فروش xrf دستي فروش xrf دستي .

فروش xrf دستي

آيا قرص اسليم مكس عوارض دارد؟

كپسول اسليم مكس محصول شركت قائم دارو با دارا بودن عصاره گياهاني مانند تخم كرفس، رازيانه، عصاره زيره سبز و كاسني، با افزايش سوخت و ساز بدن در كاهش وزن موثر است. اسليم مكس علاوه بر كاهش اشتها از جذب چربي در روده نيز جلوگيري مي كند.  اسليم مكس (SLIMMAX) مي تواند به دليل خاصيت ترموژنيك و افزايش دهنده متابوليسم چربي ها، در كاهش وزن مؤثر باشد. اين خاصيت ترموژنيك مربوط به توليد گرما در اثر افزايش متابوليسم مواد غذايي است. تركيبات مؤثره موجود در اين فرآورده از جمله اپي گالو كاتشين گالات (EGCG)، از بين برنده فوق العاده چربي هاي اضافي بدن شده و مانع از تجمع آن ها در بافت ها مي شود. كپسول لاغري اسليم مكس با مهار فعاليت آنزيم COMT باعث بالا رفتن غلظت كاتكول آمين ها در سيتوزول سلول ها شده و باعث افزايش سوخت و ساز آن ها در بدن مي شود. فلانوئيدهاي موجود در اين محصول داراي اثر مهاري بر روي آنزيم هاي ليپوژناز از جمله استيل كواكر بوكسيلاز و فتي اسيد سنتاز مي باشد. در نتيجه از سنتز اسيدهاي چرب در بدن جلوگيري مي كند و چربي هاي خون را كاهش مي دهد و ضمناً از جذب چربي در روده پيشگيري مي نمايد. همچنين داروي لاغري اسليم مكس قادر است با كاهش متابوليسم كربو هيدرات ها و در نتيجه كاهش جذب روده اي گلوكز به كاهش وزن افراد كمك نمايد.

قرص  اسليم مكس قادر است با كاهش متابوليسم كربو هيدرات ها و در نتيجه كاهش جذب روده اي گلوكز به كاهش وزن افراد كمك نمايد. اسليم مكس از طريق مهار آنزيم آميلاز بزاق و روده (آنزيم مسئول هضم نشاسته) باعث مي شود نشاسته با سرعت آهسته اي شكسته شود و در نتيجه قند خون با سرعت كمتري بالا مي رود. همچنين كپسول لاغري قدرتمند اسليم مكس قادر است با كاهش جذب روده اي گلوكز و چربي از تجمع آن ها در بدن جلوگيري كرده و باعث كاهش وزن افراد چاق مي شود. از ديگر اثرات مفيد اين دارو كه در پي مصرف آن علاوه بر لاغر كنندگي بروز مي كند خاصيت آنتي اكسيداني (ضد سرطاني)، آرامبخشي، جلوگيري از فشار خون بالا، بيماري هاي قلبي و عروقي، كاهش كلسترول بد خون (LDL) و افزايش كلسترول خوب (HDL) و استحكام دندان ها مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۶:۳۸ توسط:اينفورتكس موضوع:

قرص لاغري قوي تضميني

وقتي صحبت از لاغري مي شود، به هيچ عنوان كمبود قرص، مكمل و نوشيدني هايي كه ادعا مي كنند به كاهش وزن كمك مي كنند، احساس نمي شود.  اما آيا قرص هاي كاهش وزن به لاغري كمك مي كنند و همچنين آيا آن ها ايمن هستند؟

بر اساس تحقيقات و گزارش هاي ارائه شده در سال 2017، از هر 3 نفر، يك نفر داراي اضافه وزن و چربي اضافه است. معمولا افراد در تصميمات مربوط به سلامتي، لاغري و تناسب اندام را در اولويت قرار مي دهند. به همين دليل محصولات لاغري كه ادعاهايي مبني بر كاهش وزن، افزايش متابوليسم بدن و كاهش اشتها دارند، توجهات زيادي را به خود جلب مي كنند و به سرعت به فروش مي رسند. 

يكي از بهترين قرص هاي لاغري حال حاضر در ايران قرص لاغري هزال است. قرص لاغري هزال يك فرآورده ي كاملا طبيعي و گياهي و بدون عوارض است. مصرف بلند مدت هزال هيچ مشكلي براي سلامت بدن ايجاد نمي كند. همچنين قرص لاغري هزال به كاهش وزن، ايجاد تناسب اندام، كاهش كلسترول، تقويت معده و كاهش تري گليسيريد كمك مي كند. بهتر است قرص لاغري هزال به همراه يك قرص چربي سوز قوي مانند كام گرين مصرف شود. 

قرص لاغري هزال حالت مسهلي ندارد و با سوزاندن چربي هاي اضافي بدن كالري آزاد مي كند به همين دليل فرد احساس انرژي و نشاط در طول مصرف را خواهد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۳:۰۸ توسط:اينفورتكس موضوع:

بهترين قرص چربي سوز براي خانم ها كدام است؟

در اين مطلب كوتاه قصد داريم به معرفي بهترين قرص چربي سوز براي خانم ها بپردازيم. از آنجايي كه قرص هاي لاغري و چربي سوز بيشتر توسط خانم ها مورد استفاده قرار مي گيرند، در انتخاب اين قرص چربي سوز، سازگاري با متابوليسم بدن بانوان مورد توجه قرار گرفته است. 
قرص كام گرين بهترين قرص چربي سوز گياهي است. از مزاياي اين قرص مي توان به پيشگيري از سرطان، درمان بيماري پاركينسون و آلزايمر، كاهش كلسترول بد خون، تقويت سيستم ايمني، كاهش توده چربي هاي شكم و پهلو و كاهش وزن اشاره كرد. در صورت تمايل به خريد قرص چربي سوز گياهي كام گرين (قرص چاي سبز) مي توانيد با شماره 09120727664 تماس حاصل نماييد. 


برچسب: قرص لاغري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۵:۰۷ توسط:اينفورتكس موضوع:

آموزش رايگان طراحي گرافيكي در سايت ايزي ديزاين

آشنايي با سايت ايزي ديزاين

ايزي ديزاين با نام لاتين Ezdesign برگفته از دو كلمه Ez (easy) + Design مي باشد و مرجعي است كه علاوه بر آموزش رايگان نرم افزار هاي گرافيكي از مانند : فتوشاپ، كورل و ايلوستريتور به صورت كاملا تصويري و فارسي به خريد و فروش طرح لايه باز گرافيكي با بالاترين كيفيت و نازل ترين قيمت در همه ي شاخه ها مي پردازد.سايت ايزي ديزاين به سه بخش كلي تقسيم شده و هر بخش نيز خود شامل زير مجموعه هايي جامع با موضوعات متنوع مي باشد.

  • بخش اول سايت شامل مطالب بسيار غني و مفيد در خصوص آموزش رايگان طراحي گرافيكي با عناوين آموزش فتوشاپ ، آموزش كورل دراو ، آموزش اينديزاين ، آموزش ايلوستريتور و آموزش افترافكت مي باشد.
  • بخش دوم شامل طرح هاي لايه باز گرافيكي است كه هر گرافيست براي طراحي به آن نياز دارد. انواع بنر و لارج فرمت ، بنر مشاغل ، كارت ويزيت ، تراكت رنگي، تراكت ريسو ، سربرگ ، ست اداري ، كاتالوگ ، بروشور ، وكتور ، استند ، موكاپ و … اولين بخش سايت را تشكيل مي دهند.
  • بخش سوم سايت نيز به ارائه قالب رايگان وردپرس در زمينه هاي شركتي ، خبري ، فروشگاهي ، خلاق و شخصي مي پردازد.

كمي دقيق تر با بخش اول سايت آشنا شويم :

معرفي نرم افزار فتوشاپ :

فتوشاپ يكي از پركاربرد ترين و محبوب ترين نرم افزار هاي گرافيكي است كه بسياري از افراد به صورت روزانه با آن كار مي كنند. در واقع بسياري از تصاوير و طرح هاي گرافيكي  كه هر روزه با آن سر و كار داريم توسط نرم افزار فتوشاپ ايجاد شده اند. قابليت هاي اين نرم افزار سبب شده است از فتوشاپ براي كار هاي بسيار گوناگوني مانند رتوش و اديت عكس، ساخت بنر، كارت ويزيت و … استفاده شود. در معرفي نرم افزار فتوشاپ سعي مي كنيم بيشتر با ماهيت اين نرم افزار قدرتمند و قابليت هاي آن آشنا شويم.

براي معرفي نرم افزار فتوشاپ بهتر است ابتدا تعريفي از كاري كه فتوشاپ انجام مي دهد ارائه كنيم. فتوشاپ در واقع يك پردازشگر گرافيكي بسيار قدرتمند است كه مي تواند در تصاوير تغييراتي نظير ويرايش، رتوش، بازسازي را انجام دهد. علاوه بر اين فتوشاپ مي تواند تصاوير جديد را خلق كند يا تصاوير متفاوت را با هم تركيب كند. همين موضوع سبب شده است آموزش فتوشاپ به يك امر الزامي براي ورود به بسياري از مشاغل تبديل شود.

شركت ادوبي صاحب امتياز و گسترش دهنده اين نرم افزار است. امروزه نسخه 19 اين نرم افزار با نام ادوبي فتوشاپ سي سي 2018 معرفي شده و در اختيار كاربران قرار گرفته است.

اين نرم افزار توسط برادران نول در اواخر دهه 80 ميلادي ساخته شد اما معرفي نرم افزار فتوشاپ به صورت رسمي در سال 1990 و توسط شركت ادوبي صورت گرفت. در طول زمان به كاربرد ها و قابليت هاي ان نرم افزار اضافه شده است و توانسته تا حد زيادي بر روي هنر عكاسي و گرافيك در اين مدت تاثير گذار باشد.

معرفي نرم افزار كورل دراو :

كورل دراو يك نرم افزار قدرتمند گرافيكي است كه در صنعت چاپ و طراحي گرافيك كاربرد بسيار زيادي دارد. اين نرم افزار نام آشنا معمولا در تمام چاپخانه ها براي مصارفي مانند چاپ افست، ساخت كارت ويزيت و بروشور و …. مورد استفاده قرار مي گيرد. به همين دليل آموزش كورل دراو جزو آموزش هاي كاربردي محسوب مي شود.

كورل دراو يك نرم افزار با سابقه در دنياي گرافيك است. اين نرم افزار در ابتداي شروع كار خود به نوعي يك رقيب براي نرم افزار فتوشاپ محسوب مي شد. با گذشت زمان كورل تصميم گرفت تا بيشتر بر روي ويژگي هاي برداري اين نرم افزار تمركز كند. به اين ترتيب به مرور كورل درارو تبديل به يك نرم افزار برداري حرفه اي براي ايجاد انواع وكتور ها و تصاوير برداري شد. در همين زمان بسياري از افراد آموزش كورل دراو را به عنوان يك آموزش اساسي فرا مي گرفتند. كورل تاثير بسيار زيادي بر روي صنعت چاپ گذاشت و باعث شد كارهاي گرافيكي در بخش ها بيشتري از زندگي ما نفوذ كنند.

بعد از مدتي ادوبي ايلوستريتور به بازار ارائه شد و جنگ دو غول نرم افزاري از همان زمان تا به حال ادامه دارد. با اين كه در بعضي از موارد ايلوستريتور برتري هايي بر كورل دارد اما همچنان آموزش كورل دراو به افرادي كه در زمينه چاپ و ايجاد انواع تصاوير گرافيكي به صورت برداري فعاليت دارند الزامي به نظر مي رسد.
معرفي نرم افزار : ايلوستريتور :

نرم افزار ايلوستريتور يا Adobe Illustrator، يك نرم افزار كاربردي براي ايجاد طرح هاي خلاقانه، نقاشي، تصاوير و آثار هنري در يك كامپيوتر با سيستم عامل ويندوز يا مك او اس است. اين نرم افزار اولين بار در سال 1987 منتشر شد و همچنان در فواصل زماني معين به روز رساني هاي جديد از آن به بازار عرضه مي شود. اين نرم افزار جزئي از مجموعه Adobe Creative Cloud است و توسط شركت ادوبي توليد و توسعه داده مي شود.

همانطور كه گفته شد از ايلوستريتور براي ايجاد انواع تصاوير ديجيتال و چاپي، از جمله كارتون ها، نمودار ها، گراف ها، چارت ها، لوگو ها و تصاوير استفاده مي شود. Illustrator همچنين امكان تبديل و تغيير در متون را به روشهاي مختلف فراهم مي سازد. به اين ترتيب Illustrator يك ابزار كاربردي براي ايجاد كارت پستال، پوستر و ساير طرح هاي تصويري است كه با استفاده از تركيب متن و تصاوير ساخته مي شوند. آموزش ايلوستريتور به شما كمك خواهد كرد كه وارد بازار كار حرفه اي اين نرم افزار شويد.

توانايي ايلوستريتور براي قرار دادن متن در اطراف يك منحني يا path، به ويژه براي هنرمندان و طراحان لوگو بسيار كاربردي است. علاوه بر اين از ايلوستريتور براي ساخت صفحات وب و همچنين طراحي آيكون ها و رابط كاربري برنامه هاي مختلف استفاده مي شود.

تصاوير توليد شده در ادوبي به شكل وكتور هستند به همين دليل مي توان از آن ها به راحتي از آن ها در اندازه هاي مختلف استفاده كرد. به همين دليل بسياري از افراد آموزش ايلوستريتور را صرفا براي اين آغاز مي كنند كه از توليدات اين نرم افزار در نرم افزار هاي ديگر استفاده كنند.

معرفي نرم افزار افترافكت :

نرم افزار افترافكت يا Adobe After Effects يك نرم افزار كاربردي براي ايجاد موشن گرافيك و جلوه هاي ويژه مورد استفاده در ويدئو ها، محتواي آنلاين و پرزنت ها است. افترافكت در هر دو سيستم عامل مك و ويندوز در دسترس است. از افترافكت به طور گسترده اي در تلويزيون و فيلم سازي، ايجاد جلوه هاي ويژه و انيميشن سازي استفاده مي شود. در حال حاضر After Effects بخشي از Adobe Creative Cloud است.

Adobe After Effects CC نرم افزار استاندارد صنعت فيلم سازي براي جلوه هاي بصري و موشن گرافيك است. اين نرم افزار بخشي از اشتراك مبتني بر Adobe Creative Suite است. CC به معناي “creative cloud” است و به صورت خودكار و مداوم براي كاربران خود به روز مي شود. اين قسمت جديد ادوبي به كاربران اجازه مي دهد تا در صورت لزوم از فايل هاي لايه باز و طرح هاي لايه باز برنامه هاي ديگر ادوبي استفاده كنند. همچنين CC امكان همگام سازي تنظيمات نرم افزار هاي شما را بر روي هر كامپيوتر در هر نقطه از جهان فراهم مي كند. آموزش افترافكت در كنار ايلوستريتور يا فتوشاپ به شما كمك مي كند تا از فايل هاي چنين نرم افزار هايي در افترافكت نيز استفاده كنيد و خلاقيت خود را بيشتر بروز دهيد.

معرفي نرم افزار اينديزاين :

اينديزاين در واقع يك نرم افزار نشر روي ميزي است كه براي ساخت صفحات، بروشور ها، مجلات، روزنامه ها و كتاب ها از آن استفاده مي شود. پروژه هاي ساخته شده در اينديزاين مي توانند در فرمت هاي چاپي يا ديجيتالي به اشتراك گذاشته شوند. به همين دليل طراحان گرافيكي، هنرمندان، ناشران و افراد حرفه اي در بازاريابي از اين نرم افزار استفاده مي كنند. ساخت و توسعه اين نرم افزار توسط شركت ادوبي انجام مي گيرد.

اولين نسخه از اين نرم افزار در تاريخ 31 آگوست 1999 منتشر شد. اما ساخت اين نرم افزار خيلي بيش از اين توسط يك شركت ساخت نرم افزار هاي مربوط به كامپيوتر هاي شخصي شروع شد. در آن زمان شركت آلدوس يك نرم افزار ساده اما محبوب به نام pagemaker را به بازار عرضه مي كرد. پس از مدتي ادوبي اين شركت و محصولات آن را خريداري كرد. سپس اينديزاين را جايگزين اين نرم افزار كرد و توانست محبوبيت زيادي در بازار به دست آورد.

كمي دقيق تر با بخش دوم سايت آشنا شويم :

اين بخش مرجعي است براي خريد و فروش طرح لايه باز گرافيكي با بالاترين كيفيت و نازل ترين قيمت در همه ي شاخه ها، شامل طرح هاي لايه باز گرافيكي كه هر گرافيست براي طراحي به آن نياز دارد. انواع بنر و لارج فرمت ، بنر مشاغل ، كارت ويزيت ، تراكت رنگي، تراكت ريسو ، سربرگ ، ست اداري ، كاتالوگ ، بروشور ، وكتور ، استند ، موكاپ و … .

كمي دقيق تر با بخش سوم سايت آشنا شويم :

ما در بخش سوم سايت به ارائه قالب رايگان وردپرس در زمينه هاي شركتي ، خبري ، فروشگاهي ، خلاق و شخصي مي پردازيم كه به صورت كاملا رايگان و با پيشنمايش فارسي بعلاوه پشتيباني بدون هزينه ميباشند.

جمع بندي :

شما مي توانيد با عضويت در سايت ايزي ديزاين به صورت كاملا رايگان به آموزش نرم افزارهاي قدرمتند و محبوب گرافيكي بپردازيد و به تخصص هاي خود بيافزايد، ضمنا اگر هم در حال حاضر طرح لايه باز با كيفيت و خوبي داريد مي توانيد با ارسال آن در سايت ما به كسب درآمد دائمي بپردازيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۰:۰۵ توسط:اينفورتكس موضوع:

آموزش كنكور با استفاده از تصويرسازي و شهودي‌سازي مطالب

حرف آخر تنها موسسه كنكور در ايران است كه براي اولين بار آموزش كنكور را با استفاده از تصويرسازي و شهودي‌سازي مطالب، در قالب دي‌وي‌دي‌هاي آموزشي ميسر ساخته است. بزرگ‌ترين دغدغه شما كنكوري‌ها قبولي در بهترين رشته و دانشگاه محسوب مي‌شود و همگي به‌خوبي مي‌دانيم كه منظورمان از رشته و دانشگاه كدام است.

خانواده‌ها هزينه بسياري مي‌كنند تا فرزندشان بهترين نتيجه را در كنكور بگيرد؛ اما آيا همه اين هزينه‌ها به سرانجام رسيده است؟ بسياري از مشاوران موسسات كنكوري با وعده‌هايي عجيب و غريب همچون تضمين صددرصد پزشكي سعي در جذب دانش آموزان براي خريد پكيج‌هاي آموزشي دارند؛ اما آيا اين وعده‌ها عملي هستند؟ به كار بردن «تضمين» در زمينه كنكور چه معنايي دارد؟ در اين مقاله علاوه بر راهنمايي شما مبني بر انتخاب بهترين منابع كنكور ۹۸، حرف آخر را نيز معرفي مي‌كنيم.

حرف آخر

چرا موسسه حرف آخر؟

دلايل خوبي براي پاسخ به اين سوال داريم؛ به‌طور كلي و براساس نظرسنجي‌هاي معتبر، يك موسسه كنكوري خوب بايد داراي ويژگي‌هاي زير باشد:

  • پكيج‌هاي آموزشي آن، داراي كيفيت آموزشي خوبي باشد.
  • برنامه‌ريزي منظم و جزء به جزء همراه با ارائه روش‌هاي صحيح مطالعه براي دانش‌آموز در نظر بگيرد.
  • پيگيري‌هاي منظم ماهانه براي داوطلب معين شود.
  • و بالاخره مهم‌ترين مورد: متناسب با وقت و سطح علمي دانش‌آموز، منابع كمك آموزشي انتخاب شود.

ويژگي‌هاي متمايز موسسه حرف آخر در چيست؟

  1. آموزش همراه با حل تست به‌صورت كاملا تحليلي
  2. تدريس به‌صورت استاد شاگرد
  3. مشاوره و پشتيباني محصولات توسط افراد آموزش ديده و مجرب
  4. تدريس كامل هر درس و عدم نياز به ساير منابع كمك آموزشي

۱آموزش كنكور همراه با حل تست به صورت كاملا تحليلي در دي وي دي هاي حرف آخر

آموزش بدون تست زدن عملا بي فايده است؛ چرا كه اهميت و كيفيت آموزش، در تست زدن مشخص مي‌شود؛ اما تست زدن هم بايد به‌صورت تحليلي باشد، يعني چه؟

حتما ديده‌ايد كه در حل تست‌ها برخي اساتيد فقط به گزينه صحيح اشاره مي‌كنند و چرايي غلط بودن ساير گزينه‌ها را بررسي نمي‌كنند، اين كار عملا وقت دانش‌ آموز را تلف مي‌كند و بدون اينكه تست را بفهمد و مدرس برايش تحليل كند از آن مبحث عبور مي‌كند. كاري كه در حرف آخر انجام شده، دقيقا برعكس اين است. ما تمام تست‌هاي كنكور را بررسي كرده و سعي مي‌كنيم تمام گزينه‌ها را هم تحليل كنيم، اين تحليل باعث مي‌شود شما به‌خوبي مبحث مربوطه را ياد بگيريد و به‌نوعي از دل يك سوال، سه سوال ديگر هم استخراج مي‌شود و تسلط شما را بيشتر مي‌كند.

۲تدريس به‌صورت استاد شاگرد

احتمالا هنگام ديدن مجموعه‌هاي آموزشي تصويري ويژه كنكور، سوالاتي حين تدريس برايتان پيش آمده و به‌دليل عدم ارتباط با استاد نتوانسته‌ايد پاسخ سوالات خود را بيابيد؛ اما در حرف آخر اين مشكل حل شده و در پكيج‌هايي كه لازم بوده، از يك نفر كنار استاد بهره برده‌ايم تا تمام سوالات پيش فرض دانش آموزان را بپرسد، اين كار باعث شده تا هنگام مطالعه يك درس، ذهن‌تان كمتر درگير سوالات به‌خصوصي باشد.

۳مشاوره و پشتيباني محصولات حرف آخر توسط افراد آموزش ديده و مجرب

مي‌رسيم به مهم‌ترين بخش از تعهدات يك موسسه كنكوري، حتما و بارها ديده‌ايد كه در تبليغات گفته مي‌شود «مشاوره رايگان» اما تا چه حد اين ادعا واقعيت دارد؟ بديهي است كه شما وقتي يك وسيله مي‌خريد، بايد نحوه استفاده از آن را بلد باشيد تا به درد شما بخورد. پكيج‌هاي آموزشي نيز اين‌گونه هستند؛ به‌طور مثال شما وقتي پكيج عربي حرف آخر را سفارش مي‌دهيد بايد نحوه مطالعه آن را بلد باشيد تا با بيشترين بازدهي مطالعه كنيد و نتيجه مطلوب را كسب كنيد. موسسه حرف آخر و اكثر موسسات كنكوري نيز با وعده «مشاوره رايگان» فعاليت مي‌كنند؛ اما همه افراد يك موسسه اين كار را انجام نمي‌دهند و معمولا نگراني داوطلبان كنكور به خاطر اين امر است. براي اطمينان خاطر شما فهرستي از مشاوران برتر موسسه حرف آخر را در اين مقاله مي‌آوريم تا با خيال راحت با اين افراد تماس بگيريد و ضمن تهيه پكيج‌ها، از تمام تعهداتي كه مي‌دهند، بهره بگيريد.

تعهدات مشاوران موسسه حرف آخر:

۱) پيش از خريد محصولات حرف آخر مي‌توانيد با اين مشاوران تماس بگيريد تا علاوه بر تعيين سطح علمي شما، پكيج‌هاي مورد نيازتان را در اختيار شما قرار دهند. توجه داشته باشيد كه لزوما قرار نيست شما تمام پك‌هاي يك موسسه را خريداري كنيد. اين مورد را مشاور با توجه به وقت و سطح علمي شما تعيين مي‌كند.

۲) هر دو هفته اين مشاوران با شما تماس مي‌گيرند و برنامه هفتگي را در اختيار شما قرار مي‌دهند.

۳) برنامه هفتگي مخصوص شما بوده و متناسب با ساعات مطالعه شما تنظيم شده است.

۴) روش مطالعه تخصصي دروس در اختيارتان قرار مي‌گيرد.

۵) برنامه‌ريزي دروس با نظر اساتيد انجام مي‌گيرد، مشاوره و برنامه‌ريزي منطبق بر پكيج هاي حرف آخر است؛ البته براي تست زدن كتاب‌هاي كمك درسي معرفي مي‌شود و در برنامه شما جاي مي‌گيرد.

۶) فقط براي درس‌هايي كه لوح فشرده آن‌ها را تهيه كرده‌ايد مشاوره داده مي‌شود.

برنامه‌ريزي كنكور، مشاوره تحصيلي، مشاوره كنكور، اين‌ها مواردي هستند كه در كنار خريد محصول شما انتظار داريد كه از موسسه دريافت كنيد. شايد چيزي كه بيش از تمام اين‌ موارد براي شما اهميت داشته باشد، برقراري ارتباط تلفني منظم و ماهانه با مشاور موسسه است كه در جريان مطالعه شما باشد و بهترين راهكارها را با توجه به وضعيت تحصيلي شما پيشنهاد دهد.

محصولات حرف آخر :

حرف آخر براي تمام دروس رشته تجربي و رياضي پكيج توليد كرده است و شما مي‌توانيد از طريق تماس با شماره‌هاي دفتر تهران ۰۲۱۶۶۰۴۸۶۰۰ و ۰۲۱۶۶۰۳۵۶۰۰ براي خريد محصولات اقدام كنيد. در مرحله‌ي نخست وضعيت درسي شما كاملا توسط مشاور حرف آخر بررسي شده، سپس به شما منابعي متناسب با سطح درسي و فرصت شما پيشنهاد مي‌شود.

بعد از تهيه محصول براي دروس مربوطه به اين صورت مشاوره داده مي‌شود: اين پكيج‌ها را چطور بخوانيد؟ چه كتاب كمك درسي بايد بگيريد؟ روش مطالعه هر درس به چه صورت است؟ چه تستي بايد كار كنيد؟ برنامه‌ريزي مناسب براي هر پكيج چگونه است و… در صورتي كه برخي موسسات به شما يك برنامه از قبل آماده شده مي‌دهند و مهم‌ترين سوال شما را پاسخ نمي دهند: چطور بايد بخوانم؟ شما ارتباط مداوم با مشاور خود خواهيد داشت؛ اگر چه مشاور اين كار را به‌صورت رايگان انجام مي‌دهد.

خيلي از موسسات چون به كار خودشان اطمينان ندارند همان اول كار پول‌هاي ميليوني از داوطلب مي‌گيرند و محصولي بي‌كيفيت بدون خدمات ارسال مي‌كنند؛ اما شما يكجا هزينه نمي‌كنيد و در بازه‌هاي زماني مختلف، با توجه به نيازتان و همچنين برنامه آزمون‌هاي آزمايشي، پكيج‌هاي كنكوري حرف آخر را تهيه مي‌كنيد.

قيمت محصولات حرف آخر را مي‌توانيد در سايت حرف آخر مشاهده كنيد. پكيج‌هايي كه در حال حاضر براي نظام جديد و قديم توليد شده است كه عبارتند از: ادبيات حرف آخر، زيست حرف آخر، عربي حرف آخر، شيمي حرف آخر، ديني حرف آخر، رياضي حرف آخر، فيزيك حرف آخر، زبان حرف آخر.

اساتيد حرف آخر

كيفيت رمز ماندگاري‌ است. در سال‌هاي اخير موسسات بسياري در زمينه كنكور فعاليت داشته‌اند؛ اما تنها شمار اندكي باقي مانده‌اند و دليل آن كيفيت بالاي محصولات آموزشي است. اساتيدي كه در حرف آخر به كار گرفته شده‌اند همگي جزو اساتيد خلاق و مبتكر در حيطه آموزشي و اكثرا رتبه يك درس‌هاي مربوط به خود هستند. همچون استاد عبدالرضا منتظري مدرس رياضيات حرف آخر و استاد عليرضا يوسفيان پور مرد شماره يك دين و زندگي كشور و ساير اساتيد:

  • دكتر غلامحسين شيرواني، مدرس شيمي حرف آخر
  • استاد پيمان كاميار، مدرس فيزيك حرف آخر
  • استاد محمد واعظي، مدرس عربي حرف آخر
  • اساتيد رضا شعباني، شاكري و روان مدرسين زيست حرف آخر
  • استاد محسن منتظري، مدرس ادبيات حرف آخر
  • استاد مجتبي محمودي، مدرس زبان حرف آخر

براي ساخت الگوهاي آموزشي در حرف آخر سال‌ها زمان و هزينه‌هاي هنگفتي صرف شده و به نوعي مي‌توان گفت حرف آخر پاياني بر عصر تحجر در آموزش كشور است.

حرف آخر با شما داوطلبان كنكوري:

بي‌شك فرصت يك‌ساله‌ي كنكور كه اهميت فوق‌العاده‌‌اي برايتان دارد و براي قبولي در رشته‌هاي دكتري و پزشكي حاضر به پرداخت هزينه هستيد؛ اما قطعا دوست نداريد كه اين هزينه هدر برود يا بعدا دچار حسرت و پشيماني شويد. فرصت اين را هم نداريد كه موسسات مختلف را تجربه كنيد؛ چون هزينه و وقت زيادي مي‌طلبد. بودجه‌بندي كنكور نيز نشان از گستردگي مباحثي دارد كه توسط طراحان سوال مورد ملاحظه قرار مي‌گيرند. وقتي كه حرف آخر را براي كنكور خود انتخاب مي‌كنيد، يعني يك گام رو به جلو برداشته‌ايد.

همه‌ساله بعد از برگزاري كنكور سراسري، موسسات مختلف آمار مطابقت پكيج‌هايشان با كنكور را منتشر مي‌كنند؛ اما بعد از بررسي‌ها، اين موسسه حرف آخر بود كه بيشترين مطابقت را با تست‌هاي كنكور داشت. رياضي استاد منتظري با سوالات كنكور ۹۷ تجربي ۱۰۰ درصد مطابقت داشت. پكيج ديني صد استاد يوسفيان پور با كنكور رياضي ۱۰۰ درصد و با كنكور تجربي ۹۷ بيش از ۹۶ درصد مطابقت داشت، اين مطابقت‌ها اتفاقي نيست؛ بلكه حاصل سال‌ها زحمت در عرصه آموزش كنكور كشور محسوب مي‌شود كه با مديريت فردي چون عبدالرضا منتظري به ثمر نشسته است.

موسسه حرف آخر كه از سال ۱۳۹۰ فعاليت خود را در زمينه آموزش كنكور شروع كرده و به خاطر كيفيت بالاي محصولات تاكنون در اين عرصه ماندگار شده است. حرف آخر پيشنهاد خوبي براي افرادي به‌شمار مي‌آيد كه به كيفيت منابع كنكور و نتيجه‌گيري اهميت مي‌دهند.

سايت رسمي حرف آخر را مشاهده كنيد و تمام اطلاعات لازم را براي كنكور كسب كنيد. در اين وب‌سايت ليستي از برترين مشاورين موسسه و همچنين ليست قيمت محصولات حرف آخر قرار گرفته است كه گزينه خوبي براي تماس و دريافت مشاوره تحصيلي هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۲۸:۳۳ توسط:اينفورتكس موضوع:

داتورين، بهترين قرص ترك اعتياد با فرمولاسيون گياهي

قرص ترك اعتياد داتورين چيست؟

اعتياد به مواد مخدر اثرات تخريبي فراواني بر بدن انسان دارد و گستردگي اين اثرات، ترك و يا به عبارت بهتر درمان آن را دشوار مي كند. داتورين يك قرص ترك اعتياد 100 درصد گياهي و بدون عوارض جانبي يك جايگزين بدون وابستگي است كه در صورت مصرف صحيح آن، نيازهاي رواني فرد در گرايش به مواد مخدر را پاسخ و پرهيز از مصرف مخدر را در وي افزايش مي دهد. 

مصرف اين قرص ترك اعتياد به همراه داروي همولاكس (محصول ديگر داروسازي سينافرآور) كه بدن را سم زدايي مي كند، موجب افزايش ميزان اثرگذاري داتورين مي شود. ذكر اين نكته ضروري است كه مصرف دارو به تنهايي كافي نيست و نياز به مراقبتهاي رواني و حمايتهاي معنوي تحت هر شرايطي بايد مدنظر اطرافيان قرار گيرد. توصيه مي شود روزانه در طول دوره مصرف از محصولات مكمل ويتاميني نيز استفاده شود.

هر بسته قرص ترك اعتياد داتورين داراي 30 عدد قرص گياهي مي باشد. داتورين از گياهان تاتوره سياه، زنجبيل و ريوند چيني فرآوري شده است. همچنين مواد موثره داتورين شامل هيوسيامين، اسكوپولامين، هيوسين، زينجيبرن [II]، زينجيبرول [III] و مشتقات هيدروكسي آنتراسن است. اين دارو حاوي آلكالوئيدهاي هيوسيامين واسكوپولامين است. داراي اثر آنتي كولينرژيك و پاراسمپاتيوتيك مي باشد كه بيشتر به دليل وجود اسكوپولامين است.

داتورين جديدترين داروي ترك اعتياد است كه در صورت مصرف با دوز بالا مي تواند عوارضي مانند اختلالات بينايي، افزايش حرارت بخاطر كاهش تعريق و يبوست ايجاد نمايد. توجه نماييد كه در زمان حاملگي و شيردهي استفاده از داتورين مجاز نمي‌باشد. روزانه 1 تا 2 قرص و در صورت نياز بيشتر طبق نظر پزشك مصرف شود.

قرص ترک اعتیاد داتورین

6 توصيه تغذيه‌ اي در ترك اعتياد

1برنامه غذايي در دوران ترك وابستگي، بايد حاوي مقادير كافي از ريزمغذي ‌ها و درشت ‌مغذي‌ ها باشد تا بتواند بدن شما را در بازسازي بافت ‌ها و رفع آسيب‌ هاي وارده ياري رساند. بهتر است علاوه بر 3 وعده غذاي اصلي، از 2 ميان وعده‌ غذايي نيز سود جست. به عبارت ديگر 5 وعده غذايي سبك ‌تر مهم‌ تر از 3 وعده غذايي مفصل است. ميان ‌وعده ‌هاي غذايي كمك مي ‌كنند اختلاف بين حداقل و حداكثر قند خون در طول روز كاهش يابد؛ چون يكي از عواملي كه موجب تغييرات خلق بيمار، احساس افت انرژي و خستگي، تحريك‌ پذيري و عصبانيت در طول روز مي ‌شود، نوسان‌ هاي قندخون است. به طور كلي، در دوران ترك وابستگي، رژيم غذايي پُرپروتئين و غني از كربوهيدرات (قند) مفيد خواهد بود.

2خوردن ميوه و سبزيجات تازه و غذاهاي حاوي غلات كامل (مثل نان‌ هاي سبوس ‌دار و برنج سبوس‌ دار) مي‌ تواند منابع ويتاميني لازم را براي ‌تان تامين كند. مصرف روزانه يك قرص مولتي ويتامين كافي است و زياده‌ روي در مصرف ويتامين‌ ها آسيب ‌رسان است.

3براي رفع يبوست مزمن، مصرف غذاهاي حاوي فيبر بالا كمك‌ كننده است. ميوه و سبزيجات از اين لحاظ موثر هستند و از بروز عوارضي چون هموروئيد (بواسير)، پيشگيري مي ‌كنند. مصرف داروها و فرآورده‌هاي ملين نيز كمك ‌كننده‌ هستند.

4در مصرف چربي ‌ها محدوديت قايل شويد. هر چند كه 30 درصد از كالري غذاي ما بايد از مصرف چربي ‌ها تامين شود ولي فرهنگ غذايي ما به گونه ‌اي است كه معمولا مقادير به مراتب بيشتر از 30 درصد انرژي روزانه خود را از مصرف چربي ‌ها تامين مي‌ كنيم.

5از مصرف كافئين حتي ‌الامكان اجتناب كنيد. به تدريج از روزهاي آغازين ترك مواد، مصرف كافئين را كاهش دهيد و اين روند را تا رسيدن به حداقل ميزاني كه مي ‌توانيد، ادامه دهيد. يادتان باشد كه قهوه دم‌ كرده، چاي، نوشابه‌، كاكائو و شكلات و نسكافه حاوي مقاديري كافئين هستند.

6- مصرف قند و شكر و شيريني‌ جات نيز مي ‌تواند به عنوان يك محرك عمل كند لذا ضرورت دارد مصرف آن ها را متناسب با ميزان فعاليت فيزيكي خود تنظيم كنيد. به علاوه، هنگام تمايل به شيريني بهتر است ميوه‌ هاي شيرين بخوريد.

 

در صورت تمايل به خريد قرص ترك اعتياد داتورين مي توانيد از طريق مراجعه بهفروشگاه اينترنتي پاك تن طب، نسبت به خريد اينترنتي اين محصول اقدام نماييد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۱۹:۴۱ توسط:اينفورتكس موضوع:

روغن اسپند، التيام بخش دردهاي شما

اسپند گياه آشنايي براي ايرانيان است چرا كه از زمان هاي قديم كاربرد بسياري در زندگي ما داشته است. دود غليظي كه از سوزاندن دانه هاي اسپند در فضا ايجاد مي‌شود ضد عفوني كننده هوا و دور كننده حشرات است.

روغن اسپند نوشاد كه از دانه هاي اسپند تهيه شده است و داراي طبيعت گرم و خشك است و به دليل همين گرم و خشك بودن تاثير سردي و رطوبت مفاصل را از بين برده و در درمان اسپاسم عضلاني و گرفتگي عضلات بسيار مفيد است.

تحقيقات دانشمندان اروپايي نشان داده روغن اسپند بدليل گرم و خشك بودن اثر سردي و رطوبت مفاصل را برطرف كرده و در درمان سياتيك و درد مفاصل بسيار مؤثر است، در ضمن دريافته اند كه آلكالوئيدهاي هارمين و هارمولين و هارمولول باعث افزايش ميل جنسي در موش مي شود. روغن اسپند در درمان درد سياتيك و مفاصل و اسپاسم و گرفتگي عضلات ( قولنج ) بسيار مؤثر است.

خواص روغن اسپند از نظر طب سنتي:

✅ روغن اسپند سنگيني گوش را بر طرف كرده و درمان كننده سياتيك و در مفاصل است. رطوبت ريه و سينه را خشك مي كند، بادهاي روده را تحليل مي برد، نيروي جنسي را افزايش مي دهد، مدر و قاعده آور است، سهل سودا و بلغم و ضد كرم كدو است، خلط هاي غليظ و لزج را مي برد و ادرار بول را زياد مي كند.

🔴 كاربرد موضعي: برطرف كننده درد سياتيك – درمان كمر درد و رعشه – درمان درهاي مفاصل

🔴 عوارض جانبي: مصرف خوراكي مي‌تواند اثرات سمي داشته باشد.

🔴 شرايط نگهداري: در جاي خشك و خنك و در دماي ۰ – ۳۰ درجه و دور از نور مستقيم آفتاب

🔴 تداخلات دارويي: مشاهده نشده است.

🔴 موارد منع مصرف: مصرف خوراكي ممنوع است . مصرف در اطراف چشم ممنوع مي باشد.

🔴 دستور مصرف: روزانه ۳-۲ نوبت بر روي موضع ماساژ داده شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۳:۲۳ توسط:اينفورتكس موضوع:

روغني همه كاره به نام روغن اسطوخودوس

از اسطوخودوس مي‌توانيم به عنوان گياه همه كاره نام ببريم اين گياه در صنعت ‍پزشكي و آرايشي كاربرد بسياري دارد.براي داشتن خواب خوب تسكين سردردهاي طولاني از بين بردن استرس درمان عفونت هاي قارچي درمان عفونت هاي تنفسي و … ميتوانيد از گياه اسطوخودوس و روغن آن استفاده كنيد.

روغن اسطوخودوس نوشاد يك روغن گياهي قوي است كه محرك سيستم عصبي است واز طريق پوست جذب شده و در تمام بدن منتشر مي‌شود.

اسطوخودوس گياهي همه كاره است، كه  كاربرد درماني دارد. عطر روغن اسطوخودوس نوشاد آرامش بخش و طراوت دهنده بدن است. بيش از ۱۵۰  مواد ضد التهابي، ضد قارچ، ضد ميكروبي، ضد اسپاسم، ضد افسردگي، ضد عفوني كننده، ضد باكتري، ضد درد، آرام بخش  دارد. به علاوه، يكي از گياهاني است  كه در صنعت زيبايي كاربرد دارد. عطر آن در كرمها، محصولات مو استفاده مي شود.

كاربردهاي روغن اسطخودوس

✅ خواب خوب

در گذشته، مردم بالش خود را با  گل  اين گياه براي خوب خوابيدن  پر مي كردند. امروزه هم  آروماتراپي اسطوخودوس استراحت و خواب بهتر را به همراه دارد. تحقيقات سال ۲۰۱۴ در مجله آمريكايي نشان داد كه آروماتراپي اسطوخودوس مي تواند يك  شيوه موثر براي بهبود كيفيت خواب باشد. به علاوه، روغن اسطوخودوس به راحتي اعصاب كمك كرده و باعت احساسات قوي مي شود. براي خوب خوابيدن ۳ يا ۴ قطره از اسانس اسطوخودوس را زير بالش  بريزيد.يا ، ۱۰ تا ۱۲ قطره از اسانس اسطوخودوس را به عنوان آروماتراپي در اتاق خواب بزنيد.

✅ سردرد را تسكين مي دهد

اگر سردرد تنشي يا ميگرن داريد، روغن اسطوخودوس جايگزين طبيعي براي داروهاي ضد درد است. خواص ضد التهابي و ضد درد  اين روغن به كاهش درد كمك مي كند. به علاوه، ماهيچه هاي سر را كه اغلب باعث سردرد مي شود شل مي كند. تحقيقات انجام  شده در اين زمينه در  سال  ۲۰۱۲ در اروپا  نشان مي دهد كه استنشاق اسانس اسطوخودوس يك درمان موثر براي سردردهاي ميگرني است. چند قطره از روغن اسطوخودوس را بر  روي يك دستمال بريزيد و آن را استنشاق كنيد. بوي آن سردرد را سريع درمان مي كند. يا اينكه ۲ قطره از اسانس اسطوخودوس را در ۱ قاشق غذاخوري روغن زيتون  بريزيد و  پيشاني خود را با آن ماساژ دهيد.

✅ درمان عفونت هاي قارچي

روغن اسطو خودوس يك درمان موثر براي مبارزه با عفونت ها قارچي است. تحقيقات انجام شده در اين زمينه در سال ۲۰۱۱ در مجله ميكروب شناسي پزشكي نشان مي دهد كه روغن اسطوخودوس اثرات ضد قارچي قوي دارد كه باعث درمان عفونت هاي قارچي پوست و ناخن مي شود. همچنين خارش پوست، زخم، بريدگي، كبودي و يا سوختگي، و خطر ابتلا به زخم را تسكين مي دهد. چند قطره از اسانس اسطوخودوس در ۱ قاشق چاي خوري روغن زيتون تركيب كنيد با يك توپ پنبه اي به منطقه آلوده بزنيد بعد از نيم ساعت با آب ولرم بشوئيد و كامل خشك كنيد.و بار در روز تا زماني كه عفونت از بين برود اين كار را انجام دهيد.

✅ از بين بردن استرس

عطر اين گياه آرام بخش است و باعث كاهش اضطراب و همچنين حملات هراسي مي شود. اسطوخودوس سبب بازشدن سيستم عصبي و باعث آرام سازي مي شود، كه  به كاهش اضطراب  كمك مي كند. همچنين از افكار استرس زا جلوگيري كرده به علاوه، فشار خون بالا را كاهش مي دهد. چند قطره از اسانس اسطوخودوس را در يك كاسه آب داغ بريزيد و بخار آن را استنشاق كنيد تا اضطراب را از بين ببرد يا با چند قطره از روغن اسطوخودوس شانه ها، پشت و گردن را ماساژ دهيد.

✅ درمان مشكلات تنفسي

روغن اسطوخودوس براي كاهش مشكلات تنفسي استفاده مي شود. اين روغن خواص ضد التهابي دارد و براي جلوگيري از حملات آسم كمك مي كند. تحقيقات انجام شده در  سال ۲۰۱۴ در مجله علوم زندگي  نشان داد كه استنشاق اسانس اسطوخودوس مي تواند به از بين بردن  التهاب راه هاي هوايي آلرژيك و  درمان آسم كمك كند.
به علاوه، روغن اسطوخودوس مي تواند مشكلات تنفسي مانند سرماخوردگي و آنفولانزا، برونشيت و عفونت هاي گلو  را درمان كند.  ۵ يا ۶ قطره از روغن اسطوخودوس را در ۲ قاشق غذاخوري روغن حامل مانند روغن جوجوبا يا روغن زيتون مخلوط كنيد و  به آرامي  اين مخلوط را بر روي قفسه سينه بريزيد و ماساژ دهيد. دو بار در روز براي چند روز انجام دهيد. همچنين مي توانيد بخار آن را استنشاق كنيد.

✅ ضد درد

روغن اسطوخودوس يك روغن ضد درد است و همچنين خواص ضد التهابي دارد كه مي تواند به كاهش درد، تورم و التهاب كمك كند. شما مي توانيد از آن براي درمان درد عضلات، درد ساق پا، درد مفاصل و حتي درد كمر استفاده كنيد. چند قطره از روغن اسطوخودوس را با روغن زيتون مخلوط  كنيد تا درد مفاصل و عضلات را تسكين دهد. يا چند قطره از روغن اسطوخودوس به آب گرم اضافه كنيد و ۱۰ تا ۱۵ دقيقه در آن بنشيد تا درد كاهش يابد.

✅ درمان عفونت استاف
عفونت استاف ناشي از باكتري استافيلوكوك را مي توان با روغن اسطوخودوس درمان كرد و آن به دليل به خواص ضد ميكروبي و ضد التهابي قوي آن است. باكتري استافيلوكوك مي تواند مشكلات پوستي از جمله جوش، زرد زخم، و سلوليت را درمان كند.

۲ يا ۳ قطره روغن اسطوخودوس را بر روي منطقه آسيب ديده بزنيد. به مدت ۳۰ دقيقه  قرار دهيد. دو بار در روز براي چند روز بماليد يا چند قطره از روغن اسطوخودوس را در ۱ قاشق چاي خوري ژل آلوئه ورا ريخته در منطقه آسيب ديده بزنيد و  ۱ ساعت بعد با آب ولرم بشوئيد.

✅ از بين بردن بوهاي نامطبوع

عطر شيرين اسانس اسطوخودوس مي تواند بوي بدن را از بين برده، و همچنين بوهاي نامطبوع در آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و اتاق نشيمن را از بين مي برد به علاوه، زماني كه از خوشبو كننده هوا استفاده مي شود، باعث سردرد يا مشكلات تنفسي مي شود. براي مبارزه با بوي بد بدن، چند قطره از روغن اسطوخودوس را به دوش حمام بزنيد يا چند قطره از اين روغن را به يك بطري اسپري آب بريزيد و در مناطقي از بدن كه عرق ميكنيد اسپري كنيد.

✅ دفع حشرات

روغن اسطو خودوس به عنوان دفع كننده طبيعي حشرات كار مي كند كه حشراتي مانند كك، پشه، سوسك، پروانه و مگس را از اطراف شما مي راند.  قبل از اينكه از اين روغن استفاده كنيد چند قطره از روغن اسطوخودوس را به نقاط نبض خود بزنيد تا ببينيد مناسب پوست شماست يا نه . اگر سبب تحريك پوست شود چند قطره از روغن اسطوخودوس را در يك روغن حامل مانند روغن آفتابگردان زده و به آرامي آن را  بر روي پوست بماليد.

 

🔴 كاربرد موضعي : آرام بخش – درمان دردهاي روماتيسمي – ضد اسپاسم

🔴 كابرد خوراكي : ضد سرفه

🔴 مصرف موضعي: روزانه ۲ الي ۳ بار روي موضع ماساژ داده شود.

🔴 مصرف خوراكي: روزانه ۳ نوبت هر با يك قاشق چاي خوري ميل شود.

🔴 عوارض جانبي : در كودكان زير ۱۲ سال و خانم هاي شيرده عوارض آن مشخص نشده است

🔴 شرايط نگهداري : در جاي خشك و خنك و در دماي ۰ – ۳۰ درجه و دور از نور مستقيم آفتاب

🔴 تداخلات دارويي : مشاهده نشده است .

🔴 موارد منع مصرف : مصرف در اطراف چشم ممنوع مي باشد .

🔴 دستور مصرف : روزانه ۳-۲ نوبت بر روي موضع ماساژ داده شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۲:۳۸ توسط:اينفورتكس موضوع:

روغن بابونه، معجزه اي شناخته نشده از دل طبيعت

بابونه گياهي است با طبيعت گرم و خشك كه داراي خواص بسيار زياد است. بابونه براي پوست و مو مفيد است و همچنين مي‌تواند ناراحتي هاي معده را هم برطرف كند.

روغن بابونه نوشاد كمك فراواني به برطرف شدن دردهاي مفاصل و گرفتگي عضلاني مي كند هم چنين روغن بابونه نوشاد يك ضد اسپاسم قوي است و شما مي توانيد با ماساژ روغن بابونه نوشاد با درد سياتيم براي هميشه خداحافظي كنيد

با شروع شدن فصل بهار و آغاز فصل گرده افشاني گياهان محيط اطراف ما پر مي شود از ذرات معلق گياهان. همين ذرات معلق مي‌توانند آلرژي ايجاد كنند براي درمان اين نوع آلرژي ها حتما نبايد از داروهاي شيميايي استفاده كرد چرا كه روش هاي گياهي و سالم تري هم براي درمان وجود دارند. مثلا مي توانيد از روغن بابونه نوشاد براي درمان استفاده كنيد. همچنين روغن بابونه نوشاد به درمان دردهاي مفاصل كمك فراواني مي كند.

كاربردهاي روغن بابونه 

✅ ضد درد و التهاب

روغن بابونه نوشاد ضد سردرد و برطرف‌كننده‌ي التهاب است. روغن بابونه نوشاد گرفتگي عضلات و ماهيچه‌ها را برطرف مي‌كند و درمان مناسبي براي حملات آسم است. روغن بابونه نوشاد باعث كاهش دردهاي شكمي و گرفتگي‌‌هاي عضلات اين ناحيه مي‌شود. به افرادي كه از سندرم روده‌ي تحريك‌پذير رنج مي‌برند، توصيه مي‌شود كه حتما از اين روغن استفاده كنند. روغن بابونه خاصيت آرام‌بخش دارد و براي كودكان خردسال كه بي‌قراري مي‌كنند، مناسب است. به خصوص اين‌كه به دليل معطر بودن، كودكان نيز قادر به تحمل آن هستند.

بابونه باعث بهبود وضعيت خواب نوزادان و كودكان مي‌شود و همين تاثير را روي بزرگترها نيز دارد ولي بهتر است كه فقط شب‌ها از آن استفاده شود. خاصيت آرام‌بخشي و خواب‌آوري اين گياه همانند مسكن‌ها نيست و مي‌توان بعد از مصرف آن رانندگي كرد و برخي كارهاي دشوار ديگر را نيز انجام داد. افرادي كه از زخم معده و ناراحتي‌هاي معده‌اي ـ روده‌اي رنج مي‌برند، بهتر است حتما از آن استفاده كنند. دردهاي عضلاني كه در اثر فشار زياد به وجود مي‌آيند، با اين روغن رفع مي‌شوند

✅ ضد ميكروب

روغن بابونه نوشاد مي‌تواند دردهاي عضلاني كه در اثر كشيدگي و پيچيدگي عضلات به وجود مي‌آيند را برطرف سازد. بابونه حاوي موادي است كه ضد ميكروبي هستند. اين گياه مي‌تواند مواد سمي باكتريايي را غيرفعال كند. يك مقدار بسيار اندك از روغن بابونه با گونه‌اي فعال از باكتري‌هاي مضر مثل استافيلوكوكال و استرپتوكوكال مقابله مي‌كند. بابونه به تنهايي عفونت‌هاي داخلي را رفع مي‌كند و از التهابات ناشي از آن‌ها مي‌كاهد

✅ خواص درماني متعدد

روغن بابونه نوشاد كه از گل آن استخراج مي‌شود، داراي خواص درماني زيادي است و مصارف متعددي دارد. اين روغن حاوي تركيباتي است كه خواص ضد التهابي، آنتي‌بيوتيك و ضد افسردگي دارد و از آن به منظور رفع درد معده، برطرف كردن بوي عرق بدن يا بوي پا، درمان انقباضات عضلاني، بهبود عملكرد دستگاه گوارش، هضم بهتر مواد غذايي و درمان بيماري‌هاي انگلي استفاده مي‌شود.

روغن بابونه هم‌چنين خاصيت انرژي بخشي و نيروزايي دارد و از آن براي درمان برخي مشكلات عصبي و بهبود زخم استفاده مي‌شود. تنظيم فشار خون، كاهش تورم رگ‌هاي ملتهب، تصفيه‌ي بدن و درمان عفونت‌هاي ادراري از ديگر خواص مهم اين روغن محسوب مي‌شود. اين روغن بهترين دارو براي بيماران مبتلا به آلرژي، سنگ كليه، نفخ معده، استخوان درد، اختلالات كبدي، درد دندان، سردرد و عفونت‌هاي سينوسي به شمار آمده و با تصفيه‌ي خون و ساير ارگان‌ها، مقاومت بدن را افزايش مي‌دهد. روغن بابونه براي رفع كمردرد، درد مفاصد و نقرس هم مفيد است

✅ ضد باكتري

با توجه به تحقيقات به عمل آمده در دانشگاه مِري‌لند، اين گياه خاصيت ضد باكتريايي، ويروسي و قارچي دارد. حتي گروهي از دانشمندان به اين نكته‌ي مهم پي بردند كه بابونه باعث آرامش اعصاب افراد مبتلا به اختلال ADHD مي‌شود.

آنتي‌هيستامين‌ها همواره جزو داروهاي پر حاشيه و بحث‌برانگيز بوده‌اند مخصوصا در بهار، آنتي‌هيستامين‌ها براي مقابله با علايمي مثل خارش، عطسه و آب ريزش بيني مورد استفاده قرار مي‌گيرند. ولي در كنار تمام اين مزايا همواره مضراتي نيز به همراه دارند، در حالي كه استفاده از بابونه به عنوان داروي رفع اين علايم، مضرات فوق را در پي نخواهد داشت. روغن بابونه هم مطمئن و بي‌خطر است و هم درمان‌كننده‌ي خوبي به شمار مي‌‌رود؛ مخصوصا براي افرادي كه از آلرژي رنج مي‌برند.

✅ رفع مشكلات پوستي

بابونه براي رفع مشكلات پوستي مثل درماتيتيس و اگزما بسيار مفيد است و به دليل دارا بودن «آزولِن» به سرعت مراحل درمان را شروع مي‌كند. تركيب روغن بابونه با ساير روغن‌هاي پوست صورت باعث به وجود آمدن يك تميزكننده‌ي مناسب براي پوست‌هاي خشك مي‌شود. در اغلب شامپوها از بابونه استفاده مي‌‌شود چرا كه باعث درخش و براق شدن موها مي‌شود.

نحوه مصرف روغن بابونه

✅ روغن بابونه را با روغن اسطوخودوس تركيب كرده، چند قطره از اين تركيب را داخل يك دستمال ريخته، سپس دستمال را جلوي بيني‌تان بگيريد و شروع به نفس كشيدن كنيد.

✅ مقداري روغن بابونه نوشاد را با روغن بادام تركيب كنيد و با آن عضلات بدن‌تان را ماساژ دهيد. اين كار باعث بهبود جريان خون در بدن و جلوگيري از گرفتگي‌هاي عضلاني مي‌شود.

✅ چند قطره روغن بابونه را داخل يك قابلمه‌ي آب در حال جوشيدن بريزيد و بگذاريد تا عطر آن فضاي اطراف‌تان را پر كند. اين كار باعث كاهش دلهره، تشويش و افزايش آرامش شما مي‌شود.

✅ چند قطره روغن (۱۰ ـ ۵) بابونه را داخل آب ولرم بريزيد و با آن سر و صورت خود را بشوييد. اين كار باعث كاهش سردردهاي ميگرني مي‌شود و اعصاب شما را آرام خواهد كرد.

✅ چند قطره روغن بابونه را در تختخواب خود بپاشيد تا كم‌خوابي و بدخوابي شما را درمان كند

 

🔴 كاربرد موضعي: ضد اسپاسم و گرفتگي عضلاني – ضد درد مفاصل

🔴 عوارض جانبي: در كودكان زير ۱۲ سال و خانم هاي شيرده عوارض آن مشخص نشده است.

🔴 شرايط نگهداري: در جاي خشك و خنك و در دماي ۰ – ۳۰ درجه و دور از نور مستقيم آفتاب.

🔴 تداخلات دارويي: مشاهده نشده است.

🔴 موارد منع مصرف: از مصرف دارو داخل چشم خودداري شود.

🔴 دستور مصرف: روزانه ۳-۲ نوبت بر روي موضع ماساژ داده شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۱:۵۳ توسط:اينفورتكس موضوع:

5 خاصيت شگفت انگيز روغن بادام تلخ

بادام يكي از مغز هاي پرطرفدار در بين مردم است كه اغلب در دو نوع شيرين و تلخ وجود دارد. روغن بادام تلخ نوشاد يكي از روغن هايي است كه اغلب براي افزودن عطر و بوي بادام به محصولات آرايشي و مراقبتي براي پوست مورد استفاده قرار مي گيرد. اين روغن در مقادير كم به ديگر روغن هاي مهم و ضروري، كرم و صابون اضافه مي شود. اگرچه استفاده از اين روغن در مقادير كم مي تواند داراي فوايد زيادي به همراه دارد اما استفاده زياد از آن ممكن است سمي باشد و حتي در برخي موارد كشنده مي باشد. روغن بادام تلخ نوشاد به عنوان يك مرطوب كننده قوي به حساب مي آيد و با همين خاصيت ميتواند به رفع ترك هاي پوستي كمك فراواني كند.

اصولا افراد در سنين بالا با درد مفاصل  مواجهه مي شوند كه در بعضي موارد به شدت آزاردهنده مي شود اما ما به شما روغن بادام تلخ نوشاد را پيشنهاد مي كنيم. شما مي توانيد با ماساژ روغن بادام تلخ نوشاد بر بدن از شدت درد مفاصل خود كم كنيد.

روغن بادام تلخ نوشاد به راحتي جذب شده و پوست شما را مرطوب مي كند كه به عنوان يك مرطوب كننده بسيار عالي عمل كرده و براي پوست هاي خشك و حساس ايده آل است و از اشعه هاي مضر UV محافظت مي كند. دانشمندان و محققين در طي مطالعات و تحقيقات دريافته اند كه اين روغن اثر بسزايي در درمان خشكي، ترك و شقاق پوست داشته كه از آسيب هاي پوستي جلوگيري كرده و سلول هاي پوست را ترميم مي كند. همچنين باعث از بين رفتن لك هاي پوستي شده و افرادي كه در فصول سرد پوست و بدنشان شقاق مي شود اگر با روغن بادام تلخ شقاق را چرب كنند از ساير چربي ها زودتر شقاق را بهبود مي بخشد. براي از بين بردن بوي بد پا و زير بغل و آلت تناسلي بسيار مفيد است. چكاندن روغن بادام تلخ در گوش باعث رفع صدا، درد و ورم گوش مي شود.

كاربردهاي روغن بادام تلخ

✅ خواص روغن بادام تلخ براي پوست و مو و درمان انواع بيماري ها

با استفاده صحيح از اين روغن مي توانيد تمام خواص روغن بادام تلخ و فوايد درماني آن را دريافت كنيد. اين روغن براي سلامت پوست و درمان عفونت هاي پوستي مورد استفاده قرار مي گيرد و از ديگر خواص آن مي توان به ضد ويروس، ضد قارچ و ضد باكتري بودن آن اشاره كرد. اين روغن همچنين دارويي عالي براي از بين بردن كرم هاي روده مي باشد

✅ خاصيت تب بر بودن روغن بادام تلخ نوشاد

از زمان هاي باستان، عناصر تلخ هميشه به عنوان داروي تب بر مورد استفاده قرار مي گرفتند. از آنجا كه عناصر تلخ داراي تركيبات آلكالين مي باشند و داراي ماهيت سمي بودن هستند. اين سمي بودن و تلخي بطور موثر مانع از رشد عفونت بدليل باكتري يا ويروس ها در بدن مي شوند و در نتيجه باعث مي شوند تب بدن كاهش يابد. به همين دليل روغن بادام تلخ در دوز هاي خيلي كم به عنوان داروي تب بر براي تب هاي خيلي شديد مورد استفاده قرار مي گيرد.

✅ آرامبخش

تركيب سمي گليكوسيد موجود در روغن بادام تلخ، بر اعصاب تاثير مي گذارد و آن ها را بي حس مي سازد و دردها را تسكين مي بخشد. به همين دليل داراي تاثيرات بي حسي مي باشد. از اين روغن براي بي حسي تنها بايد بطور موضعي استفاده كرد. براي بي حسي هرگز اين روغن را نخوريد زيرا ممكن است كشنده باشد

✅ سلامت پوست و مو

اگر از روغن بادام تلخ كه با آب تركيب شده است و رقيق شده است بطور موضعي بر روي پوست و مو استفاده كنيد مي توانيد پوست و موي خود را در برابر عفونت ها حفظ كنيد. روغن بادام تلخ داراي خواص فراواني براي پوست و مو مي باشد  به همين دليل در انواع كرم هاي مرطوب كننده، كرم ضد پيري ، ضد آفتاب و پاك كننده صورت و مو مورد استفاده قرار مي گيرد. يكي از مهمترين خواص روغن بادام تلخ براي پوست آبرساني آن مي باشد. بنابراين براي پيشگيري ااز چين و چروك پوست ، درمان ترك دست بدليل سرما زدگي و تيره شدن پوست از ديگر خواص اين روغن مي باشد

خواص روغن بادام تلخ نوشاد براي سلامتي به ويژگي هاي تب بر، ضد باكتري، ضد قارچ، آرامبخش، بيهوشي، ملين، ضد سرطان و ضد اسپاسم نسبت داده مي شود. ۵۰% از روغن بدست آمده از بادام تلخ حاوي سه مولفه اصلي بنزوآلدهيد، گليكوسيد و هيدروژن سيانيد مي باشند، در حالي كه ۵۰% ديگر آن حاوي اسيد هاي چرب اشباع نشده و ديگر مولفه هاي مشابه به روغن بادام شيرين هستند. تشخيص بادام تلخ از بادام شيرين از روي ظاهر كاري بسيار دشوار است.

خواص دارويي روغن بادام تلخ

✅ از بين بردن چين و چروك پوست  با استفاده از ماساژ اين روغن روي پوست صورت

✅ درمان ترك خوردگي پوست دست در اثر سرمازدگي

✅ درمان زخم هايي كه نياز به چرب كردن و ضد عفوني كردن دارند

✅ درمان سياه سرفه

🔴 كاربرد موضعي: درمان لك هاي پوستي- ضد درد مفاصل و روماتيسم – رفع خشكي

🔴 عوارض جانبي: در بيماري هاي پوستي ناشي از حساسيت با احتياط مصرف شود.

🔴 شرايط نگهداري: در جاي خشك و خنك و در دماي ۰ – ۳۰ درجه و دور از نور مستقيم آفتاب

🔴 تداخلات دارويي: مشاهده نشده است.

🔴 موارد منع مصرف: مصرف خوراكي ممنوع است. مصرف در اطراف چشم ممنوع مي باشد.

🔴 دستور مصرف: روزانه ۳-۲ نوبت بر روي موضع ماساژ داده شود.

🔴 طبيعت: از نظر طب سنتي مغز آن در آخر اول گرم و خشك و روغن آن در اول دويم گرم و مايل به رطوبت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۱:۰۳ توسط:اينفورتكس موضوع: