فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

چرا بايد از قرص لاغري تيتانيوم استفاده كنيم؟

قرص لاغري تيتانيوم محصول كشور اسپانيا يكي از جديدترين محصولات گياهي جهت كاهش وزن و كاهش اشتها مي باشد. اين قرص با استفاده از عصاره هاي گياهان دارويي كشت شده در استان يون نان (Yunnan) چين كه به عنوان پادشاهي گياهان دارويي جهان شناخته مي شود، اثرات قابل توجهي در كاهش وزن و بهبود زيبايي دارد.

كپسول لاغري تيتانيوم از ابتداي سال ۲۰۲۰ ميلادي به بازار جهاني عرضه شده و با توجه به قابليت كاهش شديد اشتها با مصرف اين كپسول لاغري، كاهش وزن متوسط كيلو در هر دوره با مصرف آن مورد انتظار است.

كپسول لاغري تيتانيوم در بسته بندي ۶۰ عددي عرضه مي شود و با توجه به روش مصرف پيشنهادي، در يك دوره يم ماهه مورد مصرف قرار مي گيرد.

خواص كپسول تيتانيوم

✅ كاهش شديد اشتها

✅ جلوگيري از پرخوري و ريزه خواري

✅ افزايش سوخت و ساز بدن

✅ سوزاندن سلول هاي چربي و تبديل آن به انرژي مورد نياز ماهيچه ها

✅ عدم آسيب رساني به پوست

✅ جلوگيري از ترك خوردن پوست بر اثر لاغري و كاهش سايز

✅ جلوگيري از شل شدن و افتادگي پوست پس از لاغري

قرص لاغري تيتانيوم نظرات در مورد قرص هرموس براي افرادي كه دچار استپ وزني شده اند و وزنشان با استفاده از داروهاي لاغري ديگر و ورزش كردن كاهش پيدا نمي كند، بسيار مناسب است.

موارد منع مصرف

✅بيماران قلبي و عروقي نظير فشارخون، تپش قلب، ديابت و…

✅بيماران كبدي و كليوي نظير انواع نارسايي ها

✅افراد بالاي ۶۰ سال و زير ۱۸ سال

✅بانوان باردار و شيردهي

✅از مصرف سرخود و بدون برنامه اين محصول جداخودداري كنيد

روش مصرف كپسول لاغري تيتانيوم

اين محصول به گونه اي طراحي شده است كه شما مي توانيد جهت جلوگيري از سردرد و حالت تهوع، متناسب با قواي جسمي در مدت زمان ۳۰، يا ۴۰ و يا ۶۰ روز آن را طبقه دستورات زير مصرف نماييد:

✅ روش ۶۰ روزه: روزي يك عدد با آب ولرم قبل از صبحانه به مدت ۶۰ روز

✅ روش ۴۰ روزه: روز اول يك عدد قبل از صبحانه با آب ولرم و روز دوم دو عدد يكي قبل از صبحانه و ديگري قبل از ناهار با آب ولرم مصرف شود و به همين ترتيب، يك روز يك عدد و يك روز دو عدد تا روز چهلم مصرف شود.

✅ روش ۳۰ روزه: روزي دو عدد يكي قبل از صبحانه و ديگري قبل از ناهار با آب ولرم تا ۳۰ روز مصرف شود.

روش تشخيص قرص تيتانيوم اصل

✅ بسته بندي شامل قوطي داراي ۶۰ عدد كپسول نقره اي

✅ نوشته Titaniom به رنگ مشكي بر روي هر كپسول

✅ تاريخ توليد و انقضا بر روي جعبه محصول حك شده است

✅ حك شدن اسم Titaniom برروي درب قوطي و درپوش قوطي محصول

✅ مهم ترين مشخصه: كد ريجستري محصول كه با وارد كردن كد user و pass در سايت پشتيباني محصول به آدرس https://spain-titanium.com قابليت دريافت استعلام دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۲:۳۹ توسط:اينفورتكس موضوع:

روش تشخيص اصالت قرص لاغري آلفا اسليم

قرص لاغري آلفا اسليم (Alpha Slim) محصول شركت Ader science آمريكا يكي از قوي ترين قرص هاي لاغري موجود در ايران مي باشد. نظرات مردم در مورد قرص بلك اسليم اين قرص لاغري با سوزاندن چربي هاي اضافي بدن، افزايش انرژي و تنظيم سوخت و ساز بدن مي تواند موجب كاهش وزن سريع افراد داراي اضافه وزن بالا و يا افرادي كه دچار استپ وزني هستند، شود. اين محصول داراي ۵۰ عدد كپسول ۲۵۰ ميلي گرمي مي باشد و به صورت پلمپ شده و با كد رجيستري معتبر و قابل استعلام از سايت رسمي شركت توليد كننده عرضه مي گردد.

ويژگي هاي قرص لاغري آلفا اسليم

✅ كاهش اشتها

✅ چربي سوزي قوي

✅ افزايش سطح انرژي

✅ تعديل متابوليسم و سوخت و ساز

مكانيسم اثر قرص آلفا اسليم

اثر ليپوليتيك كافئين و ديگر تركيبات بدست آمده از قهوه بخوبي مورد مطالعه قرار گرفته و شناخته شده اند. قرص لاغري آلفا اسليم با بهره گيري از اثرات كافئين بر روي گيرنده هاي آدنوزين موجب افزايش انرزي و بهبود سوخت و ساز بدن مي شود.

همينطور كه شما مشغول انجام فعاليت هاي روزانه خود هستيد مغز شما آهسته آهسته ماده اي شيميايي آزاد مي كند كه با نام آدنوزين شناخته مي شود. اين ماده به گيرنده هاي مخصوص خود در مغز چسبيده و سبب بروز احساس خستگي، خواب آلودگي و در نهايت فرو رفتن شما در خواب عميق مي گردد. گيرنده هاي آدنوزين تفاوت بين اين ماده شيميايي و كافئين را از يكديگر تشخيص نمي دهند. بنابراين اگر كافئين در گردش خون شما موجود باشد مانع چسبيدن آدنوزين به گيرنده ها مي گردد.

رفته رفته با توجه به عدم اتصال آدنوزين به گيرنده ها، مغز به جاي آهسته شدن فرآينده ها تحت تاثير كافئين متصل شده قرار گرفته و سرعت پردازش افزايش مي يابد. نتيجتا ميزان بمباران مغزي افزايش يافته و توسط غده هيپوفيز اين تغييرات ثبت مي گردد. اين تغييرات توسط هيپوفيز پرانرژي و سرحال بودن تلقي مي گردد پس بنابر اين پيام هايي به فوق كليه ارسال گشته و سبب افزايش ترشح آدرنالين مي گردد. زماني كه آدرنالين افزايش مي يابد سبب بروز زنجيره فعل و انفعالاتي به نام ستيز و گريز در بدن مي گردد.

تاثيرات افزايش سطح هورمون آدرنالين عبارتند از:

✅ افزايش جريان خون عضلات

✅ افزايش ضربان قلب

✅ افزايش فشار خون

✅ رهايي قند از كبد براي در دسترس قرار گرفتن انرژي

تمام اين تغييرات مي تواند سبب افزايش بهره وري جسمي و مغزي گردد و همگي در نتيجه مصرف كافئين مي باشند.

گزانتين موجود در قرص لاغري آلفااسليم فعاليت هاي فسفودياستراز را مهار مي كند و از جذب سلول هاي چربي زايد و اضافه اي كه مورد نياز بدن نيست، جلوگيري مي نمايد. تركيب اين دو عمل موجب افزايش چربي سوزي، افزايش متابوليسم و عدم جذب چربي در بدن مي شود و نهايتا به كاهش وزن و لاغري فرد استفاده كننده منجر مي گردد.

موارد منع مصرف كپسول لاغري آلفااسليم

✅ افراد با سن زير ۱۸ سال و بالاي ۵۰ سال

✅ بيمارهاي مغزي و اعصاب (بجز ميگرن)

✅ فشار خون خيلي بالا

✅ خانم هاي شيرده و باردار

روش مصرف كپسول لاغري آلفا اسليم

✅ روزانه يك عدد كپسول ۲۵۰ ميلي گرمي نيم ساعت بعد از صبحانه با دو ليوان آب ولرم مصرف نماييد. (ترجيحا صبحانه را كامل مصرف كنيد)

✅ ترجيحا تا ۲ ساعت بعد از مصرف الفا اسليم جز مايعات مواد غذايي ديگري مصرف نكنيد؛تا كاملا در معده تجزيه شود.

✅ در صورت گرسنه شدن در طول روز و يا افت فشار و قند خون، از ميوه استفاده فرماييد.

✅ در صورتي كه جهت شكستن استپ وزني از قرص لاغري آلفا اسليم استفاده مي نماييد، يك عدد قرص بعد از صبحانه و يك عدد بعد از ناهار همراه با دو ليوان آب مصرف نماييد.

✅ از اين قرص در سيكل هاي ۴ تا ۶ هفته اي استفاده شود و پس از پايان سيكل، يك دوره يك ماهه استراحت لحاظ گردد.

✅ در صورتي كه پس از استفاده از قرص آلفا اسليم احساس ضعف شديد كرديد كمي شيريني يا قند ميل كنيد. همچنين مي توانيد ۳ حبه قند و كمي نمك را در يك ليوان آب حل كنيد و ميل كنيد.

تشخيص اصالت قرص لاغري آلفا اسليم

با توجه به وجود نمونه هاي فيك و تقلبي قرص لاغري آلفا اسليم در سطح بازار، با استفاده از كد رجيستري ثبت شده روي محصول مي توان نسبت به استعلام اصالت آن اقدام نمود. كد رجيستري درج شده بر روي جعبه محصول داراي قابليت استعلام سريع از سايت رسمي شركت Ader Science به آدرس https://aderscience.com مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۳:۱۲ توسط:اينفورتكس موضوع:

تاثير مصرف قرص ملاتونين چقدر است؟

هنوز هم توليد يك قرص خواب عالي كه بدون عوارض جانبي انسان را هرچه سريع‌تر و به مدت طولاني به خواب ببرد، يك رويا است. چنين قرص سحرآميزي مي‌توانست بسياري از مشكلات بالقوه را حل كند. ميليون‌ها نفر امروزه خواب كافي ندارند. به عنوان مثال يافته‌هاي يك نظرسنجي انجام گرفته توسط مركز كنترل و پيشگيري بيماري‌ها در امريكا نشان مي‌دهد كه ۳۵ درصد آمريكايي‌ها كمتر از ۷ ساعت در شب مي‌خوابند. در اين مقاله با ماده‌اي به نام ملاتونين آشنا شده و مي‌خوانيد كه آيا اين ماده مي‌تواند به داشتن خواب راحت‌ كمك كند.

خواب خوب تنها باعث بالا رفتن احساس تندرستي نمي‌شود. اتفاق نظر مجامع علمي بر اين است كه خواب خوب بدن را در برابر بيماري‌هاي قلبي، ديابت و چاقي محافظت مي‌كند. در آزمايشگاه‌هاي خواب در نمونه‌ي خون شركت كنندگاني كه به مدت سه هفته چرخه‌ي خواب معيوبي داشتند، آثاري از بيماري ديابت ديده شده بود. اگر به اهميت خواب شك داريد، بايد به اين نكته توجه كنيد كه هم اكنون دانشمندان بر اين باورند كه چرخه‌هاي آسايش و هوشياري از اصول مهم تنظيم‌كننده‌ي بدن همه‌ي موجودات زنده‌ي كره‌ي زمين هستند. حتي كوچك‌ترين سلول‌ها هم داراي كد ژنتيكي براي تنظيم ريتم شبانه‌روزي هستند.

مطمئنا داروهاي خواب فراواني در بازار وجود دارد كه متاسفانه نه تنها آنچنان اثربخش نيستند بلكه مي‌توانند خطرناك و اعتيادآور هم باشند.

بسياري ترجيح مي‌دهند با مراجعه به داروخانه يك داروي جايگزين چند هزار توماني تهيه كنند كه در تبليغات از آن به عنوان داروي طبيعي و كاملا مطمئن ياد مي‌شود. اين دارو ملاتونين نام دارد كه در كشور امريكا، بر خلاف ساير مواد شيميايي، به عنوان مكمل غذايي به فروش مي‌رسد. البته برخي شواهد علمي هم از اين ادعا پشتيباني مي‌كنند.

اما داستان ملاتونين هم مثل همه‌ي داروهاي خواب پيچيده است. با وجود اينكه مي‌دانيم ملاتونين يك ماده‌‌ي شيميايي است كه بدن ما به طور طبيعي در طول خواب آن را توليد مي‌كند، اما نحوه‌ي عملكرد و فوائد آن نيازمند يك بررسي جامع و دقيق است.

ملاتونين چيست؟

ملاتونين در اصل در دهه‌ي ۱۹۵۰ كشف شد. در آن زمان پژوهشگرانِ يك آزمايشگاه پوست، گمان مي‌كردند اين ماده نقش مهمي در رنگ پوست بازي مي‌كند. آنها دوز بالايي از اين ماده‌ي شيميايي را مصرف كردند به اين اميد كه پوست‌شان روشن‌تر شود اما همگي خواب‌آلود شدند.

چيزي كه دانشمندان به آن دست يافتند اين بود كه ملاتونين هورموني است كه بدن را از شب‌هنگام باخبر مي‌سازد. اين ماده در غده‌ي صنوبري‌شكلي كه در اعماق مغز قرار دارد ساخته مي‌شود.

به گفته‌ي ديك وارتمن (Dick Wurtman)، دانشمند علوم شناختي در دانشگاه MIT كه به كشف كاركرد ملاتونين در انسان‌ها كمك شاياني كرده است، «در مهره‌داران كوچك مثل قورباغه، غده‌ي صنوبري در حقيقت چشم سومي است كه نور تاريك را دريافت مي‌كند.» دانشمندان در ابتدا فكر مي‌كردند كه اين غده تنها در پستانداران كاركردي داشته است اما به تدريج به عضوي باقي‌مانده و بدون كاركرد بدل شده كه در عرض چند ميليون سال به كلي ناپديد خواهد شد.»

اما در دهه‌ي ۱۹۶۰، وارتمن و تيمش در MIT دريافتند كه نور هنوز هم از طريق چشم به غده‌ي صنوبري در پستانداران مي‌رسد و ترشح ملاتونين را كنترل مي‌كند كه در طول روز به خاطر وجود نور مهار مي‌شود. در شب تا وقتي كه در معرض نور روشن يا نور آبي كه ترشح ملاتونين را متوقف مي‌كند و ما را بيدار نگه مي‌دارد نباشيم، ملاتونين در جريان خون گردش دارد.

هنگامي كه ملاتونين در جريان خون قرار مي‌گيرد به عنوان يك پيام‌رسان عمل مي‌كند. واكنش بدن به اين پيام‌ها به نوع حيوان بستگي دارد. براي مثال، موش‌ها شب‌گرد هستند بنابراين ممكن است نقش ملاتونين بيدار نگه داشتن حيوان باشد. در انسان‌ها و ساير موجوداتِ روزگرد، اين ماده بدن را براي استراحت آماده مي‌كند و كمك مي‌كند كه بدن در شب حالت سكون و آسايش را حفظ نمايد.

به نظر مي‌آيد ملاتونين در انسان‌ها به دو شيوه باعث خواب مي‌شود:

۱. اين باور وجود دارد كه ملاتونين به طور وسيع، قسمت‌هايي از بدن كه هنوز بيدار هستند را سركوب مي‌كند البته نحوه‌ي عملكرد آن دقيقا مشخص نيست. همچنين ممكن است ملاتونين نقشي در پايين آوردن دماي بدن كه لازمه‌ي خواب است، داشته باشد.

۲. ملاتونين سرعت كلي ساعت بدن را تنظيم مي‌كند. دانشمندان نشان داده‌اند ساعت بدن افرادي كه در بعدازظهر ملاتونين گرفته‌اند فريب مي‌خورد و فكر مي‌كند ديروقت است و اين افراد خيلي زود خواب‌آلوده مي‌شوند. مصرف ملاتونين براي كساني كه دچار پرواززدگي شده‌اند و بدن‌شان تصور مي‌كند در يك منطقه‌ي زمانيِ روزهنگام قرار دارند، مي‌تواند سودمند باشد.

تاثير مصرف قرص ملاتونين چقدر است؟

در بررسي و ارزيابي ملاتونين، سوالات بزرگي در ذهن پژوهشگران شكل گرفته است:

آيا ملاتونين به انسان‌هايي كه از بي‌خوابي رنج مي‌برند كمك مي‌كند كه زودتر به خواب بروند؟

آيا ملاتونين به انسان كمك مي‌كند كه خواب كاملي داشته باشد؟

آيا ملاتونين به چرخه‌ي خواب انساني كه وارد منطقه‌ي زماني جديد‌ي شده است كمك مي‌كند؟

آيا ملاتونين براي افرادي كه مي‌خواهند خود را با شيفت‌هاي جديد كاري وفق دهند سودمند است؟

و آيا ملاتونين مطمئنا ساعت بدن را تغيير مي‌دهد؟

براي پاسخ به اين سوالات مطالعات فراواني بر روي جمعيت‌هاي مختلف با مصرف دوزهاي متفاوت انجام شده است كه كار مقايسه‌ي مستقيم اين مطالعات را سخت كرده و دريافت ما از نتايج را به چالش كشانده است. اما فراتحليل‌هايي كه در مورد ملاتونين وجود دارد شواهدي را نشان مي‌دهند كه براي پاسخ به سوالات بالا مي‌تواند مفيد باشد.

پتي دويستر (Patty Deuster)، دانشمند و محقق علوم سلامت در دانشگاه يونيفورمد سرويس (Uniformed Services)، در سال ۲۰۱۴ نويسنده‌ي ارشد يك مقاله‌ي بررسي سيستماتيك مطالعات مربوط به ملاتونين بوده است. او و تيمش ۳۵ پژوهش تصادفي صورت گرفته توسط دارونما بر روي افراد سالمي را كه بعضي از آنها دچار بي‌خوابي بودند گرد‌آوري كردند. به گفته‌ي دويستر تاثير ملاتونين بر روي بي‌خوابي مثبت اما ضعيف بوده است و به مطالعات بيشتر با شركت‌كنندگان بيشتري نياز است.

همچنين يافته‌هاي حاصل از مرور مطالعات توسط دويستر، تاثير مثبت ضعيفي را بر روي شروع خواب، استمرار خواب و پرواززدگي نشان داده است. شواهد در خصوص كاركنان شيفتي و تغيير ساعت بدن بي‌نتيجه بوده است. با اين حال بعضي از آنها اعتقاد دارند ملاتونين را بايد در ساعات پاياني بعدازظهر مصرف كرد زيرا در اين زمان احتمال تغيير ساعت بيولوژيكي بسيار بالاتر است. گزارش دويستر تنها به مطالعات تغيير فاز ساعت بدن با مصرف ملاتونين در شب معطوف شده است.

سازمان‌هاي بين‌المللي سلامت نيز مطالعات صورت گرفته بر روي ملاتونين را تحليل كرده‌اند.

در اروپا، در برخي كشورها ملاتونين تنها با ارائه‌ي نسخه‌ي پزشكي به فروش مي‌رسد. در سال ۲۰۱۱، مركز سلامت غذاي اتحاديه اروپا كه تنظيم‌كننده‌ي مقررات ملاتونين است، يك بررسي اجمالي بر روي نتايج مطالعات ملاتونين انجام داد و عنوان كرد: «ملاتونين به كاهش زمان به خواب رفتن كمك شاياني مي‌كند.»

اين نتيجه به نظر درست مي‌آيد اما همه‌ي پژوهشگران بر سر اينكه ملاتونين مي‌تواند تفاوت چشمگيري ايجاد كند، توافق ندارند. فيليپ جرمن (Philip Gehrman)، پزشك و پژوهشگر خواب در دانشگاه پنسيلوانيا، مي‌گويد: «مطالعات به روشني نشان مي‌دهند كه ملاتونين يك قرص خواب نامطلوب است.»

يك بررسي جامع در سال ۲۰۰۵ با تحليل ۱۵ پژوهش صورت گرفته توسط دارونما بر روي افرادِ دچار بي‌خوابي، به اين مسئله نگاه دقيق‌تري داشت. اين بررسي نشان داد كه ملاتونين به طور متوسط زمان به خواب رفتن را در مقايسه با دارونما به مقدار ۳.۹ دقيقه كاهش و زمان خواب را ۱۳.۷ دقيقه افزايش مي‌دهد و همچنين بازده خواب (نسبت زمان دراز كشيدن به زمان خواب) را تا ۳.۱ درصد بالا مي‌برد.

علاوه بر اين، يك بررسي جامع در سال ۲۰۰۷ نشان داد كه يك نوع قرص خواب به نام بنزوديازپين (benzodiazepines) به طور متوسط انسان را ۱۰ دقيقه زودتر به خواب مي‌برد. هنگامي كه خواب هستيد، اين دارو زمان خواب شما را تا ۳۰ دقيقه و حتي بيشتر افزايش مي‌دهد. فراموش نكنيد كه اين دارو مي‌تواند اعتيادآورد باشد و در دوزهاي بالا سبب مرگ مصرف‌كننده شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۰:۵۷ توسط:اينفورتكس موضوع:

اثرات قرص والي فلور بر روي خواب

چرا خواب اهميت دارد؟

خوابيدن ممكن است ساده به نظر برسد، اما اين عمل بسيار قدرتمند تمامي بدن را تحت تاثير قرار داده و نه تنها بر روي سلامت اندام ها، استخوان ها و ماهيچه ها، بلكه بر روي عملكرد مغز نيز اثر مي گذارد. به همين دليل بي خوابي علاوه بر اينكه براي فرد آزار دهنده مي باشد، مي تواند باعث بروز انواع بيماري ها در بدن نيز گردد. خواب كافي درست مانند رژيم غذايي و سبك زندگي، سلامتي شما را تحت تاثير قرار داده و به شما كمك مي كند در طول روز با تمركز بيشتري وظايف خود را انجام دهيد. اختلالات خواب به دلايل مختلف پزشكي و روانپزشكي ايجاد مي شود كه يكي از مهم ترين آن ها اضطراب و استرس مي باشد.

قرص خواب آور گياهي والي فلور

شركت داروسازي نياك محصولي كاملا گياهي به نام قرص والي فلور توليد كرده است كه آرام بخش، ضد اضطراب و همچنين خواب آور مي باشد. اين محصول كه با استفاده از عصاره گياهان سنبل الطيب (Valerian) و گل ساعتي (Passion Flower) تهيه شده است، كيفيت خواب را بهبود بخشيده و موجب كاهش زمان اِلقاء خواب مي شود.

تركيبات قرص والي فلور

✅ سنبل الطيب: سنبل الطيب گياهي خوشبو و معطر است كه به دليل آنكه گربه ها بوي آن را از دور تشخيص داده و به طرفش مي روند، علف گربه نيز ناميده مي شود. اين گياه كه برخي آن را والرين مي نامند، ضد اسپاسم، ضد تشنج و ضد هيجان بوده و براي ناراحتي هاي هيستري و عصبي مفيد مي باشد. سنبل الطيب آرام بخش بوده و به برطرف كردن دلهره، تشويش، نگراني و همچنين درمان بي خوابي كمك مي كند. عصاره والرين از ريزوم و ريشه گياه valeriana officinalis (سنبل الطيب) تهيه مي شود كه اين گياه بومي اروپا و مناطق گرمسير و مرطوب آسيا بوده و مصرف اين گياه از قرن هشتم به عنوان دارو در اروپا معمول گرديده است.

✅ گل ساعتي: گل ساعتي نيز خواص درماني مشابه با والرين داشته و براي درمان حالات مرتبط با افسردگي، عصبانيت، بي خوابي و مشكلات گوارشي داراي منشأ عصبي از آن استفاده مي شود. عصاره پاسيفلور از سرشاخه هاي Passiflora incamata (گل ساعتي) تهيه مي شود كه بومي مناطق مرطوب آمريكا است و قرن ها توسط سرخپوستان آمريكا به عنوان آرام بخش و ضد تشنج مصرف مي شده و در سال هاي اخير نيز اين گياه مصرف گسترده و روز افزوني در اروپا و آمريكا پيدا كرده است.

آثار فارماكولوژيك

✅ عصاره پاسيفلور موجب كاهش فعاليت لوكوموتور مي گردد.

✅ عصاره والرين و اسيدوالرينيك موجود در آن داراي اثرات سداتيو مي باشد. دارو موجب بهبود كيفيت خواب شده و زمان القا خواب را كاهش مي دهد.

مكانيسم اثر قرص والي فلور

تحقيقات اخير نشان داده است كه بعد از مصرف والرين غلظت گابا در فضاي سيناپسي افزايش مي يابد. همچنين معلوم شده كه عصاره تام والرين موجب افزايش ترشح گابا از سيناپتوزوم ها مي گردد.

موارد مصرف قرص خواب آور والي فلور

✅ اضطراب و بي خوابي هاي ناشي از آن

✅ بي قراري

✅ به عنوان يه داروي آرام بخش

✅ اسپاسم هاي گوارشي ناشي از استرس هاي عصبي

روش مصرف قرص والي فلور

✅ به عنوان آرام بخش: ۱ تا ۲ قرص، ۲ تا ۳ بار در روز

✅ درمان بي خوابي: ۱ تا ۲ قرص، نيم ساعت قبل از خواب

✅ اسپاسم هاي گوارشي: ۱ قرص، ۳ بار در روز

توصيه و احتياط

✅ در افرادي كه از ديگر داروهاي موثر بر سيستم اعصاب استفاده مي نمايند، بدون تجويز پزشك مصرف نگردد و تغييري در داروهاي قبلي داده نشود.

✅ شروع اثرات ممكن است سريع نبوده و با تاخير بروز نمايد.

معرفي محصولات مشابه

شركت داروي گياهي نياك محصول آرام بخش ديگري با نام شربت مفرح ابريشمي توليد كرده است كه نشاط آورد بوده و به درمان افسردگي كمك مي كند. در ساخت اين محصول كه تقويت كننده حافظه نيز مي باشد، از پيله ابريشم، زعفران، دارچين، ميخك و… استفاده شده است. شما مي توانيد در فروشگاه اينترنتي پاك تن طب شربت مفرح ابريشمي نياك و ساير دارو هاي گياهي توليد شده توسط اين شركت قديمي و معتبر را مشاهده و بررسي كرده، و سپس محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاين سفارش دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۰۴ توسط:اينفورتكس موضوع:

معجون گلقند باريج: ملين و رفع يبوست بارداري

گلقند باريج چيست؟

http://paktanteb.com/product/golghand-majun/

يك معجون محبوب در طب سنتي ايراني است كه از قديم براي درمان يبوست بارداري، رفع تپش قلب، تقويت معده و دستگاه گوارش، افزايش انرژي بدني و همچنين درمان بيماريها و مشكلاتي كه به دليل سردي و خشكي مزاج ايجاد مي شوند كاربرد داشته است.

يكي از مهمترين مزيتهاي گلقند نسبت به بسياري داروهاي ديگر كه براي درمان يبوست و … استفاده مي شوند، طعم مطبوع و دلنشين آن است.

اين معجون كه از تركيب عسل و گلبرگهاي گل محمدي تشكيل مي شود، شبيه به يك مرباي خوشمزه و غليظ است كه ضمن دارا بودن خواص درماني، مي تواند به عنوان يك خوراكي خوشمزه در رژيم غذايي كودكان دو سال به بالا مورد استفاده قرار گيرد.

به اين صورت هم باعث درمان يبوست كودكان شده و مشكلات گوارشي آنها را حل مي كند و منجر به افزايش اشتهاي كودك مي شود و هم بدليل دارا بودن عسل، باعث تقويت سيستم ايمني و رشد كودك مي شود و هم بسيار مورد علاقه كودك خواهد بود.

همچنين بانوان باردار كه به دليل ويار بارداري تحمل خوردن بعضي داروهاي بدمزه و بدبو را ندارند، مي توانند با آرامش خاطر براي درمان يبوست ناشي از حاملگي، گلقند را مصرف كنند تا هم از طعم دلنشين آن لذت ببرند و هم مشكلات گوارشي مثل يبوست بارداري را حل نموده و هم انرژي لازم براي بدن خود را از اين طريق تامين كنند.

چرا كه مادران در دوران بارداري مي بايست مواد غذايي داراي انرژي كافي را استفاده كنند تا علاوه بر تامين سوخت و ساز بدني خود، مقدار انرژي لازم براي رشد جنين را نيز داشته باشند.

 

معجون گلقند باريج: ملين و رفع يبوست بارداري

گلقند فرآورده اي است كه از تركيب گلبرگ تازه گل سرخ با عسل تشكيل شده است.

 

علاوه بر طب سنتي ايران در طب يوناني، چيني و آيورودا نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

گلقند فوايد بسياري براي بدن دارد كه افزايش انرژي بدني، دفع سودا، درمان يبوست بارداري، تنظيم حرارت بدن، تقويت هاضمه، تقويت حافظه و بينايي، تقويت معده، تقويت قلب، تصفيه خون و دفع سموم از جمله آن ها مي باشد.

 

اين دارو همچنين ملين بطن و رافع يبوست به ويژه در خانم هاي باردار (يبوست بارداري) و كودكان بالاي دو سال مي باشد.

 

گل سرخ موجود در اين تركيب اثر ضد افسردگي و نشاط آور دارد و سبب تقويت جنسي ميشود. علاوه بر اين مصرف آن بر روي سردمزاجي بانوان نيز تاثير دارد.

 

گل سرخ همچنين ضد نفخ و تقويت كننده هاضمه نيز ميباشد.

 

عسل نيز با املاح، ويتامين و خواص بي نظيري كه دارد موجب تقويت سيستم ايمني مي گردد.

 

مزاج معجون گلقند

گرم و تر

 

موارد استفاده از محصول 

ملين شكم

رافع يبوست به خصوص در خانم‌هاي باردار (يبوست بارداري) و كودكان بالاي دو سال

اجزاي معجون گلقند

گلبرگ تازه گل سرخ

عسل

 

معجون گلقند باريج

مواد موثره معجون 

كوئرستين

كمپفرول

نحوه مصرف معجون

بزرگسالان: ۱ تا ۲ قاشق مرباخوري، ۳ بار در روز، نيم ساعت بعد از غذا

كودكان بالاي دو سال: ۱ قاشق چاي‌خوري، ۳ بار در روز، نيم ساعت بعد از غذا

عوارض جانبي فرآورده 

مصرف بيش از اندازه اين دارو منجر به دل درد و دل پيچه و از دست رفتن آب و الكتروليت بدن ميشود.

 

تداخل دارويي محصول

همزمان با ساير داروهاي ملين و مسهل بايستي با احتياط مصرف شود.

 

موارد عدم مصرف و نكات قابل توصيه 

در بيماران مبتلا به تنگي يا انسداد روده، دردهاي ناشناخته شكمي و شكم حاد جراحي منع مصرف دارد.

در كودكان زير دو سال منع مصرف دارد.

در افراد گرم مزاج بايستي با احتياط مصرف شود.

بهترين اثر دارو در افراد سردمزاج به خصوص با سردي معده و كبد ديده مي‌شود.

شرايط نگهداري معجون گلقند

فرآورده در ظرف دربسته، دور از نور و در دماي ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتيگراد نگهداري شود.

 

شكل دارويي 

معجون، ظرف ۱۰۰ گرم همراه با بروشور در جعبه مقوايي

 

شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC)

8227452915295536


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۶:۳۰ توسط:اينفورتكس موضوع:

روش تشخيص قرص تنوئيد ريتارد اصل

اگر به دنبال يك داروي لاغري تضميني هستيد حتما نام تنوئيد ريتارد ( Tenuate@Retad )را شنيده ايد . تنوئيد داراي تاييديه پزشكي است و براي كساني كه پرخوري و اشتهاي كاذب دارند تجويز مي شود تنوئيد ريتارد ( Tenuate@Retad )با تاثير گذاري بر روي سيستم محرك مركزي اشتهاي شما بسيار كاهش مي دهد به گونه اي كه شما هيچ ميلي به غذا نداريد و از پرخوري و ريزه خوري جلوگيري مي كند . خاصيت چربي سوزي قوي و خرد كردن چربي توئيد باعث شده در مدت كوتاهي ، حجم چربي شكم ، ران ، بازوها و پهلو ها كاهش چشم گيري داشته باشد . داروي تنوئيد اشتهاي شما را كاهش ميدهد و از طرفي تمايل به مصرف آب را افزايش مي دهد .

قرص بلك اسليم چند كيلو لاغر مي كند

قرص لاغري تنوئيد ريتارد با نام علمي دي اتيل پروپيون و نام تجاري تنوئيد، محصول كشور آلمان است. قرص لاغري تنوئيد ريتارد، داروي محركي مي باشد كه براي كاهش وزن تجويز مي شود و مورد استفاده قرار مي گيرد. فقط كساني قرص لاغري تنوئيد ريتارد را مي توانند مصرف كنند كه توسط پزشك معاينه شده باشند و تنها بعد از تصميم پزشك (تصميم براي استفاده از اين قرص)، استفاده از اين قرص لاغري براي بيمار بي خطر است. هدف از مصرف قرص لاغري تنوئيد ريتارد، كمك به جلوگيري از اشتياق بيمار براي غذا خوردن و كاهش اشتها است. اين قرص هم چنين باعث تقويت سطح انرژي (افزايش سطح انرژي) در فرد مي شود. مصرف قرص لاغري تنوئيد ريتارد، با عوارض جانبي همراه است و در بعضي از بيماران، انتخابِ سالم و بي خطري براي درمان ِچاقي نمي باشد. دليل استقبال گسترده از تنوئيد ريتارد ، جواب دهي تضميني اين قرص دانست افرادي كه از قرص هاي لاغري ديگر نا اميد شده اند و بدن آن ها مقاوم شده ميتوانند از تنوئيد استفاده كندد .

طي بررسي هاي انجام شده بر روي مصرف كنندگان ، در هر دوره مصرف بين 8 تا 12 كيلو كاهش وزن دارد . يك جعبه داروي تنوئيد ، 30 قرص سفيد رنگ دارد و براي مصرف يك ماه است . آگاهي از موارد منع مصرف، عوارضِ جانبي و اطلاعات ديگري در مورد قرص لاغري تنوئيد ريتارد، براي بيماراني كه علاقه دارند از اين قرص لاغري استفاده كنند بسيار مهم است. اين آگاهي به آن ها كمك مي كند تا از افزايش وزن بيشتر جلوگيري كنند و باعث سرعت بخشيدن به كاهش وزن مي شود. اين قرص لاغري در كنار يك برنامه ي مديريت وزن كامل و مناسب، در نظر گرفته شده است. ويزگي هاي محصول : بدون عوارض جانبي و تركيبات بدون مواد مضر (تنوئيد ريتارد اصل) جواب دهي عالي و تاثيرگذاري فوق العاده ساخت شركت داروسازي معتبر آلمان تاييديه GMP و وزارت بهداشت ايران بدون بازگشت كاهش اشتها و جلوگيري از جذب چربي قرص لاغري تنوئيد ريتارد چگونه كار مي كند ؟ قرص لاغري تنوئيد ريتارد شامل هيدروكلرايد دي اتيل پروپيون، به عنوان ماده ي اوليه ي فعال است. دي اتيل پروپيون نوعي محرك دارويي است كه بسيار شبيه به داروهاي ديگر مانند آمفتامين است كه براي بيمار تجويز مي شوند. به هر حال، استفاده از دي اتيل پروپيون به اندازه ي آمفتامين، عوارض جانبيِ شديد و مضري ندارد. قرص لاغري تنوئيد ريتارد تقريبا قرص بي خطري براي بيماران چاق مي باشد كه باعث مي شود كه بيماران چاق با استفاده از اين قرص، سريع تر وزن اضافي را كم كنند. كاهش وزن براي بيماران چاق، مزاياي بسيار خوبي دارد. از آن جا كه چاقي بر تمام سيستم ها و ارگان هاي بدن اثر منفي و مضري مي گذارد، كاهش وزن باعث كاهش فشار در اندام هاي داخلي مي شود و به كاهش خطر بيماري هاي مرتبط با چاقي كمك مي كند. شواهدي وجود دارد كه نشان تنوئيد ريتارد اصلي مي دهد استفاده از هيدروكلرايد دي اتيل پروپيون براي كمك به بيماران چاق در كاهش وزن و غلبه بر چالش هاي مختلفي كه در زمان اضافه وزن وجود دارد، مي تواند نتيجه ي موثري داشته باشد. هم چنين اين مطالعه نشان داد كه اين ماده در مقايسه با ديگر محصولات دارويي موجود در بازار، تقريبا بي خطر است و حتي ممكن است كه وقتي پزشك به دقت بيمار را تحت نظر داشته باشد، اين قرص براي كاهش وزن طولاني مدت استفاده شود. مشخصات تنوئيد ريتارد اصلي :

نوشته هاي پشت ورقه بايد به رنگ آبي (سرمه-آبي تيره) باشد . نوشته هاي پشت ورقه اصلي نسبت به تنوئيد تقلبي درشت تر است . رنگ آبي جعبه تنوئيد اصلي پر رنگ تر از تنوئيد تقلبي و درجه است . توصيه ها : دور از دسترس كودكان باشد . افرادي كه بيماري هاي خاص (فشار خون ، بيماري قلبي و . . .) استفاده نكنند. افراذ زير 18 سال و بالاي 50 سال از اين محصول استفاده نكنند . بيش از مقدار توصيه شده مصرف نكنيد . دقيق و منظم مصرف كنيد . اثرات قرص لاغري تنوئيد ريتارد ✅ كاهش شديد اشتها ✅ كاهش ميل به ريزه خواري ✅ افزايش تمايل به مصرف آب چگونه بايد از قرص لاغري تنوئيد ريتارد، براي بهره بردن بيشتر استفاده كرد؟ بيماراني كه علاقه مند به استفاده از قرص لاغري تنوئيد ريتارد، به عنوان راه و روش دارويي براي درمان چاقي خود هستند، بايد از اين واقعيت روش تشخيص تنوئيد اصل آگاه باشند كه اين قرص لاغري به تنهايي نتيجه ي مناسبي ندارد. براي اين كه قرص لاغري تنوئيد ريتارد موثر باشد، بيمار بايد مقدار كالري اي را كه دريافت مي كند كاهش دهد. در اين صورت قرص لاغري عملكرد موثري دارد. همچنين تضمين شود كه بيمار به مقدار كافي ورزش بدني انجام مي دهد. چون ورزش بدني باعث مي شود كه كالري بيشتري بسوزد. مطالعات باليني ثابت كرده است كه كاهش وزن شامل يك برنامه ي مديريت كامل و مناسب براي موفقيت طولاني مدت مي باشد. بدون تغيير قابل توجه در سبك زندگي و بدون اجراي برنامه ي طولاني مدت، ممكن است بيمار به زودي وزني را كه در طي تلاش هاي اوليه ي كاهش وزن از دست داده، به دست آورد.

در يك مطالعه، شواهدي بدست آمده كه يك طريقه مصرف قرص تنوئيد ريتارد برنامه ي مديريت وزن بايد شامل اهداف بلند مدت براي فعاليت بدني باشد و علاوه بر آن، رژيم غذايي شامل غذاي پر چرب با كالري بالا نداشته باشد. در چنين برنامه ي مديريت وزني، نظارت كردن بر رژيم غذايي خود، نقش حياتي و مهمي دارد. چه كسي بايد از استفاده از قرص لاغري تنوئيد ريتارد پرهيز كند ؟ ماده ي فعال در قرص لاغري تنوئيد ريتارد، در تعدادي از فعل و انفعال هاي احتمالي با شرايط سلامتي مرتبط است كه ممكن است اين شرايط قبلا در بيمار تشخيص داده شده باشد. به ويژه در جزوه ي رسمي اين محصول به بيماران توصيه مي شود تا اگر هر يك از شرايط پزشكيِ زير تشخيص داده شده است، از مصرف اين قرص لاغري كاملا پرهيز كنند: ✅ گرفتگي عروق ✅ فشار خون بالا ✅ حساسيت شديد به آمين هاي نمايندگي فروش قرص تنوئيد ريتارد سمپاتوميميك (ماده ي موجود در قرص هاي لاغري) ✅ فشار خون ريوي ✅ كاهش بينايي و اختلالات چشمي كه اگر معالجه نشود باعث كوري مي شود. ✅ به بيماران توصيه مي شود كه اگر در دو هفته ي گذشته از نوعي مهار كننده ي منو آمين اكسيداز استفاده كرده اند، از مصرف اين قرص (قرص لاغري تنوئيد ريتارد) پرهيز كنند. ✅ اگر استفاده از قرص لاغري تنوئيد ريتارد قيمت جديد قرص تنوئيد ريتارد اصل در تركيب با ساير سركوب كننده هاي اشتها يا در تركيب با ساير دارو هاي كاهش وزن تجويز شود، ممكن است كه عارضه اي ايجاد كند كه زندگي شما را تهديد كند كه اين عارضه به فشار خون ريوي معروف است عوارض جانبي مربوط به قرص لاغري تنوئيد ريتارد چيست؟ ماده ي فعال اين دارو ممكن است باعث ايجاد عوارض جانبي نامطلوبي در بيمار شود. آموزش در مورد عوارض جانبيِ احتمالي بسيار ضروري و واجب است. به اين دليل كه واكنش هاي مضرِ مشخص و خطرناك تري مطرح مي شود و ممكن است بيمار به مراقبت فوري پزشكي نياز پيدا كند. برخي از عوارض جانبي رايجي كه بيماران هنگام مصرفِ اين دارو گزارش مي كنند عبارتند از : ✅ سرگيجه ✅ ضربان قلب نامنظم ✅ كاهش پيدا كردن نبض و يا سريع تر شدن نبض ✅ ادرار مكرر ✅ سر درد هاي خفيف ✅ بي قراري و بي خوابي در بعضي موارد نادر و كمياب، اين قرص لاغري ممكن است باعث شود كه بيمار عوارض جانبي خطرناك تري را تجربه كند. در اين موارد به بيمار توصيه مي شود كه خريد قرص تنوئيد ريتارد از داروخانه براي رفع اين عوارض جانبي، با پزشك خود تماس بگيرد يا فوريت هاي پزشكيِ ضروري را دريافت كند. برخي عوارض جانبي كه بيماران بايد به آن توجه كنند: مشكل در تنفس، تغييرات شديد و ناگهاني در سلامت روان، علائم افسردگيِ شديد، تغيير و مشكل در بينايي (تغيير ديد)، درد در قفسه ي سينه، هر گونه عوارض جانبي ديگري كه در بيمار ظاهر مي شود و باعث اختلال در توانايي انجام فعاليت هاي روزمره ي بيمار مي شود و اگر فرد بيمار اين عوارض را تجربه كند بايد به پزشك مراجعه كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۵:۲۵ توسط:اينفورتكس موضوع:

بهترين داروي گياهي براي سوزش و درد معده

خرمالوي نارس با اين كه بسيار گس و قابض است و حالت جمع‌شدگي در دهان ايجاد مي‌كند، بهترين و موثرترين دارو، براي تقويت معده و التيام بيماري‌هاي التهابي روده است.

خرمالويي كه رسيده نباشد، حالت جمع شدگي در دهان ايجاد مي‌كندكه نشانه قابض بودن آن است و براي پرزهاي معده و تقويت عمل هضم بسيار مفيد است.

همچنين افرادي كه دچار بيماري هاي التهابي روده (IBD) مانند بيماري كرون و كوليت اولسراتيو هستند، مي‌توانند از خاصيت جمع‌كنندگي خرمالويي كه قدري نارس است نفع ببرند و خونريزي گوارشي خود را كنترل كنند.

سوزش و درد معده ميتواند نشانه اي جدي از بروز يك بيماري خطرناك باشد. يكي از بيماري هاي مزمن دستگاه گوارش بر اثر رفلاكس اسيد معده و محتويات معده به مري رخ مي دهد و اين بازگشت ديواره مري را تحريك مي كند. اگر براي درمان اين مسئله اقدام نكنيد بافت انتهاي مري را تخريب و به بافت روده اي تبديل و امكان ابتلا به سرطان را زياد مي كند. يكي ديگر از دلايل سوزش معده زخم معده مي باشد. اگر اين بيماري درمان نشود به خونريزي و سوراخ شدن ديواره معده و مسدود شدن بين روده كوچك و معده مي شود. سوزش معده مي تواند دلايل مختلفي داشته و يا خود نشانه اي از بروز يك بيماري باشد. در صورت بروز آن بايد حتما به پزشك مراجعه شود.

تقويت معده، رفع سوزش و درد معده با منشاء عصبي و ضد اسپاسم معده از جمله موارد مصرف داروي گياهي سيناگل مي باشد. سيناگل حاوي گل سرخ، سنبل­ الطيب و شيرين بيان مي‌باشد. مواد موثره اين قرص گياهي عبارتند از ژرانيول، بورنئول، آلفا–پي نن، فن كن، ترپينولن، بتا–پي نن، بتا-بيزابولن، والرنال، اسيدوالرنيك، گليسيريزين، تانن و گليكوزيد.

تركيبات قرص تقويت معده سيناگل

مواد تشكيل دهنده اين دارو شامل سنبل الطيب، گل سرخ و شيرين بيان مي باشد كه در ادامه به برخي از خواص اين مواد اشاره مي كنيم.

گل سرخ: اين گياه براي درمان و التيام زخم هاي روده و معده و كمك به هضم غذا و بهبود گردش خون و محافظت ازمعده كاربرد دارد.

سنبل الطيب: با خاصيت ضد التهابي كه دارد، يكي از بهترين روش هاي شناخته شده درمان درد معده و باعث كم شدن گاز روده و معده مي شود، جلوگيري از اسهال كرده و باعث سلامت دستگاه گوارش مي شود.

شيرين بيان: با مصرف اين گياه مي توان سوزش سر دل و معده را برطرف كرد و مانع از رشد باكتري سمي هليكوباكترپيلوري كه در روده و معده جا مي گيرد مي شود و در زخم معده و مسموميت هاي غذايي باعث بهبودي مي شود.

روش مصرف قرص سيناگل

نحوه و ميزان مصرف اين دارو بسته به نظر پزشك بين ۱ تا ۲ قرص هر ۸ ساعت تجويز مي شود. اين دارو خاصيت آرامش بخشي و خواب آوري دارد به همين دليل پس از مصرف آن از رانندگي و كارهايي كه نياز به تمركز بپرهيزيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۸:۱۶ توسط:اينفورتكس موضوع:

معرفي كامل كپسول زنيان مركب نياك

بدن براي دفع اجسام خارجي و ترشحات اضافي و پاك كردن مجراي تنفسي از سرفه به عنوان يك واكنش دفاعي بهره مي برد. با وجود اينكه سرفه در پاكسازي بدن از عفونت و محرك ها نقش بسيار زيادي دارد، اما سرفه كردن مداوم مي تواند آزار دهنده باشد. جهت درمان سرفه بايد به علت و منشا آن توجه شود. دلايل احتمالي سرفه مي تواند شامل موارد زير بايد:

✅ آلرژي و حساسيت ها

✅ عفونت

✅ ريفلاكس معده

استفاده از داروها و فرآورده هاي گياهي مي تواند گزينه اي مناسب جهت درمان سرفه باشد. شركت داروسازي نياك در اين زمينه محصولي به نام كپسول زنيان مركب توليد كرده است كه داراي خاصيت ضد سرفه و ضر نفخ است. استفاده از كپسول زنيان مركب نياك مي تواند موجب بهبود سرفه هاي خشك، سرفه هاي حساسيتي و سرفه هاي با منشاء نامشخص گردد.

تركيبات موجود در كپسول زنيان مركب از رفلاكس معده (بيماري GERD) جلوگيري كرده و به اين ترتيب سرفه هاي ناشي از اسيد معده را به طور موثري كاهش مي دهد. اين فرآورده گياهي همچنين داراي تركيبات ضد نفخ است كه در درمان مواردي چون ورم معده و روده موثر است.

موارد مصرف كپسول ضد نفخ زنيان مركب نياك

✅ وجود تركيبات ضد نفخ و محافظ معده باعث مي شود اين فرآورده در مشكلاتي مانند ورم معده و روده، نفخ، احساس پري و رفلاكس معده موثر باشد.

✅ برطرف كننده سرفه هاي خشك

✅ سرفه هاي حساسيتي

✅ سرفه با منشا نامشخص

تركيبات كپسول زنيان مركب

زنيان و آويشن شيرازي حاوي مقادير قابل توجهي تيمول و كارواكرول هستند كه باعث افزايش ترشح موكوس و صفرا و آنزيم هاي گوارشي مي شوند كه در نهايت به بهبود فعاليت گوارشي و جلوگيري از ايجاد زخم گوارشي مي انجامد. همچنين اين مواد موثره خاصيت آنتي باكتريال و ضد قارچ دارند و در مطالعه اي اثر مناسبي عليه هليكوباكتر پيلوري از خود نشان دادند.

در تحقيقي اثرات آنتي كولينرژيك عصاره زنيان بررسي شد و مشاهده شد كه مواد موجود در عصاره مي تواند به صورت آنتاگونيست رقابتي بر گيرنده هاي استيل كولين عمل كند و باعث كاهش اسپاسم روده اي شود. همچنين اين گياه به همراه آويشن در برخي مطالعات خاصيت برونكوديلاتوري و آنتي هيستاميني از خود بروز داده و در مشكلات تنفسي و سرفه مي تواند مورد استفاده قرار گيرد

✅ زنيان: زنيان يك گياه دارويي معطر مي باشد كه از ميوه و ريشه آن در طب سنتي براي درمان بيماري هاي مختلف استفاده مي شود. اين گياه ضد اسپاسم و بادشكن بوده و به درمان بيماري هاي معده، كبد و ناراحتي گلو و سرفه كمك مي كند. زنيان منبعي غني از تيمول (Thymol) مي باشد كه ضد عفوني كننده بوده و در بهبود سرفه موثر است.

✅ آويشن شيرازي: آويشن شيرازي گياه دارويي ديگري مي باشد كه در تهيه كپسول زنيان مركب به كار رفته است. اين گياه كه حاوي ويتامين هاي A، B و E مي باشد، معده را تقويت كرده و خواص ضد سرفه و گرفتگي گلو دارد.

✅ سياه دانه

✅ مصطكي

✅ عسل تصفيه شده 

روش مصرف كپسول زنيان مركب

✅ در صورتي كه از كپسول زنيان مركب نياك به منظور رفع سرفه استفاده مي كنيد، مي بايست ۳ تا ۴ بار در طول روز و هر بار يك كپسول را مصرف نماييد.

✅ جهت درمان بيماري ها و مشكلات گوارشي، پس از هر وعده غذايي يك عدد كپسول زنيان مركب را مصرف نماييد.

✅ جهت دفع بلغم يك تا دو كپسول صبح ناشتا، و يك تا دو كپسول قبل از خواب مصرف شود. 

✅ بديهي است در صورتي كه پزشك معالج شما روش مصرف ديگري را تعيين كرده است، لازم است طبق نظر ايشان عمل نماييد.

موارد منع مصرف كپسول زنيان مركب

✅ در صورت وجود حساسيت به هر يك از اجزا از مصرف دارو خودداري شود.

✅ در دوران بارداري به دليل وجود گياهاني همچون زنيان وآويشن شيرازي به دليل داشتن تيمول فراوان، توصيه نمي شود.

✅ در دوران شيردهي، طبق نظر پزشك معالج مصرف شود. ممكن است باعث تغيير در طعم شير شود.

تداخلات دارويي

تا كنون تداخل خاصي از مصرف اين فرآورده و گياهان مورد استفاده آن با ساير تركيبات گزارش نشده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۷:۱۶ توسط:اينفورتكس موضوع:

توليد قرص خواب آور گياهي در شركت داروسازي حكيم مومن

قرص تراگزاكوم توليد شركت داروسازي حكيم مومن تبريزي يك فرآورده گياهي آرامش بخش، خواب آور و ضد اضطراب است. اين قرص خواب آور از سنبل الطيب، بهار نارنج، درمنه و گل ساعتيتشكي شده است.

مشكل بي خوابي داريد؟ اگر به توصيه متخصصان طب سنتي عمل كنيد، شايد هرگز به قرص هاي خواب آور نياز نداشته باشيد. در ادامه با داروهاي خواب آور گياهي آشنا خواهيد شد و بايد بدانيد كه داروهاي گياهي راه حلي مناسب براي درمان بي خوابي و ارامش است خوشبختانه، راه هاي زيادي براي غلبه بر بيخوابي و عدم توانايي براي به خواب رفتن وجود دارد كه يكي از بهترين آن ها استفاده از مكمل هاي گياهي يا حتي مصرف خود آن گياه مي باشد. اين گياهان معطر مي توانند بعد از يك روز سخت كاري، به آرامش و استراحت شما كمك كنند.

ليست غذاهاي زيرا به منوي غذايي روزانه خود براي كيفيت بهبود خواب تان اضافه كنيد.

  • مواد غذايي سرشار از تريپتوفان
  • كربوهيدرات هاي پيچيده
  • غذاهاي غني از منيزيوم
  • شير گرم
  • ويتامين هاي B

همچنين اگر مواد غذايي و نوشيدني هاي زير را محدود كنيد، نيز براي جلوگيري از بي خوابي موثر هستند.

  • كافئين
  • قند و شكر
  • چربي هاي فرآوري شده

ايجاد مشكل در خواب مستمر شبانه روزي مي تواند تاثير مخربي بر روي تمامي جنبه هاي زندگي بگذارد. اگر فردي در خوابيدن مشك پيدا كند، و يا در طول شب بارها از خواب بيدار شود و در به خواب رفتن دچار مشكل باشد، دچار بي خوابي شده است. به طور كلي، خوابي كه باعث تجديد قوا نشود را بي خوابي نامند.

در واقع كم خوابي به تنهايي بيماري به شمار نمي رود؛ بلكه از نشانه هاي بيماري به حساب مي آيد. معمولا كم خوابي به خاطر اضطراب و تنش هيجاني به وجود مي آيد. از ديگر دلايل كم خوابي، مي توان به احساس عدم امنيت، ترس از تنهايي، افسردگي و يا مصرف كافئين اشاره كرد.

اضطراب، تشويش يا دلشوره، احساسي است منتشر، ناخوشايند و مبهم از هراس و نگراني كه ريشه اي ناشناخته دارد. اضطراب باعث مي شود كه فرد حس عدم اطمينان، درماندگي و برانگيختگي فيزيولوژي داشته باشد. وقوع دوباره موقعيت هايي كه قبلا براي فرد استرس ايجاد كرده اند يا در حين آن ها به فرد آسيبي رسيده است، سبب اضطراب در افراد مي شود.

بديهي است كه همه افراد در طول زندگي خود دچار اضطراب مي شوند؛ اما اضطراب شديد و مزمن گاهي غيرعادي است و باعث بروز مشكل مي شود. تحقيقات نشان مي دهد كه اضطراب در طبقات كم درآمد و افراد ميان سال و سالخورده بيش تر از ديگران ديده مي شود.

قرص تراگزاكوم توليد شركت داروسازي حكيم مومن تبريزي يك فرآورده گياهي آرامش بخش، خواب آور و ضد اضطراب است. اين قرص خواب آور از سنبل الطيب، بهار نارنج، درمنه و گل ساعتيتشكي شده است.

تركيبات قرص خواب آور تراگزاكوم

✅ سنبل الطيب: والئوپتريات و روغن هاي فرار موجود در سنبل الطيب اثر آرامبخشي داشته و مطالعات انجام شده نشان مي دهد كه سبب كاهش بي نظمي خواب و بيدار شدن مكرر در طول شب مي شود. سنبل الطيب (علف گربه) گياهي است علفي و چند ساله كه ساقه آن به طور عمودي تا ارتفاع دو متر بالا مي رود. اين گياه به صورت وحشي در جنگل هاي كم درخت، در حاشيه جويبارها و گودال ها در بيشتر مناطق آسيا و ايران مي رويد. سنبل الطيب داراي بويي مطبوع است و گربه بوي اين گياه را از فاصل دور تشخيص داده به طرف آن مي رود و در اطراف آن به جست و خيز مي پردازد و از بوي آن مست مي شود. گل هاي سنبل الطيب برنگ سفيد يا صورتي و به صورت خوشه اي است.

قسمت مورد استفاده اين گياه ريشه آن است و معمولا از ريشه گياهي كه بيش از سه سال عمر دارد استفاده مي شود. سنبل الطيب پس از خشك شدن برنگ قهوه اي در مي آيد. طعم آن تلخ ولي خوشبو و معطر است. عطر آن پس از خشك شدن بيشتر مي شود.

✅ گل ساعتي: تركيبات موجود در گل ساعتي سبب تسكين درد يا منشا عصبي مي شوند. گل ساعتي يك گياه دارويي ضد اضطراب و آرام بخش ملايم است كه مي تواند افراد را وادار به يك خواب خوب در شب كند. يك مطالعه تخصصي از داوطلبان مبتلا به مشكل خواب، خواست تا قبل از به رختخواب رفتن يك فنجان از دمنوش گل ساعتي بنوشند همه آنها گزارش دادند كه خوابشان به طور قابل ملاحظه اي بهبود پيدا كرده است. افزايش گابا در مغز مي تواند اضطراب مرتبط با بي خوابي را كاهش دهد. همچنين گل ساعتي به عنوان يك شل كننده عضلات شناخته شده است كه با رفع تنش مي تواند افراد را به يك خواب راحت وادار كنند.

✅ بهار نارنج: لينالول موجود در بهار نارنج موثر در تقويت اشتها و آرامبخش مي باشد. بهار نارنج شكوفه درخت نارنج است كه در عطرسازي، ساخت اسانس و انوع نوشيدني هاي فصلي و عرقيجات و تهيه مربا، گز، سوهان و … به كار برده مي شود. عرق بهار نارنج، طبيعتي گرم دارد و يك اشتهاآور قويست. اين عرق نشاط آور است و همچنين براي رفع ضعف اعصاب، غم و افسردگي مفيد است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۵:۳۸ توسط:اينفورتكس موضوع:

تفاوت قرص آفروديت خارجي و ايراني در چيست؟

قرص آفروديت يك داروي تقويت كننده ميل جنسي براي آقايان و بانوان است كه باعث افزايش سطح هورمون LH و تستوسترون شده و به اين ترتيب ناتواني هاي جنسي را بر طرف مي كند.

قرص آفروديت گل دارو

يكي از معيار هاي مهمي كه امروزه براي بررسي ميزان خوشبختي زوجين مورد توجه قرار مي گيرد، ميزان رضايت طرفين از روابط جنسي است. رابطه جنسي يك راه ارتباطي بسيار مهم براي همسران است كه نه تنها جنبه فيزيكي، بلكه جنبه هاي روحي و عاطفي نيز دارد. به همين دليل است كه رفع مشكلات جنسي در بين زوجين اهميت بسيار زيادي دارد.

قرص افروديت يك محصول گياهي فوق العاده است كه باعث برطرف شدن ناتواني هاي جنسي در هر دو جنس مي شود. اين قرص كه حاوي مواد موثره گياهي چون ساپونين و استروئيد ها مي باشد، موجب بهبود اختلال نعوظ و تقويت آن شده و اين مشكل جنسي رايج در بين آقايان را درمان مي كند.

يكي ديگر از فوايد مصرف قرص آفروديت درمان انزال زودرس است، به همين دليل است كه برخي اين قرص را با نام قرص تاخيري افروديت مي شناسند. اين داروي گياهي با افزايش تستوسترون و هورمون LH تمايلات جنسي در بانوان و آقايان را افزايش داده و به ايجاد يك رابطه جنسي رضايت بخش كمك مي كند.

طبق بررسي هاي انجام شده مصرف طولاني مدت اين قرص براي افزايش ميزان اسپرم در آقايان نيز بسيار موثر است. قرص آفروديت يك محصول ايراني ساخت شركت داروسازي معتبر گل دارو است كه اثرات مشابه با فرآورده هاي خارجي دارد، اما در مقايسه با اين محصولات خارجي قيمت آن بسيار مناسب مي باشد.

ويژگي ها و موارد مصرف قرص آفروديت

  • درمان ناتواني هاي جنسي
  • بهبود اختلال نعوظ
  • افزايش تمايلات جنسي بانوان و آقايان
  • پيشگيري و درمان انزال زودرس
  • افزايش اسپرم
  • كاملا گياهي و طبيعي

تركيبات تشكيل دهنده

قرص آفروديت با استفاده از عصاره هاي خشك استاندارد شده گياهان زنجبيل، دارچين، زعفران و ميوه خارخاسك تهيه شده است كه در ادامه به بررسي هر يك از آن ها خواهيم پرداخت:

  • خارخاسك (Tribulus terrestris): تركيبات موجود در خارخاسك تعداد اسپرم ها را افزايش داده و براي افرادي كه به دليل كمبود اسپرم دچار عقيمي شده اند، بسيار مفيد مي باشند. عصاره خارخاسك همچنين باعث افزايش حركت اسپرم و ميزان زنده ماندن آن مي شود. اين گياه براي افزايش ميل جنسي زنان نيز مفيد مي باشد.
  • دارچين (Cinnamon): اين گياه خوشبو داراي طبع گرم و خشك بوده و به عنوان يك ادويه محبوب در آشپزي مورد استفاده قرار مي گيرد. دارچين باعث راحتي تنفس و نشاط شده و اسپرم ها را افزايش مي دهد. اين گياه دارويي از گذشته تا به امروز جهت بيشتر شدن و بازيابي قواي جنسي به كار برده مي شود.
  • زعفران (saffron): اين گياه ارزشمند نيز طبع گرم و خشك دارد. زعفران يك گياه دارويي ضد افسردگي است كه باعث شادي و نشاط شده تا حدودي اثرات آرامبخش نيز دارد. اين گياه همچنين تقويت كننده قواي جنسي است.
  • زنجبيل (Ginger): يكي از پركاربرد ترين گياهان دارويي است كه سرشار از مواد مغذي بوده و مقوي حافظه و كاهش دهنده باد معده و روده مي باشد. زنجبيل همچنين مي تواند باعث تقويت نيروي جنسي شود.

مكانيسم و نحوه عملكرد قرص آفروديت

تركيبات گياهي به كار رفته در تهيه آفروديت حاوي مواد موثره اي چون ساپونين، اسانس ها و استروئيدها مي باشند كه ناتواني هاي جنسي در هر دو جنس را بر طرف كرده و باعث اتساع عروق آلت و در نتيجه حفظ طولاني مدت نعوظ مي شوند. اين تركيبات گياهي همچنين به طور موثري از انزال هاي زودرس و ناقص پيشگيري كرده و با افزايش تمايلات جنسي، يك عمل جنسي رضايت بخش را براي زوجين ايجاد مي كنند.

قرص آفروديت در بدنسازي

تستوسترون يك هورمون ضروري براي رشد آقايان است كه در بدن خانم ها نيز به ميزان بسيار كمتر وجود دارد. هورمون تستوسترون مسئول افزايش حجم توده هاي عضلات بوده و نقش مهمي در تنظيم گلوكز، انسولين و متابوليسم چربي ايفا مي كند. به همين دليل است كه برخي افراد براي بدنسازي و افزايش حجم توده هاي عضلاني از مكمل هاي حاوي تستوسترون استفاده مي كنند. همانطور كه پيش از اين اشاره شد، مصرف قرص آفروديت گل دارو باعث افزايش ميزان تستوسترون مي شود.

مصرف قرص گياهي آفروديت در دوران بارداري و شيردهي

استفاده از اين قرص براي خانم ها در دوران بارداري ممنوع مي باشد، اما مصرف آفروديت در زنان شيرده مانعي نداشته و باعث افزايش ميل جنسي آن ها مي شود.

قرص افروديت چه عوارضي دارد؟

اين داروي تقويت كننده قواي جنسي عوارض جانبي ندارد، اما افرادي كه نسبت به گياهان دارويي تشكيل دهنده آفروديت حساسيت دارند، بايد اين محصول را با احتياط مصرف كنند. همچنين توجه داشته باشيد در بيماران مبتلا به مشكلات قلبي و افرادي كه كمبود فشار خون دارند، مصرف دارو بايد با احتياط انجام شود.

مقدار و نحوه مصرف

هر بسته آفروديت حاوي 30 عدد قرص مي باشد كه مي بايست سه مرتبه در روز، هر بار 1 عدد بعد از وعده هاي غذايي مصرف شود. توصيه مي شود جهت حصول نتيجه بهتر قرص افروديت را به صورت مداوم و مستمر استفاده نماييد.

محصولات مشابه آفروديت

شركت داروسازي گياهي گل دارو اين محصول را در قالب قطره آفروديت گل دارو نيز به بازار عرضه كرده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادي هستيد كه مصرف فرآورده هاي دارويي به شكل قرص برايتان دشوار مي باشد، مي توانيد قطره آفروديت را كه تركيبات تشكيل دهنده و خواص درماني مشابه با قرص آن دارد، از طريق داروخانه آنلاين مفيد طب خريداري نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۶:۳۶ توسط:اينفورتكس موضوع: