاب خود احساس رضايت كامل داشته و پس از انجام پروژه از محيط منزل خود به طور كامل لذت ببريد.
براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان در زمينه بازسازي ساختمان و نوسازي ساختمان مسكوني رايگان با شماره هاي زير تماس بگيريد.
( بازسازي ويلا ، بازسازي منزل ، هزينه بازسازي ساختمان )

 

  • ۰۲۱-۲۲۸۶۲۶۷۵ – ۰۲۱-۸۸۶۶۲۴۱۷ – ۰۲۱-۴۴۴۴۸۸۰۵

  •  ۰۹۱۲۰۹۲۱۴۳۰ – ۰۹۱۲۲۲۰۶۸۳۲

 

گروه معماري دكورساز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۴:۴۶ توسط:اينفورتكس موضوع:

دانلود رايگان كتاب

جامعهٔ امروز، جامعهٔ دسترسي آزاد به اطلاعات است. جامعهٔ دانلود رايگان كتاب، مقاله، و مطالعهٔ آنلاين جديدترين نوشته‌هاي منتشرشده در سرتاسر جهان. شايد كساني مخالف دانلود رايگان كتاب باشند و ناشران از همه مخالف‌تر! ولي آيا مي‌توان ثابت كرد كسي كه كتاب را رايگان دانلود مي‌كند، ديگر آن را نمي‌خرد؟ يا برعكس، اگر نتواند كتابي را رايگان دانلود كند، حتماً آن را مي‌خرد؟ تجربه هم ثابت مي‌كند برخلاف نظر كساني كه با دانلود رايگان كتاب مخالف‌اند، اين كار صدمه‌اي به نشر كتاب نزده است. كمتر از ده سال است كه سايت‌هاي دانلود رايگان كتاب در فارسي راه افتاده‌اند و تجربهٔ اين سايت‌ها نشان مي‌دهد، كتاب‌هايي كه رايگان دانلود شده‌اند، هنوز هم تجديد چاپ مي‌شود.

همهٔ ما چه موافق دانلود رايگان كتاب باشيم و چه مخالف، از يك چيز مطمئن‌ايم: بسياري از كساني كه كتابي را رايگان دانلود مي‌كنند، آن را كامل نمي‌خوانند يا اصلاً نمي‌خوانند. ولي زود قضاوت نكنيد؛ اين نشانهٔ خوبي است. چون نشان مي‌دهد بسياري از ما كتاب را براي اين دانلود مي‌كنيم كه ورق بزنيم و نگاهي به متن آن بيندازيم. يعني همان كاري كه در كتابفروشي‌‌ها مي‌كنيم. اين خبر خوبي براي ناشران است. زيرا افراد مي‌توانند كتاب‌هاي بسياري را ورق بزنند و هركدام را كه پسنديدند، بخرند. و شك نكنيد كه مي‌خرند. چون هنوز مردم كتاب كاغذي را به كتاب الكترونيك ترجيح مي‌دهند و حس خوب ورق زدن كتاب كاغذي را با در دست گرفتن تبلت و كيندل عوض نمي‌كنند.

سايت « كتابخانه مجازي » قصد دارد يك بانك كتاب رايگان باشد. در اينجا كتاب را رايگان دانلود مي‌كنيد و همراه هر كتاب، با زندگينامهٔ نويسندگان و كتاب‌هاي ديگر آنها و افكار آنها آشنا مي‌شويد. اين كار گامي در ترويج فرهنگ كتاب‌خواني و كمك به كتاب‌خوان‌هايي است كه مي‌خواهند قبل از خريد اينترنتي كتاب از يك فروشگاه آنلاين كتاب، با محتواي هر كتاب آشنا شوند و كتاب را با خيال راحت بخرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۰:۲۹ توسط:اينفورتكس موضوع:

آموزش طراحي طلا و جواهر

آموزش طراحي طلا و جواهر, مغز متفكر صنف طلا و جواهر است. با به روز شدن كارگاه ها و نياز روز افزون بازار، درخواست نيروي كار براي طراحان طلا و جواهر رو به افزايش است. كشور ايران به عنوان يكي از بزرگترين مصرف كنندگان طلا در خاورميانه، بازار بسيار بزرگ و پرسودي براي اين رشته شغلي فراهم نموده است. آموزش طراحي طلا و جواهر پيش نياز طراحان براي ورود به بازار كار است. در اين آموزش ها مباحث تئوري و فني به صورت همزمان تدريس مي شود. آموزش طراحي طلا و جواهر، در سه سطح مقدماتي، متوسط و پيشرفته دسته بندي مي شود. دوره آموزش طراحي طلا و جواهر شامل هر سه سطح آموزش مي باشد.دوره آموزش طراحي طلا و جواهر

دوره آموزش طراحي طلا و جواهر, در سطح بين المللي، در شهر تهران برگزار مي شود. اين دوره ها پيش نياز ورود هنرجويان به بازار كار است. در دوره آموزش طراحي طلا و جواهر هنرجويان با تمامي مباحث فني و استانداردها آشنا مي شوند. طراحي خطي، ترسيم سطوح و ايجاد حجم ها و سبك شناسي در طراحي، از جمله سرفصل هاي تدريس در دوره آموزش طراحي طلا و جواهر است. آموزش طراحي آويز هاي ساده و جواهر، طراحي انگشتر هاي ساده و توري و انگشترهاي مدرن در دوره آموزش طراحي طلا و جواهر تدريس مي شود.

دوره آموزش طراحي طلا و جواهر, به سه سطح آموزش تقسيم بندي شده است. اين دوره ها در تهران برگزار مي شود و هنرجويان در پايان دوره مدركي از طرف دانشگاه تهران دريافت خواهند كرد. دوره آموزش طراحي طلا و جواهر، فرصت مناسبي خواهد بود تا هنرجو با ديدن آموزش هاي حرفه اي وارد بازار كار شوند. تفاوت كلاس ها، در تعداد هنرجويان هر دوره است.
طراحي طلا و جواهر با رايانه

طراحي طلا و جواهر با رايانه, شش زير مجموعه شغلي دارد. در صفحه خودآموز طراحي طلا و جواهر مفصل توضيح ارائه شده است. نرم افزار ماتريكس نياز به هيچگونه محاسبات رياضي و هندسي ندارد، از اين رو بسيار مورد علاقه هنرمندان در سراسر دنيا قرار گرفته است. مدت آموزش در اين رشته بين ۲ الي ۴ ماه متغير است. طراحي طلا و جواهر با رايانه از جمله شغل هاي اصلي و درآمدزا در صنف طلا و جواهر است.

طراحي طلا و جواهر با رايانه
مقايسه طراحان طلا و جواهر با رايانه و سازندگان طلا و جواهر با دست و طراحان دستي

۱) سرعت نرم افزار نسبت به كاركردن هاي سنتي

۲) دقت بسيار بالاي ساخت مدل در كامپيوتر

۳) طراحي كردن پيچيده ترين كارها به راحتي در برنامه ماتريكس

۴) هزينه اوليه بسيار پايين براي مدل كردن با رايانه و سود مالي خوب براي طراح

۵) امكان رندر قوي از طلا و جواهرات قبل از توليد

۶) امكان اديت و اعمال نظر مشتريان حتي پس از مدل كردن نهايي كار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۴:۳۱ توسط:اينفورتكس موضوع:

كاربردهاي پك پذيرايي نيوشا

از قديم الايام ايرانيان از ميهمانان خود توسط انواع چاي و دمنوش پذيرايي مي كرده اند. معمولا اين كار با تعارف يك سيني چاي به ميهمان انجام مي شده است. با اين وجود اگر بخواهيد يك پذيرايي به ياد ماندني، متفاوت و حاكي از احترام به ميهمان داشته باشيد، لازم است كمي تنوع را چاشني كار كنيد. پك پذيرايي نيوشا با همين هدف توسط فروشگاه آنلاين پاك تن طب طراحي شده است. اين پكيج پذيرايي شامل يك جعبه دمنوش و چاي كيسه اي با طراحي فوق العاده زيبا و منحصر بفرد به همراه انواع چاي و دمنوش است. شما مي توانيد قيمت پك پذيرايي نيوشا را در قسمت “پك پذيرايي نيوشا” فروشگاه مشاهده كنيد.

پك پذيرايي نيوشا | قيمت پك پذيرايي نيوشا | پك پذيرايي همايش | دمنوش پذيرايي | دمنوش نيوشا

پك پذيرايي نيوشا علاوه بر استفاده در انواع مجالس و ميهماني ها، قابليت ارائه به صورت هديه در انواع همايش ها و كنفرانس ها، انواع ادارات جهت هديه به كارمندان در منسبت هاي خاص و استفاده جهت پذيرايي از ميهمانان اداري در انواع ادارات و شركت ها را دارا مي باشد. جهت استفاده از اين پكيج ها به تعداد زياد به عنوان پك پذيرايي همايش مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۰۷۲۷۶۶۴ در تماس باشيد و هماهنگي لازم را جهت انجام سفارش انجام دهيد.

پك پذيرايي نيوشا | قيمت پك پذيرايي نيوشا | پك پذيرايي همايش | دمنوش پذيرايي | دمنوش نيوشا

انواع چاي و دمنوش استفاده شده در اين پك هاي پذيرايي از معتبرترين برند توليد كننده چاي و دمنوش در ايران يعني شركت نيوشانيك تهيه شده است. شركت نيوشانيك با توليد انواع چاي سبز، چاي خالص، چاي سياه، دمنوش و شكلات و قهوه فوري، به عنوان با كيفيت ترين توليد كننده در اين عرصه شناخته مي شود.

 

پك پذيرايي نيوشا | قيمت پك پذيرايي نيوشا | پك پذيرايي همايش | دمنوش پذيرايي | دمنوش نيوشا

جعبه هاي دمنوش ارائه شده توسط پاك تن طب از بهترين متريال، زيباترين ساختار و بهترين طراحي براي حداكثر گنجايش بهره برده است. اين جعبه هاي پذيرايي داراي قفل و لولاي مقاوم و ساختار مقاوم در برابر ضربه بهره مي برند.

جهت سفارش انواع پك پذيرايي نيوشا مي توانيد از وب سايت پاك تن طب ديدن فرماييد و يا با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۲۷۶۶۴ تماس حاصل فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۱۸:۰۹ توسط:اينفورتكس موضوع:

غرفه سازي نمايشگاهي ؛ نكات كليدي ساخت غرفه برتر

غرفه سازي و طراحي غرفه از جمله مهم ترين و اصلي ترين راهكارهاي مناسب جهت معرفي خدمات و محصولات شركتها و سازمان ها مي باشد.

رعايت نكات اصلي در طراحي غرفه سازي همچون نور غرفه ،رنگ در غرفه سازي ،متريال غرفه سازي ،نورپردازي و … موجب گيرايي و تاثير در جذب مخاطبين و تبديل غرفه شما به غرفه اي منحصر به فرد در نمايشگاه هاي بين المللي و داخلي و هم چنين افزايش اعتبار برند و حس اعتماد آن بين مخاطبان خواهد شد.

غرفه سازي نمايشگاهي ؛ نكات كليدي ساخت غرفه برتر

نكات كليدي براي داشتن برترين نمونه

آنچه كه در غرفه سازي و ساخت غرفه حائز اهميت است توجه به ويژگي هاي كمي و كيفي در طراحي و ساخت غرفه هاي نمايشگاهي بر اساس ضوابط نمايشگاهي، دكوراسيون داخلي غرفه براساس ويژگي محصولات با طيف رنگي متناسب و … مي باشد.

نور در غرفه سازي

نور پردازي نيز از عناصر كليدي است. نورپردازي غرفه بايد به گونه اي انجام شود كه براي بازديد كننده فضايي گرم را تداعي كند.

رنگ در غرفه سازي

انتخاب رنگ غرفه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است زيرا در انتقال پيام نقش بسزايي را ايفا مي كند. استفاده از رنگ هاي سرد همچون سبز و آبي نمايانگر صداقت و حرفه اي بودن است ولي معمولا رنگ هاي قرمز مخاطب را بيشتر جذب مي كند. در هر صورت انتخاب رنگ بايد متناسب با نوع صنعت باشد.

صدا در غرفه سازي

در غرفه ها مي توان با پخش موزيك ملايم سبب جذب مخاطبين گرديد. همچنين در صورتي كه امكان پخش موزيك زنده نيز فراهم باشد، مي توان شاهد توجه افراد بي شماري بود.

حركت: حركت داشتن به معناي قرار دادن ويدئو پروژكتور يا صفحه نمايش هاي بزرگ در غرفه است كه نقش بسيار مهمي را ايفا مي كنند. همچنين استفاده از نورهاي متحرك نيز بسيار پيشنهاد مي شود.

بو و رايحه خوش

بهتر است در طراحي غرفه هاي بوگير هاي برقي استفاده شود تا به صورت خودكار رايحه خوش را در فضاي غرفه پخش كنند.

غرفه سازي كامو ، مجري برتر غرفه سازي نمايشگاه

شركت غرفه سازي كامو داراي گريد B  در غرفه سازي از نمايشگاه بين المللي، داراي كارشناسان ارشد متخصص و با سابقه در زمينه طراحي و برنامه ريزي  با دانش مديريت بازاريابي و تبليغات ديجيتال مي باشند .

مديريت اجرايي قدرتمند و مديريت زمانبندي در پروژه هاي متراژ بالا و فشرده در غرفه سازي نمايشگاهي از جمله ويژگي هاي شركت غرفه سازي كامو است كه منجر به ساخت غرفه اي منحصر به فرد و غير مشابه با ويژگي هاي استاندارد براي مشتريان عزيز خواهد شد. استفاده از تجهيزات به روز در غرفه سازي، مصالح مرغوب و اجراي دقيق غرفه مشابه طرح ارائه شده توسط طراحان مجرب شركت غرفه سازي كامو موجب افزايش اعتبار غرفه شما در نمايشگاه خواهد شد.

با كامو متفاوت ديده شويد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۳:۰۲ توسط:اينفورتكس موضوع: