فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

همه چيز در مورد مزاج شناسي

مزاج شناسي علمي بسيار وسيع و گسترده است كه كاربردهاي فراواني براي تشخيص و درمان مشكلات جسمي و روحي دارد. در حقيقت مزاج تمامي جنبه هاي زندگي ما تحت تاثير طبيعت بدنمان قرار دارد، نوع غذايي كه مي خوريم مي تواند تاثيرات بسيار مهمي بر تمامي اعضاي بدن ما از مغز و اعصاب گرفته تا قلب و معده و كبد و كليه ها داشته باشد، در بعضي از انواع مزاج، خوردن يك غذاي نامناسب مي تواند عواقب زيادي داشته باشد.

بسيار ديده ايد كه افرادي حتي با خوردن يك خرما بدنشان جوش مي زند، غذاي نامناسب با مزاج شما مي تواند موجب تغييرات خواب، حالت عصبي، اختلال حافظه، اختلال هضم، اختلال دفع، عوارض پوستي، نشانه هاي درگيري كبد و قلب و اندام هاي تناسلي را نشان دهد. نوع نوشيدني ها، لباس ها، هواي استنشاقي، استراحت روزانه و چگونگي دفع و حالتهاي عصبي و رواني، مستقيما مرتبط با حالات طبيعي يا مزاجي است، بنابراين براي داشتن زندگي سالم و طبيعي، و آرامش روحي، همه ما نيازمند به شناخت مزاج يا طبيعت خود هستيم

انواع مزاج

 مزاجهاي اصلي را مي توان در نه طبقه به شرح ذيل دسته بندي كرد:

1- در تعدادي ركن آتش بيشتر ازساير اركان است اين افراد مزاج گرم و خشك دارند آن ها را صفراوي مي گويند.

2- در تعدادي ركن هوا بيشتر از ساير اركان است اين افراد مزاج گرم و تر دارند آن ها را دموي مي گويند.

3- در تعدادي ركن آب بيشتر است اين افراد مزاج سرد و تر دارند، لذا آن ها را بلغمي مي گويند.

4- در تعدادي ركن خاك بيشتر است اين افراد مزاج سرد و خشك دارند كه آن ها را سوداوي مي گويند.

5- در تعدادي نيز اين اركان نسبتاً در حالت تعادل هستند اين افراد مزاج معتدل دارند.

6- در تعدادي اركان آتش و هوا بيشتر از ساير اركان هستند اين افراد مزاج گرم دارند و از لحاظ تري و خشكي معتدل هستند.

7- در تعدادي اركان هوا و آب بيشتر از ساير اركان هستند اين افراد مزاج تر دارند و از لحاظ گرمي و سردي معتدل هستند.

8- در تعدادي اركان آب و خاك بيشتر است اين افراد مزاج سرد دارند و از لحاظ تري و خشكي معتدل هستند.

9- در تعدادي اركان خاك و آتش بيشتر است اين افراد مزاج خشك دارند و از لحاظ گرمي و سردي معتدل هستند

 

مزاج ساعات شبانه روز

صبح:مزاج گرم وتر- بهاري

ظهر:گرم وخشك- تابستاني

عصر:سرد وخشك- پاييزي

شب:سرد وتر – زمستاني

مزاج فصل ها

بهار، مزاج گرم وتر دارد.

پاييز، سرد وخشك

تابستان، گرم و خشك

زمستان، سرد وتر

 

راههاي تشخيص مزاج

براي تشخيص مزاج چندين راه وجود دارد كه با دانستن انها مي توانيد خودتان مزاجتان را تشخيص دهيد. 

1 - لمس كردن

بخشي از بدن مانند ساعد فرد را لمس كنيد و دقت كنيد كه با لمس آن چه احساسي را تجربه مي كنيد. در صورتي كه با لمس بدن فرد مثلا لمس ساعد يا بازويش احساس گرما و حرارت كرديد او داراي مزاج گرم است. اما اگر هنگام لمس بدن فرد احساس سرما كرديد اين امر يكي از نشانه هاي سردمزاجي در آن فرد است.

 در صورتي كه با لمس بدن فرد گرما احساس كرديد و علاوه بر گرما متوجه شديد بافت بدني او نرم است و با فشار سرانگشتان بافت به راحتي فرو مي رود اين فرد علاوه بر گرمي مزاج داراي رطوبت نيز هست. بنابراين او ويژگي هاي مزاج گرم و مرطوب را دارد.

اما در صورتي كه با لمس كردن بدن فرد احساس گرما كرديد اما خشكي و زبري خفيفي را زير سرانگشتان دست تان احساس كرديد او علاوه بر گرمي، خشكي مزاج نيز دارد. پس او يكي از علائم گرمي و خشكي مزاج كه همان حس گرما و خشكي در بافت و پوست بدن است را دارد.

ممكن است با لمس بدن فرد تجربه ديگري داشته باشيد. در شرايطي كه با لمس بدن فرد احساس سردي كرديد اما اين سردي با نرمي پوست و بافت گوشت آلود بدن نيز همراه بود او داراي يكي از علائم مزاج سرد و مرطوب است كه در ميان درمانگران طب سنتي با عنوان مزاج سرد و تر نيز معروف است.

در شرايطي كه شما بدن فرد را لمس كرديد و از آن سرما دريافت كرديد و در عين حال با لمس بافت بدن با سختي و سفتي رو به رو شديد و احساس كرديد بافت بدن او خشك است مي توانيد او را داراي ويژگي هاي مزاج سرد و خشك بدانيد.

2- تشخيص مزاج پوست

متخصصان طب سنتي براي تشخيص نوع مزاج افراد به رنگ پوست انها بسيار توجه مي كنند. از ديدگاه اين درمانگران رنگ پوست مي تواند نشانه خوبي براي بررسي نوع مزاج و طبع باشد. 

 سفيدي پوست بدن:نشانه كم خوني و كمي مايل به سردي است.

رنگ زرد كمي مايل به قرمزي:نشانه وجود خون غيرطبيعي در بدن است.

قرمزي پوست بدن:نشان از گرمي و پرخوني دارد.

تيرگي پوست:نشانه خون غيرتميز است، مستعد غلبه سودا است.

 كساني كه پوست بدن شان زرد رنگ يا مايل به زردي است از جمله افرادي هستند كه علاوه بر گرمي مزاج با خشكي مزاج نيز رو به رو هستند. اين افراد در طول زندگي با مشكلات ناشي از غلبه صفرا در بدن رو به رو مي شوند.

 زردي بادنجاني:نشانه خشكي و سردي (سودا)

رنگ گچي:سردي و تري (بلغم)

ويژگي هاي مزاج هاي مختلف با مزاج شناسي مو

اگر سرعت رشد مو زياد باشد، نشانه گرمي مزاج است. اگر سرعت رشد مو كم باشد، نشانه سردي مزاج است.اگر رشد مو خيلي سريع باشد ، دليل بر گرمي و خشكي مزاج است.

پرمويي بدن، دليل بر گرمي مزاج و كم مويي بدن، دليل بر سردي مزاج است.

نازكي مو نيز يكي از دلايلي است كه مي تواند نشانه سردي و تري مزاج افراد باشد. بنابراين بايد به اين موضوع نيز توجه كنيد و بهتر است براي بررسي آن از مشورت يك متخصص طب سنتي استفاده كنيد. چون ممكن است كم پشتي و نازكي مو نتيجه يك بيماري باشد. علاوه بر اين داشتن موي صاف و لخت نيز يكي ديگر از علائم مزاج سرد و مرطوب در مردان و زنان است. در حالي كه كلفتي مو، دليل بر گرمي و خشكي مزاج است.

 موي مجعد، دليل بر گرمي و خشكي و موي صاف و لخت، سردي و تري مزاج را نشان مي دهد.

 رنگ مو

رنگ موي مردان و زنان نيز يكي ديگر از نشانه هاي تشخيص مزاج است. افرادي كه رنگ موي آنها سياه است معمولا در گروه افرادي كه طبع گرم و خشك دارند قرار مي گيرند. افرادي كه رنگ موي آنها به سفيدي ميل مي كند و زودتر از بقيه تارهاي سفيد در سر آنها ديده مي شود نيز از جمله افرادي هستند كه مزاج سرد و تر دارند.

 شكل و فرم عظلات و اعضاي بدن:

 افرادي كه داراي بلاتنه اي فراخ و پهن هستند داراي گرمي مزاج اند ولي افرادي كه اندام هاي بدن آنها بزرگ است و عروق برجسته و نبض قوي دارند هم اصطلاحا داراي گرمي مزاج هستند. در صورتي كه فردي عضلات كلفت و بزرگ و تاندون هاي ظريف تر داشته باشد اين امر نيز نشانه گرمي مزاج است.

 نشانه هاي مزاج گرم

1- قفسه سينه پهن بزرگ

2-اندامها بزرگ

3- عروق برجسته و بزرگ قابل مشاهده

4- نبض قوي

5- عضلات كلفت و بزرگ

6- عضله خيلي به مفصل

نشانه هاي مزاج سرد

مزاج سرد و خشك ها عضاي بدن شان مخالف مزاج گرمي هاست.  برخلاف موارد ذكر شده اگر فردي داراي اندام هاي كوچك و بلاتنه كوچك داشته باشد اين امر نشانه سردي مزاج است.  داشتن نبض ضعيف و عضلات ظريف نيز از ديگر علائم سردي مزاج در افراد است. درمانگران طب سنتي افرادي را كه داراي چهره لاغر و پوست به استخوان چسبيده دارند، داراي مزاج خشك مي دانند. افرادي كه مفاصل قابل مشاهده و برجسته دارند و غضروف حنجره و بيني آنها نيز برجسته و واضح است در گروه افرادي كه داراي مزاج خشك هستند، قرار مي گيرند

 

مزاج شناسي با خواب و بيداري

 خواب زياد، دليل بر سردي و تري مزاج است. خواب كم و بيداري زياد، دليل بر خشكي و گرمي مزاج است. خواب و بيداري معتدل، دليل بر اعتدال مزاج است.

اگر در گروه افرادي هستيد كه ساعت خواب شما بيشتر از حد مجاز يعني 8 ساعت است در اين صورت در گروه افرادي قرار داريد كه داراي مزاج سرد و تر يا سرد و مرطوب هستيد. ولي اگر ساعت خواب شما كمتر از 8 ساعت است و شما در بيشتر ساعات روز بيدار هستيد و كار مي كنيد يا خود را به كاري سرگرم و مشغول مي كنيد در گروه افرادي كه دچار مزاج گرم و خشك هستند، قرار مي گيريد.

 

مزاج شناسي با افعال طبيعيه صادره از بدن:

يعني تمام افعال بدن شامل سرعت رشد، رويش دندان، بلوغ، افعال مربوط به كبد، قلب و مغز و... كه اگر اين افعال سريعتر از حد طبيعي خود صورت گيرد، دليل بر گرمي مزاج و اگر كندتر صورت گيرد دليل بر سردي مزاج خواهد بود 

 

 مزاج شناسي با اجابت مزاج

 فضولات بدن شامل ادرار، مدفوع، عرق، مو، ناخن، خون و... است. اگر رنگ مدفوع يا ادرار تيره تر از معمول يا بدبوتر از معمول باشد، دلالت بر گرمي مزاج و غلبه صفرا دارد يا اگر زود به زود صورت گيرد نيز دلالت بر گرمي مزاج و غلبه صفرا دارد اما بي رنگ بودن يا كم بودن فضولات ، دلالت بر سردي مزاج دارد.

 نگ مدفوع و كيفيت آن از ديگر مواردي است كه توسط درمانگران طب سنتي براي تشخيص نوع مزاج استفاده مي شود. براي اين منظور بررسي كل فضولات بدن شامل ادرار، مدفوع، عرق، مو، ناخن و خون در تشخيص دقيق نوع مزاج و طبع موثر است.

موارد ذيل دلالت بر گرمي مزاج دارد و عكس اين حالات نشان از سردي مزاج است:

 حسن ظن

 اميدواري

 جوانمردي و با غيرتي

 استعداد فهم مطالب

 پرتحركي و نشاط

 زيرك بودن

 سنگدلي

 بي قراري

 پررويي و حرافي

 ثبات در حافظه دليل بر خشكي مزاج است.

در احساس مانند فراموشي، بي قراري، عدم تعادل و دودلي.

بهبود غلبه مزاج با مصرف دمنوش ها

با مصرف انواع دمنوش نيوشا مي توان بر انواع غلبه مزاج فائق آمد. نيوشا توليد كننده انواع چاي سبز، چاي سياه، دمنوش، هات چاكلت و قهوه است. همچنين مي توان براي خريد اينترنتي انواع دمنوش نيوشا به فروشگاه آنلاين پاك تن طب مراجعه كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۹:۵۳ توسط:اينفورتكس موضوع:

معرفي انواع حفاظ روديواري

در مقايسه با دزدگيرها و دوربين‌هاي بي‌كيفيت و گران قيمت و ساير روش‌هاي هزينه‌ساز حفاظ شاخ گوزني مناسب و معقولي دارد و پس از يك بار نصب نياز به هيچ گونه سرويس دوره اي و يا نگهداري مستمر ندارد.

روش نصب اين نوع حفاظ هم نسبتاً آسان است و بسته به بستر و محيط كار و شرايط بنا متفاوت است. اما به طور كلي انواع نماهاي سنگي، فلزي و يا كامپوزيت قابليت پياده‌سازي و اجرا دارد. به طور كلي حفاظ شاخ گوزني با ميخ و تسمه محكم و تثبيت مي شود.

همين روش آسان و كم هزينه به مراتب بهه صرفه‌جويي در قيمت تمام شده براي آپارتمان هاي در حال ساخت و حفاظت از ساير اماكن منجر مي‌شود.

حفاظ شاخ گوزني با ساختار فلزي كه از ميلگرد هاي تيز و فرم داده شده تشكيل شده است كه كل سطح ديوار را با نماي زيبا همچون بوته خار پوشش ميدهد و عبور از آن را غير ممكن مي نمايد.

قابل اجرا بر روي انواع ديوار – نرده – حصار دراندازه هاي متفاوت و رنگ دلخواه شما ميباشد.

حفاظ سرنيزه اي به سبب طراحي ساده اي كه داراست، از قيمت مناسبي برخوردار مي باشد. اين محصول به گونه اي مي باشد كه در كوتاه ترين زمان ممكن قابل و نصب اجراست.

هرچند كه اين مدل از حفاظ بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد ولي بايد اشاره نمود كه ظريب امينت آن نسبت به محصولات مشابه موجود پايين تر است.

خريد اين مدل از حفاظ به صورت عمده سبب مي گردد تا بتوان آن را با قيمت مناسب تري تهيه كرد و به همين جهت گزينه مناسبي براي حفاظت تمام ساختمان ها حتي كارخانه ها به شمار مي آيد.

حفاظ سرنيزه رو ديواري (آبشاري)

توليد اين نوع نرده (حفاظ سرنيزه) و حفاظ‌‌‌ ها روديواري ايجاد تنوع، ايمني بالا و كيفيت بيشتر با طرح‌هاي به روز با توجه به نياز صنعت ساختمان است.

محصولات توليدي از مواد اوليه مناسب تهيه شده است.

اين محصولات داراي ايمني منحصر به فرد است كه عبور از آن پس از نصب بر روي ديوار تقريبا غيرممكن است.

اين محصول قابليت كاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌هاي ساختماني و اداري،مدارس، هتل‌ها، ويلاها و منازل شخصي را دارد.

برقراري امنيت با حفاظ ديواري

حفاظ روديواري از جمله محصولات حفاظتي به شمار مي آيد كه داراي ضريب امنيت بسيار بالايي است. به واسطه ضريب امنيتي كه اين محصول از آن برخوردار است، با نصب و اجراي آن مي توان از ورود سارقان به داخل ساختمان هاي مختلف جلوگيري به عمل آورد. حفاظ ديواري به سبب ساختاري كه داراست، مورد توجه افراد متعددي قرار گرفته است زيرا از اين طريق اين امكان فراهم آورده مي شود تا بتوان سبب برقراري امنيت به نحو مطلوبي گرديد.

با استفاده از اين محصول حفاظتي مي توان فضايي امن و آرام را براي تمام اعضاي خانواده به ارمغان آورد.

براي مشاهده نمونه تصاوير بيشتر و يا ارتباط مستقيم با توليد كننده مستقيم: حفاظ هاي ساختماني حفاظ شاخ گوزني – حفاظ سرنيزه رو

ديواري با مناسب ترين قيمت و كيفيت به سايت http://hefazeiran.blog.ir مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۴۴:۲۱ توسط:اينفورتكس موضوع:

خدمات دفاتر امور مشتركين همراه اول چيست؟

نقل و انتقال سيم كارت همراه اول:

كليه مشتركين سيم كارت هاي همراه اول مي توانند با مراجعه به به دفاتر امور مشتركين همراه اول جهت نقل و انتقال سيم كارت همراه اول خود اقدام نمايند.

 

تعويض سيم كارت سوخته و يا مفقودي:

در صورتي كه سيم كارت همراه اول شما مفقود شده است مي توانيد به دفاتر مشتركين همراه اول مراجعه نموده و پس از ارايه مدارك نسبت به تعويض سيم كارت اقدام كنيد.خدمات تعويض سيم كارت در نمايندگي همراه اول محبي با هماهنگي قبلي بصورت ويژه انجام مي شود ، براي انجام تعويض سيم كارت يكي از مدارك شناسايي (كارت ملي ، گواهينامه ، شناسنامه جديد ) الزامي است.

 

تغيير و اصلاح آدرس سيم كارت همراه اول:

در صورتي كه مشترك درخواست تغيير و يا اصلاع آدرس مندرج در سند سيم كارت همراه اول خود را داشته باشد مي تواند با مراجعه به دفاتر مشتركين همراه اول اقدام به اصلاح آدرس نمايند.

 

قطع و وصل سيم كارت همراه اول:

در صورتي كه نياز به وصل مجدد سيم كارت و يا قطع موقتي سيم كارت خود را داريد نيز مي توانيد از خدمات دفاتر امور مشتركين همراه اول استفاده نماييد.

 

فعالسازي سرويس هاي ويژه همراه اول:

فعالسازي برخي از سرويس هاي ويژه نياز به مراجعه حضوري مشترك در دفاتر خدمات ارتباطي همراه اول دارد.

 

صدور صورتحساب المثني سيم كارت هاي همراه اول:

 

در صورتي كه نياز به قبض المثني سيم كارت دايمي همراه اول داريد نيز مي توانيد به اين دفاتر مراجعه نماييد.

 

مفقودي سيم كارت همراه اول :

كليه مشتركين سيم كارت هاي همراه اول در صورت مفقود شدن سيم كارت مي توانند با مراجعه به امور مشتركين همراه اول،نمايندگي همراه اول،مركز تلفن ثابت و يا دفاتر پيشخوان دولت تقاضاي قطع سيم كارت مفقودي و دريافت سيم كارت جديد نمايند.خدمات تعويض سيم كارت مفقودي در نمايندگي همراه اول محبي با هماهنگي قبلي بصورت ويژه انجام مي شود.

 

مدارك و شرايط جهت صدور سيم كارت جديد همراه اول:

حضور مالك يا وكيل قانوني

تكميل فرم درخواست

ارايه مدارك شناسايي(كارت ملي،گواهينامه،پاسپورت)

ارايه اصل وكالتنامه معتبر ( در صورت مراجعه وكيل )

ارايه آخرين قبض پرداختي

 

افزايش وديعه ( بستانكاري ) سيم كارت همراه اول :

 

با افزايش وديعه سيم كارت مشتركين مي توانند در هر دوره ميزان بيشتري بدهكار شوند به اين معنا كه وديعه به امانت سيم كارت خود را افزايش مي دهند.

 

پيگيري مزاحمت تلفني سيم كارت :

 

مشتركين سيم كارت هاي همراه اول كه مزاحم تلفني دارند مي توانند به مراكز تلفن ثابت (درتهران) ، امور مشتركين همراه اول (درشهرستان ها) مراجعه و با ارايه اصل كارت شناسايي(كارت ملي ، گواهينامه ، پاسپورت ) و تكميل فرم مزاحمت تلفني جهت پيگيري اقدام نمايند.

 

ترابرد به همراه اول :

 

كليه مشتركين سيم كارت ساير اپراتورها كه قصد ترابرد به همراه اول دارند مي توانند با هماهنگي قبلي به نمايندگي همراه اول محبي مراجعه و درخواست ترابرد را تكميل نمايند.

 

خريد و فروش سيم كارت همراه اول :

خريد و فروش سيم كارت همراه اول فقط در مراكز نمايندگي هاي رسمي همراه اول بصورت قانوني انجام مي شود،نمايندگي همراه اول محبي آماده خدمت رساني به شما مشتريان گرامي جهت خريد و فروش سيم كارت 0912 مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۲:۰۸ توسط:اينفورتكس موضوع:

۱۴ روش رايگان كسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه گذاري

امروزه كه پيدا كردن كار مقداري مشكل است كسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه گذاري يكي از بهترين راه هايي است كه مي توانيد در پيش بگيريد. در اين مقاله ۱۴ روش رايگان كسب درآمد از اينترنت بدون هرگونه سرمايه گذاري عنوان شده است كه برخي از آنها به استثناء هزينه اتصال به اينترنت به هيچ هزينه ديگري نياز ندارد.

 

اگر بخواهيم برخي از شغل هاي سخت اينترنتي را نام ببريم يكي از آنها وبلاگ نويسي است به ويژه اگر كار روزانه اي نداشته باشيد. وبلاگ نويسي به زمان، صبر، عزم و اراده، نظم و استراترژي و قابليت خوب نوشتن نياز دارد. در اين شغل شما همواره بايد تلاش كنيد تا به كسب درآمد برسيد.

در ادامه روش هايي را به شما معرفي مي كنيم كه با توجه به زماني كه صرف مي كنيد و تلاشي كه انجام مي دهيد مي توانيد به درآمد معقول و مناسبي برسيد.

 

چگونه مي توان به كسب درآمد از اينترنت پرداخت؟

شايد صدها روش براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي وجود داشته باشد از جمله: كسب درآمد از گوگل ادسنس، كسب درآمد كليكي، راه اندازي يك سايت كسب درآمد اينترنتي ، كسب درآمد از تلگرام و. . اما همواره توصيه هايي كه در اين زمينه وجود دارد و آن هم اين است كه در ابتدا از شغل هايي كه از شما درخواست سرمايه اوليه دارند شديدا دوري كنيد. به عنوان مثال از شما درخواست مي كنند فرمي را پر كنيد يا روي تبليغات كليك كنيد و مواردي از اين قبيل. ما فهرستي را تهيه كرديم كه به شما كمك مي كند تا روش هاي ساده كسب درآمد از اينترنت را فرا گيريد:

۱-خدمات نوشتن مقاله

اگر شما توانايي نوشتن مقاله اي جديد و توليد محتوايي جديد و خاص را داريد شك نكنيد كه به راحتي مي توانيد از طريق اينترنت به كسب درآمد برسيد زيرا هر طراح سايت اينترنتي و وبلاگ نويسي به دنبال مطالب جديد و منحصر به فرد براي وبلاگ ها و سايت هاي خود مي باشد. هر چند امروزه كلاهبرداران و دزدان اينترنتي زيادي هستند اما به راحتي مي توانيد در انجمن ها با نوشتن مقاله درآمد كسب كنيد.

 

اگر بخواهيم به در رابطه با هزينه ها صحبت كنيم بايد در جريان باشيد كه شما هيچ هزينه اي بجز اتصال به اينترنت پرداخت نخواهيد كرد و به ازاي هر مقاله اي كه مي نويسيد مي تواند حدود چند هزار تومان درآمد كسب كنيد. اين درآمد مي تواند با توجه به توافقاتي كه با كارفرما انجام مي دهيد متفاوت باشد.

۲نوشتن تحليل در مورد وب سايت ها و انتشار مطالب پولي

بايد بدانيد كه اگر وب سايت پرطرفداري داريد و ترافيك آن مناسب مي باشد مي توانيد براي آن يك پشتوانه ي مالي در نظر بگيريد و به ازاي آن در مورد اسپانسر مطالب در وب سايتتان بنويسيد. اين مسئله براي افرادي كه كانالي پر بازدديد در يوتيوب دارند بسيار صادق است.

براي كانال هاي يوتيوب مي توانيد با پيوستن رايگان به برخي برندها از پيشنهادات حمايتي آنان برخوردار شويد. اما بايد اين مسئله را به خاطر داشته باشيد كه تنها محصولات برتر، كسب و كارها و وب سايت ها را بررسي كنيد و اگر از سرويس هايbloger و wordpress استفاده مي كنيد، ميتوانيد بدون نياز به سرمايه گذاري، به كسب درآمد از اينترنت برسيد.

۳نوشتن پست مهمان براي مشتريان

ارسال پشت مهمان يكي ديگر از روش هايي است كه مي توانيد با استفاده از آن به كسب درآمد برسيد. اين روش مزاياي زيادي را براي شما به همراه دارد كه يكي از آنها به دست آوردن ترافيك، اعتبار و به رسميت شناخته شدن توسط موتورهاي جستجوي گوگول مي باشد. شما تنها با تصور كردن اينكه اگر توانايي ارسال پست مهمان طبق قوانين سايت ها را داشته باشيد تا چه ميزان مي توانيد در يك ماه درآمد كسب كنيد؟ مطمئنا مشتريان زيادي هستند كه براي اين موضوع حاضرند پول خرج كنند. امتحان كردن اين روش براي كسب درآمد خالي از لطف نيست.

۴بازاريابي وابسته يا همكاري در فروش

اين روش يكي از بهترين روش هايي است كه ميتواند به افراد كمك كند تا از طريق اينترنت به كسب درآمد برسند بدون اينكه نياز باشد سرمايه گذاري انجام دهند. اگر به دنبال كار در منزل بدون سرمايه گذاري هستيد اين روش، روش مناسبي است.در واقع در اين روش افراد مي توانند با استفاده از وب سايت خود و يا حتي با گسترش اكانت هاي رسانه هاي اجتماعي از قبيل توئيتر و فيسبوك به كسب درآمد اينترنتي بپردازند.

 

اگر ميخواهيد اطلاعات بيشتري در رابطه با اين شغل داشته باشيد بايد بدانيد كه بازاريابي وابسته به معناي ارتباط بين صاحب تبليغ، نويسنده و مشتري مي باشد كه در آن شما به عنوان نويسنده ايفاي نقش مي كنيد و تبليغي كه توسط صاحب آن به شما ارائه مي شود را منتشر مي كنيد و مشتركين خود را به سمت لينك محصول هدايت مي كنيد و در صورت خريد محصول توسط مشتركين، شما نيز كميسيوني قابل قبول دريافت مي كنيد.

 

۵خدمات ثبت نظر در وب سايت ها

بسياري از وبلاگ نويسيان در جريان نيستند كه كدام وب سايت ها اين قابليت را دارند كه به طور خودكار نظرات دريافتي را تاييد مي كنند را فراهم كنند. بايد بدانيد كه وب سايت هاي فراواني در اين زمينه وجود دارند كه به راحتي مي توانيد با تحقيق در اينترنت آن را پيدا كرده و ليست بزرگي از آن را تهيه كرده و از سرويس نظرگذاري براي ساير وب سايت ها استفاده كنيد.

يا به راحتي مي توانيد آن را براي فروش بگذاريد. براي يك متخصص سئو مايه مسرت و خوشحالي است كه بابت اين ليست ، هزينه بپردازد. مي توانيد براي فروش اين ليست ها ، از انجمن ها ( فروم ها ) استفاده كنيد.

۶تبديل شدن به يك كارگزار براي وب مسترها و صاحبان وبسايت ها

يكي از شغل هايي كه مي تواند بسيار براي كسب درآمد مفيد باشد اين است كه مي توانيد براي وب سايت هاي مختلف كساني را پيدا كنيد كه ميخواهند در آن وب سايت ها تبليغي به نمايش بگذارند و به ازاي هر تبليغي كه توسط شما معرفي مي شود مي توانيد كميسيوني دريافت كنيد.

 

كسب درآمد در منزل بدون سرمايه

 

 

بايد بدانيد كه براي انجام اين كار از اين قبيل انجمن ها بسيار زياد هستند و شما با پيوستن به آنها مي توانيد به طور كاملا رايگان به كسب درآمد برسيد. همچنين يكي ديگر از راه هاي مهم و پرطرفدار در كسب درآمد از اينترنت كمك به كساني است كه قصد فروش وب سايت و يا دامنه را دارند. اين يك تجارت بزرگ است كه به شما كمك مي كند تا با هر فروش مبلغ زيادي به جيب بزنيد.

۷- Google AdSense

اين روش يكي از قديمي ترين و بزرگترين شبكه هاي تبليغاتي در جهان مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد كه تبليغات مرتبط با محتواي وب سايت مورد نظر خود را منتشر كرده و سپس از طريق روش CPC درآمد شما را پرداخت مي كند. بايد بدانيد كه روش CPC مخفف روش هزينه در ازاي هر كليك (غير مجاز مي باشدt-Per-Click) است.

 

ميزان درآمدي كه از اين روش كسب مي كنيد به نويسنده يا همان مدير سايت بستگي دارد. همچنين بايد بدانيد كه اين روش يكي از ساده ترين روش هاي كسب درآمد از طريق اينترنت مي باشد چون Google AdSense نرخ پرداخت بسيار بالايي داشته و مديران ۶۸ درصد سهم را دريافت مي كنند.

 

۸نقد و بررسي محصولات

همانطور كه از نام اين روش پيداست شما بايد به نقد و بررسي دقيق محصولاتي كه در سايت قرار داده ايد بپردازيد و اكثرا توصيه مي كنند كه فقط محصولاتي كه در سايت موجود مي باشد را مورد بررسي قرار دهيد. در واقع اگر تبليغات شما درست و معقولانه باشد به اين معني است كه افراد بيشتري آن محصول را از طريق سايت شما خريداري كرده اند و نياز به يادآوري نيست كه شما مي توانيد به ازاي فروش هر محصول كميسيوني را دريافت كنيد.

۹محصولات خودتان را توليد كنيد و به فروش برسانيد

اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد كه سرگرمي هاي زيادي داشته و ميتوانيد كارهاي خلاقانه زيادي توليد كنيد بايد بگويم كه از اين طريق هم مي توانيد كسب درآمد كنيد. شما به راحتي مي توانيد كارهاي خلاقانه خود را از طريق سايت خود به فروش برسانيد.

 

اگر با برنامه نويسي آشنايي داريد مي توانيد از او بخواهيد كه نرم افزاري بنويسيد تا به مردم اجازه دهد، محصول و يا كار شما را دانلود كرده و هزينه اي بابت آن پرداخت كنند. كارهاي بسياري در اين زمينه مي توان انجام داد اما قبل از آن بايد مطمئن باشيد كه كار خلاقانه شما طرفدار دارد يا خير.

۱۰يك كتاب الكترونيكي بنويسيد

امروزه نوشتن كتاب الكترونيكي مورد علاقه بسياري از افراد قرار گرفته است بهتر نيست شما هم شانس خود را امتحان كنيد و يك كتاب اكترونيكي در رابطه با هر موضوعي كه فكرش را مي كنيد بنويسيد؟

براي نوشتن كتاب الكترونيكي هر موضوعي را ميتوانيد مد نظر قرار دهيد حتي گردآوري وب سايت هاي قبلي و تبديل آنها به يك فايل PDF مي تواند يكي از راه هاي كسب درآمد باشد. بايد بدانيد كه امروزه چنين كاري توسط مشتركين و افرادي كه علاقه اي به خريد كتاب داشته باشند مورد توجه قرار خواهد گرفت.

۱۱بررسي ها و نظرسنجي ها

بسياري از شركت هاي معروف مقالات مختلفي طراحي مي كنند تا در مورد محصولي كه ارائه داده اند بازخورد كسب كنند. شما به راحتي مي توانيد يك نظرسنجي از سايت ها مختلف تهيه كرده و آن را در وب سايتتان به نمايش بگذاريد تا زماني كه مشتركين شما به آن پاسخ مي دهند شما به خاطر نمايش نظرسنجي در سايت هزينه دريافت مي كنيد. اين روش يكي از آسان ترين و قابل اعتماد ترين منابع كسب درآمد از اينترنت است.

۱۲ارائه خدمات

از طريق ارائه خدمات مي توانيد با توجه به تخصصي كه در زمينه خاص داريد، مشكلات افراد را به صورت آنلاين برطرف كنيد. همچنين شما مي توانيد با انتشار خدمات خود بر روي وب سايت مخاطبانتان را افزايش داده و درآمد منطقي كسب كنيد. به عنوان مثال شما يك گرافيست ماهر هستيد و ميخواهيد براي ديگران تبليغي طراحي كنيد. شما با قرار دادن بخش جداگانه اي در سايت مي توانيد اين خدمات را به مردم ارائه داده و درآمد كسب كنيد.

۱۳ميزباني يك وبينار

ميزباني يك كارگاه آنلاين زنده مي تواند همانند ساير روش هاي عنوان شده در كسب درامد آينترنتي موثر باشد. اگر سايت شما جزء آن دسته از سايت هايي است كه مخاطبان زيادي دارد و به دليل اينكه نميتوانند در كارگاه هاي آموزشي شركت كنند به راحتي مي توانيد ميزباني يك وبينار را بر عهده بگيريد.

 

به راحتي مي توانيد را دريافت هزينه به ازاي هر صندلي كسب درآمد كنيد و وقتي هزينه پرداخت شد به وي اجازه مي دهيد در كلاس شركت كند. اين روش مزيت هاي زيادي دارد كه يكي از آنها اين است كه راحتي مي توانيد با مخاطبان خود تعامل برقرار كرده و به تقويت و برطرف كردن باگ هاي موجود بپردازيد.

۱۴مشاوره

بسياري از افراد مشاوره را همانند يك وبينار مي دانند كه به صبحت يك شخص با شخص ديگر در اينترنت گفته مي شود. داشتن مخاطبان زياد به شما اين امكان را مي دهد كه به فكر كسب درآمد از اينترنت باشيد.

ممكن است مردم براي كارهاي مختلف از جمله طراحي وب سايت به مشاوره نياز داشته باشند اين مي تواند يك نكته مثبت براي شما بايد كه با ارائه دادن خدمات خود به او علاوه بر راهنمايي مي توانيد به كسب درآمد نيز بپردازيد.

در انتها توصيه مي كنيم براي اطلاعات بيشتر وارد سايت درآمد 724 daramad724.com شويد و از بقيه مقالات و بسته هاي آموزشي ما ديدن نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۰:۵۵ توسط:اينفورتكس موضوع:

غرفه سازي نمايشگاهي و دكوراسيون داخلي

گروه طراحي، مشاوره و مهندسي “رايكانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌اي در حوزه غرفه سازي نمايشگاهي و دكوراسيون داخلي، با اجراي پروژه‌هاي متعدد و همچنين خلاقانه با حداكثر اثربخشي در مخاطبان و برخورداري از نيروهاي متخصص، مجرب و خوش فكر به فعاليت مي پردازد. رايكانس با ساختار مهندسي قوي، توانايي‌هاي مديريتي بالا، تيم اجرايي مجرب و متخصص، امكانات و تجهيزات مدرن، قادر است خدماتي با كيفيت رقابتي و بهاي مناسب در زماني كوتاه به مشتريان ارائه دهد.

 

فعاليت‌هاي رايكانس به طور اختصاصي در حوزه غرفه سازي و دكوراسيون نمايشگاهي در 5 گروه اصلي زير متمركز شده است::

1.طراحي و ساخت خلاقانه غرفه‌هاي خودساز

حضوري قدرتمند با خلق فضايي خاطره‌انگيز و بيادماندني!

ديدگاه رايكانس توجه به جديدترين سبك‌هاي مدرن معماري جهاني است؛ طرح‌هاي خلاقانه و تاثيرگذار.

تيم ايده‌پردازي و طراحي رايكانس، با تلفيق تجربه، خلاقيت و شناخت هنر معماري و مخاطب ايراني، آثاري متنوع و در عين حال منحصر به فرد براي هر برند طراحي مي‌نمايد تا تصويري خاطره‌انگيز و بيادماندني از برند شما در ذهن مخاطبانتان باقي مانده و خواست شما از آن نمايشگاه را برآورده سازد.

 

2.طراحي غرفه و ساخت غرفه‌ با سيستم‌هاي پيش‌ساخته

غرفه‌سازي با سيستم پيش‌ساخته ايجاد فضايي است كه بصورت هم شكل براي استقرار كليه مشاركت‌كنندگان ساخته شده و امكان افزودن تجهيزات، مبلمان و تبليغات محيطي به فضاي غرفه نيز وجود دارد. در اين نوع غرفه‌سازي با طراحيِ خلاقانه محيط، تمام امكانات لازم براي يك حضور موثر، جذاب و باصرفه اقتصادي در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

 

3.طراحي و ساخت غرفه‌هاي تركيبي (خودساز و پيش‌ساخته)

غرفه‌سازي تركيبي راهكاري مناسب براي شركت‌كنندگاني است كه به صورت گروهي در مناسبت‌ها حضور مي‌يابند و يا به صورت مكرر و دوره‌اي در نمايشگاه‌هاي گوناگون شركت مي‌نمايند. اين نوع غرفه‌ها در طراحي و ساخت از يك ايده كلي تبعيت نموده و به صورت هم‌شكل و با تركيب دو روش غرفه‌سازي خودساز و پيش‌ساخته طراحي و ساخته مي‌شوند.

 

4.طراحي و ساخت خلاقانه استندهاي تبليغاتي

شاخص كردن يك محصول در فضاهاي نمايشگاهي و همچنين طراحي و ساخت ابزاري كه با اين فضا سازگار بوده و با اشغال كمترين فضا و حداكثر جذابيت، بتواند تبليغات يا محصولات شما را در معرض نمايش مشتريان قرار دهد، نقش موثري در توسعه فروش نمايشگاهي خواهد داشت؛ يكي از اين ابزارها استندهاي تبليغاتي هستند!

طراحي و ساخت استندهاي تبليغاتي و نمايش محصول خلاقانه، جذاب و اثربخش يكي ديگر از توانمندي‌هاي رايكانس است.

 

5.تامين تجهيزات و ملزومات نمايشگاهي

رايكانس با دارا بودن تمامي تجهيزات و ملزومات نمايشگاهي در انبار مركزي خود، مجموعه‌اي كامل و باكيفيت از تمامي وسايلي كه براي برگزاري و يا شركت در يك نمايشگاه لازم داريد را فراهم آورده است.

 

رايكانس هم اكنون با فعاليت در كليه سايت هاي نمايشگاهي شهرستان ها و تهران از جمله نمايشگاه بين المللي تهران، برج ميلاد، هتل المپيك، مصلي امام خميني (ره)، سالن همايش هاي رازي، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد هاي بين المللي و همراه با كليه نام هاي تجاري و شركت هاي معتبر مشغول به طراحي و ساخت غرفه مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۸:۵۰ توسط:اينفورتكس موضوع:

سرور اچ پي

يكي از پرفروش‌‌ترين محصولات شركت HPE بدون شك مدل ProLiant DL380 است كه دليل بسيار خوبي نيز براي اين موفقيت وجود دارد. اين سرور اچ پي يكي از بهترين و با كيفيت‌ترين محصولات HPE است. نكات بسيار زيادي در اين محصول وجود دارد كه مي‌تواند كاربر را براي خريد وسوسه كند. از پشتيباني خوب از پردازنده‌هاي سري Xeon شركت اينتا تا بازسازي كامل بخش ذخيره‌سازي با طراحي ماژولار كه استفاده را راحت‌تر مي‌كند. همچنين كنترلر‌هاي Smart Array RAID بهبود پيدا كرده تا انتخاب‌هاي بيشتري در زمينه ذخيره‌سازي وجود داشته باشد. اين سرور‌هاي قابليت پشتيباني از سه ترابايت از حافظه نوع DDR4 را دارد و مي‌تواند تا 192 گيگابايت حافظه NVDIMM استفاده كند. اين مقدار از حافظه براي اجراي كار‌هاي سنگين مثل پايگاه داده و يا كار‌هاي تحليلي بسيار مناسب است. در كنار آن امكان استفاده از هشت گيگابايت حافظه DRAM با عملكرد بسيار بالا وجود دارد. اين مقدار همچنين با هشت گيگابايت حافظه كه به صورت فلش پشتيباني مي‌شود. با در نظر گرفتن همه اين قابليت‌ها بايد به سيستم جديد iLO 5 اشاره كرد كه واقع يك سيستم مديريت كنترلر است. iLO 5 ويژگي‌هاي جديدي را ارائه مي‌كند كه باعث افزايش راندمان نظارت روي سرور مي‌شود و همراه با آن امنيت بسيار خوبي براي اين مدل فراهم شده است. قابليت كشف و اطلاع‌رساني نفوذ هكر‌ها نيز به سيستم وجود دارد. مشخصات سرور HPE ProLiant DL380 به شرخ زير است:

 

پردازنده‌ها:

Intel® Xeon® Scalable 8100 series

Intel® Xeon® Scalable 6100 series

Intel® Xeon® Scalable 5100 series

Intel® Xeon® Scalable 4100 series

Intel® Xeon® Scalable 3100 series

 

تعداد هسته‌هاي پشتيباني شده براي پردازنده:

28 – 26 – 24 – 22 – 20 – 18 – 16 – 14 – 12 – 10 – 6 – 4 

 

ميزان حافظه نهان پرازنده (Processor Cache)

8.25 MB L3

11.00 MB L3

13.75 MB L3

16.50 MB L3

19.25 MB L3

22.00 MB L3

24.75 MB L3

27.50 MB L3

30.25 MB L3

33.00 MB L3

35.75 MB L3

38.50 MB L3

 

سرعت پردازنده

3.6 گيگاهرتز در بالاترين حد ممكن (بسته به مدل پردازنده استفاده شده متغيير است)

 

ابعاد استاندارد (Form Factor)

دو يونيت (2U)

 

نوع منبع تغذيه (Power Supply)

دو شكاف Flexible، بالاترين منبع تغذيه بنا به مدل متغيير است

 

تعداد درگاه‌هاي گسترش كارت‌هاي PCI Express (Expansion Slot)

هشت عدد

 

بالاترين ميزان استفاده از حافظه (Maximum Memory)

سه ترابايت همراه با 128 گيگابايت حافظه از نوع DDR4

تعداد درگاه‌هاي حافظه (Memory Slot)

24 شكاف DIMM

 

نوع حافظه (Memory Type)

HPE DDR4 SmartMemory

 

نوع درايو (Drive Type)

هارد‌هاي LFF – تعداد 8 يا 12 از نوع SAS/SATA/SSD

هارد‌هاي SFF – تعداد 8 – 10 – 16 – 24 از نوع SAS/SATA/SSD

استفاده از شش هارد SFF و يا سه هارد LFF در درايو پشتي

بيست SFF NVMe

استفاده از NVMe از طريق Express Bay باعث ايجاد محدوديت در استفاده از Drive مي‌شود

 

ويژگي‌هاي فن سيستم (System Fan Features)

استفاده از فن‌هاي Hot-Plug و استاندارد

 

كنترلر شبكه (Network Controller)

كارت شبكه HPE 1 Gb 331i همراه با چهار پورت براي هر كنترلر يا استفاده از FlexibleLOM به صورت اختياري بسته به مدل مورد استفاده

 

كنترلر ذخيره‌سازي (Storage Controller)

بسته به مدل يك HPE Smart Array S100i يا يك HPE Smart Array P408i-a يا يك HPE Smart Array P816i-a يا يك HPE Smart Array E208i-a

 

اندازه محصول 

طول: 17.54 اينچ

عرضه 28.75 اينچ

عمق 3.44 اينچ

 

وزن

14.78 كيلوگرم

 

مديريت زيرساخت (Infrastructure Management)

استاندارد HPE iLO همراه با تامين هوشمند در ساختار دروني. استاندارد HPE OneView (بايد دانلود شود)

استاندارد HPE iLO Advanced

HPE iLO Advanced Premium Security Edition

HPE OneView Advanced (اختياري)

 

در نگاه اول به پيكربندي كلي مي‌توانيد حس كنيد كه HPE از ساختار 8+8+8 براي درايو‌ها استفاده كرده كه قابليت پشتيباني از بيست و چهار SSF را فراهم مي‌كند. همانطور كه از در مشخصات به آن اشاره شده است قابليت پشتيباني از 20 درايو NVMe نيز وجود دارد. اگر حجم براي شما اهميت زيادي دارد مي‌توانيد از درايو‌هاي LFF در قسمت جلويي استفاده كنيد. قابليت استفاده از LFF در قسمت پشتي و ميانه نيز وجود دارد. همه مدل‌ها به صورت پيش‌فرض از چيپ HPE Smart Array S100i استفاده مي‌كنند كه قابليت استفاده از RAID به صورت 0 – 1 – 5 – 10 تا حداكثر 14 درايو SATA امكان‌پذير است. همچنين همانطور كه در مشخصات ذكر شده است امكان استفاده از سه مدل كنترلر ذخير‌سازي مختلف نيز وجود دارد. 

 

براي مديريت مي‌توان به راحتي از iLO 5 استفاده كرد كه از مدار‌هاي مجتمع با كاربرد خاص (ASIC) استفاده مي‌كند كه از شرايط امنيتي خوبي از لحظه شروع به كار سرور برخوردار است. تاييد اعتبار فريم‌ور (Firmware) از طريق HPE Silicon Root of Trust Fingerprinting انجام مي‌شود و اگر مشكلي در اين فرايند به وجود آيد از بالا آمدن سرور جلوگيري به عمل مي‌آيد. در اين ميان بايد به Secure Recovery نيز اشاره كنيم كه تاييد اعتبار را از طريق فريم‌ور iLO انجام مي‌دهد و اگر در اين نوع از تاييد اعتبار نيز مشكلي به وجود آيد عمليات فلش با استفاده از فايل ريكاوري انجام خواهد شد.در استاندارد iLO 5 از Active System ROM Validation وجود دارد و اگر آن نيز مورد تاييد قرار نگيرد سيستم Redundant System ROM فعا خواهد شد. اگر هر دو ROM در قسمت تاييد هويت با مشكل مواجه شوند عمليات بازبيني و ترميم شروع به كار خواهد كرد. همچين تاييد هويت فريم‌ور به صورت روزانه انجام مي‌شود تا امنيت به صورت كامل تامين شود. سرعت iLO 5 تقريبا دو برابر iLO 4 است و به همين خاطر نيز از دو برابر حافظه استفاده مي‌كند. HPE رابط كاربري از طريق وب iLO 5 را با تغييرات اساسي مواجه كرده است. اين تغييرات باعث شدند تا اطلاعات كاربردي بيشتري ارائه شود. HPE از سرويس Agentless Management Service يا AMS استفاده كرده كه نياز به استفاده از يك سيستم عامل رابط را از بين برده است.

 

HPE DL380 با هر نسل بهتر از گذشته مي‌شود و نسل دهم نيز همراه با خودش ويژگي‌ها و قابليت‌هاي جديدي را در اختيار خريداران قرار مي‌دهد. اين سرور بسيار مناسب كه از ابعاد دو يونيت استفاده مي‌كند مي‌تواند فضاي بسيار مناسبي براي ذخيره‌سازي به كاربر ارائه كند. استفاده از استاندارد جديد كنترلر iLO 5 قدرت مانور بسيار زيادي در مديريت از راه دور را فراهم كرده است. همچنين از لحاظ امنيت HPE DL380 Gen10 قابليت‌هاي بسيار زيادي دارد كه مي‌تواند امنيت سرور را به خوبي تامين كند. اگر به فكر خريد سروري هستيد كه در آينده قابليت گسترش داشته باشد HPE DL380 Gen10 مي‌تواند انتخاب بسيار مناسبي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۷:۵۲ توسط:اينفورتكس موضوع:

آشنايي با دستگاه ليزر دايود و مزيت هاي آن

از بين بردن موهاي زائد بدن مشكلات بسيار زيادي را براي افراد به وجود مي‌آورد. در طي ده‌هاي گذشته شيوه‌هاي مختلفي براي رهايي از مو‌هاي زائد معرفي و سپس به بازار عرضه شده است. كه هر كدام از آنها مزيت‌ها و البته معايب مختلفي دارند. اما شايع‌ترين مشكل بدون شك عدم ثبات در اين شيوه‌هاي درماني است.دستگاه ليزر دايود مي‌تواند راهكاري طولاني مدت براي رهايي از موهاي زائد بدن باشد كه با هر نوع پوست و مو سازگاري مناسب دارد.

 

دلايل خريد دستگاه ليزر دايود چيست ؟

ليزرهاي دايودي از تكنولوژي نيمه هادي استفاده مي‌كنند كه از طريق آن نور منسجمي در محدوده مادون قرمز توليد مي‌شود. اين دستگاه‌ها از پرتو نوري با طيف باريكي استفاده مي‌كنند كه رنگ مخصوصي را در پوست هدف قرار مي‌دهد. در مقايسه با ديگر سيستم‌هاي ليزر مثل Ruby و يا Alexandrite، ليزر دايود با طول موج 800 نانومتر مي‌تواند عميق‌ترين نفوذ به سطح پوست و جذب ملانين را داشته باشد. اين ويژگي‌هاي منحصر به فرد مي‌تواند ليزر‌هاي دايود رو تبديل به بهترين تكنولوژي براي رفع موهاي زائد كند. با استفاده از اين شيوه امنيت افزايش پيدا كرده و درمان مورد نظر روي انوع پوست، مو و در تمامي بخش‌هاي بدن به بهترين شكل انجام خواهد شد. 

 

قيمت خريد دستگاه ليزر دايود 

 

دستگاه ليزر دايود چگونه كار مي‌كند؟

ليزر‌هاي دايود از شيوه خاصي براي هدف قرار دادن كورموفور (بخشي از مولكول پوست كه باعث به وجود آمدن رنگ مي‌شود) در پوست استفاده مي‌كند. اين شيوه‌ها معمولا به ملانين و يا خون مربوط مي‌شوند. ليزر كورموفور‌ها را به صورت انتخابي با استفاده از حرارت مورد آسيب قرار مي‌دهد اما در اين فرآيند بافت اطراف مورد هدف قرار نخواهد گرفت. وقتي از اين شيوه براي نابود كردن موهاي زائد استفاده مي‌شود، ملانين در فوليكول مو مورد هدف قرار گرفته و آسيب مي‌بيند. در نتيجه فرآيند بازسازي و رشد مو قطع خواهد شد. استفاده از ليزر دايود معمولا همراه با دستگاه‌هاي خنك‌سازي پوست انجام مي‌شود. البته شايد از شيوه‌هاي كاهش درد نيز براي بهتر شدن تجربه استفاده شود.

 

انسان ها همواره از تميزي لذت ميبرند. بوي خوش و سيماي زيبا هميشه براي همگان لذت بخش بوده است. از زمان هاي گذشته تا به امروز روش هاي بسيار زيادي ابداع و امتحان شده است كه همگي براي زيبايي و تميزي بدن استفاده مي شده است. يكي از روش هاي حفظ زيبايي زدودن مو هاي زائد بدن و صورت بوده است كه به خصوص براي بانوان بسيار حائذ اهميت مي باشد. قيمت دستگاه ليزر دايود را ميتوانيد ازطاهر تاج پارس جويا شويد .

 

مزاياي استفاده از دستگاه ليزر دايود

 

آيا استفاده از تيغ هاي بهداشتي، پمادها و كرم هاي موبر روش مناسبي است ؟

استفاده از تيغ هاي بهداشتي، پمادها و كرم هاي موبر، اپيلاسيون و غيره از بسيار روش هايي بوده است كه براي حذف موهاي زائد استفاده مي شده است اما غالباً استفاده از اين روش ها يا با درد بسيار همراه بوده است يا مستلزم پرداخت هزينه هاي مكرر براي حفظ تميزي را بهمراه داشته است. حال اين سوال پيش مي آيد كه آيا هيچ روشي براي حذف هميشگي اين موهاي زائد وجود ندارد؟ روشي كه مستلزم تكرار و گذاشتن وقت بسيار نباشد؟

 

قطعا با پيشرفت علم اين نياز برآورده شده است، پزشكان راه حل منطقي اين خواسته را برآورده كرده اند. استفاده و خريد دستگاه ليزر دايود

 

ساخت و توليد دستگاه ليزر انقلابي براي اين خواسته بود. زيرا فرد بدون صرف زمان زياد و سوختگي با تمامي موهاي خود براي هميشه خداحافظي ميكند!! و اين يعني رسيدن به هدف نهايي خلاصي از شر موهاي زائد براي هميشه. در اين مقاله به شرح اختصاصي دستگاه ليزر و انواع آن، عوارض جانبي، نحوه عملكرد آن و اينكه براي چه افرادي استفاده از آن توصيه مي شود به صورت خلاصه پرداخته و گفته مي شود.

 

دستگاه ليزر موهاي زائد چيست ؟

ليزرها دستگاه هايي هستند كه غالباً با اشعه هاي حرارتي نامرئي مادون قرمز مي باشد كه با شدت فراوان متمركز شده است و به صورت خطي به نقطه مورد نظر تابش مي شود. تفاون ليزر با نور معمولي در آن است كه نور معمولي شامل طيف نوري مادون بنفش تا مادون قرمز است و بازه ي طويل تري دارد. اما ليزر متمركز شدن و نقطه اي شدن اشعه مادون قرمز بوده و كانون حرارتي بسيار گرم تري نسبت به نور معمولي دارد و همانند نور پخش نميشود. كاربرد ليزر براي پزشكي حدودا از 47 سال قبل يعني از سال 1970 آغاز شده است و تا به امروز در حال تكميل و بهتر شدن مي باشد.

 

مكانيسم كار دستگاه ليزر دايود

مكانيسم كار دستگاه ليزر دايود به اين صورت است كه طي فرآيند پرتابش اشعه كاملا تبديل به حرارت شده و به لايه ي زيرين پوست نفوذ مي كند و تا لايه ي مورد تشخيص داده شده توسط پزشك تابش مي شود. اين حرارت همانند ذره بيني عمل ميكند كه جلوي نور خورشيد گرفته باشيد و بر روي يك نقطه از كاغذي متمركزش كرده باشيد. حرارت ناشي از كانوني شدن و متمركز بودن حرارت باعث سوختن آن نقطه از كاغذ مي گردد. ليزر نيز دقيقا همين اثر را بر روي فوليكول هاي مو خواهد داشت.

 

اين در حالي است كه به علت مستقيم بودن اشعه دستگاه ليزر دايود و پخش نشدن آن بافت هاي كناري آسيبي نميبيند و تنها نقطه مورد نظر از بين مي رود. هدف ليزر از بين بردن ملامين ها و هموگلوبين بوده و با هدف قراردادن هر كدام نور با حرارت بالا از دستگاه مورد نظر بر روي آن تابانده و آن را مي سوزاند. امكان دارد فرد در طول دوره درمان كمي سوزش را حس كند كه البته امروزه روش هايي براي مقابله با اين سوزش همانند استفاده همزمان از دستگاه كولينگ وارد بازار گشته است.

 

آيا دستگاه ليزر دايود علاوه بر از بين بردن موهاي زائد خاصيت هاي درماني ديگري دارد ؟

اين دستگاه ليزر دايود علاوه بر از بين بردن موهاي زائد خاصيت هاي درماني ديگر همانند درمان خال هاي عروقي همانند رگ هاي واريسي، ماه گرفتگي، گرانولوم پيوژنيكوم، خال و خالكوبي، كاهش چين و چروك، از بين بردن جاي اسكار و زخم و جاي جوش، درمان زگيل هاي پوستي و گوشتي و ترك هاي ناشي از بارداري و غيره مي توان استفاده كرد.

 

تفاوت اصلي ميان IPL و ليزر دايود

تفاوت ميان شيوه‌هاي IPL و دستگاه ليزر دايود در از بين برد مو‌هاي زائد .

بنا به اينكه عمل از بين بردن موهاي زائد براي چه فردي انجام خواهد شد، انتخاب بين استفاده از شيوه IPL و دستگاه ليزر دايود متفاوت خواهد بود. شايد بزرگترين تفاوت ميان اين دو شيوه تاثيرگذاري بيشتري دستگاه ليزر دايود نسبت به IPL است اما دليل اصلي اين تفاوت چيست؟ ما در اينجا با نگاهي عميق‌تر به مسئله مطرح شده در شيوه‌هاي از بين بردن موهاي زائد با ليزر پرداختيم. درك تفاوت بين عملكرد اين دو شيوه كليد اصلي سرمايه‌گذاري در اين نوع كسب و كار است.

 

درك كامل از تكنولوژي‌هاي از بين بردن موهاي زائد

قاعده اصلي در از بين بردن موهاي زائد هماهنگي با طول موج نور و مدت زمان پالس در هدف مشخص كه معمولا ملانين و فوليكول مو هستند، خواهد بود. تلاش مي‌شود تا بافت كنار مو كاملا ناديده گرفته شود. ملانين دليل اصلي و طبيعي رنپ پوست و البته مو در انسان‌ها است.

 

مفهوم از بين بردن موهاي زائد با دستگاه ليزر دايود

كليد اصلي براي عمل موفق با دستگاه ليزر دايود القاي انرژي بالا به سطح پوست است. اين انرژي به صورت انتخابي توسط ملانين در كنار فوليكول مو جذب خواهد شد در حالي كه روي بافت كنار آن تاثيري نمي‌گذارد. ليزر‌هاي دايود از يك طول موج نور ثابت نرخ انتزاعي بالا در ملانين دارند استفاده مي‌كنند. در حالي كه دماي ملانين بالا مي رود، ريشه و جريان خون فوليكول مو از بين مي‌رود. بدين ترتيب رشد مو براي هميشه متوقف مي شود.

 

دستگاه از بين برنده موهاي زائد مدرن و با كيفيت بالا مثل Primelase HR و The Elysion از شيوه خنك سازي پوست تا 5 درجه سانتيگراد استفاده مي‌كنند تا به سطح پوست آسيبي نرسد. بدين ترتيب عمل از بين برد مو، تجربه‌اي آسان و بدون درد براي مشتري خواهد بود. ليزر دايود با ارائه فركانس بالا و پالس پايين مي‌تواند با ضريب اطمينان بسيار خوب براي همه نوع پوست مورد استفاده قرار گيرد.

 

مفهوم از بين بردن موهاي زائد با شيوه ليزر IPL

IPL يا Intense Pulsed Light در واقع يك شيوه درماني با ليزر نيست. در اين شيوه از طيف وسيعي از نور و موج‌هاي مختلف استفاده مي‌شود. بدين ترتيب انرژي غير متمركزي در كنار مو و پوست محدود مورد نظر به وجود مي‌آيد. در نهايت به خاطر شيوه موجود اتلاف انرژي بالاتر مي‌شود. كم شدن حالت انتخابي جذب در قسمت فوليكول مو نيز باعث مي‌شود كه عملكرد در نابود كردن مو‌هاي زائد كاهش پيدا كند. همچنين به خاطر استفاده خاص از نور امكان به وجود آمدن عوارض جانبي مثل سوختگي يا تجمع رنگدانه در پوست وجود دارد. يكي ديگر از دلايل اصلي اين عوارض جانبي عدم استفاده از شيوه‌هاي خنك‌سازي پوسا است. IPL به صورت عمومي فقط براي رنگ پوست روشن مناسب است.

 

تفاوت اصلي ميان IPL و ليزر دايود

شيوه انجام عمل در هر دو روش به صورت كامل شرح داده شد. در حالت كلي استفاده از تكنولوژي IPL به مدت زمان بيشتري براي كاهش رشد مو نياز دارد. ليزر دايود تاثيرگذاري و عملكرد بسيار بهتري دارد و در كنار آن بيمار نيز ناراحتي كمتري را حس خواهد كرد. (به خاطر استفاده از شيوه خنك‌سازي پوست)

 

انتخاب مناسب بين IPL و ليزر دايود براي كسب و كار شما؟

در كسب و كار شما، مشتري در واقع بالاترين ارزش را دارد. ليزر دايود بهترين عملكرد را ارائه كرده و به صورت عمومي رضايت مشتري از آنها بيشتر است. البته درا نتخاب اين نوع دستگاه بايد به فاكتور‌هاي مختلفي كه در كيفيت آن تاثير دارند توجه كنيد. به عنوان مثال ارائه استاندارد ISO 13485 يكي از ويژگي‌هاي مهم در انتخاب دستگاه‌هاي ليزر دايود است.

 

قيمت دستگاه ليزر دايود از بين بردن موهاي زائد چه قدر است؟

بنا به وجود برند‌ و مدل‌هاي مختلف در بازار، قيمت‌ها نيز بسيار متفاوت هستند. هميشه توجه داشته باشيد كه اجناس بسيار ارزان معمولا مشكلات و دردسر‌هاي خاص خود را دارند. اجناس ارزان قيمت معمولا از كيفيت پاييني برخودار هستند و باعث مي‌شوند در مدت زمان طولاني حتي هزينه‌هاي بيشتر از خريد يك مدل با كيفيت به كسب و كار شما وارد كنند. دستگاه‌هاي ليزر دايود معمولا عمر بسيار زيادي دارند كه باعث مي‌شود هزينه نهايي با توجه به كارايي آنها بسيار معقول باشد. در سمت مقابل دستگاه‌هاي IPL معمولا نياز به تعويض قطعات بعد از مدتي استفاده دارند كه در نهايت هزينه را افزايش مي‌دهد.

 

انتخاب دستگاه ليزر مو مناسب

اندازه، قدرت ، جزئيات تكنيكي و خريد دستگاه ليزر دايود مي‌تواند راهنماي مناسبي براي خريد شما باشند. شما با در نظر گرفتن اندازه و بزرگي كسب و كار خود و با توجه به مشخصات دستگاه‌هاي ليزر دايود به راحتي مدلي مناسب را انتخاب كنيد كه هزينه زيادي را نيز در نگاه كلي در بر نداشته باشد. در نهايت اين نوع دستگاه با توجه به ساختار خاص خود مي‌تواند هزينه نهايي براي مشتري را نيز كاهش دهد. البته در نظر داشته باشيد با بالاتر رفتن سطحي از پوست كه قرار است موهاي زائد از آنجا حذف شوند، دستگاه بايد قدرت مناسب را داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۶:۵۴ توسط:اينفورتكس موضوع:

پرسش مهر 97 رئيس جمهور ,بهترين پاسخ به پرسش مهر 98-1397 نوزدهم

پرسش مهر 97

پرسش مهر 97 رئيس جمهور يكي از پر طرفدار ترين فراخوان ها و بخشنامه هايي است كه در طول سالتحصيلي به دانش آموزان و فرهنگيان محترم ابلاغ مي گردد.اين فراخوان در واقع بيشتر از اينكه جنبه تحقيقاتي و ترغيب ميل به پژوهشگري داشته باشد به نوع نگاه فرهنگيان به مشكلات جامعه مي پردازد.

مقاله پرسش مهر97

معمولا هر ساله در رابطه با پرسش مهر از طرف معلمين و دانش آموزان مقالات پژوهشي ارسال مي شود و نوع نگاه آنها به مسئله اجتماعي پرسش مهر بيان مي گردد. مجموعه مقالات پرسش مهر 97 نيز از اين امر مستثني نبوده و مطمئنا طرفداران خاص خود را دارد.علاقه مندان به مسئله پرسش مهر 97 سعي بر اين دارند كه موضوع را به صورت دقيق و كامل بشكافند و در اين رابطه به تحقيق و تفحص بپردازند.

پرسش مهر 98-97

در سال تحصيلي 98-97 نيز همانند سالهاي گذشته و بلكه خيلي هم بيشتر علاقه مندان به نگارش و تهيه وبلاگ پرسش مهر دست به كار شدند. پرسش مهر 98-97 با اينكه هنوز منتشر نشده است ، اما با اين حال مي توان حدس زد كه راجع به چيست؟

مسائل و چالش هاي مورد نظر در رابطه با ارائه پيرامون پرسش مهر 98-97 احتمالا روي مشكلات اقتصادي متمركز شود. البته يك حالت ديگر هم وجود دارد كه رئيس جمهور محترم بخواهد در رابطه با خروج از برجام ايالات متحده صحبت نمايد.

آنچه پر مسلم است اين است كه : موضوع پرسش مهر 98-97 هر چه كه باشد مي بايست دانش آموزان و فرهنگيان محترم به آن پاسخ داده و راهكار هاي خود را در اين رابطه بيان نماييم.

پاسخ پرسش مهر 97-98

پاسخ پرسش مهر 97-98 توسط دانش آموزان و فرهنگيان محترم پاسخ داده مي شود و دانش آموزان و ساير فرهنگيان در اين رابطه كليه تجارب و نقطه نظرات خود را بيان مي كنند. در نهايت به نقطه نظرات و تجارب ارزنده جوايز نفيسي اهدا مي گردد.

پرسش مهر 19

پرسش مهر رئيس جمهور معمولا شماره گزاري مي گردد. به عنوان مثال پرسش مهر 19 به مقالات پرسش مهري گفته مي شود كه در سال تحصيلي 97-98 از طرف رياست جمهوري بيان مي گردد. پرسش مهر نوزدهم نمونه كاملي از مقالاتي است كه در طول سال تحصيلي اخير به عنوان پاسخ به چالش ها و مشكلات امروز جامعه از سمت دانش آموزان و فرهنگيان ارائه مي شود.

پرسش مهر نوزدهم

امسال مقوله پرسش مهر نوزدهم رئيس جمهور مسئله بسيار مهمي است. مي توان به اين نكته اشاره نمود كه پرسش مهر نوزدهم يكي از مهمترين پرسش هايي است كه در طول سال هاي اخير از طرف رئيس جمهور محترم مطرح شده است. دانش آموزان عزيز و فرهنگيان محترم با پاسخ به پرسش مهر نوزدهم علاوه بر اينكه در اين مسابقه و فراخوان شركت مي كنند مي توانند به بهترين شكل ممكن در كمك رسانيدن به دولت و ملت در راستاي حل مشكلات جامعه ياري رسانند.

بهترين جواب به پرسش مهر رئيس جمهور

بهترين جواب به پرسش مهر رئيس جمهور مي تواند در سال تحصيلي اخير مشكل گشاي خيلي از مسائل و مشكلات ما باشد. با ارائه بهترين جواب به پرسش مهر رئيس جمهور دانش آموزان و فرهنگيان محترم مي توانند كمك شاياني به حل مشكلات جامعه نمايند. در واقع جواب به پرسش مهر رئيس جمهور نوعي مشاركت مردمي در حل مشكلات و سختي هاي موجود در جامعه است.

نتيجه گيري

آنچه در رابطه با پرسش مهر 97 رئيس جمهور خدمت شما عزيزان مطرح گرديد در واقع شمايي از مسائل جامعه و چگونگي طرز برخورد با آنها بود. در رابطه با پرسش مهر 97 رئيس جمهور ذكر اين نكته بسيار حائز اهميت است كه مشكلات جامعه تنها با تحقيق و تفحص برطرف نمي شود و نياز به راهكار هاي اجرايي دارد اما به هر حال اين سهمي است كه از طرف فرهنگيان و دانش آموزان محترم انجام مي گردد. اميد است كه مقالات پژوهشي پرسش مهر 97 بتواند قابليت و ضمانت اجرايي داشته باشد.

بانك فايل پژوهشي معلمان


برچسب: پرسش مهر 97، پرسش مهر 98-97، پرسش مهر 97-1398، پاسخ به پرسش مهر 97، پاسخ به پرسش مهر 98-97، پرسش مهر نوزدهم، پاسخ به پرسش مهر نوزدهم، جواب پرسش مهر نوزدهم، مقاله پرسش مهر 97-1398، جواب پرسش مهر 97-1398،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۳:۵۳ توسط:اينفورتكس موضوع:

10 مقاله برتر سلامتي در سال 97

1)  زنجبيل در دوران شيردهي، آري يا خير؟

در دوران بارداري و شيردهي خانم ها بايد در مصرف برخي مواد غذايي احتياط كنند و با مشورت پزشك برنامه غذاييشان را تغيير دهند.

زنجبيل از زمان‌هاي دور مورد استفاده بوده و هنوز هم درطب سنتي چين نقش مهمي را ايفا مي‌كند. زنجبيل حاوي تركيباتي است كه خواص ضدسرطاني دارند. محققان مشاهده كرده‌اند كه زنجبيل با سلول‌هاي سرطاني تخمدان مقابله مي‌كنند. نتايج بررسي‌هاي ديگر نيز نشان مي‌دهد كه مصرف زنجبيل تازه باعث كاهش التهاب‌هاي كولون (روده) ميشود. به دليل خواص فراواني كه زنجبيل دارد برخي توصيه مي‌كنند مادران در دوران شيردهي زنجبيل مصرف كنند تا از مشكلات گوارشي نوزاد جلوگيري كند. اما آيا اين مطلب درست است؟ مصرف زنجبيل در دوران شيردهي ضرر ندارد؟

زنجبيل در دوران شيردهي

همانطور كه مي‌دانيد بعضي خوراكي‌ها هستند كه مادر در دوران شيردهي خود نبايد مصرف كند، چون بر شير مادر اثر گذاشته و باعث آسيب رسيدن به نوزاد شيرخوار مي‌شوند. برخي ديگر عوارضي براي بدن مادر دارند كه او را در نگهداري از كودكش دچار مشكل مي‌كند و برخي باعث تغيير طعم شير مادر شده و باعث مي‌شود كودك از خوردن شير امتناع كند.

در اين ميان زنجبيل گياهي‌ست كه توسط برخي توصيه مي‌شود، مادران شيرده، براي جلوگيري از نفخ يا كوليك نوزاد آن را به اشكال مختلف مصرف كنند يا براي ازدياد شير دم‌نوش زنجبيل بنوشند.

نكته‌اي كه مي‌خواهم توجه شما را بدان جلب كنم يك نكته كلي در استفاده از تمامي نسخه‌هاي گياهي است. چه پاي زنجبيل وسط باشد چه نه! همانطور كه مي‌دانيد در طب سنتي چهار نوع طبع داريم: طبع گرم و‌تر (دموي)، گرم و خشك (صفراوي)، سرد و‌تر (بلغمي) و سرد و خشك (سوداوي). هر انساني يك طبع غالب دارد. به اين معني كه گرايش كلي بدن او مشخص است. پس كه اگر شما طبع سرد و خشك داريد و دوستتان طبع گرم و تر، دليل نمي‌شود اگر نسخه‌اي روي بدن دوستتان تاثير مثبت داشته همان نسخه روي بدن شما هم تاثير مثبت به جا بگذارد.

از طرفي ديگر، شما با وجود طبع ذاتي كه با آن متولد شده‌ايد مي‌توانيد يك طبع ديگر هم داشته باشيد كه نحوه زندگي و رژيم غذايي‌تان باعث غلبه خلطي خاص (خلط دم، صفرا، بلغم يا سودا) بر ديگر اخلاط و بوجود آمدن آن طبع شده است. (مزاج عارض مرضي).

 مصرف زنجبيل در دوران شيردهي ، رويكرد مناسب در برابر نسخه هاي طب سنتي ، اخلاط چهارگانه ، طبع هاي مختلف ، طبع زنجبيل

جالبست بدانيد هر يك از اعضاي بدن ما هم طبع جداگانه‌اي دارند. مثلا مزاج مغز شما ممكن است سرد يا گرم باشد.

حالا تصور كنيد مادري مزاجش گرم و خشك باشد و براي افزايش ميزان شير خود مداوما چاي زنجبيل مصرف كند. يا مزاج معده‌اش گرم و خشك باشد. يا براساس رژيم غذايي اش خلط صفرا در بدنش زياد از حد توليد شده باشد. از آنجايي كه طبع زنجبيل هم گرم و خشك است تعجبي ندارد اگر اين نسخه باعث شود بدن او پر از جوش شود (در طب سنتي اصطلاحا مي‌گويند گرمي بيرون مي‌ريزد)، معده‌اش بهم بريزد يا به كبدش فشار بيايد.

حتي اگر فرض كنيم بدن مادر مشكلي با اين نسخه نداشته باشد، اگر طبع نوزاد گرم و خشك باشد ممكن است بدنش نسبت به تركيبات اين گياه كه در شير مادرش وجود داشته و او از آن تغذيه كرده حساسيت نشان بدهد؛ بنابراين اگرچه مصرف زنجبيل در دوران شيردهي در حد تعادل اشكال ندارد. اما برخي اختلالات سيستم عصبي مركزي بعد از مصرف زنجبيل در بعضي مادران شيرده و نوزادانشان بروز پيدا كرده كه گوياي آنست كه باز هم بايد جانب احتياط را رعايت كنيد.

احتياط در مصرف زنجبيل در دوران شيردهي

- نكته اول اينست كه مصرف زنجبيل در افراديكه دچار زخم معده و يا زخم دوازدهه هستند اكيدا ممنوع است.

- مصرف اين گياه هم‌زمان با مصرف دارو‌هاي ضد انعقاد كه مي‌تواند باعث رقيق شدن خون شوند نيز ممنوعيت دارد.

- بطور كل سعي كنيد روزانه بيش از ۲ ميلي گرم زنجبيل خشك كه معادل ۱۰ گرم زنجبيل تازه است مصرف نكنيد.

- افشره‌ي خوراكي زنجبيل به هيچ عنوان بدون نسخه پزشك توصيه نمي‌شود.

- اگر دفعه اولتان است كه در عمرتان مي‌خواهيد زنجبيل مصرف كنيد به ميزان بسيار كم شروع كنيد و واكنش بدنتان را ببينيد.

- اگر دفعه اولتان است كه زنجبيل خورده‌ايد و كودكتان هم مي‌خواهد از شيرتان تغذيه كند (يعني اولين بار است كه كودك مي‌خواهد با شيري تغذيه كند كه در تركيبات آن شير تركيبات زنجبيل باشد)، كم مصرف كنيد و هيچ مواد ناشناخته ديگر براي بدن استفاده نكنيد تا درصورت بروز واكنش بدن نوزاد يا خودتان بدانيد كه دقيقا ايراد از مصرف زنجبيل است.

- در صورتيكه مي‌خواهيد زنجبيل را براي مورد خاصي بصورت داروي گياهي مصرف كنيد (مثلا براي ازدياد شير) حتما از مشورت با پزشك متخصص طب سنتي بهره‌مند شويد. چرا كه مصرف دائمي و روزانه آن ممكن است براي بدن شما و نوزادتان عوارضي در پي داشته باشد.

 

مطلب پيشنهادي: نوشيدني هاي قابل تهيه با دمنوش هاي نيوشا

 

2)  نوشيدني چربي سوزي كه با ديابت مبارزه ميكند

بيماري‌ها، گاهي اوقات درمان آنها آسان هستند، گاهي اوقات هم خيلي كار ساده اي نيست. گفته ميشود، داشتن چندين مشكل سلامتي در يك زمان، مي تواند يك چالش كامل محسوب شود. اما بروز اين مسئله امكان پذير است.

نوشيدني سم زداي زير مي تواند بدن را پاكسازي كند و سموم را از بين ببرد. اين نوشيدني به طور طبيعي با سرعت بخشيدن به سوخت و ساز بدن، سوختن چربي اضافي، كاهش فشار خون و مهمتر از همه، مبارزه با ديابت به شما كمك مي كند. اگر فكر مي كنيد كه درست است، آن را امتحان كنيد و نتايج مثبتي را تجربه كنيد.

اين نوشيدني كه در دو دقيقه آماده ميشود به شما كمك مي كند كه چربي ها را بشوييد و با ديابت مبارزه كنيد.

نوشيدني چربي سوزي

دستور العمل تهيه نوشيدني سم زداي شگفت انگيز:

مواد لازم:

   دارچين – ۱ قاشق چاي خوري

   سركه سيب – ۲ قاشق غذا خوري

   آب ليمو تازه – ۲ قاشق غذا خوري

   عسل خام – ۱ قاشق غذا خوري

   يك ليوان آب

روش آماده سازي و مصرف:

به سادگي تمام مواد تشكيل دهنده را در مخلوط كن بريزيد و مخلوط كنيد. قبل از صبحانه و به صورت ناشتا آن را ميل كنيد. از آنجا كه تهيه اين نوشيدني تقريبا ۲ دقيقه طول مي كشد، نوشيدني را از قبل تهيه نكنيد. در عوض، براي دريافت بهترين نتيجه، هر روز پس از بيدار شدن از خواب آن را تهيه كنيد. اين كار را حداقل ۳ ماه يا بيشتر ادامه دهيد.

اكنون ميخواهيم بگوييم چه چيزهايي در اين نوشيدني وجود دارد پس در ادامه با اين مقاله همراه باشيد.

دارچين

همان طور كه در تحقيق منتشر شده در مجله “انجمن نشريات تغذيه” آمده است، دارچين يك ادويه عالي است كه براي حفظ سطح گلوكز و بهبود حساسيت به انسولين در بيماران مبتلا به ديابت نوع ۲ شناخته شده است. مشخص شد كه پس از مصرف مكمل كروم (تركيب موجود در دارچين)؛ گلوكز، انسولين، كلسترول و سطح HbA1c در افراد مبتلا به ديابت نوع ۲ بهبود يافته است.

سركه سيب

سركه سيب در صورت مصرف روزانه ميتواند فشار خون را كاهش دهد، چرا كه حاوي اسيد استيك است- تركيب شناخته شده براي كاهش فشار خون يا پرفشاري خون. اثرات ضد پرفشاري خون اسيد استيك و سركه در مطالعه منتشر شده در مجله Bioscience، Biotechnology and Biochemistry بيان شده است كه در آن موش هايي كه به طور طبيعي افزايش فشارخون داشتند، كاهش چشمگيري در فشار خون و فعاليت عصبي در هنگام مصرف اسيد استيك يا سركه نشان دادند.

آب ليمو

آب ليمو منبع خوبي از فلاونوئيدها است كه به خاطر خواص آنتي اكسيداني شناخته شده اند. ويتامين C آنتي اكسيداني است كه در ليمو به وفور يافت ميشود. از آنجايي كه آب ليمو حاوي آنتي اكسيدان است، به مبارزه با راديكال هاي آزاد در بدن كمك مي كند، بنابراين سيستم ايمني بدن ما تقويت مي شود. خواص آنتي اكسيداني ليمو در مطالعه اي كه نشان داد فلاونوئيدهاي ليمو باعث كاهش استرس اكسيداتيو در موش هاي ديابتيك مي شوند، تاييد شد.

عسل

عسل به دليل وجود انواع مواد مغذي از آنزيم ها، مواد معدني و ويتامين ها گرفته تا پلي فنول ها، فوايد متعددي را براي بدن ما به ارمغان مي آورد. به طور خلاصه، عسل حاوي مولفه هاي بسياري است كه براي سلامتي مفيد هستند.

 

3)  منابع غني آهن را در سرخ ترين چاي بيابيد

محسن سراج متخصص تغذيه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: از گلبرگ و دانه‌هاي چاي ترش مي‌توان به عنوان نوشيدني خوش طعم استفاده كرد، در واقع اين نوشيدني گرم و سودمند از نظر آرامش بخشي و رفع خستگي مي‌تواند براي افرادي كه علاقه مند به نوشيدني‌هاي ضد خستگي هستند مفيد واقع شود.

وي افزود: مي‌توان اين نوشيدني گرم را با نبات و قند مصرف كرد .اين چاي پرخاصيت يكي از منابع غني آهن به شمار مي‌آيد.

در واقع اين نوشيدني در عهد باستان به عنوان شاداب كننده و "رفع كننده بيماري‌هاي قلبي" استفاده مي‌شد.

 

مطلب پيشنهادي: اثرات مثبت دمنوش نيوشا بر سلامت بدن

 

4)  اين افراد از مصرف آويشن خودداري كنند

يك پژوهشگر طب سنتي با اشاره به خواص گياه آويشن گفت: مادران باردار و مبتلايان به كم و پر كاري تيروئيد از مصرف آويشن پرهيز كنند.

اصغر عباسي پژوهشگر طب سنتي با بيان اينكه آويشن درختچه اي كوتاه و پر از شاخه هاي علفي و جزء خانواده گياه نعناع است، گفت: اين گياه براي بهبود و درمان بيماري ها استفاده مي شود و يك آنتي اكسيدان قوي براي حفظ چربي هاي بدن در برابر آسيب راديكال هاي آزاد است.

وي با بيان اينكه گياه آويشن براي سلامتي مفيد است، اظهار داشت: از گياه و دمنوش آويشن در مصارف زينتي، آشپزي، مواد شوينده و مواد دارويي استفاده مي شود.

عباسي مصرف آويشن بر افزايش قد و طول عمر انسان تاثير گذار دانست و تصريح كرد: روغن گياه آويشن داراي خواصي مانند افزايش قدرت ذهني، بهبود سلول هاي بدن، تسريع جريان خون و جوانسازي پوست است.

اين پژوهشگر طب سنتي با اشاره به تثير گياه آويشن در درمان آكنه تاكيد كرد: مصرف گياه آويشن باعث كاهش موخوره، فشار خون، سرطان روده بزرگ، پوسيدگي دندان و ريزش مو مي شود.

به گفته وي، روغن گياه آويشن در توليد محصولاتي مانند صابون، شامپو، خمير دندان و عطر كاربرد دارد.

عباسي با بيان اينكه اين گياه داراي خاصيت ضد باكتري است، تصريح كرد: ويتامين K موجود در آويشن باعث افزايش كلسيم، آهن بدن و بهبود پوكي استخوان مي شود.

وي درباره دمنوش آويشن گفت: مصرف اين دمنوش در فصل زمستان باعث بهبود سياه سرفه، برونشيت، خلط گلو، تنفس و هضم غذا مي شود.

اين پژوهشگر طب سنتي با اعلام اينكه مبتلايان به كم و پر كاري تيروئيد از مصرف آويشن خود داري كنند، اظهار داشت: مصرف زياد گياه و يا دمنوش آويشن در دوران بارداري احتمال سقط جنين را افزايش مي دهد.

وي با بيان اينكه تيمول، يكي از مواد شيميايي موجود در آويشن است، تصريح كرد: وجود مواد شيميايي مانند كلرهگزيدين و تيمول در گياه آويشن در زمان مصرف از پوسيدگي دندان جلوگيري مي كند.

عباسي در خصوص بيماران كليوي و افراد داراي تنگي نفس اظهار داشت: اين افراد براي بهبود و كاهش بيماري، 10 گرم گياه آويشن را با يك قاشق مربا خوري عسل مخلوط كرده و دم كنند.

اين پژوهشگر طب سنتي با بيان اينكه مصرف آويشن براي بعضي افراد مضر است، افزود: ماده شيميايي تيمول ممكن است باعث كاهش ضربان قلب، افت دماي بدن، بروز حالت تهوع، استفراغ، سرگيجه، سردرد و تاخير در روند انعقاد خون شود.

 

5) نعناع، خواص و مضرات

نعناع با نام علمي (Mentha piperita, Mentha spicata) گياهي پايا با گل هاي كوچك صورتي رنگ است كه ارتفاع آن ، بسته به نوع آن ، به 60 تا 90 سانتي متر مي رسد. اين گياه عموماً در آب و هواي معتدل قاره اي مي رويد و به آب زيادي احتياج دارد.

اين گياه داراي طعمي شيرين است و پس از خوردن آن ، مزه اي سرد در دهان باقي مي ماند. از نوع تازه و يا خشك شده آن در انواع سوپ ها ، سالاد ها ، نوشيدني ها و بستني ها استفاده مي شود. صد ها سال است كه از نعناع براي خواص دارويي قابل توجه آن استفاده شده است. در بازار جهاني نيز محصولات بسياري وجود دارند كه حاوي نعناع هستند ، مانند خمير دندان ، آدامس ، خوشبوكننده هاي دهان ، آبنبات و غيره.

نعناع اشتها آور است و با فعال سازي غدد بزاقي موجب ترشح آنزيم هاي گوارشي شده و به هضم غذا كمك مي كند. 

نعناع به طور طبيعي گياهي تسكين دهنده است و ماساژ سر و بيني با روغن نعناع موجب درمان سردرد ، تب و التهاب مي شود.

بوي نعناع مي تواند گرفتگي بيني ، گلو و ريه ها را از بين برده و موجب تسكين اختلالات تنفسي ناشي از آسم و يا سرماخوردگي گردد. مصرف مداوم نعناع براي افراد مبتلا به آسم بسيار مفيد است.

نعناع محركي طبيعي است و بوي آن موجب بهبود عملكرد مغز مي شود. به همين دليل مي توان از آن براي درمان اضطراب ، افسردگي و خستگي استفاده كرد.

نعناع به دليل داشتن خاصيت ضد عفوني كنندگي ، ماده اي مناسب براي تميز كردن پوست است. آب نعناع موجب تسكين پوست ، درمان عفونت و خارش و درمان آكنه مي شود.

خواص نعناع

•    تسكين دستگاه گوارش

•    درمان درد و ناراحتي هاي معده

•    پاكسازي معده

•    كاهش سندرم روده تحريك پذير

•    درمان اضطراب ، افسردگي و خستگي

•    كمك به هوشياري ذهني و حفظ حافظه

•    پاكسازي پوست و درمان آكنه و جوش هاي سر سياه

•    درمان التهابات پوستي

•    درمان سينوس ، برونشيت ، آسم و آنفلوآنزا

•    درمان روماتيسم

•    درمان التهاب گوش

•    كمك به كاهش وزن

•    سم زدايي بدن

•    سفيد كردن دندان ها و رفع بوي بد دهان

•    تصفيه خون

•    مبارزه با حالت تهوع

 

6)  از بين بردن عفونت دندان با يك معجون جادويي

بهاره سپهريان منخصص دندانپزشكي در گفت و گو با خبرنگار كلينيك گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اينكه بعضي افراد به درد دندان خود بي توجه هستند، بيان كرد: اين عارضه باعث پيشرفت درد، آلودگي ريشه دندان و بروز مواد ميكروبي به دهان و در نتيجه عفونت مي شود.

سپهريان درباره ضربه زدن به دندان، گفت: ضربه به دندان باعث قطع اعصاب و عروق دندان و مانع گردش خون مي شود كه همين عامل تجمع ميكرب و باكتري ها در دهان و دندان و بروز آبسه را به همراه دارد.

اين متخصص دندانپزشكي مهمترين راه درمان عفونت را عصب كشي دانست و اظهار داشت: در 99 درصد روش درماني عصب كشي، پزشك براي تميز نگه داشتن داخل دندان آسيب ديده مايعي را درون آن مي ريزد و بعد از يك هفته درمان را انجام مي دهد.

سپهريان با اشاره به اينكه در دوره درماني عصب كشي براي كاهش عفونت از آنتي بيوتيك ها استفاده مي شود، تاكيد كرد: مصرف آنتي بيوتيك و مسكن هاي ضد التهاب عفونت دندان را به صورت موضعي كاهش مي دهد اما عامل آن را برطرف نمي كند.

اين متخصص دندانپزشكي با بيان اينكه براي از بين بردن عفونت دندان نياز به تخليه دندان است، تاكيد كرد: داروهاي گياهي اگر به صورت خوراكي مصرف شود تا مدتي درد را كاهش مي دهد.

وي به ضد عفوني كردن اشاره كرد و افزود: استفاده از آب نمك و يا سرم نمكي در زمان درد باعث ضدعفوني كردن، كاهش محلول التهاب و آلودگي داخل دهان و دندان مي شود.

زنجبيل و فلفل هر دو داروهاي ضد درد هستند. شما مي توانيد هر كدام از اين دو ادويه را به طور جداگانه مورد استفاده قرار دهيد، چراكه هر دوي اين مسكن ها، پيام تسكين درد را به مغز مي فرستند. اما براي گرفتن نتيجه بهتر، مي توانيد مخلوطي از اين دو ادويه را تهيه كنيد.

ميزان مساوي از اين دو ادويه را با آب مخلوط كنيد و يك سس بسازيد. توپ كوچكي از پنبه درست كنيد و به ميزان كافي به سس مورد نظر آغشته اش كنيد. بعد هم آن را درست روي دندان تان (جايي كه لثه و زبان شما به آن برخورد نكند) بگذاريد و تا زمان فروكش كردن درد يا حداقل تازماني كه طاقتش را داريد، پنبه را از دهان تان خارج نكنيد.

 

مطلب پيشنهادي: خريد اينترنتي دمنوش لاغري نيوشا

 

7)  خواص مرزنجوش

آشنايي با انواع ادويه براي هر آشپزي دستيابي به نسخه طبيعت سحرآميز طعم و عطرهاي شگفت انگيز است. در كنار اين عطرو طعم ها معمولا اصل گياهاني كه به صورت خشك شده و ادويه استفاده مي شوند خود گنجينه اي از خواص دارويي را به همراه دارند.مرزنجوش با نامهاي توكليجه، مرزنگوش، حب الفيل ،اذان الفار، ثاموس و ريحان سليمان نيز ناميده مي شود و معروف ترين خاصيت طبي آن آرامبخشي است.از نظر پزشكي مرزنجوش سرشار از فلانوئيدها ،تانن ها وگليكوزيدهاي فنوليك است و طبق گزارش هاي علمي داراي خواص آنتي اكسيدان و ضد ميكروبي قوي برعوامل پاتوژن انساني و نيز عوامل فساد موادغذايي است و در نتيجه مصرف آن براي تقويت بدن در برابر عفونت ها بسيار موثر است.

درمان كننده برونشيت و رماتيسم

براي درمان برونشيت ،6 گرم مرزنجوش در 200 سي سي آب جوش 20 دقيقه دم كرده صاف نموده با عسل شيرين كنيد يك ساعت بعد از غذا يك يا دو فنجان ميل شود. اين محلول براي درمان انواع سرماخوردگي‎ها مفيد است. به مدت يك هفته استفاده شود.

براي دردهاي شديد رماتيسمي و دررفتگي استخوان مي‎توانيد از روغن مرزنجوش استفاده كنيد. طرز تهيه روغن مرزنجوش: 50 گرم مرزنجوش در 250 گرم روغن زيتون مخلوط كرده در يك شيشه درب‎دار محكم ريخته شيشه را در آب جوش گذاشته به مدت 3 ساعت آهسته در آب بجوشد سپس صاف نموده مي‎توان از اين روغن استفاده كرد.

گياهي براي كاهش كلسترول

مرزنجوش منبع عالي فيبر است و صفرا و سموم سرطان زاي موجود در روده ها را دفع مي كند.مصرف منظم اين گياه باعث كاهش يافتن ميزان كلسترول مي شود.

از ديگر خواص مرزنجوش مي توان به موارد زير اشاره كرد

•    استفاده موضعي از روغن آن ،عفونت هاي پوستي و ناراحتي هاي لثه را درمان مي كند.

•    مرزنجوش به انعطاف پذيري عضله و مفصل ها كمك مي كند.

•    تقويت كننده سيستم ايمني بدن است.

•    درد آرتريت و سردرد را كاهش مي دهد.

•    به علت دارا بودن خاصيت آنتي اكسيداني، مصرف آن مانع از بروز بيماري قلبي و سرطان مي شود.

•    اين گياه منبع عالي ويتامين K است و روغن آن حاوي اسيد چرب امگا ۳ است.

•    به بدن كمك مي كند با سرماخوردگي و آنفلوآنزا مقابله كند.

•    از بروز تهوع و استفراغ پيشگيري مي كند.

•    نفخ و سوءهاضمه را برطرف مي كند.

•    براي درد سينه و تنگي نفس از دم كرده مرزنجوش استفاده كنيد.

•    براي درد قلب و خفقان از دم كرده مرزنجوش استفاده كنيد.

•    براي ساكت كردن سردردهاي عصبي از دم كرده مرزنجوش استفاده كنيد.

•    خوردن مرزنجوش شادي‎آور است.

•    براي رفع خون‎مردگي زيرپوست از كمپرس غليظ جوشانده مرزنجوش استفاده كنيد.

•    براي رفع جوش‎هاي پوستي با جوشانده مرزنجوش صورت را كمپرس كنيد.

•    براي دوركردن پشه و حشرات مرزنجوش را در اطراف بخور دهيد.

•    مرزنجوش مستي شراب را از بين مي‎برد.

•    براي آسم از دم‎ كرده مرزنجوش استفاده كنيد.

•    براي رفع بدبويي عرق بدن با دم كرده مرزنجوش بدن را بشوييد.

•    كساني كه مبتلا به بي‎خوابي هستند شب‎ها از دم كرده مرزنجوش استفاده كنند.

•    براي سردردهاي شديد از جوشانده غليظ مرزنجوش چند قطره در بيني بچكانيد.

•    براي بيماري‎هاي مو مي‎توان با دم‎كرده مرزنجوش سر را ماساژ داد.

مضرات مرزنجوش

اما برخي توصيه هاي پزشكي در خصوص استفاده از مرزنجوش : در صورت بروز تهوع، استفراغ و يا اسهال مصرف مرزنجوش بايد متوقف شود و از زياده روي در مصرف آن بدون نظر پزشك متخصص خودداري شود و بيمارا ن مبتلا به ناراحتي هاي كليوي از مصرف مرزنجوش نيز خودداري كنند..

گروه خون و مرزنجوش

استفاده از مرزنجوش براي تمامي گروه هاي خوني بلامانع است.

 

8)  20 راه ساده براي كاهش وزن بعد از زايمان

حالا ديگر فرزندتان را در آغوش گرفته ايد و بايد آماده شويد كه از زندگي به عنوان يك مادر لذت ببريد. با اينكه زايمان فرزندتان يكي از بهترين هداياي دنياست كه به شما داده، چيز ديگري نيز برايتان داشته كه شايد از آن زياد خوشتان نيايد، بله اضافه وزن بعد از بارداري كه مسلما از آن متنفريد.

طبيعي است كه مي خواهيد اضافه وزن دوره بارداري خود را كاهش دهيد، اما بايد مطمئن شويد كه اين كار را از راه درستي انجام مي دهيد. به جاي اينكه به سراغ رژيم هاي سختي برويد كه مي توانند به خودتان و فرزند شيرخوارتان آسيب برسانند بهتر است از راهي امن و طبيعي اقدام كنيد. در ادامه نكاتي را به شما آموزش خواهيم داد تا بتوانيد بعد از زايمان به مرور و با خيال راحت كاهش وزني مناسب داشته باشيد.

نكات ساده و مفيد براي كاهش وزن بعد از زايمان

1-در مصرف كافئين زياده روي نكنيد

-   شايد فكر كنيد يك فنجان قهوه بهترين چيز براي دور كردن خستگي و خواب آلودگي باشد، اما زياده روي در مصرفش مي تواند روي كاهش وزنتان تاثير منفي داشته باشد.

  در زمان شيردهي و حتي پس از آن بهترين نوشيدني براي شما شير است، سعي كنيد شير را با قهوه و كاكائو ننوشيد و يا چنين نوشيدني هايي را بعد يا قبل از مصرف شير استفاده نكنيد.

    استفاده از دمنوش ها يك جايگزين مناسب براي نوشيدني هاي حاوي كافئين است.

2- خوردن وعده ها به صورت منظم

-  شايد فكر كنيد كمتر غذا خوردن كمكتان مي كند سريعتر وزن كم كنيد، اما متاسفانه اين كار به نتيجه اي كاملا معكوس منتهي مي شود.

-  وقتي به تازگي مادر مي شويد به اندازه كافي مسئله براي نگراني خواهيد داشت، پس ممكن است سطح استرستان بالا برود، درست غذا نخوردن مي تواند با استرس تركيب و به اضافه شدن بيشتر وزنتان منجر شود.

-  مطمئن شويد كه برنامه غذايي سالم و متعادلي را دنبال مي كنيد و هرگز غذايي را از برنامه روزانه خود حذف نكنيد.

- 3 وعده هاي متعدد اما كوچك

-    به جاي خوردن سه وعده ي بزرگ در طول روز، غذاي خود را به شش وعده در طول روز تقسيم كنيد.

-    وعده ها را كوچك نگه داريد تا به صورت يكجا احساس سنگيني نكنيد.

-    خوردن شش وعده ي غذايي به جاي سه وعده ي بزرگ به اين معناست كه بين وعده ها نيز گرسنه نمي مانيد.

-4سراغ غذاهايي برويد كه كالري شان كم است

-    وقتي تازه مادر شده ايد، بدنتان مقدار زيادي مواد مغذي احتياج دارد تا به سالم ترين حالت خود بازگردد و همچنين بتواند به اندازه كافي براي نوزاد شير توليد كند.

-    به جاي خوردن غذاهايي كه خاصيت كمي دارند و فقط باعث مي شوند احساس پري كنيد، به دنبال غذاهاي پرخاصيت باشيد.

-    غذاهايي ميل كنيد كه سرشار از اسيد چرب هاي امگا 3، كلسيم، پروتئين و فيبر هستند، مانند سالمون، ساردين، تن، گوشت بدون چربي، مرغ، تخم مرغ، لوبيا، حبوبات، ماست و غلات كامل. غذاهاي پركالري را محدود كنيد.

5- آب بدن را تامين كنيد

-    مطمئن شويد كه روزي حداقل هشت تا ده ليوان آب مي نوشيد، اين كار كمك مي كند تمام مواد سمي را از بدنتان بيرون كنيد.

-    نوشيدن آب و مايعات علاوه بر تامين آب بدن سرعت سوخت و ساز را نيز بالا مي برد، كه روي كنترل وزن تاثير مي گذارد.

-    علاوه بر انواع مختلف مايعات در برنامه غذايي روزانه تان، از جمله ميلك شيك ها، اسموتي ها، سوپ، خورشت، آب ميوه تازه و مواردي مانند اينها نيز بايد وجود داشته باشد.

6- ورزش را شروع كنيد

-    وقتي مادر مي شويد خيلي چيزها هست كه بايد از آنها مواظبت كنيد، به همين دليل اضافه كردن ورزش به برنامه روزانه نيز بسيار مهم است.

-    با پزشك خود صحبت كنيد تا به شما بگويد دقيقا چه زماني براي بازگشت به ورزش آمادگي داريد.

-    براي شروع روي ورزش هاي ساده و پايه اي تمركز كنيد، طوري كه خيلي احساس خستگي نكنيد و در طول ورزش به خود آسيب نرسانيد. برخي ورزش ها كه مي توانيد امتحان كنيد شامل پياده روي، دويدن آهسته، شنا كردن، ايروبيك، يوگا و موارد اين چنيني است.

7- به اندازه كافي بخوابيد

-    وقتي يك نوزاد تازه متولد شده داريد نمي توانيد هشت ساعت يكسره بخوابيد، اما بايد حواستان باشد كه دچار كمبود خواب نيز نشويد.

-    به اندازه كافي نخوابيدن مي تواند روي سرعت متابوليزم و همچنين كنترل پروسه كاهش وزن تاثير منفي بگذارد.

-    مقداري از كارهاي خانه را به ديگران بسپاريد و وقتي نوزادتان خواب است شما نيز بخوابيد. مقداري از شير خود را بدوشيد و به همسرتان آموزش دهيد چگونه به نوزاد شير دهد.

8- تمرين با وزن نوزاد

-    مسلما وقت باشگاه رفتن نداريد و براي استفاده از دمبل هاي سنگين نيز هنوز كمي زود است. به جايش مي توانيد از آن فسقلي استفاده كنيد تا كاهش وزن سريعتر پيش برود.

-    كوچولوي خود را نزديك به قفسه سينه و محكم نگه داريد، و هر روز چند مرتبه در اين حالت بنشينيد و سپس بلند شويد. قبل از انجام چنين ورزشي تاييد پزشكتان را بگيريد.

-    روش ديگر انجام چنين ورزشي اين است كه به پشت روي زمين دراز بكشيد و نوزاد را به طرف بالا و پايين ببريد.

9- حواستان به ميان وعده هايي كه مي خوريد باشد

-    به عنوان خانمي كه تازه مادر شده و به كودك خود شير مي دهد، بدنتان مستعد است كه زودتر از هميشه احساس گرسنگي كند. اين يعني ممكن است در طول روز بيش از هميشه به سراغ ميان وعده ها برويد.

-   چيزي كه به عنوان ميان وعده ميل مي كنيد مي تواند هم وزنتان را اضافه كند هم باعث كاهشش شود.

-    در ليست ميان وعده هاي خود غذاهاي سالم و خوشمزه بگنجانيد از جمله آجيل، قطعات ميوه، غلات كامل، ميكس ماست و مواردي از اين دست.

10- سطح استرس خود را كاهش دهيد

-    مادر شدن با خود مجموعه اي از مسئوليت ها و فشارها را به همراه دارد. و اينكه گاهي احساس ناتواني و استرس كنيد چيزي طبيعي است.

-    استرس به شكل منفي مي تواند روي كاهش وزنتان تاثير بگذارد، پس تا جاي ممكن آن را كاهش دهيد.

-    از همسرتان بخواهيد مدتي از بچه مراقبت كند و در اين زمان كمي براي خود باشيد. در اين مدت هر كاري كه آرامتان مي كند را انجام دهيد، تا استرستان پايين بيايد.

11- رقص

-    بله، رقص علاوه بر اينكه كمك مي كند كالري بسوزانيد برايتان لذت بخش نيز هست.

-    براي خود موسيقي بگذاريد، هر چيزي كه خود و كودكتان از آن لذت مي بريد و سپس با هم برقصيد.

-    مهم نيست چه حركاتي مي خواهيد انجام دهيد، فقط حركت كنيد و لذت ببريد.

12- ماست بخوريد

-    هر زمان خسته بوديد و يا بي حوصله به جاي غذاهاي قندي پركالري به سراغ ماست برويد، حتي مي توانيد به شكلي سالم كمي تغييرش بدهيد.

-    در ماست مقداري ميوه و يا مواردي مانند وانيل اضافه كنيد، سپس در فريزر قرار دهيد تا منجمد شوند.

-    هر وقت هوس چيزي شيرين كرديد مي توانيد از اين ميكس ماست منجمد شده مقداري ميل كنيد.

13- قبل از اينكه وعده هاي غذايي را ميل كنيد آب بنوشيد

-    اگر هميشه بيش از آنچه نياز داريد غذا مي خوريد و در نتيجه احساس نفخ مي كنيد، نوشيدن آب قبل از وعده هاي غذايي مي تواند جواب مشكلتان باشد.

-    قبل از اينكه وعده را شروع كنيد به آرامي يك ليوان آب بنوشيد.

-    اين كار فضاي معده را اشغال مي كند و شما نيز به جاي بيش از حد خوردن مي توانيد به همان اندازه كه نياز داريد غذا ميل كنيد.

14- موارد اضافي را قطع كنيد

-   هميشه مواقعي وجود دارد كه بدون دليل به غذا خوردن مي پردازيم، بايد اين موقعيت ها را شناسايي و جلوي آنها را بگيريد.

-    مي توانيد موارد چاق كننده و غذاهاي ناسالم را از برنامه غذايي خود حذف كرده و به جاي آن انتخاب هاي هوشمندانه و سالم را جايگزين كنيد.

-    اگر ساندويچ يا سالاد ميل مي كنيد از پنير و سس هاي پرچرب استفاده نكنيد. غذاهاي جانبي مانند سيب زميني سرخ كرده را كنار بگذاريد. به جاي اين موارد مي توانيد از سبزيجات پخته، ماست و روغن زيتون استفاده كنيد.

15- زود غذا بخوريد

-    سعي كنيد وقت شام خوردنتان را به جاي آخر شب به آخر عصر منتقل كنيد.

-    اگر برايتان ممكن است شام را بين 7 تا 7:30 ميل كنيد، طوري كه قبل از 8 غذا خوردن را تمام كرده باشيد. اين كار سرعت سوخت و سازتان را بالا مي برد و كمك مي كند وزن كم كنيد.

-    اگر تا ديروقت مجبوريد كه بيدار بمانيد، يك ليوان شير و يا يك فنجان چاي سبز بنوشيد.

16- هر وقت فرصت پيدا كرديد راه برويد

-    علاوه بر اينكه بايد به برنامه روزانه خود ورزش اضافه كنيد، پياده روي را نيز بايد در نظر داشته باشيد.

-    سعي كنيد تا جايي كه مي توانيد راه برويد، حتي اگر فرزندتان را بغل كرده باشيد.

-    مي توانيد با فرزند خود در پارك قدم بزنيد، در فروشگاه با هم به اين طرف وآن طرف برويد، و خيلي كارهاي ديگر كه هم براي سلامتتان مفيد است هم باعث شادي فرزندتان مي شود.

17- به خود زمان دهيد

-    در طول يك دوره 9 ماهه اين مقدار وزن را اضافه كرديد، پس انتظار نداشته باشيد تنها چند ماه پس از وضع حمل اين وزن را كاهش دهيد.

-    اولين سال پس از زايمان سخت ترين دوره است و كاهش اضافه وزن بارداري كمي زمان بر است.

-    اگر تغيير چنداني در وزن خود نمي بينيد نبايد تمركزتان را از دست بدهيد. انجام كارهايي كه براي كاهش وزن پيش گرفته بوديد را ادامه دهيد و مطمئن شويد كه تصميم هاي درستي اتخاذ مي كنيد. دچار استرس و افسردگي نشويد. به جاي آن خود را با انگيزه نگه داريد و بدانيد كه بالاخره به چيزي كه مي خواستيد خواهيد رسيد.

18- هوشمندانه خريد كنيد

-    وقتي وسوسه درست مقابل چشمانتان باشد، ناديده گرفتنش سخت خواهد بود.

-   براي اينكه مطمئن شويد گرفتار خوردن غذاهاي پركالري مانند چيپس، بستني، كيك و ديگر تنقلات پر كالري نمي شويد، از خريد آنها صرف نظر كنيد.

-    اگر حس مي كنيد ديدن غذاي مورد علاقه تان در فروشگاه باعث مي شود بخواهيد بخريدش، از همسر خود بخواهيد خريد را انجام دهد و خودتان نرويد.

19- در خانه غذا بخوريد

-    بيرون غذا خوردن گاهي اوقات بد هم نيست، اما سعي كنيد تا جاي ممكن در خانه و غذاي خانگي ميل كنيد.

-    بيرون غذا خوردن ممكن است وسوسه انگيز باشد و مجبورتان كند غذاهايي استفاده كنيد كه براي كاهش وزنتان زياد مناسب نباشند.

-    در هفته حداكثر يك يا دو مرتبه فقط غذاي بيرون بخوريد.

20- با انگيزه بمانيد

-    اگر لباس زيبايي از دوران لاغري خود داريد، آن را در جلوي كمد لباس خود نگه داريد، جايي كه بتوانيد مرتب ببينيدش.

-    وقتي بدانيد كه مي خواهيد در چه لباسي جا شويد، انگيزتان بالا مي رود و با جديت بيشتري به سمت هدف پيش مي رويد.

-  مادر هاي عزيز، كاهش وزن پس از بارداري احتياج به زمان دارد پس با انتخاب هاي درست و هوشمندانه و كمي سخت كوشي خود را در اين مسير كمك كنيد. صبر و پشتكار دو اصل كليدي در اين راه هستند، پس انجام آنچه را شروع كرديد ادامه دهيد. قبل از انجام هر كاري با پزشك خود صحبت كنيد و تاييد او را درباره سلامت بودنش بگيريد.

 

9)  دمنوشي كه با استرس شما مبارزه مي كند

يونس حيدري پژوهشگر طب سنتي ؛ گفت: استفاده از سركه ها،به ويژه سركه سيب در دراز مدت سبب ضعف اعصاب مي شود. همچنين استفاده طولاني مدت از آن سبب لرزش دست وپاركينسون مي شود.

اين پژوهشگر طب سنتي با بيان اينكه اصولا دمنوش هاي تقويت كننده اعصاب داراي طبع گرم هستند تصريح كرد:مصرف دمنوش تركيبي گياه زيرفون به همراه هل باد و به ليمو فوق العاده آرامبخش، ضد تپش قلب، خواب آور و تقويت كننده اعصاب است.

حيدري تاكيد كرد: دمنوش تركيبي گل ساعتي، پنيرك صحرايي و هوفاريقون داراي طبع معتدل بوده، فوق العاده آرامبخش و مقوي اعصاب است و استفاده از آن شبها قبل از خواب توصيه مي شود.

وي اظهار داشت: دمنوش تركيبي شقايق، زعفران و بابونه فوق العاده نشاط آور و آرامبخش تقويت كننده اعصاب و حافظه است. دمنوش گياه نعناع فلفلي تنظيم كننده سيستم عصبي و هورمون در خانم ها بوده و آرامبخش، تقويت كننده كبد و ضد تهوع است.

اين پژوهشگر طب سنتي اضافه كرد: استفاده از دمنوش تركيبي لاواند،گل محمدي،چند پر گل شقايق و بنفشه داراي طبع معتدل بوده و براي همه مزاج ها مفيد است،استفاده از آن سبب ايجاد آرامش شده و جايگزين خوبي براي چاي است.

حيدري افزود: دمنوش چاي سفيد به همراه زنجبيل و به ليمو داراي طبع گرم و آرامبخش بوده اما در افرادي كه داراي طبع خيلي سرد و داراي اضافه وزن هستند توصيه مي شود.

وي يادآور شد: افراد قبل از استفاده از دمنوش ها بايد مزاج خود را بشناسند و با توجه به آن از دمنوش هاي موثر استفاده كنند.

 

10)  صورت خود را با اين خوراكي ها چاق كنيد

اگر تمايل داريد به پرشدن صورتتان كمك كنيد توصيه مي كنيم از برخي روش هاي موثر در اين زمينه كمك بگيريد برخي مواد غذايي به شما در اين زمينه كمك مي كنند بادام – گردو- پسته خام – عسل – شير- كشك – آناناس – موز- خرما – مويز و بسياري مواد غذايي ديگر باعث پرشدن و زيباترشدن صورتتان خواهند شد .

زيبايي به مجموعه اي از خصوصيات گفته ميشود كه احساس خوشايندي را در ذهن به وجود آورند و باعث جذابيت شوند. به زبان ديگر هر چه صورت يك فرد به ظاهر انساني نزديكتر باشد، زيباتر به نظر ميرسد. هر چه يك صورت با طبيعت هماهنگي و توازن بيشتري داشته باشد، جذابيت افزونتري خواهد داشت چون سلامت، زنده بودن و شادي و خوبي را به نمايش ميگذارد.

ليست غذاهايي كه سبب پرشدن صورت ميشوند

استفاده از مواد غذايي طبيعي همچون بادام – گردو- پسته خام – عسل – شير- كشك و ماست ۱٫۵% چربي – ميوه هايي همچون آناناس – موز- خرما – مويز مصرف غلاتي همچون سويا بوداده شده به همراه غذا طبخ شده مي تواند باعث پر شدن صورت ،سلامت و جذابيت افرادي گردد كه خواهان زيبايي بيشتر هستند.

همچنين مصرف سفيده تخم مرغ گوشت قرمز يا سفيد بدون چربي هم به افراد ي كه داراي صورت لاغري هستند كمك ميكند كه صورت تو پري را داشته باشند.

جوشانده هاي طبيعي نظير جوشانده تخم رازيانه يا دمنوش بابونه بصورت تركيبي و همراه با نبات نيز براي دسترسي به اين امر كاملا كارساز خواهد بود.

براي افرادي با پوست خشك و بدون آكنه لبنيات و سرشير و خامه پرچرب نيز بلامانع است.توصيه ميشود تخم مرغ را نيز بطور كامل استفاده كنند.

 

منبع: پاك تن طب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۳۳:۲۸ توسط:اينفورتكس موضوع:

با سرورهاي سوپرميكرو هر چقدر كه مي خواهيد ، كسب و كار خود را گسترش دهيد

با درآمد بيش از دو ميليارد دلار و رشدي بيش از پنج برابر تنها در طي بازه زماني شش ساله، سوپرميكرو (Supermicro) به رتبه اول سريع‌ترين آمار رشد براي يك شركت فناوري اطلاعات در دنيا دست پيدا كرده است. اين شركت رتبه شماره هجده سريع‌ترين رشد در ديد كلي را توسط مجله فورچن به خود اختصاص داده و در بين هزار شركت بسيار بزرگ دنيا از ديد همين مجله قرار گرفته است.
سوپرميكرو يك مرجع جهاني در عملكرد بالا و بازدهي بالا در زمينه تكنولوژي سرورها است. البته بايد به نوآوري‌هاي اين شركت در زمينه محصولات مربوط به سرور سوپرميكرو نيز اشاره كرد. آنها دست به طراحي محصولاتي سازگار با محيط زيست براي انجام پردازش‌هاي سنگين در ديتاسنتر‌ها و پردازش ابري زدند و در بازار‌هاي مختلفي از جمله HPC حضور دارند. محصولات اين شركت در رده‌هاي مختلفي مثل سرور‌هاي كامل، ذخيره‌سازي، بليد و ايستگاه‌هاي كاري در رك‌هاي كامل، دستگاه‌هاي مربوط به شبكه، نرم‌افزار‌هاي مديريت سرور و تكنولوژي‌هاي مورد نياز براي پشتيباني سرويس‌ها به بازار عرضه مي‌شوند. آنها به مشتريان خود سطح مناسبي از انعطاف پذيري و شخصي سازي را ارائه مي‌كنند كه بايد در اين بازار‌ها وجود داشته باشد. محصولات سوپرميكرو به شكلي طراحي شده تا سطح بالايي از قابليت اطمينان، كيفيت و مقياس‌پذيري را به خريدار ارائه كند و به همين منظور مشتريان محصولات اين شركت مي‌توانند از عملكرد، تراكم، مديريت حرارت و توان مصرفي اطمينان داشته باشند كه در نهايت باعث كاهش هزينه مي‌شود.
بسياري از تحقيقات و البته طراحي‌هاي سوپرميكرو به صورت داخلي در خود شركت انجام مي‌شود. اين مورد باعث مي‌شود تا با افزايش ارتباط بين افراد تيم طراحي شاهد كاهش زمان مورد نياز براي ساخت محصول و ارائه آن به بازار باشيم. سوپرميكرو اصول خاصي براي طراحي دارد كه باعث شده تا محصولاتي منحصر به فرد مثل مادربرد، كيس و منبع تغذيه توسط آنها به بازار عرضه شود. همچنين اين اصول قدرتي خاص را در اختيار سوپرميكرو قرار داده تا با نياز‌هاي مشتريان بسيار راحت آشنا شده و آنها را از طريق ارائه SKU برطرف كند. در حال حاضر اين شركت 4950 محصول مختلف را به بازار عرضه مي‌كند كه شامل مادربرد مخصوص سرور، سيستم‌هاي ذخيره‌سازي، سرور به صورت كامل، كيس، منبع تغذيه و ديگر محصولات مرتبط است.
محصولات شركت سوپرميكرو در مقر اصلي آنها در كاليفرنيا آمريكا و زير مجموعه‌هاي موجود در كشور‌هاي تايوان و هلند توليد مي‌شوند. براي فروش نيز آنها سرور‌ها و ديگر تجهيزات مربوط به آن را از طريق خرده فروشان به بازار عرضه مي‌كنند. در سال مالي 2016 محصولات توليد شده تحت نظر سوپرميكرو، توسط 800 مشتري عمده در 100 كشور مختلف خريداري شدند. اين شركت اولين بار در سال 1993 كار خود را آغاز كرد و هر سال شاهد پيشرفت و البته سوددهي آنها در بازار سرور‌ها و محصولات مرتبط به آن بوديم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۶:۴۷ توسط:اينفورتكس موضوع: