فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

خريد دوربين ترموويژن

خريد يك دوربين ترموويژن  (thermography camera) يك تعهد بزرگ است. حتي با وجود كاهش قيمت چشمگير اين دوربين ها در طول چند سال گذشته، شما مي خواهيد مطمئن شويد كه براي پولتان بهترين گزينه را انتخاب مي كنيد و دوربين منتخب شما در طولاني مدت به شما خدمت خواهد كرد. براي برخي فاكتور هزينه نقش اصلي را در انتخاب بازي مي كند، در حالي كه براي ديگران، سخت افزار و نرم افزار هاي كليدي بيشتر مهم هستند. در هر صورت، هر دوربيني را كه انتخاب كنيد بايد كيفيت و قابليت اطمينان بودن و همچنين پشتيباني فني و خدمات مناسبي را به شما ارائه نمايد.

دوربيني را انتخاب كنيد كه نتايج دقيق و تكرارپذيري را تحويل دهد

دوربين هاي فروسرخ نه تنها اجازه ي مشاهده ي تفاوت هاي دمايي را به شما مي دهند، بلكه امكان اندازه گيري اين تفاوت ها را براي شما فراهم مي كنند. بنابراين ثبات و دقت اندازه گيري ها فاكتور مهمي در تعيين ارزش يك دوربين است.

قابليت تصوير در تصوير و يا تصاوير تركيبي به شما اجازه مي دهد براي ايجاد گزارش هاي قابل فهم، تصاوير ترموگرافي را با تصاوير مرئي تركيب كنيد

قابليت تصوير در تصوير به شما اجازه مي دهد تا باكسي از تصوير ترموگرافي را بر روي تصوير مرئي همان قيمت قرار دهيد تا بهتر بتوانيد مكان مشكل را با پرسنل فني و يا مشتري در ميان بگذاريد. همچنين برخي از دوربين هاي ترموگرافي پيشرفته داراي قابليت تركيب تصاوير هستند كه امكان تركيب تصاوير حرارتي و مرئي را براي شما ايجاد مي كنند. اين امكان به شما اين امكان را مي دهد كه مكان دقيقي كه ميخواهيد تصوير گرمايي از آن رگفته شود را تعيين كنيد.

براي اينكه بهترين نتايج را بدست آوريد، به دنبال پيدا كردن دوربيني با دقت %۲± باشيد. اما اين تنها شاخص مهم نيست. جهت توليد نتايجي صحيح و قابل تكرار، دوربين گرمايي شما بايد داراي ابزاري داخلي جهت وارد كردن “انتشار پذيري” و “دماي بازتاب شده” باشد.

ارزش افزوده ي يك دوربين IR كه به دستگاه هاي اندازه گيري بار الكتريكي و سطح رطوبت داراي بلوتوث متصل مي شود را در نظر بگيريد

وسايل تست و اندازه گيري كنوني به دوربين هاي حرارتي خاصي اجازه ي تعيين چيزي بيشتر از دما را مي دهند تا بتوان شدت آسيب هاي ناشي از رطوبت و مسائل الكتريكي را تعيين كرد. رطوبت سنج و كلمپ متر مي توانند داده هاي مربوط به محيط مانند رطوبت، ولتاژ، جريان و مقاومت را به صورت بيسيم به دوربين انتقال دهند. اين داده ها به صورت اتوماتيك در تصوير ترموگرافي ذخيره و جاسازي مي شود. اين داده ها جهت تشخيص موارد اضطراري و پيدا كردن راه حل مناسب حياتي هستند.

هزینه دوربین ترموگرافی | قسمت دوربین گرمایی FLIR

انتخاب هاي زيادي از مدل هاي “نشانه بگير و عكس بگير” گرفته تا مدل هاي تخصصي HD در مقابل شما قرار دارد. پيدا كردن بهترين انتخاب براي نيازهاي شما دلهره آور به نظر مي رسد. با مطالعه ي ۱۴ نكته اي كه در پي مي آيد، مي توانيد به درك صحيحي از چيزي كه ميخواهيد اندازه گيري كنيد و محيطي كه قرار است در آن اندازه گيري ها را انجام دهيد مي رسيد.
اجزای اسپکترومتر hr4000 محصول اوشن اپتیکس | قیمت اسپکترومتر

اسپكترومتر HR4000 محصول شركت اوشن اپتيكس (Ocean Optics) در بازه ي طول موجي ۲۰۰ الي ۱۱۰۰ نانومتر قابل بكارگيري است اما محدوده فعاليت نهايي و رزولوشن اين اسپكترومتر به انتخاب توري و شكاف ورودي در هنگام خريد اسپكترومتر بستگي دارد. اين تركيب نوآورانه از اپتيك و الكترونيك براي كاربردهايي مانند مشخصه يابي ليزرها، اندازه گيري جذب گازها تعيين خطوط گسيل اتمي ايده آل است.

سرعت بالا (تا ۲۵۰ نمودار طيفي بر ثانيه)، انعطاف پذيري (داراي ميكروكنترلر قابل برنامه ريزي) و سازگاري (همزمان سازي اسپكترومتر با ديگر دستگاه ها با عملكرد تريگرينگ) از ويژگي هاي اين نوع از اسپكترومتر است. برخي از جزئيات اسپكترومتر HR4000 در جدول زير آمده است.

 

 

دوربيني را انتخاب كنيد كه داراي اپليكيشن قابل نصب بر روي گوش هاي هوشمند باشد

دوربين حرارتي كه داراي اپليكيشن قابل نصب بر روي گوش هوشمند هستند، به كابر اجازه مي دهند تا تصاوير IR را براي آناليز پرتابل، ايجاد گزارش و يا اشتراك گذاري به گوشي منتقل كنند. اماكن انتقال تصاوير از طريق واي فاي در مواردي كه زمان عنصري حياتي است، مزيت بسيار بزرگي است.

مطمئن شويد كه دوربين انتخابي شما داراي ساختاري ارگونوميك است

در صورتي كه از دوربين به صورت پيوسته و يا در دوره هاي زماني طولاني استفاده مي كنيد، وزن آن مي تواند نگراني بزرگي باشد. يك دوربين سبك مي تواند فشار بر روي شانه و كمر شما را در زمان هاي طولاني كاهش دهد. همچنين برخي دوربين ها داراي ساختاري منعطف هستند كه به شما كمك مي كنند با دردسر كمتري مكان هاي با دسترسي پايين را بررسي نماييد.

مساله ديگري كه بايد در نظر گرفته شود مكان دكمه هاي كنترل دوربين و نحوه ي دسترسي به منوي آن است. دوربيني را انتخاب كنيد كه با توجه به نحوه نگه داشتن آن توسط دست ها، مكان مناسبي را براي تعبيه دكمه ها ايجاد كرده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۴۶:۴۵ توسط:اينفورتكس موضوع:

كروماتوگرافي مايع

'كروماتوگرافي' يك روش تحليلي است كه معمولا براي جداسازي مخلوط مواد شيميايي به اجزاي فردي آن استفاده مي شود، به طوري كه اجزاي فردي مي توانند كاملا تجزيه و تحليل شوند. انواع مختلفي از كروماتوگرافي وجود دارد، مانند كروماتوگرافي مايع، كروماتوگرافي گاز، كروماتوگرافي مبادله يوني، كروماتوگرافي جذبي، اما همه آنها از همان اصول اساسي استفاده مي كنند.كروماتوگرافي تكنيك جداسازي است كه هر شيمي آلي و بيوشيمي آشنا است. من، خودم، يك شيميدان آلي، به طور مرتب از جدايي كروماتوگرافي از مخلوطي از تركيبات  كروماتوگرافي مختلف در آزمايشگاه انجام شده است. در حقيقت، از طريق اسلايدهاي تحقيقاتي من برگردانده شدم و در يك نمايشگر تصويري از جدايي كروماتوگرافي واقعي كه در آزمايشگاه انجام داده بودم، رسيدم. من حدس مي زنم كه اين تصوير يك نقطه شروع خوب براي اين آموزش است!اجازه بدهيد ابتدا توضيح دهم كه من در حال تلاش براي انجام اين كار هستم. من دو رآكتور A و B داشتم. من اجازه دادم آنها را تحت شرايط خاص واكنش نشان دهند تا يك محصول C توليد كنند. پس از واكنش كامل، من با يك مخلوط واكنش حاوي A، B واكنش داده شده و محصول مورد نظر من C به پايان رسيد. در حال حاضر، وظيفه من جدا كردن A، B و C براي جداسازي و تجزيه و تحليل محصول خالص C.
تصوير كروماتوگرافي نازك (TLC) و كروماتوگرافي ستون شيشه اياول، همانطور كه در پانل سمت چپ نشان داده شد، من يك ورقه كروماتوگرافي نازك (TLC) اجرا كردم. اين اساسا يك قطعه مستطيلي از صفحه شيشه اي است كه با يك لايه نازك سيليكا پوشيده شده است. يك نقطه از مخلوط واكنش را فقط بالاي پايه بشقاب (با يك خط جامد مشخص شده) اعمال كردم و بشقاب را در يك يخچال قرار دادم كه حاوي يك حلال آلي مناسب بود (در اين مورد 1: 1 حجم حجم مخلوط هگزان : اتيل استات مورد استفاده قرار گرفت)، فقط با حجم كافي براي شيب لبه پايين صفحه. به تدريج با عمل مويرگ، حلال شروع به افزايش صفحه سيليكا كرد، و همانطور كه مي توانيد مخلوط واكنش را به 3 نقطه با رنگ هاي متمايز به زماني كه حلال به علامت جلو رسيده است را ببينيد.بعد، براي جداسازي واقعي، يك ستون شيشه اي را جمع آوري كردم (همانطور كه در سمت راست تصوير نشان داده شده است). من يك ستون شيشه اي را با يك متساوي متصل به پايين متصل كردم، يك پلاگين پنبه در انتهاي ستون قرار داده و ستون را با دوغابي از سيليكاژل (تهيه شده در يك حلال آلي تهيه شد) قرار دادم. هنگامي كه ستون بسته بندي شد و حجم حلال بالاي بستر به كمتر از 5 ميليمتر كاهش يافت، من مخلوط واكنش را در بالاي تخت سيليكا از بالاي ستون با استفاده از يك پيپ شيشه اي ريختم. كابين را باز كردم و اجازه دادم حلال به آرامي از طريق ستون حركت كند. من به طور مداوم از حلقه بالا از ستون شيشه اي اضافه كردم. همانطور كه مي بينيد، مخلوط واكنش به سه گروه متمايز تقسيم شده - زرد، صورتي و نارنجي مربوط به واكنش پذير A، B غير واكنشي و محصول مورد نظر C به ترتيب. من گروه هاي فردي را در فلاسك هاي جداگانه جمع آوري كردم و در نتيجه توانستم خلوص C را بدست آورم.

همانطور كه در تصوير بالا نشان داده شده است، آناليت روي بستر سيليكا (بسته بندي شده در ستون) بارگذاري مي شود و اجازه مي دهد تا به سيليكا بچسبد. در اينجا سيليس به عنوان فاز ثابت عمل مي كند. سپس حلال (فاز متحرك) از طريق بستر سيليس (تحت گرانش يا فشار) جريان مي يابد. اجزاي مختلف آناليت نشان مي دهد كه درجه هاي مختلف چسبندگي به سيليس (نگاه كنيد به بعد)، و در نتيجه آنها با سرعت هاي مختلف از طريق فاز ثابت حركت مي كنند به عنوان حلال جريان از طريق آن، نشان داده شده توسط جداسازي نوار هاي مختلف. اجزاء كه به طور فزاينده اي به فاز ثابت متصل مي شوند، به آرامي در مقايسه با افرادي كه داراي چسبندگي ضعيف هستند حركت مي كنند. كروماتوگرافي تحليلي مي تواند براي تميز كردن تركيبات از مقياس ميلي گرم تا گرم استفاده شود.قبل از اينكه ما حركت كنيم، اجازه دهيد يك آزمايش ساده انجام دهيم تا بتوانيم قدرت تفكيك كروماتوگرافي را نشان دهيم.چند برگ را برداريد و آنها را در يك ملات فرو كنيد.يك قطره عصاره برگ را بر روي يك نوار از كاغذ كروماتوگرافي قرار دهيد تا حدود 0.5 سانتي متر بالاي لبه كاغذ. كاغذ كروماتوگرافي از سلولز ساخته شده است و كاملا قطبي در طبيعت است.نوار كاغذ را در يك كوزه كه حاوي حجمي كوچك از پروپانون (استون) است قرار دهيد. بايد پروپانون به اندازه كافي وجود داشته باشد كه لبه كاغذ آن را به راحتي مي سايد. براي جلوگيري از هرگونه تبخير حلال، يك درب را روي يخ قرار دهيد.اجازه دهيد كه محلول را با عمل مويرگ افزايش دهيم. هنگامي كه حلال به سطح "سطح حلال" رسيده است، نوار كاغذ را از جار جدا كنيد. 5) چه فكر مي كنيد متوجه خواهيد شد؟

اجزاي مختلف رنگدانه برگ جدا مي شوند! آيا تا به حال تصور كرده ايد كه يك رنگدانه برگ از تركيبات بسياري ساخته شده است؟اصل جداسازي اجزاي مختلف: وابستگي هاي ديفرانسيلي (قدرت چسبندگي) اجزاي مختلف آناليت به سمت فاز متحرك و متحرك منجر به جداسازي جداسازي قطعات مي شود. وابستگي، به نوبه خود، توسط دو ويژگي مولكول است: "جذب" و "حلاليت".ما مي توانيم جذب را به عنوان ويژگي مشخصي از اينكه چقدر مولفه ي مخلوط به فاز ثابت متصل مي شود تعريف كنيم، در حاليكه حلاليت اين است كه چقدر بخشي از مخلوط در فاز متحرك حل مي شود.افزايش جذب به فاز ثابت، مولد كندتر از ستون حركت مي كند.بيشتر حلاليت در فاز متحرك، مولكول سريعتر از طريق ستون حركت مي كند.بنابراين، تعامل بين دو عامل فوق، نرخ ديفرانسيل را تعيين مي كند كه اجزاي مختلف آناليت از طريق ستون حركت مي كنند. جذب و حلاليت مولكول مي تواند با انتخاب فاز ثابت ثابت و فاز متحرك دستكاري شود.در حال حاضر، اين سوال مطرح مي شود كه چرا تركيبات متفاوتي نسبت به فازهاي ثابت و متحرك دارند؟ "قطبي" تركيبات، وابستگي آنها نسبت به مراحل ثابت و متحرك را تعيين مي كند. بياييد اين را از طريق يك مثال درك كنيم.فرض كنيد ما يك تركيب از دو مولكول A و B داريم، جايي كه A يك پروتئين است و B يك چربي است. ستون ما با سيليس، قطبي در طبيعت بسته بندي شده است. فاز متحرك ما hexane است، كه غير قطبي در طبيعت است. فكر ميكنيد وقتي اين مخلوط A و B را به اين ستون كروماتوگرافي ستون بارگذاري ميكنيد چه اتفاقي ميافتد؟'A'، قطبي در طبيعت، به فاز ثابت قطب (سيليكا) جذب مي شود. 'B' غير قطبي در طبيعت، به راحتي در فاز متحرك متحرك (هگزان) بدون پيوستن به سيليكا حل مي شود و به همين ترتيب از ستون با هگزان خارج مي شود. هنگامي كه B بيرون زده شود، فاز متحرك به چيزي قطبي مانند استونيترول تغيير خواهد كرد. با انجام اين كار، اكنون A را از سيليس جدا كرده و در حلال قطبي، استونيترول حل مي كنيم و از استونيترول خارج مي شويم. اين در نمودار زير نشان داده شده است.


برچسب: كروماتوگرافي گازي، كروماتوگرافي مايع،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۸:۰۷ توسط:اينفورتكس موضوع:

ارائه نكات روانشناسي در زندگي روزمره

سايت انگار كه سايت ويديو هاي روانشناسي و مطالب كاربردي روانشناسي است كه بر فلسفه انگار كه يعني تغيير پيش فرض هاي فكري بنا شده است...انگار كه نام فلسفه اي است كه هانس ويهينگر بوجود آورده ي آن بود. به عقيده ي او خيال ها عقايدي هستند كه وجود خارجي ندارند و با اين حال طوري بر افراد تاثير ميگذارند انگار كه واقعا وجود دارند. اگر بخواهيم ساده بگوييم ما به وسيله آنچه درست است برانگيخته نميشويم بلكه توسط برداشت هاي ذهني خود از آنچه درست است برانگيخته ميشويم.
مقالات روانشناسي سايت انگار كه بيشتر از هر چيز بر ارائه نكات روانشناسي در زندگي روزمره اشاره دارد. چيزي كه ما در زندگي روزمره به آن نياز داريم تا موفق باشيم تنها نكاتي روانشناسانه است كه ميدانيم و ما را از بقيه متفاوت ميكند..
اين نكات مي توانند در زمينه هاي ارتباطي در زمينه هاي شخصيتي و … باشند چيزي كه ما سعي در ايجاد آن داريم يه نوع آگاهي سازي نسبت به مسائل رواني است كه براي تمام انسان هاي روي زمين و به خصوص هم ميهنان ما ضروري است…


برچسب: نكات روانشناسي, ويديو هاي روانشناسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۱۵:۳۲ توسط:اينفورتكس موضوع:

آشنايي با سرويس كردن كولر

با شروع فصل گرما بايد ابتدا كولر ها را سرويس كرده و چنانچه نيازي به تعمير داشته باشد آن را مرمت نمود. هر چند خوب است سرويس كولر را به دست سرويس كار مجاز بسپاريد تا از بروز صدمات احتمالي به خود و وسايل برقي جلوگيري شود؛ اما ممكن است گاهي اوقات هم مجبور شويد خودتان اين كار را انجام دهيد. پس بد نيست با خواندن اين چگونه بدانيد و چه كار بايد بكنيد.

يك كولر سرويس نشده، تمام تلاش‌ها براي صرفه‌جويي در مصرف برق و آب را به باد مي‌دهد، پس بهتر است خاموش باشد،‌ اما بعضي از ما چنان به خنكاي كولر عادت كرده‌ايم كه در خانه‌اي با كولر خاموش، دچار تنگي نفس مي‌شويم و كولر را يك نفس به كار مي‌گيريم، تا زماني‌كه قبض‌هاي رعب آور از راه برسد و شيريني خنكاي دلپذير را به كاممان تلخ كند.

كولرهاي آبي، امكان انتخاب و تنظيم درجه سرما را ندارند و نهايتا دور تند و كند را مي‌توان از آنها انتظار داشت. پس بهتر است در بسياري از ساعت‌ها خاموش باشند. اما گرماي تب‌دار بعضي از روزهاي فصل گرم سال، كاسه‌هاي صبر را لبريز و طاقت‌ها را طاق مي‌كند، پس كولر‌ها را سرويس كنيم تا لااقل انرژي كمتري را هدر بدهند. بعضي از قطعات كولر بايد همزمان با آغاز فصل گرما، معاينه دقيق شوند. ضريب فرسايش بعضي از اين قطعات بالاست و ممكن است بر اثر فرسوده شدن، مصرف كولر را بالا ببرند. پس سرويس كولر، پيش از فصل گرما، كاملا ضروري است. در اين مطلب كه با استفاده از دانش يكي از متخصصان تأسيسات و سرويس كولر نوشته شده، راه و رسم افزودن بازدهي كولر را مرور مي‌كنيم.
فرآيندها و تجهيزات
كولر آبي از دو بخش گردش آب و گردش هوا تشكيل يافته است كه اين دو گردش توسط دو موتور جداگانه انجام مي‌شود. سيستم گردش آب كولر توسط پمپ آب و سيستم گردش هوا به وسيله‌ي موتور اصلي كولر صورت مي‌پذيرد.
قطعات و تجهيزات كولر آبي به سه دسته تقسيم‌بندي مي‌شوند:
– الكتريكي: شامل كليد سه دكمه‌اي قطع و وصل، پمپ آب و موتور كولر
– مكانيكي: شامل توربين هوا، تسمه و شناور
– ثابت: دريچه‌ها، بدنه، اتصالات شبكه‌ي آبرساني و شير تخليه

Image result for ‫قیمت انواع کولر ابی‬‎

قبل از هر چيز لازم است از خاموش بودن كولر و عدم اتصال جريان برق اصلي (فاز) به كولر مطمئن شويد. اگر كولر داراي فيوز جداگانه است آن را قطع كنيد در غير اين صورت با پشت دست به بدنه كولر بزنيد تا از برق نداشتن آن مطمئن شويد.

از كسي كه داخل منزل و پاي كليد قطع و وصل ايستاده است ابتدا بخواهيد كولر را يك بار قطع و وصل كند تا مطمئن شويد در حال سرويس كولر خودتان هستيد نه كولر همسايه!
ابتدا مي‌بايست دريچه‌هاي خروجي باد كولر را در اتاق‌ها و سالن‌هاي منزل باز كنيد تا در صورت شروع به كار كولر به موتور آن فشار وارد نشود.

پوشال‌ها را عوض كنيد
براي تهيه پوشال جديد حتماً پوشال هم‌سايز با ظرفيت كولر بگيريد. مثلاً اگر براي تعويض پوشال كولر4500 را بر روي كولر 3500 ببنديد، تراكم بالاي پوشال‌هاي بزرگتر از سايز، موجب اختلال در سيستم گردش هواي كولر مي‌شود و هوا به درستي به كولر نمي‌رسد.
در موقع تعويض پوشال بايد ابتدا آن را خيس كرده و در محل مخصوص خود گذاشته و سپس شبكه سيمي مخصوص را روي آن قرار دهيد.

 موتور‌‌، قلب‌تپنده كولر

كولر يك پمپ آب و يك دينام دارد كه اولي، فرايند گردش آب و دومي عمل گردش هوا را به انجام مي‌رساند. اين موتور‌ها هرقدر سالم‌تر باشند، كولر عملكرد بهينه‌تري خواهد داشت و انرژي كمتري را هم مصرف خواهد كرد. در زمان بازديد از اين ۲ موتور، ابتدا بايد گرد و غبارشان را گرفت و بعد آنها را روغن‌كاري كرد. موتور كولر، ۲ قطعه ياتاقان دارد كه بايد حتماً روغن‌كاري شوند. پيش از روشن‌كردن كولر نيز بايد ابتدا پروانه را با دست چند دور بچرخانيد تا روان شود. توصيه شده كه يك دينام نبايد بيشتر از ۷ ساعت بي‌وقفه كار كند. اين موتور به همراه پمپ آب، در خطر سوختن بر اثر كاركرد زياد قرار دارند. پس به موتورهايي كه دارند بي‌توقف مي‌چرخند هم فكر كنيد.

 Image result for ‫سایبان کولر‬‎

سايبان هاي شيك براي كولر  

شست‌وشوي كولر فراموش نشود

پيش از روشن كردن كولر، بد نيست از محكم بودن پيچ و مهره‌هايي كه به چشم مي‌آيند، مطمئن شويد. بعد از آچاركشي، به سراغ كف كولر برويد و حتماً آن را بشوييد. شست‌وشوي كف كولر بايد با فرچه پلاستيكي انجام شود تا به رنگ آن آسيبي نرسد. اگر قسمتي از رنگ كف كولر از بين رفته بود، بي‌ترديد به‌زودي زنگ مي‌زند و ممكن است تا يك سال بعد بپوسد. در اين مواقع، يك ظرف قير ايزوله كه يك نوع قير آماده و سرد است، از رنگ فروشي تهيه كنيد و آن را با قلمو بر كف كولر پخش كنيد. نگذاريد نقطه‌اي از چشمتان دور بماند، هرجا خاك نشسته، بشوييد. چون اين خاك‌ها يا گل مي‌شود و توي كولر مي‌ماند و يا همراه با باد خنك، وارد ريه‌هاي خودتان مي‌شود.
پس از آبگيري كولر پمپ آب را روشن كنيد تا از صحت سيستم گردش آب كولر اطمينان حاصل كنيد. توري دور پمپ را لازم است قبل از روشن كردن تميز كرده باشيد و كف پمپ آب با كف كولر حداقل يك سانتي‌متر فاصله داشته باشد. پس از روشن شدن پمپ آب اتصالات را به دقت كنترل كنيد كه از جايي چكه نداشته باشد، زيرا يكي از مهم‌ترين دلايل سوختن موتور كولر و پمپ آب، چكيدن آب بر روي بدنه‌ي موتورهاي الكتريكي است.

 ياتاقان كولر

براي تعويض ياتاقان كولر ميتوانيد با ما تماس بگيريد اقا سجاد مثل پلنگ وايساده و مياد ياتاقان شما رو سرويس ميكنه. 

Image result for ‫کولر‬‎


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۷:۳۹ توسط:اينفورتكس موضوع:

تاناكورا چيست؟

در اينجا توضيحات مختصري در مورد پوشاك استوك و لباس تاناكورا ارائه مي دهيم لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر يا دريافت آدرس سايت، آدرس فروشگاه و كانال هاي ما با آي دي تلگرامي زير مكاتبه نماييد و يا به سايت ما مراجعه بفرماييد.
@kiastock
09020335554

مجتمع فروش پوشاك استوك كيا :
مجتمع تجاري كيا استوك در مكاني به وسعت 6 طبقه و 4500 متر مربع فضا داراي كليه امكانات رفاهي بوده و پوشاك استوك ( تاناكوراي كاملا نو و استفاده نشده ) را به صورت عمده و خرده عرضه مي نمايد.
تعريفي كوتاه از پوشاك استوك و لباس تاناكورا :
شايد اين سوال پيش بيايد كه اگر اين اجناس تازه هست چرا در خارج از كشور مصرف نمي شود و براي كشور ما ‏صادر مي گردد؟ و آيا استوك همان تاناكورا مي باشد؟ در پاسخ به اين سوالات بايد به واقعيت هاي كالاي استوك اشاره نمود. جهت دريافت پاسخ اين سوالات و آشنايي بيشتر با اين موضوع به كانال ها و سايت ما مراجعه نماييد.
يك دليل از فروش كيلويي يا تكه اي ( دلايل بيشتر در سايت ) :
در پوشاك استوك به صورت كيلوي اجناس بد مدل و ضايعاتي وجود دارد و اين اجناس همراه عدل ( بسته ) براي خريدار ارسال مي شود ولي در فروش تكه اي پوشاك معيوب و بدمدل حذف شده اند.
دسته اي از پوشاك استوك :
همواره آقايان در انتخاب پوشاك مردانه دو دسته اند دسته اي زيبايي پوشاك مردانه را جستجو مي كنند و دسته اي بدنبال راحتي وشاك مردانه هستند . ما در محتمع كيا استوك هر دوي اين انتخاب ها را براي پوشاك استوك مردانه يكجا حمع كرده ايم تا انتخاب راحتتر پوشاك ستوك مردانه براي شما مشتريان عزيز فراهم آمده و شما بتوانيد از تنوع پوشاك استوك ما لذت ببريد.
سخن آخر مدير فروش :
با توجه به تنوع محصولات و پوشاك استوك ( لباس تاناكورا كاملا نو و بهداشتي ) موجود در محتمع تجاري كيا استوك كه بالغ بر 5000 قلم كالا استوك مي باشد و نمي توان تصاوير، قيمت و مشخصات آنها را به صورت كامل ذكر نماييم در نتيجه اقدام به تقسيم بندي بر اساس تنوع محصولات با توجه به نياز هاي بازار نموده ايم و اطلاعات بيشتر در كانال ها و سايت هاي ما موجود مي باشد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر يا دريافت آدرس سايت، آدرس فروشگاه و كانال هاي ما با آي دي تلگرامي زير مكاتبه نماييد.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۶:۰۸ توسط:اينفورتكس موضوع:

خونه‌تكوني در هوم سرويز با اپليكيشني متفاوت و ۱۵۰ سرويس متنوع

هوم سرويز اولين سامانه شركت نظافتي جامع خدمات منزل است كه انواع خدمات منزل از نظافت، برقكاري، لوله‌كشي و تاسيسات، نجاري تا كارواش را در منزل به شما ارائه مي‌كند و براي تمامي مشكلاتي كه تا به امروز در دستيابي به خدمات منزل داشته‌ايد راه حل پيدا كرده است كه اين راه‌حل‌ها را هم در وب‌سايتش و هم در اپليكيشنش ارائه شده است

اگر تا همين دو سال پيش مي‌خواستيم يك سرويس منزل ساده سفارش دهيم اين قدر دردسر و بدبختي بود كه پشيمان مي‌شديم، اول از همه اين كه بايد دربه‌در نيازمندي‌هاي روزنامه‌ها مي‌شديم و مدام صفحات را زير و رو مي‌كرديم، بعد هم اگر كسي پيدا مي‌شد اولين مشكلي كه داشتيم اين بود كه چه طور به اين فرد اعتماد كنيم و به خانه و زندگي‌مان راهش بدهيم يا نه؟!

اپليكيشن هوم سرويزاگر تمام مشكلات انتخاب و اعتماد به يك ارائه‌دهنده خدمات منزل را حل مي‌كرديم هنوز هم كلي مشكل داشتيم معلوم نبود آن فردي كه براي ارائه خدمات مي‌آيد واقعا در آن حوزه تخصص لازم را داشته باشد! تازه اگر تخصص هم داشته باشد قيمت را بدون حساب و كتاب منطقي اعلام نكندنپراند، اگر هم كار را ناتمام و نادرست مي‌گذاشت، پولش را مي‌گرفت و مي‌رفت، تقريبا هيچ راه دسترسي به او نبود، همه چيز از دست رفته بود و تنها كاري كه از دست ما برمي‌آمد اين بود كه پشت سرش بد و بيراه نثار كنيم.
حالا كه تكنولوژي بسياري از مشكلات ما را حل كرده، حالا كه به لطف فناوري كرايه تاكسي‌اي كه مي‌دهيم منطقي‌تر شده، بسياري از مشكلاتمان حل شده و زندگي آسوده‌تري داريم وقتش است كه مشكل خدمات منزل هم حل شود كه اين مشكل نيز به لطف سامانه خدمات منزل هوم سرويز حل شده است. هوم سرويز اولين سامانه جامع خدمات منزل است كه انواع خدمات منزل از نظافت، برقكاري، لوله‌كشي و تاسيسات، نجاري تا كارواش را در منزل به شما ارائه مي‌كند و براي تمامي مشكلاتي كه تا به امروز در دستيابي به خدمات منزل داشته‌ايد راه حل پيدا كرده است كه اين راه‌حل‌ها را هم در وب‌سايتش و هم در اپليكيشنش ارائه شده است.
اگر تا به امروز با اپليكيشن خدمات منزل هوم سرويز آشنايي پيدا نكرده‌ايد مي‌توانيد در ادامه با ويژگي‌ها و امكانات اين اپليكيشن آشنا شويد، شايد بد نباشد همزمان كه داريد اين مطلب را مي‌خوانيد اپليكيشن هوم سرويز را نصب كنيد و اين ويژگي‌ها را در آن مرور كنيد:

۱) تجربه لذت‌بخش سفارش خدمات منزل با اپليكيشن هوم سرويز

هوم سرويز براي شما يك تجربه منحصر‌به‌فرد كاربري در سفارش خدمات منزل را فراهم كرده، تلاش شده تا روند سفارش خدمات منزل در اپليكيشن هوم سرويز به گونه‌اي باشد كه حتي پدر‌ها و مادر‌هاي بزرگواري كه چندان هم با تكنولوژي آشنايي ندارند بتوانند به راحتي از طريق اين اپليكيشن سرويس‌هاي مورد نظرشان را سفارش دهند و البته شمايي كه با اين چنين اپليكيشن‌ها و خدماتي نيز آشنايي داريد بتوانيد به راحتي هر چه تمام‌تر خدماتي را كه احتياج داريد سفارش دهيد.
تمام مشكلاتي كه كاربران در استفاده از اپليكيشن هوم سرويز گزارش كرده‌اند و گزارش مي‌كنند توسط تيم توسعه هوم سرويز در نظر گرفته مي‌شود و در جهت بهبود اين اپليكيشن به كار مي‌رود و در همين اپليكيشني كه شما الآن نصب كرده‌ايد يا به‌زودي نصب مي‌كنيد لحاظ شده است تا تجربه كاربري فوق‌العاده‌اي از سفارش خدمات منزل داشته باشيد.

آشنايي با اپليكيشن هوم سرويز

۲) سفارش كاملا آنلاين بيش از ۱۵۰ نوع سرويس در اپليكيشن هوم سرويز

شما سامانه خدمات منزلي را سراغ داريد كه بيش از ۱۵۰ سرويس متنوع را در در يك اپليكيشن به شما ارائه دهد؟ قطعا پاسختان بله است و اسم «هوم سرويز» را هم مي‌آوريد! هوم سرويز همه اين ۱۵۰ سرويس را به شما ارائه مي‌دهد و براي همه آن‌ها كارآزموده‌ترين سرويس‌دهندگان كه تاييد شده‌اند به شما معرفي مي‌كند. تمامي پروسه ثبت سفارش و دريافت و ارائه آن در اپليكيشن هوم سرويز به صورت آنلاين صورت مي‌گيرد، هيچ وقت فكر مي‌كرديد كه پروسه سفارش خدمات به اين آنلايتي و راحتي باشد؟!

 

شما در اپليكيشن هوم سرويز هر سرويسي را كه پيشنهاد بدهيد براي آن يك قيمت مشخص و شفاف وجود دارد، اگر نوع سفارش يا خدمتي كه مد نظر شماست چندان مشخص نباشد سعي بر آن است تا يك قيمت نزديك به آن ارائه شود تا بتوانيد برآيندي از حدود قيمت آن سرويس داشته باشيد

اپليكيشن هوم سرويز

۳) قيمت‌هاي شفاف سرويس‌ها در اپليكيشن هوم سرويز

يكي از اصلي‌ترين مشكلات در سفارش خدمات منزل هميشه وجود داشته قيمت است، تقريبا همه آن‌هايي كه به شكلي با خدمات منزل اعم از نظافت منزل و پذيرايي، لوله‌كشي و تاسيسات، برقكاري ساختمان، لوازم خانگي، بنايي و دكوراسيون، خانگي و ساختماني، جابجايي و حمل بار، فرهنگي و آموزشي، رايانه و تكنولوژي دست به گريبان بوده‌اند حتما به خاطر قيمت هم با بعضي از اين ارائه‌دهندگان خدمات دست به گريبان شده‌اند و اصلا همين باعث شده كه مدت‌ها بسياري از مشكلات منزل را پشت گوش بيندازيم تا با يك سرويسكار خدمات منزل رخ به رخ نشويم اما در اپليكيشن هوم سرويز اين مشكل حل شده است!
شما در اپليكيشن هوم سرويز هر سرويسي را كه پيشنهاد بدهيد براي آن يك قيمت مشخص و شفاف وجود دارد، اگر نوع سفارش يا خدمتي كه مد نظر شماست چندان مشخص نباشد سعي بر آن است تا يك قيمت نزديك به آن ارائه شود تا بتوانيد برآيندي از حدود قيمت آن سرويس داشته باشيد و بعد از آن پروسه قيمت‌گذاري از طريق همياران و پشتيباني هوم سرويز دنبال شود تا بتوانيد خدمت مورد نيازتان را با قيمتي منصفانه و منطقي دريافت كنيد.

۴) در اپليكيشن هوم سرويز شما بهترين‌ها را انتخاب مي‌كنيد

هوم سرويز سعي مي‌كند تمامي هميارانش را از ميان نيرو‌هاي زبده و كارآزموده انتخاب كند، تمامي مواردي كه به منظور حفظ امنيت كاربرانش لازم است را رعايت مي‌كند و زمينه را به گونه‌اي فراهم مي‌آورد كه مجموعه‌اي از همياران بادانش و باتجربه، كاربلد و استادكار داشته باشد اما بهترين همياران را خود كاربران مشخص مي‌كنند.
همياران پس از اتمام فعاليتشان از كاربري كه آن‌ها را درخواست داده است امتياز مي‌گيرند و كاربر مي‌تواند تجربه خود از همياري آن هميار را در اپليكيشن هوم سرويز بنويسد تا ساير افرادي كه مي‌خواهند از آن هميار كمك بگيرند از تجربه سايرين استفاده كنند و به اين شكل هميار‌ها نيز براي ارائه خدمات بهتر و گرفتن امتياز از كاربران انگيزه بيش‌تري داشته باشند. در هوم سرويز هر همياري مي‌داند كه فعاليت حال جاضرش در پذيرفتن سفارش‌هاي آتي نيز تاثير دارد پس سعي مي‌كند كه حداكثر تلاش را براي كسب رضايت مشتري‌اش به كار ببند و اين گونه نيست كه هميار كارش را بكند و برود، سفارش‌هاي آينده هر هميار به اين بستگي دارد كه در سفارش‌هاي قبلي‌اش چه كرده است!

در هوم سرويز هر همياري مي‌داند كه فعاليت حال جاضرش در پذيرفتن سفارش‌هاي آتي نيز تاثير دارد پس سعي مي‌كند كه حداكثر تلاش را براي كسب رضايت مشتري‌اش به كار ببند و اين گونه نيست كه هميار كارش را بكند و برود، سفارش‌هاي آينده هر هميار به اين بستگي دارد كه در سفارش‌هاي قبلي‌اش چه كرده است!

اپليكيشن هوم سرويز

۵) با اپليكيشن هوم سرويز برنامه‌ريزي كنيد

يكي از مشكلات هميشگي ما در سفارش خدمات منزل اين بوده كه معمولا سفارش دادنشان يادمان مي‌رود يا اين كه در شلوغي برنامه‌هايمان گم مي‌شود و وقتي يادمان مي‌افتد كه كار از كار گذشته است، خب بايد بگوييم كه اين مشكل در اپليكيشن هوم سرويز حل شده و شما مي‌توانيد سرويس مورد نظرتان را از پيش سفارش دهيد، يا دوره‌هاي زماني براي خدماتتان در نظر بگيريد، مثلا مشخص كنيد كه هر هفته دوشنبه‌ها به شما خدمات نظافت و يا سرويس كولر ارائه شود. پس از آن كه سفارشتان را ثبت كرديد ديگر لازم نيست كاري بكنيد، همه كار توسط هوم سرويز، پشتيباني آن و هميارانش صورت مي‌گيرد و فقط با شما براي ارائه خدمت، هماهنگ مي‌شود.

با نصب اپليكيشن هوم سرويز ميتونيد به راحتي و با اطمينان خدمات درب منزل مثل نظافت وخدمات فني رو با قيمت هاي ويژه تجربه كنيد.

دانلود نرم افزار Android- iOS

http://urly.ir/servizeiosandroid

براي دريافت نرم افزار مي توانيد عدد ۸ را به شماره ۱۰۰۰۰۰۴۰۰۴۴۴۰۰ ارسال نماييد.

سايت هوم سرويز

Https://HomeServize.com

شماره تماس

۰۲۱-۹۱۰۰۱۳۳۲


برچسب: شركت نظافتي، سرويس كولر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۲:۵۴ توسط:اينفورتكس موضوع: